Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <12345 69> |
Author | |
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #41 Posted: 16-Aug-2009 at 23:33 |
A означува автопат (А нели доаѓа од Автоцеста/Аутобан/Аутошнелвег итн соодветно по секој држава). Значи најмалку 2 ленти за возење и една за застанување по насока и автопатски стандарди за косина, кривини, нагиб итн.
Н означува Хитра Цеста (Брз пат) и тоа е како нашиот пат Тетово-Гостивар. Односно со по 2 ленти за возење по насока, многу често паркинзи, како замена за третата лента. Но, она што е различно е што нема строги автопатски стандарди за кривини, нагиб, косина и се останато и дозволената брзина по принцип е 110 км/ч (кај автопатите е 130 км/ч), но таа може да се симне до 80 во тунели и на коси кривини. Се одлучуваат за Хитри цести во делови на тежок терен и умерен сообраќај, како и таму каде што нема толку транзит на товарни возила. |
|
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #42 Posted: 24-Aug-2009 at 02:45 |
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #43 Posted: 24-Aug-2009 at 03:09 |
Не знам во кој филм се влезени во Албанија. Наместо да обратат внимание на коридорот 8, удриле приоритет на овој пат, кој никако не може да го добие тоа значење кое му го предвидуваат. А ако патната мрежа ја планираат единствено врз база на национал-романтичарски критериуми, нема далеку да стигнат. За жал и ние ќе трпиме доколку продолжат да ги запоставуваат приоритетите кои ни се заеднички.
Edited by Cloverstack - 24-Aug-2009 at 03:10 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #44 Posted: 24-Aug-2009 at 03:17 |
Дополнително говори за неодговорниот однос кон европските коридори! Може би во Македонија донекаде европските коридори соодветствуваат со трасите на домашните потреби што и некаде не става во некоја поволна положба, за разлика пак од Албанија која има на своја територија европски коридор и кој го игнорира!
Не треба многу памет да се заклучи дека се работи за национално-романтичарски критериуми! За разлика од оној пат кој го градеше Албанија према Косово (кој исто така не соодветствува со политиката на приоритет на европските коридори), овој пат ја става Македонија пред свршен чин да треба да гради автопат маврово-дебар (по исклучително лош терен и ван сите планови на Македонија) за што јас искрено ќе бидат против да не се изгради и ќе дадам поддршка да биде кочен од нашата влада (исто и кон блаце) се додека не се заврши европскиот коридор преку Охрид! Сега што е тоа е, такво е орото не сме ние криви што не тераат да го играме! |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #45 Posted: 24-Aug-2009 at 03:34 |
lsl, пред се овде не се работи за автопат. Моментално нема никакви индикации дека Албанија се обидува да прецртува пан-европски коридор, ниту пак доколку се обиде има реални шанси да успее во тоа, па да не ставала пред свршен чин да сме граделе автопат од кај Маврово и Дебар. Мада и за тоа имаме слушано желби и барања кои доаѓале од дел од албанската заедница кај нас, такви ненормални акробации не поминуваат дури ни во прилично несериозна држава како нашата.
Она што го прави Албанија во моментов не го критикував во смисол дека не става пред некаков свршен чин, туку дека го запоставува приоритетниот коридор 8 за сметка на еден неспоредливо помалку важен патен правец и за тоа не можам да најдам друго објаснување освен тој национал-романтизам што го спомнав. Таквото планирање ќе има последици пред се врз развојот на Албанија, но за жал ќе се одрази и на Македонија. Edited by Cloverstack - 24-Aug-2009 at 03:37 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #46 Posted: 24-Aug-2009 at 03:39 |
Апсолутно! На свршен чин се мисли и ние да отстапиме од приоритетна изведба на паневропски коридори, тука е свршениот чин! Ни во лудило бришење на патот преку Охрид и префрлање на трасата на Е коридорот!
Јес да и кај нас има обиди да се маневрира надвор од Е коридорите, но сепак во прв план ни се Е коридорите! Во Албанија Е коридорите не се стваат ни под разно! |
|
Готин_БГ
Newbiе Joined: 14-Sep-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #47 Posted: 14-Sep-2009 at 21:48 |
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=653&PID=47259#47259
That's right. I meant Sofia-Burgas. Sofia-Varna is not going to be built soon. Today their was a press conference with the participation of the prime minister, the minister of the regional development and the public works and EU officials. We finally have the plan for the motorways officially announced. The construction of Trakiya should start in the first half of 2010 and has to finish in the second half of 2012. Maritsa's construction is supposed to start in the first half of 2011 and to finish in the middle of 2013. Struma will be partially completed, except the section Blagoevgrad-Sandanski because the state can't secure financing. If the plans get realized, 65 km of motorways will be completed yearly in the next 4 years which means that the total length of the Bulgarian motorways could increase by more than 50%. As for the political situation, forensic, one of the moderators explained me already that this forum is utterly apolitical, so I'm not going to write about politics anymore. Just want to ask you something- after you obviously have a different opinion, have you ever been to Bulgaria and if yes, when was the last time you visited the country. Edited by Cloverstack - 14-Sep-2009 at 22:27 |
|
joro123
Newbiе Joined: 18-Sep-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #48 Posted: 18-Sep-2009 at 21:13 |
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=653&PID=47594#47594
Just FYI : we don't have any streets, schools and staff like that are named after comunists. In the last years every streets that was named after something that reminds us for the comunists was renamed. We even destroyed Georgi Dimitrov's mauseleum On the question - our new government just made a prospect about what is going to be built. This one is in the part of projects that are left for the next period, so a project shoud be made in 2010-2013 period, and it should be done somewhere between 2014 and 2020. If you are interested you can download the presentation from here. About the other parts of the corridor 8, as you can see from the presentation : Highway Trakiya ( which is something like 1/3 of the whole corridor ) is of first priority, and is gonna get built in the next 2 years ( or at least, we hope so ). Highway Cherno More is now considered part of Trakiya, and is left for the next period but it looks like now it has a relatively high priority. Edit : Can you provide some kind of map of what is already built and what you need to build from your part of the corridor ? Edited by joro123 - 18-Sep-2009 at 21:58 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #49 Posted: 18-Sep-2009 at 22:09 |
Хм, ние пак затоа имаме цела гимназија во Скопје, која го носи името Георги Димитров. Зградата е подарок од Република Бугарија, за граѓаните на Скопје, по катастрофалниот земјотрес во 1963 и мислам дека би било многу неблагодарно да се следи примерот кој ти го посочи токму за овој објект. Упс, офтопик!
|
|
joro123
Newbiе Joined: 18-Sep-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #50 Posted: 18-Sep-2009 at 22:55 |
Well you have a school named Josep Broz Tito, so aparently you don't have problems with comunists . As a matter of facts a city in Bulgaria, Serbia and Russia are named after Georgi Dimitrov - Dimitrovgrad P.S. Offtopic off |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #51 Posted: 22-Sep-2009 at 18:40 |
Жоро не сакам да навлегувам во политика (истото се бара и од тебе), но сепак неможам да ти оддолеам! Прво Тито беше НАШ (Македонија беше тогаш во склоп на Југославија која сите ја чувствувале како своја земја), а Димитров е бугарски лидер. Пак ќе ти кажам, именувањето на училиштето Георги Димитров во Скопје е во знак на благодарност од граѓаните на Скопје, кон граѓаните на Бугарија и ако името се смени (да речеме во Васил Левски), ќе биде скандално, непотребно и неблагодарно. Второ изгледа само во Бугарија и Романија има проблеми со комунизмот, затоа што не само кај нас остануваат старите имиња на позначајни објекти. И во мноооогу поцивилизитани земји од МК и БГ, како Хрватска и Словенија, плоштадите и улиците, сеуште го носат името на Тито и никому не му паѓа на памет да го смени. Зарем во Париз да се одстрани Наполеоновата Триумфална Капија???
Назад кон темата, слики превземени од ССЦ. Текот на изградбата на Дунав Мост 2, меѓу Бугарија и Романија, кај градовите Видин (БГ) и Калфат (РО): Како што се гледа, целиот проект вреди 225 милиони евра. |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #52 Posted: 22-Sep-2009 at 18:41 |
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #53 Posted: 22-Sep-2009 at 19:35 |
За мостов, може ли некој да приложи некакви технички податоци и точна локација (мапа или координати). И особено ме интересира сообраќајниот профил. Исто така, дали овој мост е дел од К4? |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #54 Posted: 22-Sep-2009 at 21:32 |
Eве тука се распрскани сите информации околу Дунав Мост 2:
The Calafat-Vidin Bridge (Bulgarian: Мост Видин-Калафат, Most Vidin-Kalafat or Дунав мост 2, Dunav most 2; Romanian: Podul Calafat-Vidin) is a planned road and rail bridge between the cities of Calafat, Romania and Vidin, Bulgaria. It will be the second bridge on the shared section of the Danube between Romania and Bulgaria. The bridge is to be built by the Spanish company Fomento de Construcciones y Contratas, and the cost is projected to be $160 million.[3] Construction officially began on 13 May 2007 in Vidin in the presence of Bulgarian Prime Minister Sergey Stanishev and Special Coordinator of the Stability Pact for South Eastern Europe Erhard Busek.[4] According to Romanian Minister of Transport, Constructions and Tourism Radu Berceanu, construction is planned to finish in 2010, with most of the construction will be done by Bulgarian subcontractors.[5][6] The bridge will be part of Pan-European corridor IV.[5][6] Мостът между Видин-Калафат, който трябваше да бъде готов още през 90-те
години на миналия век, ще бъде построен за 38 месеца. Испанската фирма
ФСС, спечелила конкурса за строител, обещава да го предаде готов на 30
април 2011 г. Срокът вече тече от 1 март. Градежът на моста и
прилежащата инфраструктура ще струва общо 225 806 452 евро. Должина: 1971 м Профил: тротоари-2 коловозни ленти-2 жел. колосека-2коловозни ленти-тротоариЗапочнување на градбата: 2007 Завршување на градбата: 2011 Видеа на англиски со сите информации околу целиот проект (вкл. и локацијата, начинот на градба, изглед и статика на мостот...: www.youtube.com/watch?v=wRkm5tX6IpA http://www.youtube.com/watch?v=qVaqwp2TP0Y |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #55 Posted: 30-Oct-2009 at 01:33 |
На 17 октомври, во Црна Гора официјално беа почнати работите на автопатот Бар - Бољаре, конкретно во прва фаза на сегментот Подгорица - Матешево (средниот сегмент на мапата долу). Целиот автопат поминува низ тежок терен, но конкретниов сегмент е најтежок и воедно најургентен заради заобиколување на кањонот на Морача. Кој поминал таму, јасно му е...
Вкупната должина на Бар - Бољаре ќе изнесува 170km и се предвидува трошоците да бидат 2,8 милјарди евра! Работите ги изведува хрватски Конструктор, кој доби и 30 годишна концесија, а колку што сватив државата Црна Гора и дополнително ќе учествува во финансирањето. Се најавува дека Конструктор ќе ангажира и други компании од регионот, па да се надеваме дека нашите ќе влезат во некоја добра комбинација. Инаку до сега Црна Гора нема ниту еден километар автопат. 1 2 3 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #56 Posted: 10-Nov-2009 at 16:10 |
Затворен за сообраќај е главниот пат Скопје-Софија преку ГП Деве Баир/ ГКПП Ѓуешево, заради поплави.Наводнения в Кюстендилско10 Ноември 2009 | 16:27 ч. Проливните дъждове предизвикаха потоп в района на Кюстендил. Придошлите води на река Бистрица са откъснали пътя за село Гърляно, съобщиха от "Гражданска защита". Бедствено е положението и в друго село по пътя за границата ни с Македония - Ръсово. Тежки машини запълват с бетонни блокове и земна маса коритото на придошлата река. Движението на автомобили за ГКПП-Гюешево е спряно заради свличането на пътя. В Кюстендилско дъждът не е спрял да вали от два дни. Река Бистрица излезе от коритото си и започна да нанася щети, а тази сутрин положението стана неудържимо. Буйните води са подкопали пътя за Гюешево край село Гърляно. Местните хора не помнят някога да е имало подобен потоп. Спасителни отряди на "Гражданска защита" започнаха укрепителни дейности. Повече от 10 самосвала с камъни и укрепителни панели пристигнаха на мястото на отнесения мост. Както винаги се намериха хора, които да обвинят институциите в бездействие. Прекъснато е електрозахранването, след като един електрически стълб е паднал в село Гърляно. Опасност за местните хора няма. Те са предупредени да не се движат в района на бедствието и по възможност да останат по домовете си. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #57 Posted: 03-Dec-2009 at 12:59 |
Konecno drzavata gi zema rabotite vo svoie race i posledniot odsek od avtopatot Ljubljana - Zagreb, odnosno tn. Dolenjska Avtocesta ke bide zavrsena do sredinata na idnata godina.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Gradnja Dolenjke se lahko končaDolenjci si bodo lahko končno oddahnili. Dars je po dveh letih sporov vendarle dobil zeleno luč za izgradnjo celotne dolenjske avtoceste. 14-kilometrski odsek naj bi zgradili do sredine prihodnjega leta. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #58 Posted: 17-Dec-2009 at 20:19 |
Следната година почнува проектирањето на автопатот Софија-Ѓуешево (Деве Баир) а се очекува да започне со изградбато не порано од 2014 година.
Предстои проектиране на близо 320 км пътища Предлагат три варианта за осъществяване на тунела под "Шипка" Прогнозната стойност на проекти за реализиране през периода 2014 - 2020 г. е около 1.3 млрд. евро, съобщиха от агенция "Пътна инфраструктура". Сред тях са петте обекта, за които в началото на 2010 г. ще бъдат обявени търгове за проектиране. Те са с обща дължина 319.2 км. Най-скоро ще бъде обявен търгът за лот 3 (Благоевград – Сандански) от магистрала "Струма", който е с обща дължина 61 км. Той има три основни части: - 3.1 - Благоевград – Крупник – обектът ще се проектира през 2010-2011 г. - 3.2 - Крупник – Кресна (Кресненското дефиле) – 4 км виадукти и 16 км тунели - 3.3 - Кресна – Сандански – обектът ще се проектира през 2010–2011 г. Предстои процедура и за магистрала "Тракия", лот 6 Бургас - Варна. Обектът е по направление на общоевропейски транспортен коридор VIII и свързва двете най-големи черноморски пристанища на страната - Варна и Бургас. Така магистрала "Черно море" става част от "Тракия". Приблизителна дължина на обекта е 100 км. Третият проект, предвиден за проектиране през следващата година, е магистралата София - Калотина. Приблизителната дължина на обекта е 70 км. Трасето е част от София - Ниш, което като повечето гранични проекти има дългогодишна история и изчака старта на строителството в съседната страна, в случая - Сърбия. Магистралата София – Гюешево има приблизителна дължина 85 км и е по линията на коридори ІV и VІІІ. Тя ще се развива паралелно с железния път София - Перник - Радомир (част от трасето към Кулата), предпроектно проучване за който се изпълнява с финансиране по програма ИСПА. Тунелът под Шипка е с дължина 3.2 км. Предвидени са връзки с републиканската пътна мрежа. При установяване на инвеститорски интерес за предоставяне на концесия за изграждането и експлоатацията на тунела под Шипка или цялостно изграждане и експлоатация на участъка, включващо обходния път на Габрово, могат да се разгледат три варианта за действие, съобщават от пътната агенция. Строителство Градът |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #59 Posted: 16-Jan-2010 at 03:45 |
Патните проекти во Реп. Бугарија, кои претстојат да бидат работени во 2010 година. Еве една табела и карта па потоа за секој пооделно по некоја информација.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #60 Posted: 16-Jan-2010 at 03:52 |
1) Тука се гледа развојот на работите по А1 (автомагистрала Тракија Србија-Софија-Пловдив-Бургас). Почната е да се гради во 1975, а 10 години покасно е предадена во експлоатација отсечката СОфија-Пловдив. Моментално остануваат само уште 3 дела и тоа Стара Загора - Нова Загора, Нова Загора - Јамбол и Јамбол - Карнобат. Изградени се Софија-Пловдив-Стара Загора и Карнобат-Бургас.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Post Reply | Page <12345 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |