![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 45> |
Author | ||||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
Владимир, имаш ли доволно инфо за да направиш некаква првична споредба на Кончаровецов со Desiro?
Мислам дека кога конечно ќе дочекаме подновување на возниот парк по нашите пруги, има реални шанси тоа да биде некоја ваква кончарова гарнитура. Па да си знаеме унапред каков избор ќе имаме ![]() Edited by Cloverstack - 28-Sep-2009 at 23:32 |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
И јас сакав да постирам нешто за ова но Владимир ме претрка
![]() Браво за Хрватите (а богами и Босанците кои веќе порачаа од овие возови) ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
Хрватскиот трен има прилика со техниот трамваj, което е нормално. Инако тоа кое го има на веб страницата на Кончар:
Во споредба - Siemens Desiro
Edited by VirginAtlantic - 29-Sep-2009 at 07:56 |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
ОВа значи слични? Ако е тоа, да се слагам дека е нормално и во секој случај и двата продукта, и возот и трамвајот имаат топ дизајн. Имаат Хрватите око за тие работи. |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
Точно - слични саках да кажа. И се сложувам дека хрватите ги могат тие работи. Както во минатото чесите имаха истата слава во земjите от Источна Европа. |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
![]() Добро Чесите сепак беа суперсила не само на источноевропско ниво туку и пошироко во 'свое време'. Хрватите пак верувам дека имаат квалитетен продукт но не би можел да кажам колку е квалитетен од едноставна причина што ми се елементарни познавањата за железници и трамваи. Но од дизајнерски аспект... Им спуштам капа, возов изгледа совршено. Edited by pbanks - 29-Sep-2009 at 09:27 |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
Иначе Кончар ова го дизајнира и изработи по нарачка на БиХ, но со доагањето на премиерката на промоцијата највероватно-сигурно и Хрватска ке го уведе на нивните пруги, а веќе има и итересенти од некој соседни земји, но за тоа потоа.
Иначе еве дел од карактеристиките на возот од нивниот промотивен каталог кој ми беше љубезно подарен со уште некој промотивни ЦД-а и некој други прекрасни додатоци од Кончаревци, пред самата промоција на истиот. ![]() |
||||||||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
Видео од 1995 во рудникот за лигнит Bredhi Drenovë во Албанија
Јес да филмот е од '95 но сигурно не е подобро и сега ![]() |
||||||||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
"Скретницата" и "Пантографите"!
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
lele ko da e vo
![]() toa e sramota
zeleznicite ni se isti
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
За ова сум голем скептик дека ќе се случи во некаква догледна иднина
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=2817B4FC670236428695D88746BEAF9B |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
СТВАРНО НИЕ СМЕ МНОГУ НАЗАД ЗАД НАШИТЕ СОСЕДИ.
ЗАТОА НАШИТЕ СОСЕДИ ЈУРАТ НАПРЕД ВО ГРАДБАТА НА ИНФРАСТРУКТУРАТА, А НИЕ СЕ ЗАНИМАВАМЕ СО ТРИВИЈАЛНИ АКТИВНОСТИ И ВРЕМЕТО НЕ ГАЗИ. ОВА НЕКА НИ БИДЕ ПОСЛЕДНА ОПОМЕНА ДЕКА НИКОЈ НЕ НЕ ЧЕКА НАС. НИЕ ЕДНОСТАВНО ЌЕ БИДЕМЕ ЗАОБИКОЛЕНИ И ЌЕ ОСТАНЕМЕ ИЗОЛИРАНИ. НИКОЈ НЕ НИ Е КРИВ ШТО НЕ УМЕЕМЕ ДА ВЛЕЧЕМЕ ВИСТИНСКИ ПОТЕЗИ. БРАВО ЗА НАШИТЕ СОСЕДИ, САМО ТАКА МОЖЕБИ ЌЕ СЕ ОСВЕСТИМЕ. НАРОДЕ МАКЕДОНСКИ, СО КАКВИ ИДЕИ СИ ТИ? |
||||||||||||||||||||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
![]() Највероватно го прочита текстот, на каде се движиме Тројно повеќе пари за балет отколку за железницата http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PN=12 |
||||||||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
Прокоп за Белград е како Јужен Булевар за Скопје. Не верувам дека нешто спектакуларно ќе се помести на тоа поле.
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
Еве го планот од далечната `71 год. ![]() 1971 И неколку рендери од железничката станица Центар - Прокоп ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
Интересантни податоци за Србија во врска со кпридор X
Capital Investments on Corridor X http://www.docstoc.com/docs/14203980/Capital-Investments-on-Corridor-X |
||||||||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
Мал апдејт за дејностите предвидени за 2010 година во Бугарија, на полето на железницата, како и апдејт на реконструкцијата на пругата Пловдив-Свиленград-граница со Турција (сликите се превземени од ССЦ):
Слики од градилиштето долж линијата: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Новите станици по самата линија Пловдив-Свиленград: ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||
Инаку денеска се објави тендер за фирма-изведувач на градежните работи за обнова на линијата Пловдив-Бургас.
Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков оповести старта на тръжната процедура за избор на изпълнител по проекта „Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на жп линията Пловдив-Бургас". Това е първият голям проект по ОП „Транспорт" стартирал до този момент. Индикативният му бюджет е 366,45 млн. лева, от които 64 % безвъзмездна финансова помощ от Кохезионния фонд на Европейския съюз и 36 % от националния бюджет. Проектът е от приоритетно значение за България. Отсечката е част от Общоевропейски транспортен коридор 8. С реализирането му ще се подобри развитието на главната железопътна инфраструктура и ще се постигне интегриране на националната транспортна мрежа в тази на Европейския съюз. След осъществяването му ще се постигнат скорости от порядъка на 130/160 км/ч при средни скорости в момента от порядъка на 80 км/ч. Това ще доведе до спестяване на времето за пътуване по направлението Пловдив-Бургас с повече от 1 час. Експертите прогнозират, че ефектът свързан с външните икономически ползи, които ще се постигнат с реализацията, възлизат на сумата от 1,529 млрд.лв. за периода на неговата експлоатация. До края на годината ще стартира процедурата за рехабилитация на лотовете по трасето София-Пловдив. Александър Цветков заяви, че ведомството му прави всичко възможно да ускори старта на одобрените от ЕК проекти. Вчера се е провела среща с кредиторите на БДЖ. "Надявам се на разумен подход от страна на кредиторите", каза Цветков. Оваа отсечка е дел од националниот план, кој ги опфаќа линиите Софија - Пловдив, Пловдив-Бургас, Пловдив-Свиленград, Софија - Калотина - граница со Србија и Софија-Мездра-Видин-граница со РОманија на новиот Дунав Мост 2. Се предвидува да се достигнува брзина од 160 км/час , а на Софија-Видин до 130км/час. ![]() Менито на БДЖ (како екстра кон репортажава): ![]() |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |