Метро во Скопје? |
Post Reply | Page 123 8> |
Author | |
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply
#1 Topic: Метро во Скопје? Posted: 24-Jan-2008 at 15:20 |
Sto mislite...negde vo idnina kade Skopje ke bide po golem grad, mozhebi ke ima preku milion lugje, kade bi se gradelo sub-way/metro sistem? Po koj pat ova ona...dali treba da se ispolnat drugi uslovi koj gi nema gradot sega? Gradovi kako Sofija i Belgrad imat, neli se zboreshe za Sarajevo edno vreme?? Neznam za Zagreb.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #2 Posted: 24-Jan-2008 at 15:44 |
Иамше предлог од германска страна уште во 1994 они да ни напраат метро и да го држат 10 одини колку да си ја вратат инвестицијата, ама нашата тогашна комуњарска власт не прифати.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #3 Posted: 24-Jan-2008 at 15:50 |
Можеш да обезбедиш било каков пишан извор за ова? |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #4 Posted: 24-Jan-2008 at 15:54 |
Пробував да побарам за ова ама неможам да најдам. Ова незнам каде ама неодамна го слушнав кога беше ова фамата со на трифка трамвајот.
Како и да е. Не е битно имало немало. Битно е дека Скопје може да има метро. Може истите линии што ги планираат за трамвај да бидат метро. Има ли некој претстава колку пари би коштало. Ја мислам дек 1 метар метро комплетно опремено кошта 20000 евра просек. Edited by lslcrew - 24-Jan-2008 at 15:57 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #5 Posted: 24-Jan-2008 at 15:55 |
- Софија има метро кое го градат 50 години и пак се скоро на почеток - Белград нема метро, туку се одлучија да градат LRT - Загреб колку што знам, исти случај како Белград - Сараево прв пат слушам, ама таму се најмали потребите и шансите за метро, така да ако се зборело, тогаш сигурно било крајно несериозно (како и кај нас). Метро не само што реално не ни е потребно, туку е чист мегаломански сон за кој немаме ни 10% од економсктата моќ потребна за да го изградиме. Сум кажал неколку пати до сега. Скопје е идеално за LRT (еден вид модерен трамвајски концепт). Така за многукратно помала цена ќе добиеме извонреден градски превоз со многу атрибути на метро. Edited by Cloverstack - 24-Jan-2008 at 16:06 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #6 Posted: 24-Jan-2008 at 15:57 |
Е од кај го „слушна“ бе друже? Па кај нас можат да се слушнат секакви работи, ретко што од тоа е вистина. Овој муабет со Германците ми е отприлика исто веродостоен како муабетот на Киро за искривенитие облакодери кои ќе ги градел со донации. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #7 Posted: 24-Jan-2008 at 16:00 |
Добро бе кловер, и да не било вистина. Ја пишав што сум слушнал од улични муабети. И мене ми е сумљиво како тоа за 10 години се враќа инвестиција, ама свашта зборат луѓе. Еве не го земаме за точно. Бриши го постот.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #8 Posted: 24-Jan-2008 at 16:02 |
Нема зошто да се брише постот, тука само дебатираме. Јас не очекувам ти да се сложиш со моето мислење ако ти имаш различно. Ама ако мислам дека аргументите ти се погрешни, дефинитивно ќе се трудам да ти ги побијам. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #9 Posted: 24-Jan-2008 at 16:30 |
Па добро бе ја само пренесов уличен муабет. назад на темата. Ја сум повеќе за метро отколку за лрт.
|
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #10 Posted: 24-Jan-2008 at 19:39 |
Скопје не е ни блиску голем град како за метро. Навистина нема потреба толкава енормна супер-голема инвестиција, истите пари во ЛРТ и автобусите се и повеќе од доволни. Добра патна мрежа ќе овозможи стабилен сообраќај подолго време. А ако развојот на Скопје внимателно се планира, нема да има никаква потреба од толкава инвестиција ваљда и никогаш. Многу сакаме да сме рамо до рамо со вистинските метрополи, а реално сме до глуждови.
