![]() |
![]() |
![]() |
Македонски железници низ слика и видео |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 35> |
Author | ||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
фали уште по некој тунел во репортажата, претпоставувам порано ги имало!?! ајде ако ништо друго допрва ќе ги има во продолжение. Владимир да не имаш податок или некакво инфо колку пати старата пруга е минирана и рушена, кога од кого
![]() интересно, пошта сигурно носеле со возот удоле, туку колку тоа било безбедно, колку само писма не стигнале на своите одредишта, со оглед дека возот постојано бил напаѓан од разбојници. |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Благодарам,
Има разлика кога возиш кола и си усредсреден само на патот, додека ова веќе е некој сосема друг поглед на нештата околу тебе. Иначе целиот пат го снимав и со камера, но за тоа ќе треба време да оживее ![]() Но да причекаме и да го чуеме неговото гледање и од другиот наш форумаш кога ќе се врати ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека ги има 5 тунели на оваја траса со вкупна должина од 2,080 метри
Е тоа е приказна која е мојата преокупација, па се надевам ке следи една друга репортажа прагајќи ја старата траса пешки во делот од после Гостивар. И накратко за твоето прашање; Буквално сите ја рушеле и граделе, сета среќе за таа пруга е што е со ширина од 600 мм и лесно се поставувала и вадела, бидејќи и намената и била за брзо со железница да се движат трупите (иначе тоа е германската воeна железница Feldbahn) |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
ова се 5 тунели кои се користеле и за старата пруга така? знам само за тунелот кај Падавиште, повторно од репортажа, не сум се возел ни јас по оваа траса, но сигурно ќе ја сефтосам доколку одам кон Манастирот Пресвета Богородица (Пречиста - Кичевска) , до Кичево со воз, сетне со точак или такси...
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Не, 5-те тунели се на новата пруга, а од старата ги имало 100-тици (мали) денеска секој може да види еден од тунелиоте на патот Велес - Прилеп во кањонот од десната страна поред самиот пат |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Фантастична репортажа Владимир. Дали можеш да ни кажеш колку време трае возењето до Кичево, и колку чини картата? Можеби можеме да се организираме од формумот и да одиме на екскурзија до Кичево и назад.
|
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
велиш стотина, постои некоја карта каде се одбележани, или треба допрва да се копа по окупаторски архиви ![]() само малку опасно е таква мапа да се пушти во јавност без притоа да се испита теренот од заостаната муниција по тие траси, дали од депоа криени долж пругите или пак од самите минирања заборавени експлозиви, како што беше случајот со динамитот во камен мост... |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Се тргнува од Скопје во 8:00 се пристигнува во 10:07 Од Кичево за назад кон Скопје има два воза Едниот тргнува во 12:15 пристига во Скопје 14:22 А вториот во 18:54 пристига во Скопје во 20:59 Цената на повратен билет е отприлике 200 ден. Идејата за една форумска тура и дружење е прекрасна а и Кичево има места за разгледување @ beTon Неверувам за таква опаснос, бидејќи тиа биле многу кратки 2-6 м само каде морало бидеќи самата пруга виугала по козји патеки, а причината е брзо поставување кон линијата на Македонски фронт во 1916 год (кој подоцна бил променет во Солунски фронт) а после II светска војна таја траса интензивно се користела така да е тотално исчистена. Но набрзо се надевам ќе отворам и нишка во историја за целата таја трасо со карти и слики |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
Ај да не се повторуваме сите ама стварно одлична репортажа владимир ( марјан и третиот непознат член)
![]() ![]() |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
Владимир велиш исчистена, затоа битолско секоја година наоѓаат ново застарено складиште бурбон или муниција
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Еве конечно имам време да се вклучам со коментар. Оние што ги пратат железничките нишки сигурно претпоставија дека јас сум мистериозниот трет форумаш на патувањево бидејќи баш пред некој ден побарав информации за возовите што се обраќаат до Кичево
![]() Импресиите ми се испомешани, но патувањето во целост беше прекрасно искуство. Патувањето со воз верувајте е многу попријатно отколку со автобус и на својата дестинација стигнувате многу поопуштени и поодморени. Покрај тоа, конкретно оваа релација поминува низ навистина живописни предели. Нормално височините помеѓу Гостивар и Кичево се на прво место, но за мене и Дервенската Клисура (по течението на Вардар помеѓу Скопје и Тетово) беше вистинско откровение. Пругата не е во сјајна, но барем е во пристојна состојба и очигледно возот ја изоде целата делница со прифатлива брзина и без застои поради лоша инфраструктура. Најголема замерка имам за станиците кои се која од која во поочајна состојба. Вагоните сами по себе беа океј, се гледаше дека биле скоро реновирани, но веќе оддаваа впечаток на нечистотија. За жал културата па и хигиената на некои од патниците е на многу ниско ниво и ова беше вистински трн во око. Очигледно е дека железницата воглавно ја користат посиромашните слоеви од населението поради значително поевтините билети, но ова сигурно одвраќа многу други потенцијални патници. Мислам дека МЖ мора да бара начин да го минимизира овој проблем, почнувајќи од воведување на поголем ред во возовите, функционирање со 1-ва и 2-ра класа и слични мерки. Исто така замерка до МЖ кои имаа закачено само два вагони кои очигледно беа недоволни и веќе од станицата Скопје Север почна да се создава гужва која траеше се до Кичево. Владимир и Марјан ме информираа дека ова е поради недостаток на вагони во возна состојба, а и „шпанците“ ни се очигледно дефицитарни, па на релацијава праќаат класична композиција за која не можат да обезбедат ни доволно вагони. Се надевам на што побрзо пуштање во сообраќај на трите шпанци што се на обнова! Патувањето го продолжив накај Охрид со автобус, но не така успешно... Прво на автобуската во Кичево се отсечени од светот и карти продаваат само кога автобус ќе пристигне (бидејќи мора на лице место да проверат дали има места), а плус не знаат кој автобус ќе застане а кој ќе ја одмине станицата, бидејќи на ова поле очигледно владее самоволие ![]() Така ми се случи да ми биде најавено дека автобус имам во 10:30, но од него немаше ни трага ни глас. Автобусот ја одминал станицата без да застане (иако е на само 100 метри од патот по кој поминува ![]() ![]() Да се вратам на железничкиот дел од патувањето. Поаѓање од Скопје во 08:00 и пристигање на секоја попатна станица точно на време, вклучувајќи ја и последната - Кичево во 10:07 навистина пријатно ме изненади и покрај тоа што ми беше наговестено. Не само од аспект на точноста, туку и брзината е сосема пристојна. Со разумни подобрувања на инфраструктурата верувам дека времето може да биде и значително скратено. Замислете само како би изгледало патување на релација Скопје - Охрид со комплетиран крак од К8 и со подобрувања на постоечката пруга! Еве и споредба на цената: Билет во еден правец од Скопје до Кичево со железница = 138,5 денари Билет во еден правец од Кичево до Охрид со автобус = 210 денари (нормално земете во предвид дека Скопје-Кичево е цирка двојно подолга релација од Кичево-Охрид, што вкупниот сооднос на цената ја прави железничката опција повеќе од три пати поефтина!) И покрај сите слабости на нашата железница, навистина не ми е јасно зошто не се користи повеќе, бидејќи кога се ќе се собере и одземе, автобускиот превоз (кој доминира и на релациите каде имаме пруги) сепак ми изгледа како инфериорна опција од многу аспекти на многу релации. Edited by Cloverstack - 18-May-2009 at 23:59 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Јас сега скоро пред неполн месец идев со воз до Богомила. Имав слично искуство со недостатокот од вагоните за враќање. Имаше само 7 вагони на релација Битола-Скопје в недела на 3 мај после празник го е логично дека ќе има нагло зголемен сообраќај. Еден од дестимулативите за да се качи патник во воз се и овие гужви покрај хигиената а што се однесува до општествените слоеви кои спомена, мислам дека повеќе е предрасуда меѓу граѓаниве одколку стварно што е проблем. Сеуште владее некое конзервативно-ретроградно-нелогично мислење дека е срамота поситуиран човек да користи јавен транспорт. Сепак и јавниот транспорт (МЖ, ЈСП) едноствано одвраќа луѓе и токму поради хигиената и гужвите. Проблемот е обостран, незнам каде да ја барам поголема "вина" (во едниот случај не се работи за вина бидејќи е слободоен избор на граќанинот, а во другиот е дефинитивно вина).
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Супер дополнување Кловер, јас воопшто не поврзав дека ти си третиот патник
![]() Доколку имаш и слики да ги дополниш впечатоците од патувањето а богами и доколку немаш предлагам на оваа делница да и се посвети и посебна нишка, мислам дека заслужува. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Кловер ти погрешно си ме сватил!
![]() Муабетот беше за некои сосема трети лица со ретроградна матрица на размислување. Класите дефинитивно можат да го намалат...па може би и целосно да го решат ова прашање. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Па еве, иако можеби не е вистинската нишка, познавачите нека ни кажат дали во некои од возовите што се обраќаат низ Македонија функционираат класи?
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Имаше на меѓународниот Солун-Белград, но по ова што го гледам во последниот месец ја укинаа и таа прва класа (во која седнуваше кој сака, немаше врска каков билет имате, и онака 10 души вкупно беа во цел воз) и сега грчкиот вагон е шпанска кола т.е. со седишта како во автобус, а не со купиња, и пишува дека е втора класа... Но сепак е 10 пати подобар од другите (нашите и српските) од втора класа. Јас мислев дека за меѓународен воз мора да има прва класа, но ете не било така
![]() Edited by гитардемон - 18-May-2009 at 21:37 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Кога е начнавме темата за хигиена, еве ја случката од ова патување.
Влегува млад дечко прекрасно облечен и лицнат со кожна вентијага на рамо, седнува на седиштето и отеднаш потскокна ! Ја простра вентијагата под себе и искоментира - Ќе ми се испрља мајцата од седиштето. Добро си помислив човеков е педантерија што се гледаше и по неговиот целосен изглед. Откако се смести удобно, ги подзатвори очите и, еве го изненадувањето за сите нас во купето. Човекот ги дина нозете со неговите кондури и ги плесна на седиштето прекопат. Се слегна во родното место, а ние моравме да го истресеме седиштето од остатоците од неговите кондури. Што е мое е мое, што е наше не е мое. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Каква е споредбата во овој дел со возењето во Таорската или Велешката клисура кои се исто импресивни одејќи по железничката траса? |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 35> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |