|
![]() |
|
Коридор 8 |
|
Post Reply
|
Page 123 54> |
| Author | ||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1 Topic: Коридор 8Posted: 23-Mar-2009 at 08:00 |
|||||||||
|
Последниот наплив на вести за коридорот 8 дојде како иницијална каписла за одвојување на нишкава.
Досегашните муабети што сме ги правеле во врска со темава ќе останат во постојната општа железничко-инфраструктурна нишка, без да ги префрламе тука, бидејќи се испреплетени со тамошната дискусија и тешко би се издвоиле. Кој сака да види или да се присети на тоа што досега сме регистрирале за коридорот 8 (а има доста материјали и дискусија) нека ја ѕирне таа нишка: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476 Edited by Cloverstack - 11-May-2009 at 21:15 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#2 Posted: 25-Mar-2009 at 17:00 |
|||||||||
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=B69A6177240C5D49BAE6F039B1BBBD28 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply
#3 Posted: 07-May-2009 at 18:38 |
|||||||||
Ќе се гради пруга кон Албанија
Воскреснува идејата за железничко поврзување со западниот сосед. Еден милион евра ќе чини само изработката на студијата. Избрана е бугарската компанија што ќе ја прави студијата. Компанијата на терен ќе испитува каде ќе минува трасата за да се утврди која опција е поекономична. Од Кичево до границата со Албанија според првичните проценки ќе треба да се направи железничка линија од 60 до 70 километри. Студијата треба да заврши за една година а потоа ќе се прави проектот и експропријација на земјиштето. Освен со Албанија, Македонија нема ниту железничко поврзување со Бугарија. Пругата кон Бугарија - проект за кои се потрошија огромни суми пари, а сето она што некогаш таму беше изградено сега пропаѓа. Од македонски железници најавуваат дека веќе се работи и на овој дел - од железничката траса, но досега ниту една Влада не успеа да го реализира овој проект. И покрај бројните најави, министерски конференции и потпишани декларации, се остана само на хартија. http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=108214 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#4 Posted: 08-May-2009 at 08:48 |
|||||||||
|
Ќе се гради пруга кон Албанија
Истата вест во видео формат |
||||||||||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#5 Posted: 08-May-2009 at 13:26 |
|||||||||
|
И истата вест од нејзината прва објава на министерит Јанакиевски
Па сега веста на А1 дали е нова, или ... !!!?? |
||||||||||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#6 Posted: 08-May-2009 at 23:38 |
|||||||||
|
Пруга кон Албанија, потпишан договор за изработка на физибилити студија
|
||||||||||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#7 Posted: 09-May-2009 at 02:27 |
|||||||||
Edited by lslcrew - 09-May-2009 at 13:57 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#8 Posted: 11-May-2009 at 22:04 |
|||||||||
|
2015 според мене е недозволиво опуштено темпо, а нормално се поставува прашањето колку може да се верува и на ваква најава со оглед на тоа што кај нас рокови за инфраструктурни зафати апсолутно не важат.
Но ајде да почекаме подетални вести и за кракот кон Бугарија, можеби тој се планира да се догради со забрзано темпо, па тоа да ја залечи ситуацијава... Друга работа што ми боде очи е цената, која е значително повисока од досега спомнуваните. Всушност од каде таква прецизна сума наведена како потребна за изградба на пруга до албанска граница (354 милиони евра) кога допрва ќе се прави физибилити студија? Нешто најсвежо до што може да се дојде на нет е пре-физибилити студијата изработена од итаљанскиот секретаријат за коридор 8, каде што цената на Кичево-АЛ е проектирана на околу 200 милиони евра (во согласност и со дотогашните проценки): http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=12959#12959 Edited by Cloverstack - 11-May-2009 at 22:05 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#9 Posted: 11-May-2009 at 22:10 |
|||||||||
|
Па добро и 200 милиони и 354 милиони се некои бахати бројки за некоја ориентација, а и драасично се разликуваат. Е сега вероватно можеби е 354 милиони бројка за целосно и поврзување со Албнската мрежа и тука може би е застапемна и цената на албанскиот дел. Комбинации има милион, а додека не излзе изведбен проект нема ни конечната цена да ја знаеме за сигурно.Па сури и тогаш нема да имаме впредвид дополнителни трошоци што ќе се јават попатно. Во Македонија кај и да копаш или ќе наидеш на археолошки локалитет или на денационализациона постапка, или па може некоја инфраструктура која никој ја нема во евиденција. И не само средства што ќе земат него и дополнително може да ја одложат изведбата.
Но мене една работа воопшто не ми е јасна кога се работи за вакви зафати. Зашто на пример целата пруга не се подели на 20-тина делници и да се дадат на посебни фирми да ги градата истовремено, со многу повеќе механизација и кадар одколку што тоа би го работела ена фирма. Како на пример обиколница што беше две делници. Ионака парите ќе бидат некој априори кредит, а не тековно обезбедување средства. Edited by lslcrew - 11-May-2009 at 22:15 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#10 Posted: 11-May-2009 at 22:55 |
|||||||||
|
Па поскапо е да се подели на премногу субјекти кои би граделе бидејќи секоја фирма ќе треба да влечка механизација и да се организира, а сето тоа за мала делница и мал обрт, што значи неефикасно од финансиска гледна точка. Таа разлика некој ќе треба да им ја надополни... Исто така тука се наметнува и проблем со пристапноста - нема пристап до сегде, тој во голем дел се обезбедува како што се пробива прасата.
Сигурно кога се планира се мисли на овие работи и се балансираат, но и јас би рекол дека треба да направиме максимум, барем еден од двата краци што ни недостасуваат да го изградиме најбрзо можно колку што е разумно. Edited by Cloverstack - 11-May-2009 at 22:56 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#11 Posted: 12-May-2009 at 15:04 |
|||||||||
|
Гледиште од Турција
http://www.turkishweekly.net/news/61276/the-corridor-viii-project-albania-and-macedonia.html Edited by Cloverstack - 12-May-2009 at 15:04 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#12 Posted: 12-May-2009 at 17:22 |
|||||||||
|
Документарен филм за Коридор 8
|
||||||||||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#13 Posted: 01-Jun-2009 at 08:00 |
|||||||||
|
Имам едно прашање за пругата кон Бугарија. Нели е завршена скоро цела до Крива Паланка? Зошто не сообраќаат (или не сообраќале кога можеле) возови кон тој правец, ете барем до селата да се опслужува, барем нема да 'рѓосува пругата џабе. И ме интересира, дали самото тоа што поминува воз ја прави пругата поупотреблива, или понеупотреблива? т.е. дали е подобро да 'рѓосува или да ја врви воз секој ден? И дали тоа што толку време не е искористена оваа пруга значи дека е бескорисна целосно?
Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 12:32 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#14 Posted: 01-Jun-2009 at 09:00 |
|||||||||
![]() Да сообраќа воз на токлку кратка патека е стварно нерентабилно. Секако ако поминува воз по трасата таа не само што не рѓосува него и се одржува, по нормите кој постојат. Имам некаде постирано слики од таа траса но никако неможам да ги пронајдам каде сум ги ставил, со пропаѓање на трасата и објектите кој веќе се рапаѓаат, ЖАЛОСНО Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 12:33 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#15 Posted: 06-Jun-2009 at 14:51 |
|||||||||
|
Интервју на А2 ТВ на министерот Миле Јанакиески за железничкиот коридор 8
|
||||||||||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#16 Posted: 01-Jul-2009 at 14:26 |
|||||||||
http://www.total.com.mk/default.aspx?mId=16&eventId=18141 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#17 Posted: 01-Jul-2009 at 14:42 |
|||||||||
|
Па нека фрлат некоја донација и навака и да го решиме проблемот
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
polval
Senior Member
Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply
#18 Posted: 02-Jul-2009 at 08:53 |
|||||||||
|
Абе нешто да пробавме и сами, се додека чекаме донации ништо нема да се направи.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#19 Posted: 02-Jul-2009 at 15:46 |
|||||||||
![]() Мојот коментар беше повеќе шеговит, инаку одсекогаш сум се залагал дека барем клучните приоритети треба да ги туркаме без разлика дали ќе капне нешто од ЕУ фондови или слично. Конкретно за веста, иако не е точно наведено на кои делници би се вложувале парите, би било логично коридорот 8 да добие најголем дел од колачот. Но тоа само по себе нема многу да вроди со плод доколку не се оствари поврзувањето помеѓу Македонија и Албанија. Па се надевам дека сепак ќе има финансиска инекција и за МК, барем колку работите да тргнат од мртва точка. Мислам дека со оглед на многуслојното долгорочно значење на коридорот 8, логично е ЕУ да вложи значајно во овој пан-европски коридор. Дополнително, со оглед на сите непријатности и изнудувања што ни ги има приредено ЕУ (капак на се е мижењето кога нивната членка Грција се јавува како сериозна пречка за нашата надворешна трговија), можно е „во Брисел“ да постои расположение да се обидат барем колку толку да компензираат, колку да задржат минимум позитивна перцепција кај нашиов народ, бидејќи сепак еден ден треба да бидеме членови на тоа семејство. Донацијата за Албанија исклучително ме радува и е во корист и на Македонија, бидејќи во моментов и да имавме изградено пруга до албанска граница, немаше да ни биде од преголема корист: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=12030#12030 До скоро немаше никакви позитивни случувања во албанските железници, ниту пак барем некакви поконкретни и пореални најави. Оваа вест е вистинско освежување! А ние дефинитивно треба да почнеме да го третираме железничкиот коридор 8 како наш врвен приоритет и максимално да се посветиме на него. Неуморно нека се лобира за средства, но проектот нека се турка без разлика дали и во колкава мерка тие ќе дојдат од надворешни извори! Edited by Cloverstack - 02-Jul-2009 at 16:00 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#20 Posted: 18-Jul-2009 at 16:52 |
|||||||||
|
@Vladimir
презентацијата на Павче ми отвори едно прашање. Со какви перформанси е пругата која се "гради" кон Бугарија? Значи дали зборуваме за електрифицирана траса од старт, за колкави брзини е проектирана пругата итн? |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Post Reply
|
Page 123 54> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |