Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 1011121314 85> |
Author | |
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #221 Posted: 22-Jun-2009 at 19:04 |
Гледам дека недоволно јасно сум го формулирал прашањето па добив 3 одговори како да го протежирам јас Санос (што не ми беше целта). Впечатокот ми беше дека имаш генерално исклучително негативно мислење за Санос не во контекст на овој тендер туку и историски. Никогаш не сум се задлабочил да проучувам што точно претставувал Санос порано, каков му бил квалитетот, обемот на продажба итн така да никогаш и не сум изградил некој цврст став за оваа фирма. Она што ме интересираше, тргнувајќи од претпоставка дека историските слики што ги приложи се резултат на некое твое истражување, е дали со тие нови информации што си ги прибрал си добил подобра претстава за Санос ретроспективно, за подобро или за полошо (според твојот коментар ми личеше за подобро). Edited by pbanks - 22-Jun-2009 at 19:05 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #222 Posted: 23-Jun-2009 at 02:25 |
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #223 Posted: 23-Jun-2009 at 02:57 |
Па или постарите нека се подарат во посиромашните општини кои немаат градски превоз (пример Прилеп знам дека нема, а би им требал), или нека се офарбаат жолти и нека бидат школски! USA style!
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #224 Posted: 23-Jun-2009 at 13:35 |
Пак идиотски наслов од новинарче. Се набавуваат за градот а ЈСП е градско претпријатие. Прво секое нешто има гаранција, второ на одреден лот следат одредена количина резервни делови, трето обука за истите, четврто .... А ЈСП неможе да се рече дека незнаат што е аутобус и што има во него, не е ова вселенска технологија. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #225 Posted: 12-Jul-2009 at 23:54 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #226 Posted: 06-Aug-2009 at 15:06 |
|
|
igorius
Senior Member Joined: 13-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 187 |
Quote Reply #227 Posted: 07-Aug-2009 at 01:13 |
koga ke kupat novi avtobusi i koga ke gi zapalat privatnine toa me interesira zivo
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #228 Posted: 07-Aug-2009 at 13:14 |
mene mi dojdoa edni gosti od turska, i prvata zamerka sto mi rekoa za gradot e: Skopje e ubav grad ,ama autobusite izgledaat kako od 70-tite lol
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #229 Posted: 09-Aug-2009 at 16:10 |
Пријатно изненадување од Струга. Нивните приградски автобуси се многу добри, веројатно купени на старо од некоја европска земја, но изгледаат многу подобро од се груго што сум видел во Македонија.
Потоа комбињата на Галеб Охрид: Детето што ми се шмугна на сликава, покрај моето предупредување дека сликам, потоа сосема културно ми се извини со реченицата: Извини, незнам македонски. И мојот омилен скопски автобус, успеав да го фатам на Рекорд, а имено Санос хармоника еден на борј, купен во 1998 како дел од акцијата ЈСП 50 години крвоток на главниот град. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #230 Posted: 09-Aug-2009 at 17:41 |
комбињата не ми се допаѓаат, сепак се стари
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #231 Posted: 09-Aug-2009 at 17:43 |
Како Скопјанец, немаш право да се буниш, сепак се далеку понови од просечната старост на скопските автобуси
|
|
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #232 Posted: 10-Aug-2009 at 02:56 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #233 Posted: 10-Aug-2009 at 03:44 |
Зашто мора комплицирање, па цена на билет, замрсување на ситуацијата. Пошто нели мора да биде прфоталбилн алинијата, а и доста повеќе од профитабилна зашто едноставно ЈСП се срами да си каже цена. Па еве јас ќе прекрата, според мене 2 евра во еден правец. Ако треба еве нека биде и 3 евра по правец што и веќе многу за пат од 20 километри.Еден автобус собира 50 патници што немора да значи дека секогаш ќе биде полн. Еве да речеме дека просечно биде полн по 30, што и немора да биде сите авионски патници. Тука се и вработени, а да не збориме поа за луѓето кои ги пречекуваат и испраќаат своите роднини. Вероватно сте ја виделе онаа гужвата што се ствара кај излезот од аеродромот. Сигурен сум дека ќе има со што да се полни авотобусов. Значи еве просек 30. На скопскиот аеродром летовите се некаде од 6 наутро до 12 навечер, значи 18 саата. да речеме дека на пола саат да иде еден авотус тоа се некаде 37 тури. А ако еве земеме дека во попладневните часови се поретки летовите нека бидат 30 тури. 30 тури во два правца се 60 тури х 30 патници просек се 1800 патници. еве да си земе слобода да речеме дека бројката варира од 1500-2000, односно од 3000-4000 евра приход на ден. Да избациме 200 евра за дневница за оприлика 6 возачи кои ќе возат во три смени (во една смена двајца, додека едниот е натака, другиот навака и обратно. за да може да се стигне за пола саат) 3000-4000. Уште 100 евра манипулативен трошок. Тоа се 2700-3700 евра промет. 2700-3700 евра се 2700-3700 литри безни. Кога ќе го поделиме тоа на 60 тури излага по 45-62 литри за само 20 километра (225-310 на 100км што не трооши локомотива) што апсолутно говори дека ваква линија е многу повеќе од исплатлива. Па дури може да стане збор и за цена до 1 - 1,5 евро што е доста над граница на рентабилност. Па дури и остава можност на ЈСП да воведе неколку ноќни линии па макар и се вратиле автобусиве празни. Линијава може да биде една од ретките, ако не и единствена што ќе биде доходовна, ане финансиска црна дупка како градскиов превоз.
И да не се манипулира јавноста со цени од 5 евра по правец зашто карта до Битола е толку! Edited by lslcrew - 10-Aug-2009 at 03:48 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #234 Posted: 10-Aug-2009 at 04:14 |
Добро, 300 денари по билет му доаѓа 150 во правец што ќе можеше и да се голтне доколку не се бараше оваа цена да се наплаќа автоматски со секој купен авионски билет. За така господа ќе треба да направите значително поповолна понуда. Плус тоа ќе треба да се регулира и цената за оние што немаат авионски билет, а патот ги води на аеродром, за да не ги одерете (а ми се чини дека таков пристап сте одбрале).
Конечно, четири термини се премалку - ми се чини дека воопшто не помислувате да обезбедите вистински сервис, туку само да го соберете кајмакот без воопшто да се замарате. Епа не иде така... ЈСП да си го преиспита пристапот! Ако не знаат да направат профит со поразумни услови од овие што ги бараат, нека остават некој поспособен да го искористи потенцијалот. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #235 Posted: 10-Aug-2009 at 04:28 |
За задолжителна карта со секој авионски билет не доаѓа в предвид. По која здрава логика и зкој закон ќе им наложиме на патниците да купат задолжително карта. Зашто?! Зашто у ЈСП има некој легач и си бара златна кокошка од кај да собира кајмак! Тоа воопшто не доаќа во предвид. А и нека не се надеваат дека било која авио компанија
"ќе им излезе во пресрет" со вакви непристојни понуди. Единствено може да се прифати да речеме цена од 2,5, а ЈСП ако толку му е грижа за авионските патници ондак нека воведе бенифициран билет за авиопатниците од 1,5-2 евра со покажан важечки авиобилет, апоштои нели линијава е надвор е шемата на градски линии и тука не важи месечна градска карта нека направат даа важи и месечната карта за градски линии со доплата на разлика односно 2 евра + покажана важечка месечна картѕа за градски или приградски линии. И трета опција, повторно бенифицирана цена од 2 евра за покажана легитимација на вработен во аеродромските служби. За посетители кои пречекуваат/испраѓаат или па по друга работа (што е грото од масата патници) нека си важи 2,5 евра. Макар што ја ипак зборам за цеата на ЈСП од 2,5 евра, но сепак би ги спуштил за пола евро, односно редовна 2 евра и бенифицирана 1,5. Но мдоколку во скора иднина ЈСП не го реши прашањево ќе мора да се иде со дозволи за неколку приватни превозници (барем три минимум) за линија транспортен центар-аеродром, со притоа да се пропише законска заштитна максималн цена како гарант дека ќе нема некаков договор, а во нормални услови цената ќе си се одреди од пазарно-економските логики и не верувам дека ќе надмаши некаква сума од 2 евра. |
|
se_manda
Senior Member Joined: 15-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #236 Posted: 10-Aug-2009 at 09:37 |
ovie ne se normalni so cenive. pa karta za 3ta zona (konjare,vince i sl vukojebini) e 55mkd |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #237 Posted: 12-Aug-2009 at 23:54 |
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #238 Posted: 13-Aug-2009 at 00:26 |
сакаме модерни и квалитетни автобуси, без разлика дали се кинески, што ја префрлаат топката на народот како тој да одлучува?
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #239 Posted: 13-Aug-2009 at 04:45 |
Каква поента се обидува да наметне текстов? Дека единствените два избори се крнтии и кинески двоспратни, дека нема некој подобар избор да се направи со 50+ милиони евра народни пари???
|
|
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #240 Posted: 13-Aug-2009 at 23:54 |
|
|
Post Reply | Page <1 1011121314 85> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |