build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 28-Sep-2009 at 23:29
Владимир, имаш ли доволно инфо за да направиш некаква првична споредба на Кончаровецов со Desiro?

Мислам дека кога конечно ќе дочекаме подновување на возниот парк по нашите пруги, има реални шанси тоа да биде некоја ваква кончарова гарнитура. Па да си знаеме унапред каков избор ќе имаме  Smile


Edited by Cloverstack - 28-Sep-2009 at 23:32
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 28-Sep-2009 at 23:34
И јас сакав да постирам нешто за ова но Владимир ме претрка

Браво за Хрватите (а богами и Босанците кои веќе порачаа од овие возови)






Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 29-Sep-2009 at 07:53

Хрватскиот трен има прилика со техниот трамваj, което е нормално.

Инако тоа кое го има на веб страницата на Кончар:
 
  • total length 75 m
  • floor height 600 mm
  • seating places 20 /144
  • standing places 250
  • maximal speed 160 km/h
  • coupling up to 3 trains
  • vacuum toilettes 2
  • Во споредба - Siemens Desiro

    Number of cars 2
    Axla Arrangement B' (2) B'
    max. Speed 120 kph
    Max. power at wheel 2 x 335 kW, Stage 3a at 1,800 1/min
    optional 2 x 360 kW
    Acceleration 1.1 m/s²
    Weight ca. 69 t
    Max. Axleload 16 t
    Gauge

    1435 mm

    Seats 128

    Numbers built

    566 (Date 2009-07)



    Edited by VirginAtlantic - 29-Sep-2009 at 07:56
    Back to Top
    pbanks View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 9141
      Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 29-Sep-2009 at 09:09
    Originally posted by VirginAtlantic

    Хрватскиот трен има прилика со техниот трамваj, което е нормално.



    ОВа значи слични? Ако е тоа, да се слагам дека е нормално и во секој случај и двата продукта, и возот и трамвајот имаат топ дизајн. Имаат Хрватите око за тие работи.
    Back to Top
    VirginAtlantic View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 01-Jun-2009
    Location: Софиjа
    Online Status: Offline
    Posts: 254
      Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 29-Sep-2009 at 09:19

    Точно - слични саках да кажа. И се сложувам дека хрватите ги могат тие работи. Както во минатото чесите имаха истата слава во земjите от Источна Европа.

    Back to Top
    pbanks View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 9141
      Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 29-Sep-2009 at 09:26


    Добро Чесите сепак беа суперсила не само на источноевропско ниво туку и пошироко во 'свое време'. Хрватите пак верувам дека имаат квалитетен продукт но не би можел да кажам колку е квалитетен од едноставна причина што ми се елементарни познавањата за железници и трамваи. Но од дизајнерски аспект... Им спуштам капа, возов изгледа совршено.


    Edited by pbanks - 29-Sep-2009 at 09:27
    Back to Top
    Vladimir P View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 06-Apr-2008
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 3304
      Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 29-Sep-2009 at 23:06
    Иначе Кончар ова го дизајнира и изработи по нарачка на БиХ, но со доагањето на премиерката на промоцијата највероватно-сигурно и Хрватска ке го уведе на нивните пруги, а веќе има и итересенти од некој соседни земји, но за тоа потоа.

    Иначе еве дел од карактеристиките на возот од нивниот промотивен каталог кој ми беше љубезно подарен со уште некој промотивни ЦД-а и некој други прекрасни додатоци од Кончаревци, пред самата промоција на истиот.


    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/
    Back to Top
    Vladimir P View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 06-Apr-2008
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 3304
      Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 01-Oct-2009 at 09:36

    Prototype train for Bosnia nears completion
    30 September 2009
    Koncar%20EMU%20for%20Bosnia.

    CROATIA: A prototype electric multiple-unit developed by Koncar and ordered by Bosnian railway ZFBH was displayed to members of the Croatian government at the manufacturer's Zagreb plant on September 28.

    The 25 kV 50 Hz EMU is intended for inter-city and regional services at up to 160 km/h. It has two classes plus a buffet area, with 24 first class seats arranged 1+2 and 152 second class seats arranged 2+2, including nine tip-up seats. The floor height is 600 mm, and one of the two vacuum toilets is fully accessible.

    The four-car articulated unit is 75 m long, with the outer bogies powered by four 500 kW motors.

    In June 2008 ZFBH placed a €5·3m order for the prototype unit, using loans provided by Croatian banks. As well as offering the design in the regional trains market, Koncar is hoping to interest Croatian national railway HZ in a single class version for Zagreb suburban services.

    It is the first heavy rail vehicle developed in Croatia since the JZ Class 442 (HZ Class 1142) electric locomotives of the early 1980s. Koncar first announced plans for the EMU when it launched the TMK2200 tram developed in co-operation with TZV Gredelj through the Crotram consortium. The EMU was also to have been a collaborative project, but TZV Gredelj decided to develop its own design with Siemens.

    As a result Koncar has developed the unit independently, though parts of the car bodies were produced by the Cakovec railway workshop.

    Railway Gazette

    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/
    Back to Top
    Vladimir P View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 06-Apr-2008
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 3304
      Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 06-Oct-2009 at 11:08
    Видео од 1995 во рудникот за лигнит Bredhi Drenovë во Албанија



    Јес да филмот е од  '95 но сигурно не е подобро и сега  Ohno
    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/
    Back to Top
    lslcrew View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 14-Jan-2008
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 10988
      Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 06-Oct-2009 at 11:14
    "Скретницата" и "Пантографите"!Ohno
    Back to Top
    my Macedonia View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 09-Oct-2008
    Location: 🇲🇰🇨🇭
    Online Status: Offline
    Posts: 4094
      Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 06-Oct-2009 at 11:27
    lele ko da e voOhno nigeria
    albania gradese patista vred 1 miliarda evra, a ne investiral ovde
    toa e sramota
    zeleznicite ni se istiLOL
    Back to Top
    Cloverstack View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 12453
      Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 10-Oct-2009 at 16:04
    За ова сум голем скептик дека ќе се случи во некаква догледна иднина

    Железница ќе ги поврзе Албанија и Косово

    Само неколку месеци по пуштањето на автопатот Драч-Кукс-Морина, албанската влада е подготвена да реализира друг проект што ќе ги поврзува Албанија и Косово, овој пат со железница. По враќањето од Косово, каде што беше во дводневна прва посета по прогласувањето на неговата независност, Бериша побарал од министерот за транспорт Сокол Олдаши да преземе итни активности за избор на компанија што ќе подготви физибилити-студија за овој проект, кој ќе биде прва инвестиција на неговата нова влада.

    - Железницата со Косово е од посебен интерес бидејќи нашата земја ја поврзува со Србија и оди во правец на Европа - изјавил Бериша на седница на владата.

    Според него, на средбите со косовскиот премиер Хашим Тачи посебно внимание посветиле на инфраструктурните проекти. Косовската влада, нагласил тој, многу брзо се очекува да почне со изградба на автопатот што ќе го поврзува Кукс со Призрен и со Приштина.

    (В.Т.)



    http://dnevnik.com.mk/?ItemID=2817B4FC670236428695D88746BEAF9B
    Back to Top
    MAPJAH View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 27-Nov-2008
    Online Status: Offline
    Posts: 246
      Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 11-Oct-2009 at 17:19
    СТВАРНО НИЕ СМЕ МНОГУ НАЗАД ЗАД НАШИТЕ СОСЕДИ.

    ЗАТОА НАШИТЕ СОСЕДИ ЈУРАТ НАПРЕД ВО ГРАДБАТА НА ИНФРАСТРУКТУРАТА,
    А НИЕ СЕ ЗАНИМАВАМЕ СО ТРИВИЈАЛНИ АКТИВНОСТИ И ВРЕМЕТО НЕ ГАЗИ.

    ОВА НЕКА НИ БИДЕ ПОСЛЕДНА ОПОМЕНА ДЕКА НИКОЈ НЕ НЕ ЧЕКА НАС.
    НИЕ ЕДНОСТАВНО ЌЕ БИДЕМЕ ЗАОБИКОЛЕНИ И ЌЕ ОСТАНЕМЕ ИЗОЛИРАНИ.

    НИКОЈ НЕ НИ Е КРИВ ШТО НЕ УМЕЕМЕ ДА ВЛЕЧЕМЕ ВИСТИНСКИ ПОТЕЗИ.

    БРАВО ЗА НАШИТЕ СОСЕДИ, САМО ТАКА МОЖЕБИ ЌЕ СЕ ОСВЕСТИМЕ.

    НАРОДЕ МАКЕДОНСКИ, СО КАКВИ ИДЕИ СИ ТИ?
    ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
    ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
    Back to Top
    Vladimir P View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 06-Apr-2008
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 3304
      Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 11-Oct-2009 at 19:47
    Previous
    Највероватно го прочита текстот, на каде се движиме

    Тројно повеќе пари за балет отколку за железницата

    http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PN=12
    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/
    Back to Top
    Vladimir P View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 06-Apr-2008
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 3304
      Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 22-Oct-2009 at 14:24

    Ruski kredit do kraja godine

    Novac od ruskog kredita stiže do kraja godine uz najpovoljnije kamate i bez uslovljavanja. Prva ulaganja u autoput i železnicu. Srpska delegacija narednih dana u Moskvi zbog dogovora o konkretnim uslovima korišćenja milijardu dolara, saznaje RTS.

    Najveći ekonomski rezultat posete prvog čoveka Rusije je dogovor o kreditu Srbiji vrednom milijardu dolara. Najveći deo sredstava, 800 miliona biće upotrebljen za izgradnju saobraćajnica, a preostalih 200 miliona za budžet.

    Rusku prestonicu već narednih dana trebalo bi da poseti srpski tim predvođen predstavnikom Ministarstva finansija da bi se, kako saznaje RTS, dogovorili o konkretnim uslovima korišćenja milijardu dolara, koju su ugovorili ruski i srpski predsednici.

    Beograd već ima spremne projekte gde bi se taj novac upotrebio. Osamsto miliona dolara biće iskorišćeno za gradnju deonice autoputa od Novog Sada do Horgoša i na delu obilaznice od Orlovače do Bubanj Potoka, potom na železničkom čvoru Prokop i na pruzi od Niša do Dimtrovgrada.

    Načelno je dogovoreno i finansiranje beogardskog metroa i luke na Dunavu.

    Ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić očekuje ruski kredit do kraja godine, uz najpovoljnije kamate i bez uslovljavanja. 

    "Nije bilo nikakvih uslovanjavanja, ni traženja da rade ruske kompanije, a uslovi su povoljniji nego kod Svetske banke", naglasio je Mrkonjić.

    Preostalih 200 miliona biće iskorišćeno za budžet.

    Ekonomista Miroslav Zdravković kaže da je 200 milina dolara, odnosno 12 do 13 milijardi dinara otprilike mesečni manjak u budžetu kakav je bio svih ovih meseci.

    "Mesec dana disanja budžeta nije bitno koliko je bitnija jedna krupnija slika", rekao je Zdravković.

    A za tu širu sliku, odnosno bolju ekonmsku saradnjus sa Rusijom, zalažu se srpski privrednici, koji su imali prilike da prisustvuju ručku koji je u čast Dmitrija Medvedeva organizovao predsednik Boris Tadić.

    Kopredsednik Rusko-srpskog biznis dijaloga Branislav Grujić istakao je visoki nivo poverenja dveju strana.

