![]() |
![]() |
![]() |
Скопска обиколница [A2/A4] |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 24> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ 46&2
Ако возиш по пропис, 120km/h, тогаш ја поминуваш за малку повеќе од 13 минути ![]() Дефинитивно голема заштеда и на време и на гориво во однос на тоа од Хиподром до Ѓорче или обратно да се влечкаш низ град. |
|
![]() |
|
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
Како прво видов од клипот дека се оди непотребно на север низ предели со ридови а понајуг од трасата има рамни полиња. Според мене е апсурд тоа. Како второ тие внтрешни урбани автопати што сите ги очекуваме и кои би требало да го решат внатрешниот сообраќај и пристапот посебно кон центранлото подрачје се ТАБУ ТЕМА и ништо повеќе. Тема на политички препукувања и кампањи и малски муабети. Па кога толку е голема неизвесноста дали ќе се изградат можеби со обиколницата можевме да направиме едно привремено решение со полесен пристап до градот. А не сега ќе мислиме дека тие ќе се изградат и крај нема место за нешто друго. Како второ да се направеше со помал радиус трасата ќе беше и поевтино затоа што немаше да има толку вијадукти и немаше да се прекопуваат толкави ридишта и немаше да биде долга 27 км туку ќе беше 15тина / максимум 20 км. И сепак ќе излезеше поевтино и ќе вршеше поголема работа. Еве јас на пример од Куманово сепак би минал низ автокоманда пластичарска улица за да стигнам до Болница или Борис Трајковски место да одев по обиколницата и најблиската клучка. Чисто давам пример. Сепак толкава фрлена пара а нема да има којзнае колкав ефект. Па и ти звучни бариери побогу за што ги ставале. ![]() ЛС според мене ова не е ефикасно планирање не знам по шти ти заклучи само |
|
![]() |
|
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
Импресивно. Значи ако малку се потрудиш се проаѓа и под 10 минути ![]() Edited by 46&2 - 25-Jun-2009 at 15:31 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Не сум бил во Софија но колку што имам гледано на слики теренот таму дозволува за еден убав кружен обрач каков што тие имаат.
Подобра паралела со Скопје може да повлечеш со Загреб кој на на север е залегнат на планина исто како што Скопје е залегнато на Водно. Загреб својот проблем со јужната обиколница (еквивалент на нашата северна) го има решено уште во почетокот на 80те години. Скоро ја издигнаа и источната обиколница на ниво на автопат (правецот кон Марибор), западната е одавна од автопатски профил. Со оглед на тоа дека имаат еден тон пари и веќе се изградено таму веќе се размислува и за северна обиколница (нешто како предлогот на 46&2) која ќе биде прескапа со оглед на многуте тунели, ископи, мостови итн што би се правеле со оглед на планинскиот терен. Да бидам искрен ниту во Загреб ја гледам таа потреба ниту пак би ја гледал во Скопје. Единствениот преостанат автопат кој би требал да терминира во Скопје е оној од Приштина. Се друго е веќе изградено, фокусот треба да се удри на внатрешните прстени како што кажа ЛСЛ. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ lsl
Таа улица зацртана по падините на Водно што се спомнува по новинарски написи како „јужна обиколница“ е се само не тоа. Остај ги новинарите што лупаат, јас мислам во никој случај да не ја промовираме нивната терминологија. @pbanks Не само фактите што веќе ги спомна, туку не може да се прави паралела со Загреб и поради други причини. Како прво кон Загреб од север сепак доаѓаат два автопати (А2 и А4) и нивната северна обиколница прави логика по таа основа, што не е случај со јужната страна на Скопје. Второ, таа обиколница би била од другата страна на Медведница (како ние да градиме обиколница од јужната страна на Водно). Трето, поради ситуацијата на терен, обиколницата би имала само една врска со Загреб, што значи намената би и била сосема друга од таа што ја спомна 46&2 во контекст на Скопје. И конечно, како што кажа, северната обиколница на Загреб воопшто не е сигурен проект, туку е предмет на жестоки дебати. Значи сепак би резимирал слично како тебе: дооформување на прстенот околу Загреб прави неспоредливо повеќе логика отколку прстен околу Скопје, но сепак не е сигурен проект. ![]() @ 46&2 Не си во право за јужна обиколница околу Скопје. Ниту е потребна (во било каква догледна иднина, ако воопшто), ниту е така лесно изводлива. За потребите на градот она што ни треба е Јужен Булевар, урбаните автопати воопшто. Се слагам дека работата со нив не оди баш подмачкано, но за јужна обиколница околу Скопје работата би одела 20 пати потешко поради цела низа објективни причини. Околностите во Скопје се специфични и класичен автопатски прстен не е целисходен. Не само рељефот, туку пред се правците од кои доаѓаат главните патишта исклучуваат потреба од класична јужна обиколница. Што се однесува до северната обиколница, се слагам дека трасата можеше да биде пократка и подобра, мада не во толкава мерка како што велиш. Според првичниот план (означен со зелено на мапата) вкупната должина требаше да биде околу 21km, но веројатно немаше да биде поевтина варијанта. Ќе требаше тунел на западниот крај, потоа голем вијадукт над Ново Село, рушење на многу куќи во Сингелиќ, а таквите работи многукратно ја креваат цената за километар. Сепак поради помалата должина и поради поголемата улога што ќе ја играше во внатрешниот градски сообраќај, верувам брзо ќе се исплатеше оваа опција. Дефинитивно ја преферирав „зелената“ варијанта, но ни најмалку не се слагам дека вака како што се направи немала да има којзнае каков ефект. Ефектот ќе биде како ден и ноќ. А и за звучните бариери и те како има потреба, види на google earth кај Стајковци, Бутел, Волково... ![]() Edited by Cloverstack - 25-Jun-2009 at 15:34 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
@Clover
Мислам дека Бандиќ форсираше некоја мегаломанска идеја каде на многу места обиколницата ќе се приближи до Загреб преку Медведница низ разноразни чуда од тунели и сл. Мотивот за такво нешто бил демек за да биде користена и од Загрепчани а не само за транзит. Е сега свесен сум дека за самиот транзит една северна обиколница во Загреб би помогнала но мислам дека не е од клучно значење. За А3 нема потреба да објаснувам дека нема некое значење но ниту за А2 и А4 нема витално значење. Да видиме за што би се користела? За оние кои гравитираат кон морето мислам дека е комплетно небитна бидејќи и онака заглавуваат со часови на чепот кој се создава кон А1, а не гледма дека ни од аспект на растојание би заштедиле нешто. Не гледам некој посебен ефект ни за оние кои идат кон А3. Дополнително главните индустриски зони во Загреб се помеѓу вкрстувањата на А11 и А3 со јужната обиколница така да сакале нејќеле транспортерите мора да заокружат таму. Мое мислење е дека тој проект е апсолутно непотребен за Загреб а кога ќе ги земе човек во предвид аргументите кои ти ги наведе за Скопје, незнам која формулација би ја употребил за да биде посилна од апсолутно непотребен. |
|
![]() |
|
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
Сепак рушењето куќи не би требало да биде во никој случај изговор зошто таа траса е променета. ![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Бев на едно брзо кругче по новоотворениот дел од обиколницата. Во недостиг на убава фотосесија каде би и се порадувале на обиколницата за која не најдов некои посебни технички замерки освен конфузниот излез кон Белград/Атина би сакал да ја споделам следнава македонштина.
1. Затекнав 2 велосипедисти како се возат 2. 3 групи од по 1-4 пешака 3. Две девојки како си го шетаа кучето и меѓу другото го тренираа за наредбата апорт 4. Еден претрчувач на автопат 5. 10на деца кои играа сервис на еден од надвозниците и се бесеа по оградата 6. Говедо кое пасеше веднаш до коловозот од оваа страна на заштитната ограда 7. Куче скитник како се сунча на коловозот 8. Поставена тезга во близина на барата (смилевска бара беше?) каде типот си поставил две дрвени скали од двете страни на заштитната ограда и директно од нива си префрала зеленчук на тезгата и продава. Нормално тезгата која е веднаш до коловозот привлекуваше и муштерии кои без проблем си застануваа со магичните четири жмигавци и ги оставаа колите на автопат 9. Тазе испишани графити "Лавови" 10. Можно е да имаше уште нешто што сега не ми текнува но мислам дека и ова е предоволно Што да се каже ![]() Edited by pbanks - 26-Jun-2009 at 18:55 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() „Секој ден се повеќе напредуваме“ ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ќе биде вака додека некој шлепер не собере све од трета лента. Во секој случај полицијата мора да си ја врши работата, пред се поради безбедноста на возачите пошто оние кои при здрав разум излегле на отворен автопат очигледно не се грижат за себе, па зашто би се грижела полиција за нив!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Листа за мерак!
