Урбани автопати - Скопје |
Post Reply | Page <1 45678 24> |
Author | ||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #101 Posted: 06-Aug-2009 at 13:25 | |||||
Edited by lslcrew - 06-Aug-2009 at 13:25 |
||||||
46&2
Senior Member Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
Quote Reply #102 Posted: 06-Aug-2009 at 13:32 | |||||
Ја ова не го сфаќам Edited by 46&2 - 06-Aug-2009 at 13:33 |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #103 Posted: 07-Aug-2009 at 00:13 | |||||
Друже, ни господ не може да ги свати овие... Како прво нека престанат да лажат и да фрлаат песок во очи. Проширување на Теодосиј Гологанов не претставува изградба на Јужен Булевар, туку е проект кој се коси и доаѓа во конфликт со проектот за Јужен Булевар! Се коси и со сите урбанистички планови до сега, ама не им е проблем безочно да лажат и да се повикуваат на ГУП-от:
Во цитатов има уште три крупни проблеми: 1. Јужен булевар треба да се протега уште прилично понатака, а не како што се тврди „до почетокот на населбата Кисела Вода“. 2. Не знам како се осмелуваат некој беден импровизаторски проект за фазно проширување на улица да го претставуваат како најголемиот и најскапиот сообраќаен проект за Скопје. 3. Преку проширување на Теодосиј Гологанов, единствено решение без семафори што може да се изведе е со кружни текови на секој чекор... А на тој сообраќаен коридор му треба денивелација, а не претворање на постоечките крстосници во кружни текови!!! Така е предвидено и со урбанистичките планови, а богами така налага и здравата логика! Некој форсира да се простиме од сите корисни инфраструктурни планови, вклучувајќи ги и урбаните автопати (сите три, не само Јужен Булевар), а со тоа да се простиме и од огромните благодети од нив, кои нема да бидат само за нас, туку и за генерации понатака. Наместо тоа сакаат да ни сервираат бедни крпеници кои ќе бидат пречка за развојот на градот, кочница за економијата, и кои ќе го рушат квалитетот на живот на жителите. Ова што се турка секако не е Јужен Булевар. Они можат да му закачат име какво што сакаат, ама името нема да реши ниту 0,000001% од проблемите. Ова што го планираат не е решение, туку проблем сам по себе. Апелирам до одговорните и чесните луѓе кои можат да влијаат на работите, да направат се што е во нивна моќ за да се застане на патот на оваа инфраструктурна катаклизма што ни се спрема. Edited by Cloverstack - 07-Aug-2009 at 00:15 |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #104 Posted: 09-Aug-2009 at 00:34 | |||||
А еве отприлика како би изгледал вистинскиот Јужен Булевар. Ова подолу е Boulevard Peripherique кој е прстен околу централното градско подрачје на Париз и класичен урбан автопат.
Ние имаме речиси чиста траса за изградба на Јужен Булевар, што значи за релативно мала цена би добиле извонреден урбан автопат и брзо исплатење на инвестицијата. А состојбата на терен веќе некое време налага да се почне со реализација, која за среќа е прикладна за изведба во повеќе фази. Инаку Јужен Булевар во ГУП-от е планиран да биде покриен во делот помеѓу Кисела Вода и Алумина (иден "G Mall"), што доколку се испочитува, би изгледал уште поимпресивно, а добиената површина горе би можела да се искористи за најразлични намени - за зеленило, спортски терени, паркирање и слично, во зависност од логиката што ја налага точната локација. Исто така не смее да се заборави дека денивелиран Јужен Булевар каков што е предвиден со сите урбанистички планови од 60-тите навака е предуслов за изградба на ефикасен и современ „трамвај“ то ест ЛРТ мрежа, а не трамвај во стил на 19 век. Треба под итно да се престане со фрлање на десетици милиони евра за триумфални капии и сличните ненормални ем непродуктивни проекти. Очајно ни треба средствата да ги насочиме кон ургентните приоритети, пред се долго запоставуваната инфраструктура! Ова не е некоја голема филозофија, ова може да го свати и екстремно ограничен човек. Централната и локалната власт конечно нека почнат да се однесуваат рационално и одговорно! 1 2 Поглед на една од колекторските улици (какви што требаат да бидат Теодосиј Гологанов и Народен Фронт меѓудругите) 3 Поглед од колекторската улица кон самиот автопат 4 5 6 7 8 9 Edited by Cloverstack - 09-Aug-2009 at 06:45 |
||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #105 Posted: 09-Aug-2009 at 14:56 | |||||
Кловер што да правиш кога кај нас за булевар се смета 2x2 ленти, без клучки, без тротоари, само глеј го знакот, 80 е крајна брзина (иако има гужва на сликиве)
|
||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #106 Posted: 09-Aug-2009 at 16:25 | |||||
Ова е НУЖНО за Скопје. Во Европа го имаат сите градови, дури и многу помали од Скопје. Марибор, покрај новиот ринг си има и урбан автопат низ самиот град H-2 Hitra cesta skozi Maribor. Еве податоци за скоро 10 км автопат низ градот. Многу рано е почнат *тогаш кога би требало да се почнат и скопските автопати.
Hitra cesta skozi Maribor, skupne dolžine 9,9 kilometra, se je gradila v večih etapah:
|
||||||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
Quote Reply #107 Posted: 05-Sep-2009 at 03:26 | |||||
Може ли некој да ми објасни како е планирана трасата на овој булевар во делот кај Маџир Маало?
