build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 25-Jun-2009 at 10:41
@ 46&2

Ако возиш по пропис, 120km/h, тогаш ја поминуваш за малку повеќе од 13 минути Smile

Дефинитивно голема заштеда и на време и на гориво во однос на тоа од Хиподром до Ѓорче или обратно да се влечкаш низ град.
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 25-Jun-2009 at 11:06
Originally posted by lslcrew

За отприлика ~15-тина минути се вози. Вкупно е 26,7 км па најдобро израчунај си! Не знам зашто сметаш да на Скопје му е потребно ринг за да има пристам до внатрешни делови. Рингот е обично кај некои порамнински градови и каде што има пристап од сите насоки, додека кај Скопје пристапот е од две насоки само. За внатрешната достапност предуслов се јужниот севрниот и крушевска булеварите како и полупрстевнот (внатрешна обиколница) од булеварите кои ги носат имињата на екс-ју републики. Јужната обиколница, погледни го ГУП-от ќе видиш дека е обична улица на Водно која и кое е пред се за потребите на градот. Воопшто не е исплатливо, а и малку нелогично е да се гради обиколница по планински терен за да се сткрати два-три километра за камионите кои идат од велес за тетово. Тогаш воопшто не требаше да ја градиме северната обиколница.Гледам заклучоков си го извел од тоа што ги до видел на сликите од Бугарија. Све е тоа ок, но додека си обичен граѓанин. Кај нас понекогаш се случува и градоначалниците и други власти да се раководат така па еве сега за малку ќе имавме трамвај по селски сокаци. На факултет кога се учи градско и просторно планирање ваљда се учат методи како да се планираат ефикасно градовите и државата, а не се покажуваат слики од странство.


Како прво видов од клипот дека се оди непотребно на север низ предели со ридови а понајуг од трасата има рамни полиња. Според мене е апсурд тоа. Како второ тие внтрешни урбани автопати што сите ги очекуваме и кои би требало да го решат внатрешниот сообраќај и пристапот посебно кон центранлото подрачје се ТАБУ ТЕМА и ништо повеќе. Тема на политички препукувања и кампањи и малски муабети. Па кога толку е голема неизвесноста дали ќе се изградат можеби со обиколницата можевме да направиме едно привремено решение со полесен пристап до градот. А не сега ќе мислиме дека тие ќе се изградат и крај нема место за нешто друго.
Како второ да се направеше со помал радиус трасата ќе беше и поевтино затоа што немаше да има толку вијадукти и немаше да се прекопуваат толкави ридишта и немаше да биде долга 27 км туку ќе беше 15тина / максимум 20 км. И сепак ќе излезеше поевтино и ќе вршеше поголема работа. Еве јас на пример од Куманово сепак би минал низ автокоманда пластичарска улица за да стигнам до Болница или Борис Трајковски место да одев по обиколницата и најблиската клучка. Чисто давам пример.
Сепак толкава фрлена пара а нема да има којзнае колкав ефект. Па и ти звучни бариери побогу за што ги ставале. Нема живо куче таму

ЛС според мене ова не е ефикасно планирање не знам по шти ти заклучи само
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 25-Jun-2009 at 11:10
Originally posted by Cloverstack

@ 46&2Ако возиш по пропис, 120km/h, тогаш ја поминуваш за малку повеќе од 13 минути SmileДефинитивно голема заштеда и на време и на гориво во однос на тоа од Хиподром до Ѓорче или обратно да се влечкаш низ град.


Импресивно. Значи ако малку се потрудиш се проаѓа и под 10 минути

Edited by 46&2 - 25-Jun-2009 at 15:31
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 25-Jun-2009 at 11:38
Не сум бил во Софија но колку што имам гледано на слики теренот таму дозволува за еден убав кружен обрач каков што тие имаат.

Подобра паралела со Скопје може да повлечеш со Загреб кој на на север е залегнат на планина исто како што Скопје е залегнато на Водно. Загреб својот проблем со јужната обиколница (еквивалент на нашата северна) го има решено уште во почетокот на 80те години. Скоро ја издигнаа и источната обиколница на ниво на автопат (правецот кон Марибор), западната е одавна од автопатски профил. Со оглед на тоа дека имаат еден тон пари и веќе се изградено таму веќе се размислува и за северна обиколница (нешто како предлогот на 46&2) која ќе биде прескапа со оглед на многуте тунели, ископи, мостови итн што би се правеле со оглед на планинскиот терен. Да бидам искрен ниту во Загреб ја гледам таа потреба ниту пак би ја гледал во Скопје. Единствениот преостанат автопат кој би требал да терминира во Скопје е оној од Приштина. Се друго е веќе изградено, фокусот треба да се удри на внатрешните прстени како што кажа ЛСЛ.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 25-Jun-2009 at 13:42
@ lsl
Таа улица зацртана по падините на Водно што се спомнува по новинарски написи како „јужна обиколница“ е се само не тоа. Остај ги новинарите што лупаат, јас мислам во никој случај да не ја промовираме нивната терминологија.



