build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 01-Aug-2009 at 18:29
Очекувано, тамошните жители почнаа да не трујат со класичниот фолклор што е неизбежен во вакви ситуации.  Toilet


@ lslcrew
Граѓаниве забегуваат што забегуваат, ама и ти ептен зазбега со радикализам и класификации од типот фашисти и слично  Laugh
Инаку за рушење на цел ред куќи ради асално проширување на сегментот, поназад во нишкава веќе имам кажано зошто сметам дека е тотален промашај и најлошо можно решение, па нема да се повторувам - стојам на искажаното.


Originally posted by lslcrew

оние два три објекта од културолошко значење јас би предложил нивно реалоцирање со нумерација цигла по цигла (метод доста практикуван низ свет) некаде во непосредна најмала можна близина, што е многу поефтин метод
Интересно.
Искрено речиси ништо не знам за ова. Ај ако може наведи некои примери (не дека почнав да размислувам за ваков пристап, чисто информативно ме интересира Big%20smile)


------------------------------------


Вака сега. Настрана ступидните и тотално себичните ставови на тамошните жители и настрана некоректното и нетранспарентно однесување на институциите. Да го анализираме проблемов без емоции и крајно логички.

Сегментот влада-фонтана е тесно сообраќајно грло кој мора да се реши што поскоро. Реално, во предвид доаѓаат само две опции:
- Тунел како што е предвидено во урбанистичките планови
- Проширување на 2х2 во рамки на постоечкиот простор
(„Решение“ со еднонасочен сообраќај воопшто не е опција. Тоа се заебанции и прикаски за мали деца. Едноставно таму и во околината нема никакви услови за таква работа да биде барем минимум функционална.)

Првата опција е неспорно подобра, но и таа не е без фалинки. И покрај огромната инвестиција, на краткиот сегмент пред владата не ќе може да се изведе идеално сообраќајно решениое за тунел, па ќе мора да се прават компромиси кои ќе се одразат врз одвивањето на сообраќајот. А градов има премногу други горливи и поважни приоритети за да вложува во тунел на Илинденска во овој момент.

Значи со оглед на околностите, би можел да прифатам и проширување, иако сум свесен дека тоа е значително полошо решение. Едноставно толку ни е чергата и мораме да бидеме реални и прагматични, а проблемов мора да се реши скоро. Па ако може да се реши со проширување, без притоа да се направат некои неприфатливи импровизации, тогаш тоа е тоа. Но проширување би прифатил само под услов да го видам проектот и да се уверам дека ќе нема такви неприфатливи импровизации. Ме интересира колкава ќе биде ширината на лентите, колкава ќе биде ширината на тротоарите, какви ќе бидат крстосниците, какви сообраќајни правила ќе важат за сегментот, каков дрворед ќе засадат... буквално секој детал ме интересира. Исто така ќе ме интересира како ќе се постапува и после евентуалното проширување. Дали некој ќе се грижи дополнителните ленти или тротоарите да не прераснат во паркинг простори, дали редовно ќе се кастрат крошните на новите дрва, бидејќи со оглед на малиот простор тоа ќе биде уште попотребно...

А сето тоа нема да го дознаам доколку институциите продолжат да се однесуваат нетранспарентно и конспиративно, па логично е дека во такви услови не можам да прифатам проширување, бидејќи едноставно не знам што точно ќе донесе тоа проширување. Баш напротив, во вакви услови човек може да заклучи дека таинственоста (во случајов поголема и од нашата вообичаена нетранспарентност) е баш во функција на сокривање на слабостите на тој проект!

Ако сакаат подршка, нека повелат нека го стават проектот на јавен увид и нека објаснат зошто е тоа најдобро решение во овие околности. Нека се борат за јавното мислење со факти и аргументи, а не со флоскули!

Исто така да не заборавиме дека и според ГУП-от и според ДУП-от тука е предвиден тунел, а не проширување. Значи овие два документи би морале да претрпат измени пред да се издадат било какви дозволи за било какви градежни работи. ДУП-ови за жал ионака се менуваат преку ноќ, а ГУП-от е веќе во процедура за менување, па нема да е проблем да се запази барем формата...
Но би било убаво да се верува дека ваквите измени ќе бидат стопирани доколку од нив произлегуваат решенија кои се субстандардни. Би било убаво да се верува дека токму процедурите за нивна измена ќе бидат филтерот кој ќе одреди кое решение е оптимално, чисто од стручен аспект, а не поради политички декрет.



-------------------------------------


Во целава ситуација страшно иритира тоа што јавните средства ни се одлеваат на секакви глупости, а за инфраструктурата останува колку да се импровизира и прикрпува. Во последниве две години десетици миљони евра се одлеаа или се испланираа за разноразни непродуктивни будалаштини.
Наместо владата да упаѓа во финансирање на триумфални капии, квази неокласични градби, 80-тонски лавови, нефункционални куполи и слично, можеше да направи чуда со инфраструктурата во градов и низ државата. И тунелов за Илинденска можеше да го исфинансира 10 пати до сега доколку средствата се насочуваа правилно...

Инфраструктурата треба да е прва, а не последна!





Edited by Cloverstack - 01-Aug-2009 at 20:54
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 02-Aug-2009 at 00:02
Па тука како што кажавте постојат уствари неколку можни решенија, тунел, проширување субстандардно (како моменталново решение), проширување со рушење ред куќи и некое четврто импровизаторско, дали едносмерно, некаков околно преусмерено или некое слично чудо. Моментално до минимум средтсва и најлесно изводливо е ова што го избра Коце. Но допрва ќе ги осетиме проблемите од ова решение. Пред се паркирање одстрана, па после сообраќајки, криви зимасирани раскрсници, немање простор за пешаци и упте ред други работи, па еве ајде и да фантазирам малку, може некој повисок камион да закачи антена од околните куќи. Воопшто не се плашам дека градов долгорочно ќе се залажува дека го решил проблемот, а всушност сме останале со куси ракави.

Доколку некогаш во иднина се иде на тунел или па се иде на решение кое оваа делници ќе ја стави ван сообраќај тогаш наместопешачка зона јас би идел со користење на овој простор за паркинг. Пошто ионака во околина се барта место повеќе, ленинова е закрцана, а пешачка зона ионака не е можна на овој дел пошто куќите немаат локалои туку се станови на приземје па би нмало со што да ги анимираме луѓето за овој простор освен паркинг.

Значи сепка навивам за едно од двете решение проширување со бутање ред куќи или тунел. Пореално ми изгледа бутањето ред куќи пошто тунел е прескапа играчка, па макар и неповратно се уништила некоја куќа со историско значење. Но и за ова има решение, како што напоменав предходно. Незнам дали во Македонија се има работено некогаш по овој метод на пренесување објекти, мислам дека се има работено, но сигурен сум дека таков проект имаше за онаа црквата потопена во Мавровско езеро, а и некои други проект.

Имено се изработува детален проект од објектот и се иде на расклопување на објекот парче по парче, цигла по цигла при што парчињата се нумерираат и се забележува точно на кое место стоеле. Потоа се иде со реизградба на објект на нова локација при што градежните матерјали се поставуѕваат на исто место како што биле и предходно. Истото се случува и со други детали. Башка овој метод нуди можност да се исправат некои статички аномалии и да се репарира и конзервира лабораториски оние детали кои се кородирани или скапани и слично. (http://en.wikipedia.org/wiki/Structure_relocation)

Овие објекти од некое значење на Илиндеснка не се нешто големи објекти, а и дефинитивно им треба реновирање како и да е, доколку сакаме да ги имаме како културно наследство и во иднина. Има во близина доста простор некаде кај оние бараки кај хотел Канет, така и тоа не е проблем. Значи мораме да имаме осет кога на кантар ќе ставиме закрчен град и некоја полуруинирана куќа што наводно ја сметаме за културно наследство, а сама по себе е контињер. На овој потег од 350 метри колку што знам има една таква куќа автентична (Hint: MCMXXVII), а има и понекоја према влада ама со модификации низ времето.

Па би сакал ако некој е детално упатен во врска со цените за изградба на улици и со цените за експропријација ако може да направи споредба на концептот за тунел и концептот за рушење на ред куќи, како двете единствени долгорочни решенија за овој потег.


Edited by lslcrew - 02-Aug-2009 at 00:22
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 02-Aug-2009 at 03:20


lsl, сепак ме испровоцира да ти реплицирам околу твојава идеја за рушење еден ред објекти за да се направело простор за комотно проширување, што според мене воопшто не е реална опција. Сосема ми е неразбирлива и логиката и математиката...

Ако се оди на поголема инвестиција и поголем зафат, тогаш тунел е логичното решение, а ова со рушењево е комплетен масакар без потреба.



Да почнеме со финансиите. Станува збор за приватно земјиште од неколку иљади m2. Рачунај дека не можеш да откупиш колку што ти одговара и на некого да му оставиш отсечени 5 или 10m2. Значи би морале да се откупуваат најчесто цели имоти. Би рекол дека се работи грубо за 6-7 иљади m2, а  мислам нема потреба да нагласувам дека се наоѓаат на многу атрактивна локација.
Потоа доаѓаме до квадратурата на објектите. Процентот на изграденост на површината е значителен. Катноста е шаренолика: 2-3-4, повеќето претпоставувам имаат подруми, се среќаваат поткровја... Меѓудругото на овој простор има и две згради напречно поставени кои ќе мора да отидат цели, без разлика што во голем дел се надвор од линијата за рушење, ама сигурно не може да се срушат само до кај што ти одговара... Ај еве како орјентир да земеме грубо дека се работи за корисна површина од 15 околу иљади m2. Повторно, нема бегање од фактот дека се работи за атрактивна локација на која овие иљадници метри квадратни треба да се множат со замашни суми евра.
На крај додај ги трошоците за рушење и расчистување кои исто така не би биле за потценување бидејќи зборуваме за значителен број на објекти. Плус тие објекти се сместени во густо изграден и раздвижен дел од градот, што сигурно ќе ја поскапе целата операција.

На крај би се добила вртоглава сума со која може да се гради не овој, туку на пример многу поскапиот тунел под плоштад (проценет на ~30 миљони евра) и можеби да ти остане кусур.

Еве да да ги земеме тие 30 миљони како репер за споредба. Како и да ја земеш работата, тунелот за Илинденска би бил значително поевтин:
- Прво, има можност тој да се изведе со многу поевтина метода "dig & cover", односно да се ископа „канал“ и да се покрие, наместо да се буши под земја. Сега кога се простивме од дрвјата има и аргумент повеќе за таков пристап, а тоа би значело неколкукратна заштеда.
- Второ, тунелот под Илинденска е значително пократок од оној под плоштад. Се работи за околу 400m (нешто над 500m заедно со влезовите/излезите), а тунелот под плоштад е долг околу 1200m (околу 1400m заедно со влезовите/излезите).
- Трето, тунелот под Илинденска е со поскромен профил, „поплиток“, а и значително поедноставен (без подземни станици и други компликации предвидени за тунелот под плоштад).

Значи и доколку поради некои причини би морало да се прави поскапата варијанта со бушење наместо "dig & cover", тунел би чинел многу поевтино отколку рушилачката варијанта што ја предлагаш.



Да ги земеме во предвид и естетиката и урбанистичката логика на рушење на цел ред објекти наспроти изградба на тунел.

Просторот таму е оформен по некои урбанстички норми. Со изградба на згради на местото на стари куќи, веќе е почнато обликување и на построг блоковски систем. Доколку би се срушил првиот ред до Илинденска, би се направил груб упад и би се разбила цела урбанистичка логика. Исто така естетиката би отишла во неповрат бидејќи накај булеварот ќе зјаат недефинирани простори, задните страни на објектите, страните предвидени за лепенки, дворчиња, збутани објекти и разни слични „украси“...

Со оглед на тоа колкав хаос ќе настане, ќе биде практично невозможно да се воспостави нов, макар задоволителен урбан поредок и да се вметне нова линија на објекти покрај Илинденска. Како можности би останале или тешки импровизации или дури уште поголемо рушење помеѓу Илинденска и ул. Ристо Шишков, што е уште поголема научна фантастика.

Од друга страна, тунел не само што е урбанистички и естетски 100% прифатлив, туку и би му го подигнал имиџот на градов.
А не би го потценил и тоа што ќе значи кршење на мразот за такви зафати кои ни се насушно потребни, а од кои нема да можеме вечно да бегаме и да ги заменуваме со крпеници, плод на нашата колективна неспособност, неодговорност и немање свест.



Немам дилеми дека ако се оди на посериозна инвестиција, тоа треба да е за тунел. Единствено ми е жал што најверојатно парите за тунел ќе отидат на пример за една од „триумфалните капии“ или некоја слична глупост, а на Илинденска по секоја цена ќе се турка проширување кое ќе ни донесе којзнае какви импровизации и субстандардни решенија.





Edited by Cloverstack - 02-Aug-2009 at 03:36
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 02-Aug-2009 at 10:10
Кловер не дека го форсирам нешто ептен рушењево, реков погоре рушење или тунел се едно од двете можни долгорочни решенија. За рушењето најголема пречка е цената на квадрат овдека во строг центар, а и којзнае колку проблеми ќе се јават, а инаку за да се дефинира доната линија воопшто нема да биде тешко, слободно-пазарната логика ќе си го најде местото и тука, па сигурно за неколку години ќе се дефинира нова линија. Инаку како што кажа еве нека бидат 15000 м2 х 1000 еур = 15милиони што и не е така малку пари да се фрлат, но сепак не би ја отфрлил идејава така лесно, може би некогаш државава ќе има повеќе пари и ценава на куќите нема да биде голем процент од градскиот буџет.

Диг&Ковер незнам колку лесно може да се спровцеде. Значително ќе треба да се потпкопаат куќите, а комоцијата во сообраќај (широчиата на лента) ќе остане иста како и со сегашново проширување. Е сега добивката во пешачки зони и потенцијален паркинг простор е огромна. Инаку со тунелот ќе се изгуби поврзаноста на маалото со Илиндеснка, ама па добро со тоа од друга страна се добива еден брз потег што не е закочен од маалото. Исто така сегашнава атмосферска канализација немоаж да заклучам точно колку длабоко се поставува до и ова би можело во идниа делумно да ги подзакочи работите. Башка додега е вака прекопана улицава може би и треба истантно во Град Скопје да размислат околу диг&ковер.



Edited by lslcrew - 02-Aug-2009 at 10:11
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 02-Aug-2009 at 12:08


Јас би ги израдувал луѓево од Илинденска и би го попарил целиов простор означен со црвено, а може и уште повеќе кон парк, затоа што тоа што ќе остане во позадина на ништо не личи, додуша и ова напред на ништо не личи....само ова решение е поприлично скапо и за цената на имотот нашиот народ лешинарски никогаш нема да се договори (гледаме што се случува со експропријација на такозвани ниви во пустелија за пробивање на патишта, а не во центар на Скопје). Значи ова не е најсреќното решение...
Нешто што разбрав од муабети со другариве е дека маливе станбени улички (ги означив плави) ќе ги влеат во новиот булевар Wallbash...ако е така, стварно се дебили и џабе сите пари ќе се потрошат. Не очекувам да направат така, или!??
Дека не сакаме да се импровизира, (а и ова сегашно решение е прилично импровизирано), кажете ми куќичкава означена со жолто по кој урбанизам е задржана да го краси просторов!?Mad Таа е споменик на скопските идиоти поради кои не е реализиран ниту еден урбанистички план во градов како што треба. Не вредат дискусиите околу какви било ГУП и ДУП-ови, за кои што јас лично порано имав однос кон нив дека се којзнае какви закони, а денес мислам дека никогаш ниту се знаело да се изработат, ниту да се спроведат. Од една страна се прифатени решенија што се реално добри, ама фантастично скапи (како со тунелов), а од друга страна сме свесни дека крпиме крај со крај и дека нема пари ни за банални работи. Проблемот со овој булевар и со уште неколку вакви во Скопје е што не бил реализиран кога требало, а јасно е и зошто - истиот калибар на фаци и тогаш праеле опструкции од овој тип, за кои што треба да им се најде крајот веќе еднаш. Со ова што сега ќе се спроведе јас сум делумно задоволен, барем возачите ќе имаат некаква придобивка. До сега оваа траса беше и сообраќајна затка и на ништо не личеше (само да ги потсетам луѓето дека во време на официјални посети пајак-службата им ги преселуваше колите веројатно повеќе заради безбедност, ама и да заличи улицата на улица). Кога еден ден би бил воведен и трамвај и простор за велосипеди - бул. Илинден пак ќе биде обично уличе.