![]() Најинтересно ми е демонстрирањето на некаков си патриотизам преку уништување и нагрдување на јавниот имот ![]()
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Не се патриоти, навивачи се тие мангите (на Македонија Ѓ.П.) Ултрас, капа им симнувам! Повеќе графити имаат отколку членови (како сите во Македонија, без навреда)
![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Воопшто 9-ката не ја гледам како најголем проблем. Ова е еден од најминорните проблеми,, урбано дивјаштво од слаб интензитет. Нормално сепак е дивјаштво. Да се зафатиме со решавања на оние кои може да завршат со трагичен крај. Па ниту овие ставки не се нешто ново по автопатите. Со години наназад ги гледаме оние со јагодите покрај автопат. А шкртањето, без разлика со каква содржина, го имало и ќе го има, само прашањето е во колкава мера.
Edited by lslcrew - 27-Jun-2009 at 00:10 |
|
![]() |
|
Cresevo ![]() Newbiе ![]() Joined: 30-May-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Јас мислам дека обиколницата можеби не поминува на најдобро место но беа разгледувани повеќе траси па држ-не дај на крај оваа испадна да се гради незнам кои беа причинити но сакам да кажам дека релјефот на Скопје е таков да градот не можеш да го видиш цел поради тие ридчиња а зад ридчињата Скопје исто така викаш дека можело да се скрати да поминува повеќе низ градот, па можеше само којзнае што ќе беше и колку протести ќе имаше, ќе имаше рушење на многу куќи автопат ќе минува низ сред населени места па низ звучни ѕидови не ќе можат да го намалат звукот |
|
![]() |
|
Cresevo ![]() Newbiе ![]() Joined: 30-May-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Јас незнам зошто толку се чудите кога автопатот само на хартија е пуштен еве скоро една недела откако е пуштен автопатот осветлувањете на делот од Оризари до Хиподром уште не е пуштено плус грешки има во означување на местата( пример еднаш ЦрешЕво еднаш ЦрешОво ![]() за 8 сакам да искоментирам дека тоа е стара приказна веќе 2-3 години е така се продаваат лубеници и патлиџани на сред автопат а автопатот официјално пуште абе ајде |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Ништо од листата не е ново, истата слика може да се види на сите можни делници во Македонија, некаде помалку некаде повеќе. Но она што е фасцинантно дека поминаа само неколку дена од пуштањето на обиколницата, а багабонтите и некултурата веќе го најдоа својот пат до обиколницата, многу побргу од возачите кои уште не им текнува дека може да го користат и овој пат наместо да глават во Скопје. Полиција веројатно набргу ќе се стационира под сенка некаде да мери со радарот и да замара луѓе но нема да им текне малку да ги доведат овие аномалии во ред кои што како што кажа ЛСЛ ја загрозуваат безбедноста на возачите пред се. |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
Cresevo мислам дека една буква е многу мал проблем што се однесува до бележењето, не знам дали си разгледал по другиве страни и теми какви колосални грешки има при сигнализацијата на патиштата
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
1
Клучка Бутел кон исток ![]() 2 Клучка Бутел кон запад ![]() 3 Клучка Стенковец кон исток ![]() 4 Клучка Стенковец кон запад ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Па да речеме дека има сообраќај на обиколницава за разлика од првиот ден кога ја пуштија кога беше пусто! Ова на сликиве е каде каде раздвижен сообраќај, нормално за наши автопатски услови.
p.s. Кловер дали случајно примети дали е пуштено осветлувањето на второзиградената делница?! Edited by lslcrew - 17-Jul-2009 at 04:57 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Иди на обиколница и види колку време ќе ти треба да начекаш вакви ситуации, па после ќе збориме за сообраќајот
![]() Додуша веројатно во лошо време бев, ако отиде човек дур е раздвижен градов би требало полесно да начека „полни“ кадри. Инаку не, на втората делница осветлувањето не е пуштено. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |