build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 22-Apr-2009 at 12:39
Originally posted by Cloverstack

Знае ли некој како се покажала 462-001?

Изгледа како секаде рецесијата удри и тука. Но за мене несватливо да стои машина и да не носи пари кои така ненасушно ни се потребни !!??

Еве ја новата МЖ 642-001 како времето ја гази.



П.С. И врората МЖ 642-002 која е во Кончар е готова но ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 22-Apr-2009 at 18:51
Originally posted by Vladimir P


Originally posted by Cloverstack


Знае ли некој како се покажала 462-001?


Изгледа како секаде рецесијата удри и тука.

Но за мене несватливо да стои машина и да не носи пари кои така насушно ни се потребни !!??

Еве ја новата МЖ 462-001 како времето ја гази.



П.С. И втората МЖ 462-002 која е во Кончар е готова но ....


НА ШТО СЕ ДОЛЖИ ОВАА СОСТОЈБА СО ЛОКОМОТИВИТЕ ?

ДАЛИ ВРЕМЕТО НА ИСКЛУЧЕНОСТ НА ЛОКОМОТИВИТЕ ОД СООБРАЌАЈ ЌЕ БИДЕ ПРОДОЛЖЕНО ВО ГАРАНТНИОТ РОК ?

КОЈ ЌЕ ЈА СНОСИ ОДГОВОРНОСТА ЗА ОВАА СОСТОЈБА ?
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 23-Apr-2009 at 21:46
А има ли некој да сподели посеопфатна фотка од кабината? Владимир пред некое време ја постираше оваа делумнава само колкуда ми го разбуди апетитот Big%20smile


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 24-Apr-2009 at 21:51
Еве нешто повеке ко апотека средената кабина на МЖ 462-001












Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 24-Apr-2009 at 21:57
Сите на едно место, МЖ 441-028; МЖ 461-121; МЖ 462-001 фали серијата МЖ 442-xxx

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 24-Apr-2009 at 23:29
Cheers

А каква функција имаат трите педали?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 24-Apr-2009 at 23:59
Originally posted by Cloverstack

Cheers

А каква функција имаат трите педали?


Гас, кочница и куплунг Сериозно, едната (веројатно најдесно) е таа што се притиска на секои 8 секунди за да знае возот дека возачот е жив и здрав, инаку запира автоматски. Другите две, епа лев и десен трепкач
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 25-Apr-2009 at 00:19
Originally posted by гитардемон

Originally posted by Cloverstack

Cheers

А каква функција имаат трите педали?


Гас, кочница и куплунг Сериозно, едната (веројатно најдесно) е таа што се притиска на секои 8 секунди за да знае возот дека возачот е жив и здрав, инаку запира автоматски. Другите две, епа лев и десен трепкач

И ја да се надоврзам на незнаењето Smile

Едната е будник папуча која во одредени интервали мора да ја притиска машиновазачот, ако не биде притисната прво се активира звучен сигнал и на 30 секунда потоа се активира нагло кочење на локомотивата-возот, така да нема дремка а камоли заспивање.

За другите не би знаел точно мислам едната е сирена а третата ?

Иначе интервалите на притискање се различни во зависност од брзината и сигналите
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 25-Apr-2009 at 05:47
Јас колку што знам за сирената е ова:

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 28-Apr-2009 at 22:55
Прв пат ја гледам онаа машина во средината... дали некој има подобра фотка и/или знае за што служи?

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 28-Apr-2009 at 23:07
Мене колку што ми изгледа , се работи за обична дизалица, дел од механизацијата на МЖ за санација на пруги или па за други зафати на железницата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 28-Apr-2009 at 23:10
Не таа, туку таа лево од нејзе (нејасно се изразив, мислев средната од трите машини)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 28-Apr-2009 at 23:15
Таа мислам дека е за градежни зафати, односно за центрирање на шините при реконструкција на делниците и align на пругите при изградба, а воедно мислам и дека го прочистува каменот при реконструкции.
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 29-Apr-2009 at 05:38
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by гитардемон

Originally posted by Cloverstack

Cheers

А каква функција имаат трите педали?


Гас, кочница и куплунг Сериозно, едната (веројатно најдесно) е таа што се притиска на секои 8 секунди за да знае возот дека возачот е жив и здрав, инаку запира автоматски. Другите две, епа лев и десен трепкач

И ја да се надоврзам на незнаењето Smile

Едната е будник папуча која во одредени интервали мора да ја притиска машиновазачот, ако не биде притисната прво се активира звучен сигнал и на 30 секунда потоа се активира нагло кочење на локомотивата-возот, така да нема дремка а камоли заспивање.

За другите не би знаел точно мислам едната е сирена а третата ?

Иначе интервалите на притискање се различни во зависност од брзината и сигналите
 
ДА НЕМА ДИЛЕМИ БРАЌА И СЕСТРИ ЖЕЛЕЗНИЧАРИ
 
ДВЕТЕ ПАПУЧИ ЛЕВО СЛУЖАТ ЗА ДОПОЛНИТЕЛНО ПЕСКАРЕЊЕ НА ПРЕДНИТЕ И ЗАДНИТЕ ТРКАЛА ОД ЛОКОМОТИВАТА ПРИ ВЛЕЧА ИЛИ ПРИ КОЧЕЊЕ.
ПЕСКАРЕЊЕТО НА ТРКАЛАТА Е МНОГУ БИТНО ЗАТОА ШТО СО ТОА СЕ ОВОЗМОЖУВА ЗГОЛЕМУВАЊЕ НА ТРИЕЊЕТО ПОМЕЃУ ТРКАЛОТО И ШИНАТА,
А СО САМОТО ТОА МОЖЕ ДА СЕ ОСТВАРИ ПОДОБРА АТХЕЗИЈА ПОМЕЃУ ТРКАЛОТО И ШИНАТА.
 
ПЕСКАРЕЊЕТО СЕ ВРШИ СО СИТНОГРАНУЛИРАН КВАРЦЕН ПЕСОК КОЈ СЕ НАОЃА ВО ПОСЕБНИ КОНТЕЈНЕРИ НАД ТРКАЛАТА ОД ЛОКОМОТИВАТА И ИСТИОТ КОН ТРКАЛАТА СЕ ТУРКА СО КОМПРИМИРАН ВОЗДУХ ОД РЕЗЕРВОАРОТ ЗА ВОЗДУХ ВО ЛОКОМОТИВАТА,
ПА ТАКА СО ПРИТИСКАЊЕ НА ПЕДАЛИТЕ ЛЕВО СЕ УФРЛУВА ПЕСОК ПРЕД ПРЕДНИТЕ ИЛИ ЗАДНИТЕ ТРКАЛА ВО НАСОКА НА ДВИЖЕЊЕ НА ЛОКОМОТИВАТА.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 29-Apr-2009 at 13:42
Само сум слушнал за пескарење но не сум знаел зошто е. Како влијае тежината на овие контејнери на горивната економичност? И дали секој воз мора да има контејнери со песок?

И како е решен истиот тој проблем кај брзите возови?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 29-Apr-2009 at 15:21
А зашто воопшто да се користи пескарење. Така дополнително само се раскопуваат и тркалата и венците и шините. Зашто едноставно не се почне со кочење порано, а пескарењето да биде само за кочење во итни случаеви?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 29-Apr-2009 at 15:47
Originally posted by Cloverstack

Прв пат ја гледам онаа машина во средината... дали некој има подобра фотка и/или знае за што служи?

Тие машини се која за исправување на пруга која за хоризонтална нивелација ... сите се слични и најважно много ружни па стално ми бега погледот од нив, а со тоа и интересот. Smile



Originally posted by La Linea

Само сум слушнал за пескарење но не сум знаел зошто е. Како влијае тежината на овие контејнери на горивната економичност? И дали секој воз мора да има контејнери со песок?

И како е решен истиот тој проблем кај брзите возови?

Секоја локомотива го има тој канистер-контејнер за песок кој како гледаме на сликата не е некој фактор во тежина за потрошувачката.
Истото го имаат и брзи и спори !!. тоа се употребува најчесто само на тргнување на тешки композиции и на узбрдици, не нон-стоп.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 29-Apr-2009 at 15:51
Originally posted by La Linea

Само сум слушнал за пескарење но не сум знаел зошто е. Како влијае тежината на овие контејнери на горивната економичност? И дали секој воз мора да има контејнери со песок?

И како е решен истиот тој проблем кај брзите возови?
Со оглед на тежината на железничките композиции, дополнителната тежина на песокот е веројатно занемарлива. Брзите возови (ако мислиш на TGV, ICE и сличните) веројатно немаат преголема потреба од оваа мерка бидејќи каде што се движат со големи брзини тоа се специјално оспособени пруги меѓудругото и без значителни нагиби. Овие гарнитури имаат и многу погонски осовини (засебни електромотори за сите осовини долж гарнитурата) за разлика од тешките товарни композиции кои за придвижување се зависни исклучиво од погонските осовини на локомотивата.

Originally posted by lslcrew

А зашто воопшто да се користи пескарење. Така дополнително само се раскопуваат и тркалата и венците и шините. Зашто едноставно не се почне со кочење порано, а пескарењето да биде само за кочење во итни случаеви?!

Пескарење се користи за да се обезбеди триење колку што знам пред се при лизгави шини, поголеми нагиби и слично. Плус тоа како што кажа Марјан не се користи само за кочење туку и за влеча. Не ми е познат степенот на оштетување што настанува, но сигурно позитивните страни на пескарењето се појаки, инаку не би се користело стандардно во цел свет.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 01-May-2009 at 15:08
Еве ја едната добра вест (остануват усте две)

СЕ ОБНОВУВА ВОЗНИОТ ПАРК

Деновиве тргнува конвој од Скопје за Марибор со натоварени 4 маневарки кои идат на обнова.

MZ 642-104



MZ 642-121



MZ 642-182



MZ 643-007

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 01-May-2009 at 17:36


Твојата омилена маневарка? Big%20smile
(Последната нели е исто 642? Ако не, кои се разликите?)

Неколку прашања:
- колку вакви моментално ни се во функција?
- имаш ли повеќе податоци за субјектот што ќе ја врши репарацијата?
- гледам на овие четири им фали цел мотор, па каков е планот за тој дел?
- колку ќе чини обновата на овие четири маневарки?


Edited by Cloverstack - 01-May-2009 at 17:37
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.