На тоа што кажа Clover за инфраструктурата, дека е прва, ќе додадам дека јас многу повеќе се чувствувам градски кога летам во бесшумно метро или возам по голем булевар отколку кога проаѓам покрај шмизла или питач, а со добра инфраструктура, веројатно ќе има пари за уште милион такви глупи скулптури...кога ќе ги решаваме проблемите со потемелен пристап, тогаш градов ќе заличи на град. Имам чувство дека сакаме да станеме град, ама не сакаме - како сега да сакам да си ја облечам облеката што сум ја носел во второ одделение, а да бидам и возрасен. Нема што многу да објаснувам, зошто сум за ваков радикален пристап - дека сите се ложат на Париз, еве еден линк за сите што не знаат како Париз станал град - посебно го потенцирам делот Criticism...

http://en.wikipedia.org/wiki/Baron_Haussmann



Edited by Dave Gahan - 02-Aug-2009 at 12:12
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 02-Aug-2009 at 12:17
Таа куќата што си ја белешал со жолто е министерство за земјоделство!
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 02-Aug-2009 at 12:25
Не би рекол...Академија кафичот беше у куќава на времето, а Министерство за земјоделие е на Ленинова, пред стадионот...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 02-Aug-2009 at 12:27
 А инаку кога ќе подразмислам добро, по едно предходно време кога државата ќе се соочеше со ваква пречка наместо да се мисли колку милиони да им подели на жителите идеше едноставно со национализација, за да денеска треба да се обештетат тие што имале национализирани имоти, што е многу нормлано и праведно и правилно. Но муабетот ми е друга работа, оваа држава толку пари фрли за денационализација па да неможе еден ред од 15-тина статички неисправни објекти* да откупи.

*Ова беше кажано од самите граѓани, па чисто да го имаме како аргумент за пониска цена ако некогаш дојде време за експропријација. Да нема после плачки незнам колку имало вложено.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 03-Aug-2009 at 21:06
На крстосницата со Климент Охридски:
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 11-Aug-2009 at 14:16

Центар ги урна трафиките на влезот на Градскиот парк


Сендвичарниците и трафиките кај фонтаната во Градскиот парк во Скопје денеска по наредба на градските власти целосно беа размонтирани. Оваа акција се извршува поради проширување на улицата „Илинденска“ на потегот од фонтаната до Воената болница во Скопје, иако во решението за отстранување на објектите стои дека на ова место ќе се градело паркинг. Вработените во трафиките се разочарани поради тоа што на ваков начин сметаат дека ќе останат без работа. Дел од нив се самохрани мајки кои во овие објекти работеле речиси една деценија.

„Ова е навистина многу тешка работа. Безизлезна состојба, не знам како ќе се тера без плата без вработување, не знам што ќе правиме“ вели Надица Петрушевска, вработена во една од трафиките.

„Ние на овие години каде? На улица? Сега градоначалникот нека ни најде работа“  револтирано вели Атанасовска Весна.

Според адвокатот на еден од сопствениците, спорно во акцијата на властите е пред сè тоа што за објектите не е предвидена друга локација.

„Сега единствено останува да се најде решение по донесување на годишната програма за времени објекти или да се бара правдата низ институциите на системот“ изјави Зоран Ангелов, адвокат на еден од сопствениците.

Градоначалникот на Центар, Владимир Тодоровиќ, им вети на вработените во овие времени објекти дека нема да останат без работа.

„Дојдете во општина. Јас го прекинав одморот, посочете неколку локации кои ви се чинат атрактивни и ќе ви одговориме. Ќе ги ставиме во програмата која треба да ја одобри Министерството за траснпорт и врски и ќе продолжите да работите“ вети Тодоровиќ.

Според планот на градските власти, улицата Илинденска ќе прерасне во булевар со четири ленти и тоа од зградата на Владата до Воената болница во населбата Карпош.

http://alsat-m.tv/


Edited by lslcrew - 11-Aug-2009 at 14:16
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 11-Aug-2009 at 14:20
А демек ако се гради паркинг па тогаш ќе може да си останат трафикиве?! Демек ако е паркинг па ќе може да си узурпираат простор во сред паркинг?! И паркинг да е, пак ќе треба да се тргнат и не е тоа аргумент. Све што е времен објект си има крај!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 11-Aug-2009 at 14:52

Незнам дали имаме дискутирано некаде, но оваа вест ме натера да размислувам како утсвари треба да изгледаат и каде да се постават ваквите објекти (трафики). Мислам дека град како Скопје треба да пропише критериум како треба тие да изгледаат и да се инсистира на нивна униформност. Друго со план точно треба да се знае каде смее да има вакви трафики, дури и не би ги нарекол времени објекти бидејќи на некои локации каде што е целосно изграден ГУП (како на пример Бул.Јане Сандански), со убаво планирање, изглед и дозвола до колку метри околу секоја од нив смее да користи, не гледам причина таквите објекти да не бидат и трајни. Проблемот со неуниформноста на трафиките, нивните договори и надокнади кои тие ги плаќаат на градот сметам дека се исто така нетранспарентни. Дали на пример Тобако во аеродром плаќа за целиот простор кој го користи?

Инаку се согласувам со акцијата, доколку е планирана сообраќајница, и ваквите објекти сметаат, сепак и да се трајни треба да се отстранат, а понатака сопствениците нека се расправаат дали треба или не да бидат обесштетени. Па во случајот со Водњанска и траен објект прави повеќе од 10 години вистинска тортура на цело Скопје и пошироко имајќи во предвид колку е фрекфентна Водњанска.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 11-Aug-2009 at 21:57
Originally posted by UrbanFreak

...како утсвари треба да изгледаат и каде да се постават ваквите објекти (трафики). Мислам дека град како Скопје треба да пропише критериум како треба тие да изгледаат и да се инсистира на нивна униформност. Друго со план точно треба да се знае каде смее да има вакви трафики....

Добра идеја. Нешто слично сакавме да напраиме уште додека бевме на факултет, со неколку колеги, поточно сакавме да направиме некој дизајн, униформиран, модуларен во кој што ќе влезат трафиките и автобуските постројки, со тоа што денес ова поинаку го гледам. Тогаш дури и размислувавме пр. да имаат и скараџилниците (спикани во трафики) да имаат униформиран оџак и сл., ама кога поубаво ќе се изанализира, прво што е погрешно е што се дозволува во овие објекти да се продава што ќе им текне на сопствениците,  а се знае дека тие со својот капацитет тоа не можат да го поднесат (само како пример ќе земам една такозвана „скара на кило“ во моја близина што праеше крш во едно време и се чекаше ред за маса, а во исто време немаше wc). Прво треба да се ограничи една листа на производи што би можело да се продаваат во овие објекти, нешто што се користи кратко (марамчиња, цигари, мастики, весници...) и да се забрани продажба на пиперки, пиво или шампони. Тоа што е посебно важно е тоа што овие објекти не смее да имаат голема димензија во однос на ширината на тротоарот и поради тоа што влегуваат во уличниот профил треба прецизно да се одредат локации (проширени делови од улицата, дел од коридорот каде што е зеленило и сл.) каде што може да се постават. Сега сме навикнати да бидат нараснати по ширината на целиот тротоар и да мора како пешаци да се движиме по улица, што е тотално безвезе и никаде во светот не може да се сретне. Ова е случај и со едни понови автобуски постројки што се заградени од сите страни и што зафаќаат 80% од ширината на тротоарот.

Може звучи носталгично, ама со старите скопски трафики и автобуски станици имаше ред. Требаше да се задржи концептот, а да се обноват објектите кои беа застарени...

А за овие од Илинденска, мислам дека сега се поравнува сметката. Во еден период беа главен снабдувач на малолетници со алкохол во летниот период во паркот, па и не ми е толку жал, а и без тоа изгледаа катастрофално на влезот во паркот...

MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
theone View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote theone Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 25-Aug-2009 at 00:06
"Убавините" на Илинденска

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14. За крај "најубавото" здание

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 25-Aug-2009 at 03:35
Личи на град после нуклеарна хаварија! Припјат, Хирошима, Нагасаки! Ама озбилно нема никаква уметничка вредноста во оваа рхитектура. Громобрани, еркондишни, нови пвц прозорци, тераси руинирани различни, лимови на кров, ољуштена фасада, графити, ролетни искршени, буквално ништо вредно. срамота е ова у сред центар да го имаме!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 25-Aug-2009 at 03:55
Илинденска раскопана уште две недели

Од Градот велат дека до крајот на месецов ќе завршат со пос­та­ву­ва­ње на атмосферската канализација на потегот од фонтаната Лотосов цвет до Влада, а ќе продолжат со градежни работи на делницата до булеварот 8 Септември

До крајот на месецов градските власти ќе завршат со поставување ат­мос­фер­ска­та канализација на улицата Илинденска на потегот од фон­та­на­та Лотосов цвет до Владата. Од Градот велат дека екипите кои се на те­рен веќе привршуваат со градежните работи и ако временските услови се по­вол­ни, најдоцна за две недели овој дел од Илинденска ќе биде пуштен за сообраќај. По завршување на градежните работи на овој потег, веднаш ќе се продолжи со поставување атмосферска канализација на потегот од фонтаната Лотосов цвет до раскрсницата на улицата Илинденска со 8 Септември.
"Спо­ред анализите на службите од градот, при изведба на атмосферската ка­на­ли­за­ци­ја на овој потег улицата нема да биде затворена за сообраќај, би­деј­ќи ќе се работи во зеленилото покрај бараките на Градското соб­ра­ние. Доколку се појават некои проблеми на теренот, тогаш може улицата пов­ре­ме­но да биде затворена. По поставување на атмосферската ка­на­ли­за­ци­ја, веднаш ќе се почне со проширување на Илинденска на потегот од фон­та­на­та Лотосов цвет до улицата 8 Септември", велат од од­де­ле­ни­е­то за односи со јавност на Град Скопје.
По барањата на граѓаните што живеат на Илинденска, оваа улица наместо да се проширува, да стане еднонасочна, градските власти велат дека так­ва­та нивна идеја не е можно да се реализира. Од Градот објаснуваат дека овој предлог од стручните служби во Градот бил детаљно анализиран и би­ло констатирано дека таквата опција нема да придонесе за разрешување на сообраќајниот хаос во градот.

http://vest.com.mk/?ItemID=585F887EA84BCD48866508C4C009C5C6
Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 25-Aug-2009 at 08:00
Јако еј, објективе на Илинденска да не знаеш дека се од Илинденска многу лесно можеш да кажеш дека се негде у Куба, жими се LOL Дрворедот ги прикриваше маните на објективе по Илинденска, сега се тоа изгледа многу ружно, чиниш времето застанало. А додека врвело тука се раѓале „ружни деца“ LOL Ал добро мене ми делува до немај каде егзотично Big%20smile
Back to Top
shaun.r View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Jul-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shaun.r Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 25-Aug-2009 at 08:24
auuuuuuu Crazy .  neka gi vratat drvata ODMA!!! hahahah Big%20smile
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 25-Aug-2009 at 15:59
hahahah ja prvava slika koga ja vidov mi veruete ili ne od 100 pati da mi recevte da pogodam kade e, nemase ilindenska da kazam......neverojatno kolku golema razlika ima bez drvoredot....Eeek
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 25-Aug-2009 at 16:03
lele kakva katastrofa, mi go rasipi denot
kako glaven grad so vakvi kuki, sto znam, mi lici na go*na
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.230 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.