@pbanks
Не само фактите што веќе ги спомна, туку не може да се прави паралела со Загреб и поради други причини. Како прво кон Загреб од север сепак доаѓаат два автопати (А2 и А4) и нивната северна обиколница прави логика по таа основа, што не е случај со јужната страна на Скопје. Второ, таа обиколница би била од другата страна на Медведница (како ние да градиме обиколница од јужната страна на Водно). Трето, поради ситуацијата на терен, обиколницата би имала само една врска со Загреб, што значи намената би и била сосема друга од таа што ја спомна 46&2 во контекст на Скопје. И конечно, како што кажа, северната обиколница на Загреб воопшто не е сигурен проект, туку е предмет на жестоки дебати.
Значи сепак би резимирал слично како тебе: дооформување на прстенот околу Загреб прави неспоредливо повеќе логика отколку прстен околу Скопје, но сепак не е сигурен проект.






@ 46&2
Не си во право за јужна обиколница околу Скопје. Ниту е потребна (во било каква догледна иднина, ако воопшто), ниту е така лесно изводлива. За потребите на градот она што ни треба е Јужен Булевар, урбаните автопати воопшто. Се слагам дека работата со нив не оди баш подмачкано, но за јужна обиколница околу Скопје работата би одела 20 пати потешко поради цела низа објективни причини.
Околностите во Скопје се специфични и класичен автопатски прстен не е целисходен. Не само рељефот, туку пред се правците од кои доаѓаат главните патишта исклучуваат потреба од класична јужна обиколница.

Што се однесува до северната обиколница, се слагам дека трасата можеше да биде пократка и подобра, мада не во толкава мерка како што велиш. Според првичниот план (означен со зелено на мапата) вкупната должина требаше да биде околу 21km, но веројатно немаше да биде поевтина варијанта. Ќе требаше тунел на западниот крај, потоа голем вијадукт над Ново Село, рушење на многу куќи во Сингелиќ, а таквите работи многукратно ја креваат цената за километар. Сепак поради помалата должина и поради поголемата улога што ќе ја играше во внатрешниот градски сообраќај, верувам брзо ќе се исплатеше оваа опција.

Дефинитивно ја преферирав „зелената“ варијанта, но ни најмалку не се слагам дека вака како што се направи немала да има којзнае каков ефект. Ефектот ќе биде како ден и ноќ.
А и за звучните бариери и те како има потреба, види на google earth кај Стајковци, Бутел, Волково...




Edited by Cloverstack - 25-Jun-2009 at 15:34
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 25-Jun-2009 at 13:54
@Clover

Мислам дека Бандиќ форсираше некоја мегаломанска идеја каде на многу места обиколницата ќе се приближи до Загреб преку Медведница низ разноразни чуда од тунели и сл. Мотивот за такво нешто бил демек за да биде користена и од Загрепчани а не само за транзит.

Е сега свесен сум дека за самиот транзит една северна обиколница во Загреб би помогнала но мислам дека не е од клучно значење. За А3 нема потреба да објаснувам дека нема некое значење но ниту за А2 и А4 нема витално значење. Да видиме за што би се користела? За оние кои гравитираат кон морето мислам дека е комплетно небитна бидејќи и онака заглавуваат со часови на чепот кој се создава кон А1, а не гледма дека ни од аспект на растојание би заштедиле нешто. Не гледам некој посебен ефект ни за оние кои идат кон А3.

Дополнително главните индустриски зони во Загреб се помеѓу вкрстувањата на А11 и А3 со јужната обиколница така да сакале нејќеле транспортерите мора да заокружат таму.

Мое мислење е дека тој проект е апсолутно непотребен за Загреб а кога ќе ги земе човек во предвид аргументите кои ти ги наведе за Скопје, незнам која формулација би ја употребил за да биде посилна од апсолутно непотребен.
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 25-Jun-2009 at 15:38
Originally posted by Cloverstack


Што се однесува до северната обиколница, се слагам дека трасата можеше да биде пократка и подобра, мада не во толкава мерка како што велиш. Според првичниот план (означен со зелено на мапата) вкупната должина требаше да биде околу 22km, но веројатно немаше да биде поевтина варијанта. Ќе требаше тунел на западниот крај, потоа голем вијадукт над Ново Село, рушење на многу куќи во Сингелиќ, а таквите работи многукратно ја креваат цената за километар. Сепак поради помалата должина и поради поголемата улога што ќе ја играше во внатрешниот градски сообраќај, верувам брзо ќе се исплатеше оваа опција.Дефинитивно ја преферирав „зелената“ варијанта, но ни најмалку не се слагам дека вака како што се направи немала да има којзнае каков ефект. Ефектот ќе биде како ден и ноќ.А и за звучните бариери и те како има потреба, види на google earth кај Стајковци, Бутел, Волково...