    Iako je, čini se, akcenat posete bio na ruskim investicijama u Srbiji, pre svega u energetiku, i na ruskoj pozajmici, sagovornici ukazuju na to da više nego ranije Srbija mora da nađe put do ogromnog ruskog tržišta, da se mudro iskoristi bescarinski izvoz boljom ponudom, strategijom i upornošću.

    http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/243161/Ruski+kredit+do+kraja+godine
    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/
    Back to Top
    pbanks View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 9141
      Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 22-Oct-2009 at 14:25
    Прокоп за Белград е како Јужен Булевар за Скопје. Не верувам дека нешто спектакуларно ќе се помести на тоа поле. 
    Back to Top
    Vladimir P View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 06-Apr-2008
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 3304
      Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 22-Oct-2009 at 14:49
    Originally posted by pbanks

    Прокоп за Белград е како Јужен Булевар за Скопје. Не верувам дека нешто спектакуларно ќе се помести на тоа поле. 

    Еве го планот од далечната `71 год.


    1971

    И неколку рендери од железничката станица Центар - Прокоп






    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/
    Back to Top
    Vladimir P View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 06-Apr-2008
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 3304
      Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 31-Oct-2009 at 11:53
    Интересантни податоци за Србија во врска со кпридор X

    Capital Investments on Corridor X

    http://www.docstoc.com/docs/14203980/Capital-Investments-on-Corridor-X
    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/
    Back to Top
    Andrej_LJ View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 20-Oct-2008
    Location: Ljubljana
    Online Status: Offline
    Posts: 2954
      Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 11-Nov-2009 at 18:37
    Мал апдејт за дејностите предвидени за 2010 година во Бугарија, на полето на железницата, како и апдејт на реконструкцијата на пругата Пловдив-Свиленград-граница со Турција (сликите се превземени од ССЦ):

    Слики од градилиштето долж линијата:













    Новите станици по самата линија Пловдив-Свиленград:






    "Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
    Back to Top
    Andrej_LJ View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 20-Oct-2008
    Location: Ljubljana
    Online Status: Offline
    Posts: 2954
      Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 11-Nov-2009 at 18:43
    Инаку денеска се објави тендер за фирма-изведувач на градежните работи за обнова на линијата Пловдив-Бургас.

    Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков оповести старта на тръжната процедура за избор на изпълнител по проекта „Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на жп линията Пловдив-Бургас".

    Това е първият голям проект по ОП „Транспорт" стартирал до този момент. Индикативният му бюджет е 366,45 млн. лева, от които 64 % безвъзмездна финансова помощ от Кохезионния фонд на Европейския съюз и 36 % от националния бюджет.

    Проектът е от приоритетно значение за България. Отсечката е част от Общоевропейски транспортен коридор 8. С реализирането му ще се подобри развитието на главната железопътна инфраструктура и ще се постигне интегриране на националната транспортна мрежа в тази на Европейския съюз.

    След осъществяването му ще се постигнат скорости от порядъка на 130/160 км/ч при средни скорости в момента от порядъка на 80 км/ч. Това ще доведе до спестяване на времето за пътуване по направлението Пловдив-Бургас с повече от 1 час.

    Експертите прогнозират, че ефектът свързан с външните икономически ползи, които ще се постигнат с реализацията, възлизат на сумата от 1,529 млрд.лв. за периода на неговата експлоатация.
    До края на годината
    ще стартира процедурата за рехабилитация на лотовете по трасето София-Пловдив. Александър Цветков заяви, че ведомството му прави всичко възможно да ускори старта на одобрените от ЕК проекти. Вчера се е провела среща с кредиторите на БДЖ. "Надявам се на разумен подход от страна на кредиторите", каза Цветков.
    Оваа отсечка е дел од националниот план, кој ги опфаќа линиите Софија - Пловдив, Пловдив-Бургас, Пловдив-Свиленград, Софија - Калотина - граница со Србија и Софија-Мездра-Видин-граница со РОманија на новиот Дунав Мост 2. Се предвидува да се достигнува брзина од 160 км/час , а на Софија-Видин до 130км/час.



    Менито на БДЖ (како екстра кон репортажава):


    "Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
    Back to Top
     Post Reply Post Reply Page  <1 45678 45>

    Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



    This page was generated in 0.348 seconds.

    Copyright ©2007 - 2025  build.mk

    Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.