Edited by La Linea - 24-Jan-2008 at 19:40 |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #11 Posted: 24-Jan-2008 at 19:54 |
хахах смешна тема според мене, па шансите за градење метро не ги знам, али ке ти
кажам какви се шансите ЗА ДА НЕ СЕ ИЗГРАДИ ( како што вика Амди Бајрам) 103.5 % зборам за следните 30 години метро не верувам па ке видиме хех |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #12 Posted: 24-Jan-2008 at 23:39 |
И јас веќе се изјаснив за ова во друга тема. Метро апсолутно не е потребно. Би сакал да е потребно но не е. Претпоставувам дека основа за метро би имало кога
1. Градот ќе добие многу повеќе на густина 2. Населението во урбаното јадро ќе биде 1 милион Во ваква ситуација сето тоа е луксуз. Башка што е скроз нереално како што рекоа некои од вас. |
|
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #13 Posted: 25-Jan-2008 at 01:47 |
Dobro, samo mislev ke bese interesna tema, ne vikam deka mu treba. A sto e LRT? |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #14 Posted: 25-Jan-2008 at 02:02 |
Е Дејане сега скроз ме разочара . Па тоа е веќе дискутирано неколку пати на SSC и тука на build... LRT - Light Rapid Transit / Light Rail Transit Во суштина LRT, е еден вид модерен трамвај, кој по многу свои атрибути се приближува до класично метро. Основна разлика би била дека метрото мора да биде комплетно денивелирано, ама и кај LRT никој не ти брани да денивелираш што повеќе, тоа е баш пожелно. И самите „трамваи“ не ги замислувај како класични старовремски трамваи, туку тоа се прилично импресивни превозни средства со одлични перформанси. Ај ти најдобро повторно прочитај ја целата тема за Трамвај (ЛРТ) во Скопје, па некои работи ќе ти станат појасни http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50 Edited by Cloverstack - 25-Jan-2008 at 02:04 |
|
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #15 Posted: 25-Jan-2008 at 02:41 |
Ahh ha pa i toa pretpostavuvav, samo da se osiguravam
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #16 Posted: 29-Jan-2008 at 15:22 |
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #17 Posted: 29-Jan-2008 at 15:27 |
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #18 Posted: 29-Jan-2008 at 15:40 |
Дефинитивно преоптимистичка варијанта за метро. Имаш ставено премногу станици спрема мене. Исто некои правци се дискутабилни. На пример двата правца накај запад мислам дека се премногу на таа раздалечина. имаш само 5 мин одење помеѓу трасите.
Накај Кисела Вода пак штедиш иако таа полека ама сигурно станува една од најгустите населби во Скопје а без добра транспортна инфраструктура да ја подржи таа густина. Значи ако би се градело метро спрема мене таа би била приоритетна. Аеродром е пак прилично широк и плански направен така да таму и ЛРТто би завршило одлична работа. Во делот накај Чаир би ставил уште еден крак накај Бутел. Т.е. некаде кај Бит Пазар би одделил уште еден крак некаде -25 до -30 степени. Жолтиот прстен (што се поклопува од прилика со Големиот ринг) мислам дека е сувишен бидејќи се работи за прилично мал простор кој со пешачење се поминува без проблеми. А ти таму имаш ставено дури 8 станици. И за крај трасата накај Автокоманда би ја поместил да има станица кај булеварот. Огромен број луѓе кои работат во индустриската зона би ја користеле таа траса. Понааму би можела да излегува над земја и да оди паралелно со автопатот до Бунарџик, Окта и до аеродромот. Edited by pbanks - 29-Jan-2008 at 15:41 |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #19 Posted: 29-Jan-2008 at 15:51 |
Да се согласувам мислам ова сепак не е професионален план, точно е дека има премногу станици, посебно на големиот ринг.
Што се однесува до Чаир точно ако би се градело треба да оди уште една линија а тоа најсоодветно би се направило кога би продолжила линијата од бул. Климент Охридски кон Босна и Херцеговина, меѓутоа знаеме дека тој дел таму сеуште го чекаат големи промени, посебно проектот за продолжување на Климент Охридски и спојување со Александар Македонски и Босна и Херцеговина.
Тешко дека нешто од ова ке се исполни значи од метро системот и сепак јас останувам на идејата дека ЛРТ е најсоодветно меѓутоа вистинско ЛРТ со подземен дел преку центарот.
За метрото и конкретно за овој план мислам дека се согласуваме а тоа е дека Скопје е премногу мало територијално (мислам за централното подрачје до Голем ринг) и вакви планови посебно за рингот се само трошење на пари бидејќи целта се исполнува со пешачење за многу кратко време.
Инаку трасата за Автокоманда оди по бул.Александар Македонски има станица на Саем, Автокоманда пред надвозникот за Аеродром и последната до Маџари
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #20 Posted: 29-Jan-2008 at 15:59 |
Некои работи во врска со планот на junkie веќе ги апсолвиравте, па да не се повторувам само би додал: планот премногу е сконцентриран во внатрешноста на градот - сепак треба да се поврзат многу повеќе работи на маргините и надвор од градот.
Во секој случај браво за трудот Многу сакам визуелен пристап за вакви теми! |
|
Post Reply | Page 123 8> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |