Дизел локомотиви |
Post Reply | Page <1234 23> |
Author | |||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #21 Posted: 07-May-2009 at 21:54 | ||
И по толкугодишни перипетии дизел локомотивата МЖ 642-178 ја почна својата работа, маневра и припрема на возот број 336 за Белград.
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #22 Posted: 08-May-2009 at 12:53 | ||
АИРЛИЈА РАБОТА МАЕСТРО
Се надевам дека локомотивата МЖ 642-178 успешно ќе влече маневарски состави. Edited by MAPJAH - 30-Sep-2013 at 11:34 |
|||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #23 Posted: 08-May-2009 at 18:21 | ||
Оваа беше таа што беше заглавена на репарација во Србија цели 3 години?
Дали сте дошле до информација дали „шиновоз“ (мислам така се викаше фирмата) барем квалитетно си ја завршиле работата? |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #24 Posted: 08-May-2009 at 18:34 | ||
Шиновоз е пред пропаст и добро што е довлечкавме до дома, така да нашиве имаа полни раце работа да ја донесат во возна состојба
Еве како изгледаше кабината А да не зборам за моторниот дел, колку мака имаа, но сепак МЖ има добри мајстори иако без многу услови и делови Edited by Vladimir P - 08-May-2009 at 18:35 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #25 Posted: 08-May-2009 at 20:05 | ||
Супер, тоа значи една маневарка плус во погон.
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #26 Posted: 08-May-2009 at 20:42 | ||
Како не, барем сега нема да се прави маневра на ваго-два со огромната дизелка 661 која гота нафта ко ... |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #27 Posted: 07-Jul-2009 at 23:08 | ||
Денеска две маневарки MZ 642-182 и 642-002 (за оваа не сум сигурен во бројот) тргнава за Трубарево на вагање и деновиве идат за Марибор на обнова.
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #28 Posted: 08-Jul-2009 at 02:07 | ||
За 642 и 643 малку ни се расфрлани постовите и во оваа и во општата тема за возниот парк... Колку вкупно беа одредени за обнова и до каде е таа работа?
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #29 Posted: 08-Jul-2009 at 12:46 | ||
Во Марибор, Словенија треба да се обноват вкупно 4 маневарки, кој како насушен леб ни се потребни.
* Имаш право, малце хаотично е делов на железница откако нарасна, можда треба малку да се потсреди но, сигурно многу време ќе одзеде, но ... |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #30 Posted: 23-Jul-2009 at 20:37 | ||
Првите две дизел маневарки се стигнати во Марибор
Се спремаат овие денови и другите две да се испратат на ремонт MЖ 643-007 MЖ 642-121 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #31 Posted: 24-Jul-2009 at 10:57 | ||
Владимир овие 4 ќе се реновираат а моментално имаме 5 што се во возна состојба, овие ќе бидат замена или појачање?
Дали знае некој колку чини еден ваков ремонт?
Кај 642-121 ај те молам објасни што точно ќе се реновира, ја гледам само школка
Edited by vardar - 24-Jul-2009 at 10:59 |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #32 Posted: 24-Jul-2009 at 13:14 | ||
5 до7 зависи како кога се исправни (стално ги крпат), иначе овие не се замена него насушна потреба, сега многопати за маневра се употребува „кенеди“ 661 (која бадава се амотизира и троши нафта). Види на сликата погоре двете маневарки ги влече 661
Обртните постолја на сите се раставени-извадени, така да останува вградување на нови мотори и нова електика-електроника. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #33 Posted: 22-Dec-2009 at 14:34 | ||
Локомотиви кој неуморно трчаат по нашите пруги на ова смрзнувачко време МЖ 661-237
МЖ 661-146
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1319 |
Quote Reply #34 Posted: 22-Dec-2009 at 16:20 | ||
Како мал се плашев од изгледот и бучавата што ја прават овие локомотиви Но сега навистина ми се бендисуваат како изгледаат.Зрачат од моќ. |
|||
build.mk, гради форумска историја
|
|||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #35 Posted: 26-Dec-2009 at 23:23 | ||
4 локомотиви од серија 644 од Словенија доаѓаат кај нас во Македонија...
|
|||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #36 Posted: 27-Dec-2009 at 03:48 | ||
Веројатно вакви? |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #37 Posted: 27-Dec-2009 at 11:37 | ||
Интересантно е тоа што влече отпозади, стар-обновен вагон Baat (каубоец) кој ги имаат обновено за инвниот историско - туристички воз |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #38 Posted: 27-Dec-2009 at 13:39 | ||
На нет читам дека производител е шпанската Macosa (прва половина на
70тите), ама на изглед се речиси идентични со нашата (и воопшто бивша
југословенска) серија 661. Значи произведувани се по лиценца на General
Motors нели?
Инаку гледам има доста суштински разлики помеѓу двата типа. Моќноста им е 1230 kW а на 661 е 1433 kW. Максимална брзина им е 80 km/h, а на 661 е 124 km/h. Се разликуваат и по осовинската формула (или како веќе се вика тоа): 661 - Co'Co' 664 - A1A'A1A' Туку знае ли некој колкава им е цената и кои точно сериски броеви ќе ни бидат продадени? |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #39 Posted: 27-Dec-2009 at 14:36 | ||
Од тогашната ЈУ во 1972-73 купени се 25 комада од Macosa по лиценца на EMD модел G22U. Иначе како што напомена ова е послаба од 661 и е со 4 влечни осовини. Иначе Србија зема на „лизинг“ 6 овакви ремонтирани локомотиви од Словенија, а Црна гора 4 комада. Цената на продажба им е 400.000 - 420.000 ЕУР. Е сега дали ние ги изнајмуваме или „купуваме“, непознатица ми е. И усте нешто постојат два типа на 644 со и без генератор на пареа, (греење на вагони) какви ќе набавуваме и за која намена ќе бидат ??? |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #40 Posted: 28-Dec-2009 at 21:41 | ||
Па најверојатно ќе бидат со парен генератор бидејќи имаме само 4 дизелки со парен генератор кои многу тешко ги послужуваат релациите за Битола и Кичево,додека за кружни возови во скопски јазол и останати товарни возови оваа зима на чело на истите се наоѓаат:
661-144
661-146
661-220
661-237
661-408
661-410 (најчесто работи во Велес и Фени)
|
|||
Post Reply | Page <1234 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |