build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 35>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 18-May-2009 at 23:18
Вардар е помал а и не е така непосредно до пругата. Глетката ја зачинуваат снежните врвови на Шара. Но џабе е да зборам, ти препорачувам лично да ја испробаш релацијава.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 18-May-2009 at 23:23
Originally posted by Cloverstack

Вардар е помал а и не е така непосредно до пругата. Глетката ја зачинуваат снежните врвови на Шара. Но џабе е да зборам, ти препорачувам лично да ја испробаш релацијава.


Мене овој дел освен што ми е импресивен ми е да бидам искрен малку језив. Пред се на релацијата Скопје-Неготино, Демир Капијска клисура е поширока и го нема стравот дека возот може да се преврти во реката.

Веројатно стравот ми е неиздржан зошто не сум слушнал за некоја несреќа до сега но дали постои некој ризик за ерозија на земјиштето покрај реката на пример? Дали постои некоја редовна санација и одржување?

Исто така дали во тој дел од земјата се случило да крадат пруга како што се има обичај кај нас? Се надевам дека непристапноста на теренот го спречува тоа.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 18-May-2009 at 23:29
Originally posted by pbanks

Originally posted by Cloverstack

  но за мене и Дервенската Клисура (по течението на Вардар помеѓу Скопје и Тетово) беше вистинско откровение.

Каква е споредбата во овој дел со возењето во Таорската или Велешката клисура кои се исто импресивни одејќи по железничката траса?

И двата поста моето слагање го имат, едини проблем кај Таорската или Велешката клисура е тоа што стварно целиот тој дел мора да се изоди пешки.
(Сум го прошол со чамец тој дел, Nuts но по траса само сум стигнал до сливот на Кадина река во Вардар, т.е. на самиот почеток Smile)


Edited by Vladimir P - 18-May-2009 at 23:30
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 18-May-2009 at 23:51
Еве неколку фотки и од мене, од делот низ Скопје.

1
Ова е на насипот покрај саем. Се гледаат работите на проектот Ера Сити


2


3
41°59'52.02"N  21°28'34.43"E
Индустриска зона исток, кај високиот железнички мост што прво поминува над Булевар Војводина а потоа и над понискиот железнички мост што води накај Куманово и ранжирна Трубарево.


4


5
Накај железара


6
Станица Ѓорче Петров каде има солидни залихи бетонски прагови. Дали некој знае каде и кога е предвидено да се поставуваат?



Edited by Cloverstack - 18-May-2009 at 23:52
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 19-May-2009 at 00:41
хигиена, како изгледа тоа, сепак луѓе се возат, но и да бидеме искрени каква беше ситуацијата од пред пет или десет години, сега сме топ. пополека се обновува ентериерот на вагоните, конечно почнаа и надворешно да ги чистата истите, а за внатре можеби е проблем што ангажиран е еден и не баш професионален хигиеничар, кој држи смени и со еден џогер набрзина поминува по купињата...

освен панорамскиот момент, возот нуди можност и за непосредна комуникација, бар во купеата, па неретко човек може и нешто да научи, работи кои ретко каде има можност да ги чуе, јасно доколку нема некоја попаметна работа и разврзи муабет. исто позитивен момент е што во секое време можеш да се раздвижиш или да се пуштиш до вц, јасно и да јадеш и да пиеш па и цигара да запалиш.

но баш ова со цигарите е еден понегативен момент, бидејќи ниту постои некава сепарација на непушачки или пушачки вагон, ниту пак некому му е гајле дали е нешто забрането. пример европа додека беше дозволено пушење по возови, имаше посебен вагон за пушачи и за истиот се доплаќа дополнително, така да од старт знаеш и каква услуга добиваш, иако сега мислам оваа бенифиција им ја укинаа!?

друга маана на нашите возови вакви какви што се е кабасти, качувањето освен на шпанците е алпинизам, па постари или инвалиди имаат прилично мака и да се решат да одат со воз, иако јасно дека секогаш ќе има некој да им подаде рака, но самото тоа што не постои некаков поевропски стандард прави да бидат истите одбивни за постарата популација. мислам дека мора да се обездеди на сите станици или екстра скаличка или мобилна рампа, и кондуктер кој ќе води сметка за кого и каде се треба да е спремно вакво помагало за постари лица...

сепак сето ова ќе се смени со приватизацијата на транспортот и влегувањето на свеж капитал и во мж транспорт и во мж инфраструктура, е тек тогаш ќе има спектакуларна панорама штом истата е надополнета со бесшумно но и покомфорно патување, засега ова бетонските прагови ветуваат ако ништо друго дека се размислува во тој правец. сепак патувањето со воз од 20 век ќе биде секогаш незаменливо и далеку поатрактивно, и заради звуците но и заради просторот кој кај новите херметички затнати кабини делува по некое време ем вештачки ем клаустрофобично, иако компактно!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 19-May-2009 at 05:18
Бетон алал да ти е што го начна качувањето. Баш е алпиниза, поготов на помалите станици, за разлика од Скопје каде колку толку е средено со пероните. Да не збориме за хендикепирани лица или за пристап со количка. А тесноќата на вратите е посебна приказна, што воопшто не ми е јасн зашто толку тесни врати кога барем во фоајеата на вагонот има простор за тоа.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 19-May-2009 at 10:24
Патувањето Скопје-Охрид преку Кичево со воз ми е испробана релација минатото лето, кога навистина имаше добар возен ред на автобусите од Кичево, стигнуваш во Кичево во 8 и пол и во 9 часот имаш директен на Симекс кон Охрид. Cloverstack, верувај дека тоа што си се возел со Галеб, а не со Симекс се чинело додатни десетици денари. За да издржи конкуренција Симекс ја има намалено картата кон Кичево на 440 денари, но Галеб кој е најредовен превозник на оваа релација и понатаму држи цена од околу 550 денари за Кичево. Башка изненадување за сите нас се најверојатно и новите цени на повратната карта кон Охрид, кои ќе бидат 840 денари ова лето!!!
Што се однесува до железница, во возот за Кичево секогаш пуштаат 2 или 3 вагони, затоа што немаат повеќе. Сум констатирал дека има различни категории на луѓе што се возат со воз, ама признавам дека ми се наинтересни "КРОМИДАРИТЕ", возот труе од нивBig%20smile!
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 26-May-2009 at 22:11
Воз 4903 Скопје - Битола

Локомотива МЖ 661-235



и композиција од полни пет вагона



а зеленило колку сакаш
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 26-May-2009 at 22:35
Претпоставувам дека ова е возот за Битола што поаѓа од 14:30 часот од Скопје. Мислам дека овој воз е убедливо најполн од сите наши возови низ земјава, никогаш не може да се најде слободно место за седење, а често и за стоење. Но затоа многу ми се допаѓа затоа што често во возов има чичковци што продаваат пирошки и гевречиња, како и сладолед и сокови додека патувате кон БитолаLaugh!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 26-May-2009 at 22:48
Потполно си во право, полн ко око
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 29-May-2009 at 23:08
Прекрасно сончево утро за една тура низ дел од Скопскиот железнички јазол од железничката станица Скопје до станицата Скопје Север во должина од 8,7 км



Тргнувам од Транспортниот центар - железничка станица Скопје



Зад мене останува железничката станица и нејзините столбови и стапнувам на високиот земјен насип на која продолжува пругата



Пред мене се два колосека и пат по прагови и толчаник на кој сигурно некој дел од патиките ќе оставам



На самиот почеток од левата страна ја догледувам и еден дел од мојата цел, пете кули на ридот во населбата железара



Продолжувам понатаму со помислата дали е предалеку, но мислата веќе е прекината, наидувам на подвозникот кај делот наречен Керамидница



Edited by Vladimir P - 30-May-2009 at 07:58
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 29-May-2009 at 23:11
Продолжувам размислувајќи, зашто растојанието на праговите од пругата не се за некој саниметар или подолги или пократки, никако човек да фати ритам во чекори на нив.



Но повторно нешто покрај самата пруга, ф-ка ЕВРОПА Скопје, со некој се надевам свој стар објект !



Се појавува рачва и мојата дилема, дали да продолжам по десната срана која ќе ме одведе понатаму по мојата траса или да продолжам право во правец на Табановце се до вкрстувањето на двете пруги подолу.



Продолжувам право заради објектите кој се гледаат покрај пругата. Пивара Скоје и се кристално средено во неа, но индустриските пруги до истата како се гледа до крајот на летото сигурно нема да се познае дека е некаде тука.



Продолжувам понатаму, ова што е пред мене е табла на која треба да биде испишано APB (автоматски патен блок) и стрелка десно, но изгледа дека и неја забот на времето е изела.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 29-May-2009 at 23:14
Отеднаш, познат звук, вибрации и протунува возот 390 за Белград, затресувајќи ме мене но и камерата.



И еве ме над подвозникот на товарна и нејзината управна зграда.



Еден поглед наназад на излезната индустриск пруга од Пивара-Скопје, и жалење за нејзината неактивност



Спуштајќи се на кратко од насипот, една убава глетка, товарење контејнери на вагони.



Убава глетка, но штета што нема повеќе контејнери за товарење.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 29-May-2009 at 23:17
И повторно познатиот звук во далечината и патничкиот воз 2901 од Табановци



Само што замина а еве го и возот 891 од Приштина на мостот на кој треба да се искачам за да продолжам по зацртаната траса.



Искачувајќи се по стрмнината на насипот се појавува и подвозникот на бул Војводина.



Продолжувам понатака на трасата која скоро е насипана со толчаник.



Се појавува и зградата на јавни и царински складишта на Фершпед - буквално на самата раскрсница на двата коридора 8 и 10

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 29-May-2009 at 23:21
Веке станува опасно за моите нозе од косината и толчаникот, но во далечината се гледа железара и вреди да се продолжи.



Во меѓувреме се појавува и пругата од трианглата за поврзување на коридор 10 со 8



На самото удвојување на пругите се појавува уште еден подвозник веќе сум над автопатот кој води кон Скопје. Во длабочината се гледа уште еден подвозник, но за тоа можда друг пат.



Изгледа ме чека досаден дел од трасата.



Но секогаш има нешто што ќе ти го привлече вниманието. Испднато од некој на МЖ товарен воз од Приштина кон Солун.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 29-May-2009 at 23:24
Но и понатаму има што да се види, мрежата на пруги во железара, некогашен загадувач на Скопје, денес зараснат со бујна вегетација.



Нигде неможев да најдам податок, колкава мрежа на пруги има во самиот круг на железара.



Но да се вратам на мојата траса, на повидок е првато стојлиште.



Уште еден подвозник кој води кон влезот во железара.



Но еве го проблемот - забрането снимање, упс...



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 29-May-2009 at 23:26
Овдека времето како да застанало, на обледената табла на влезот распознавам делови од текстот - ... не заборавајте .. здрави и среќни ве очекуваат дома, среќна работа.



Сонцето веќе почнува да пече, по морав да побарам сенка за краток одмор.



Мислите полетаа на едно минато време, на гигантскиот објект пред мене изграден `70-тите години, и разлогот зашто е на ова место, во главниот град, во неговото централно подрачје.



Да продолжам понатаму додека сонцет не дошло во својот зенит, трасата почнува да зрачи топлина, но пред мене е веќе стојалиштето Железара Југ.



Иначе ова стојалиште требаше во 2005 да добие станична зграда, разлог: ЈП МЖ нема добиено одобрение за градба, што е спротивно на Законот за изградба на инвестициони објекти. Така да сега го имаме ова стојалиште со квази платформа.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 29-May-2009 at 23:28
И состојба на знакот-знаците на целата траса.



Го оставам стојалиштето позади мене.



Продолжувам понатаму, објетите од железара низ целата траса ме пратат од десната страна.



Но затоа од другата, едно не баш мало куче на пристојна далечина.



На повидок нова населба покрај трасата, и добро очуван светлосен сигнал, дали она куче на некој начин е чувар на овој дел!?.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 29-May-2009 at 23:30
Прекрасна глетка, се околу е расцветано и со опојни мириси од природата



И во густото зеленилото се појавува „чардак ни на небо ни на земја“



Праг по праг, столб по столб, продолжувам помеѓу зеленилото виснато од двете страни.



Зад кривината ја наслутувам мојата задна цел.



Влезните сигнали од станицата Скопје Север, остануват уште стотина метри и заслужен одмор



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 29-May-2009 at 23:31
Предпоследниот подвозник на булеварот Х.Т.Карпош



На самиот подвозник е и излезот-капијата на пружниот излез од железара.



И тажната слика на трасата од железара, како многуте наши поранешни гиганти со нивните индустиски колосеци.



Останува некоја чудна грутка во градите гледајќи ги остатоците.



На да ја завршам мојата обиколка и да го заборавам овој дел.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.