   Сепак рушењето куќи не би требало да биде во никој случај изговор зошто таа траса е променета.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 26-Jun-2009 at 18:52
Бев на едно брзо кругче по новоотворениот дел од обиколницата. Во недостиг на убава фотосесија каде би и се порадувале на обиколницата за која не најдов некои посебни технички замерки освен конфузниот излез кон Белград/Атина би сакал да ја споделам следнава македонштина.

1. Затекнав 2 велосипедисти како се возат
2. 3 групи од по 1-4 пешака
3. Две девојки како си го шетаа кучето и меѓу другото го тренираа за наредбата апорт
4. Еден претрчувач на автопат
5. 10на деца кои играа сервис на еден од надвозниците и се бесеа по оградата
6. Говедо кое пасеше веднаш до коловозот од оваа страна на заштитната ограда
7. Куче скитник како се сунча на коловозот
8. Поставена тезга во близина на барата (смилевска бара беше?) каде типот си поставил две дрвени скали од двете страни на заштитната ограда и директно од нива си префрала зеленчук на тезгата и продава. Нормално тезгата која е веднаш до коловозот привлекуваше и муштерии кои без проблем си застануваа со магичните четири жмигавци и ги оставаа колите на автопат
9. Тазе испишани графити "Лавови"
10. Можно е да имаше уште нешто што сега не ми текнува но мислам дека и ова е предоволно
Што да се каже Suicide


Edited by pbanks - 26-Jun-2009 at 18:55
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 26-Jun-2009 at 19:10
Previous
„Секој ден се повеќе напредуваме“
 Ohno
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 26-Jun-2009 at 19:51
Ќе биде вака додека некој шлепер не собере све од трета лента. Во секој случај полицијата мора да си ја врши работата, пред се поради безбедноста на возачите пошто оние кои при здрав разум излегле на отворен автопат очигледно не се грижат за себе, па зашто би се грижела полиција за нив!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 26-Jun-2009 at 21:09
Листа за мерак! Wallbash

Најинтересно ми е демонстрирањето на некаков си патриотизам преку уништување и нагрдување на јавниот имот Nuts

Originally posted by pbanks


9. Тазе испишани графити "Лавови"
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 26-Jun-2009 at 23:12
Не се патриоти, навивачи се тие мангите (на Македонија Ѓ.П.) Ултрас, капа им симнувам! Повеќе графити имаат отколку членови (како сите во Македонија, без навреда)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 26-Jun-2009 at 23:35
Воопшто 9-ката не ја гледам како најголем проблем. Ова е еден од најминорните проблеми,, урбано дивјаштво од слаб интензитет. Нормално сепак е дивјаштво. Да се зафатиме со решавања на оние кои може да завршат со трагичен крај. Па ниту овие ставки не се нешто ново по автопатите. Со години наназад ги гледаме оние со јагодите покрај автопат. А шкртањето, без разлика со каква содржина, го имало и ќе го има, само прашањето е во колкава мера.

Edited by lslcrew - 27-Jun-2009 at 00:10
Back to Top
Cresevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Cresevo Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 27-Jun-2009 at 22:53
Originally posted by 46&2


Како прво видов од клипот дека се оди непотребно на север низ предели со ридови а понајуг од трасата има рамни полиња. Според мене е апсурд тоа. Како второ тие внтрешни урбани автопати што сите ги очекуваме и кои би требало да го решат внатрешниот сообраќај и пристапот посебно кон центранлото подрачје се ТАБУ ТЕМА и ништо повеќе. Тема на политички препукувања и кампањи и малски муабети. Па кога толку е голема неизвесноста дали ќе се изградат можеби со обиколницата можевме да направиме едно привремено решение со полесен пристап до градот. А не сега ќе мислиме дека тие ќе се изградат и крај нема место за нешто друго.
Како второ да се направеше со помал радиус трасата ќе беше и поевтино затоа што немаше да има толку вијадукти и немаше да се прекопуваат толкави ридишта и немаше да биде долга 27 км туку ќе беше 15тина / максимум 20 км. И сепак ќе излезеше поевтино и ќе вршеше поголема работа. Еве јас на пример од Куманово сепак би минал низ автокоманда пластичарска улица за да стигнам до Болница или Борис Трајковски место да одев по обиколницата и најблиската клучка. Чисто давам пример.
Сепак толкава фрлена пара а нема да има којзнае колкав ефект. Па и ти звучни бариери побогу за што ги ставале. Нема живо куче таму

ЛС според мене ова не е ефикасно планирање не знам по шти ти заклучи само


Јас мислам дека обиколницата можеби не поминува на најдобро место но беа разгледувани повеќе траси па држ-не дај на крај оваа испадна да се гради незнам кои беа причинити но сакам да кажам дека релјефот на Скопје е таков да градот не можеш да го видиш цел поради тие ридчиња а зад ридчињата Скопје исто така викаш дека можело да се скрати да поминува повеќе низ градот, па можеше само којзнае што ќе беше и колку протести ќе имаше, ќе имаше рушење на многу куќи автопат ќе минува низ сред населени места па низ звучни ѕидови не ќе можат да го намалат звукот
Back to Top
Cresevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Cresevo Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 27-Jun-2009 at 23:01
Originally posted by pbanks

Бев на едно брзо кругче по новоотворениот дел од обиколницата. Во недостиг на убава фотосесија каде би и се порадувале на обиколницата за која не најдов некои посебни технички замерки освен конфузниот излез кон Белград/Атина би сакал да ја споделам следнава македонштина.

1. Затекнав 2 велосипедисти како се возат
2. 3 групи од по 1-4 пешака
3. Две девојки како си го шетаа кучето и меѓу другото го тренираа за наредбата апорт
4. Еден претрчувач на автопат
5. 10на деца кои играа сервис на еден од надвозниците и се бесеа по оградата
6. Говедо кое пасеше веднаш до коловозот од оваа страна на заштитната ограда
7. Куче скитник како се сунча на коловозот
8. Поставена тезга во близина на барата (смилевска бара беше?) каде типот си поставил две дрвени скали од двете страни на заштитната ограда и директно од нива си префрала зеленчук на тезгата и продава. Нормално тезгата која е веднаш до коловозот привлекуваше и муштерии кои без проблем си застануваа со магичните четири жмигавци и ги оставаа колите на автопат
9. Тазе испишани графити "Лавови"
10. Можно е да имаше уште нешто што сега не ми текнува но мислам дека и ова е предоволно
Што да се каже Suicide


Јас незнам зошто толку се чудите кога автопатот само на хартија е пуштен еве скоро една недела откако е пуштен автопатот осветлувањете на делот од Оризари до Хиподром уште не е пуштено плус грешки има во означување на местата( пример еднаш ЦрешЕво еднаш ЦрешОвоBash ајде еднаш баре Црешева(уште тоа фали)
за 8 сакам да искоментирам дека тоа е стара приказна веќе 2-3 години е така се продаваат лубеници и патлиџани на сред автопат а автопатот официјално пуште
абе ајде
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 27-Jun-2009 at 23:05


Ништо од листата не е ново, истата слика може да се види на сите можни делници во Македонија, некаде помалку некаде повеќе.

Но она што е фасцинантно дека поминаа само неколку дена од пуштањето на обиколницата, а багабонтите и некултурата веќе го најдоа својот пат до обиколницата, многу побргу од возачите кои уште не им текнува дека може да го користат и овој пат наместо да глават во Скопје.

Полиција веројатно набргу ќе се стационира под сенка некаде да мери со радарот и да замара луѓе но нема да им текне малку да ги доведат овие аномалии во ред кои што како што кажа ЛСЛ ја загрозуваат безбедноста на возачите пред се.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 28-Jun-2009 at 14:15
Cresevo мислам дека една буква е многу мал проблем што се однесува до бележењето, не знам дали си разгледал по другиве страни и теми какви колосални грешки има при сигнализацијата на патиштата
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 17-Jul-2009 at 03:05
1
Клучка Бутел кон исток


2
Клучка Бутел кон запад


3
Клучка Стенковец кон исток


4
Клучка Стенковец кон запад

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 17-Jul-2009 at 04:51
Па да речеме дека има сообраќај на обиколницава за разлика од првиот ден кога ја пуштија кога беше пусто! Ова на сликиве е каде каде раздвижен сообраќај, нормално за наши автопатски услови.

p.s. Кловер дали случајно примети дали е пуштено осветлувањето на второзиградената делница?!


Edited by lslcrew - 17-Jul-2009 at 04:57
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 17-Jul-2009 at 05:01
Иди на обиколница и види колку време ќе ти треба да начекаш вакви ситуации, па после ќе збориме за сообраќајот Big%20smile
Додуша веројатно во лошо време бев, ако отиде човек дур е раздвижен градов би требало полесно да начека „полни“ кадри.

Инаку не, на втората делница осветлувањето не е пуштено.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.441 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.