И да, знам дека мали се шансите, со оглед на маџирмаалскиот менталитет. Ве молам нишкава да не се претвори во плукање по локалците... знаеме се`.... Еве моја претстава, ако некој знае поточно нека пушти друга слика |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #108 Posted: 05-Sep-2009 at 03:51 | |||||
Од другата страна на мтв. Права линија точно од кај што си почнач. И маџармаалкиот менталитет вооптѓшто не е битен во приканзва. Најбитна е решителноиста на градските власти дфа реализирсат еден ваков проект. А за маџирмаалските менталитети има документ кој се вика решение за експропријација па нека се тужат после.
|
||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #109 Posted: 05-Sep-2009 at 13:08 | |||||
Јужен Булевар треба да стане модерен урбан автопат со раскрсници над самата траса прикажани како на погорните слики каде нема да се оптеретува сообраќајот со семафори туку само со приклучни излези и раскрсници над булеварот. Тоа е голем сообраќаен проект и доколку се реализира Скопје ќе прерасне во голема урбана метропола.
|
||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #110 Posted: 06-Sep-2009 at 14:24 | |||||
Баш кај Маџир Маало ни мене не ми е јасно која е точно трасата и логиката. Инаку сообраќајницата сепак не е ни булевар ни урбан автопат, туку обична улица. Еве некои прикази, ако ти се од некаква корист или ако некој може да даде некое објаснување според овие: 1. Примарната сообраќајна мрежа според важечкиот ГУП 2 Јавниот превоз според важечкиот ГУП. Интересно тука е што шинскиот коридор (обележани се со темно сино) се одвојува од Крушевска Република токму преку оваа улица. Но пак остануваат многу прашалници... 3 ДУП Маџир Маало, за жал засега го немаме во поголема резолуција.
|
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #111 Posted: 06-Sep-2009 at 15:15 | |||||
Грешка си! Меѓу МРТ и бензинска, ако не и треба да се бутне бензинската!
|
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #112 Posted: 06-Sep-2009 at 15:21 | |||||
Ти да не збориш за Крушевска?
Алекс вцртал од крстосницата кај МТВ/Универзитетот, претпоставив дека прашува за таа улица, не за Бул. Крушевска Република. |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #113 Posted: 06-Sep-2009 at 15:29 | |||||
Па за Крушевска де!
А ти мислеше вероватно за она уличето како приклучно уличе на Крушевска, така?! Ондак да. Ама алркс убаво имаше прашано за булеварот. Па затоа не знам како настанала забуна дека алекс прашува за пола булевар и пола уличка. |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #114 Posted: 06-Sep-2009 at 15:53 | |||||
Нема таква забуна пола/пола
Она што го нацрта Алекс многу повеќе одговара на трасата на улицата отколку на Бул. Крушевска Република. А за делот кај НБРМ ги постирав сликите баш дека не сосема јасно како е испланирано и споено. Edited by Cloverstack - 06-Sep-2009 at 15:54 |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #115 Posted: 13-Sep-2009 at 14:38 | |||||
И покрај пуштање во употреба на скопската северна обиколница, кај пластичариве гужвата остана голема.
Додека никој ништо не превзема, дивоградби (можеби „легални“ дивоградби) никнуваат како печурки и реализацијата на Северен Булевар (кој очигледно ни е потребен што побргу, како впрочем речиси се што недостасува од примарната сообраќајна мрежа) се повеќе се комплицира. Надлежните не само што не се замараат со покренување на такви стратешки проекти, туку не сакаат ни со мал прст да мрднат пред очигледното узурпирање на трасата. Полни им се устите за Скопје „метрополата“, ама не знам каква метропола ќе бидеме во 2020 или 2030 со вакви тесни грла и урбанистички ругла, на места каде што требало да бидат главните сообраќајни врски. |
||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 9141 |
Quote Reply #116 Posted: 13-Sep-2009 at 14:45 | |||||
И мене ми упадна во око пред некое време зградава која си ја сликал но не би можел вака од прва да оценам дали е дивоградба или не. Сепак е малку вовлечена внатре, дали е тоа доволно незнам. Би било фино да располагаме со ДУП од овој дел да видиме како стојат работите. |
||||||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Online Posts: 4085 |
Quote Reply #117 Posted: 13-Sep-2009 at 14:54 | |||||
kolku sto mozam da gledam ima 2 gradbi poglednete ja stranicata na klucka bit pazar stranica 8 i ke vidite!!!
|
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #118 Posted: 13-Sep-2009 at 15:03 | |||||
@ pbanks
Не зборев конкретрно за таа зграда (мада и таа го лимитира коридорот на околу 35 метри широчина што не е воопшто сјајно за коридор на урбан автопат). Не е само таа никната во последно време. Ваму се нешто се гради, се доградува, се надградува, се проширува... Зошто се дозволува сето тоа? Исто така во контекст на потребата од Северен Булевар сакав да ја доловам тамошната гужва која остана голем проблем и покрај пуштањето на обиколницата. Edited by Cloverstack - 02-Oct-2009 at 01:56 |
||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #119 Posted: 13-Sep-2009 at 15:03 | |||||
главната причина што не функционира клучкава и пластичарската улица е што тој дел е целиот ко да сме некое племе, тотален неред, било да е со градби, паркирање или други начини на узурпирање на јавен простор, доколку таа улица функционираше како урбан автопат со истата големина како сега, и да поминуваа камиони од таму немаше да има некој поголем проблем, дури и во најлош случај да не се реализира северен булевар
|
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #120 Posted: 13-Sep-2009 at 15:28 | |||||
Хаосот што го спомнуваш секако е голем проблем, но како може таа улица со постојниот профил (2х1) да функционира како урбан автопат и каква врска има клучката со тоа??? |
||||||
Post Reply | Page <1 45678 24> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |