build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вести

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 46>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 12-Nov-2009 at 17:19


А каде беше ова не ми текнува... на Гологанов?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 12-Nov-2009 at 17:23
На ул. Железничка, има координати Wink
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 12-Nov-2009 at 17:31
ми промакнаа координатите и ми текна сеа коа кажа железничка... Кај Зират
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 17-Nov-2009 at 15:24
Несто се гради - доградува до Алумина, во плацот на некоја градежна оператива беше.


2009-11-17
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 17-Nov-2009 at 16:43
Владимир може координати да пуштиш од која страна се гради ова?! Мене ми изгледа како да е некоја станбена зграда, зашто обично за станбените нема најави по медиуми, а доволно следиме ако имало некаква најава.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 17-Nov-2009 at 16:59
Незнам дали е ова гледано од споредната уличка позади Алумина? (не ми личи на Гологанов).

Мислам дека Гранит имаше некаква база за механизација тука
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 17-Nov-2009 at 20:36
Ова е од улица Прашка, паралелна со ИЛР, во Тафталиџе...точно, Гранит - механизација и денес си функционира...градилиштево мислам дека поодамна зјаше вака со испуштени арматури за катовите, ама еве сега гледам се активирале пак...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 18-Nov-2009 at 14:37
Точно, најмалце 3-4 год стоесе арматурата.
41°59'53.58"N
21°23'56.87"E
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 24-Nov-2009 at 21:08

Гробиштата „Камник“ ќе се прошират и ќе добијат капела

Во интерес на граѓаните, Градот откупил парцела со површина од 4.550 квадратни метри

Снежана Калабакова

Гробиштата „Камник“ многу скоро ќе се прошират на нова парцела од половина хектар. Со тоа ќе се реши проблемот со нови гробни места, бидејќи на овие гробишта одамна немаше слободни места. Во АД „Бутел“ појаснуваат дека во интерес на потребите на граѓаните, особено на оние од општината Гази Баба, Градот ја откупил парцелата 838 со површина од 4.550 квадратни метри и веќе се планираат низа инфраструктурни зафати.

Ова е само првата фаза од проширувањето, а во наредната фаза проблемот со гробни места ќе се реши за наредните шест години, прогнозираат од Градските гробишта „Бутел“. Убедени се дека со овој потег на Градот почнуваат да се решаваат проблемите што се одамна наталожени, а за што немаа слух многу градски гарнитури. Тврдат дека веќе имаат јасни сигнали оти во иднина се планира да се реши и проширувањето на гробиштата во Ѓорче Петров и во Бутел, за што имале разбирање и поддршка и од општинските градоначалници. Наместо планираните 23 хектари за Бутел проширувањето ќе оди фазно и за почеток на парцела од 6 хектари. Во Ѓорче Петров, пак, ќе се изградат нови гробни места најпрвин на 3 хектари, а потоа уште на толку, со што ќе се реши проблемот за наредните 20 години.

Најнапред вниманието ќе се посвети на проширувањето на гробиштата во Камник, бидејќи иако тие со Законот за град Скопје во 2004 година се запишани како градски, одамна се запуштени. Нема струја, нема капела, нема продавница за погребна опрема, а на простор од 7 хектари со околу 4.000 гроба има само една чешма.

„За гробиштата ’Камник‘ најпрвин ќе договориме изработка на проект во кој ќе биде предвидена сета инфраструктура. Ќе биде планирана изградба на капели, трпезарија, продавница за погребна опрема и сето она што треба да го имаат едни градски гробишта. Општина Гази Баба веќе го асфалтираше патот до гробиштата, а ќе биде направена и ограда. Се надеваме дека во иднина ќе се прошират и гробиштата во Ѓорче Петров и во Бутел и дека Владата ќе одобри средства да се откупат парцели за проширување“, вели Илија Филиповски, генералниот директор во АД „Бутел“.

Од Одделението за односи со јавноста во Градот потврдуваат дека се работи на откуп на земјиштето за проширување на „Камник“, а во иднина и на Ѓорче Петров и Бутел, бидејќи проблемот со недостиг од гробни места станал акутен. Со одлука на Советот, цената за откуп на парцелите нема да биде повеќе од 20 евра за квадратен метар. Градот е во комуникација со Министерството за транспорт и врски и целокупната процедура за проширувањето на „Камник“ ќе биде завршена за петнаесетина дена.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=31698874AEE9BF40969DF36CB518442A
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 25-Nov-2009 at 01:26
Италијанци ќе градат спортско-рекреативен центар во Катланово


На површина од 22.500 метри квадратни ќе се гради хотел од висока категорија на шест ката, а околу него ќе се градат спортски терени со професионални димензии наменети за подготовка и тренинзи на спортисти


Италијанска градежна компанија е заинтересирана да вложи 14 милиони евра во изградба на луксузен спортско-рекреативен и спа-центар во Катлановски бањи. На површина од 22.500 метри квадратни ќе се гради хотел од висока категорија на шест ката, а околу него ќе се градат спортски терени со професионални димензии наменети за подготовка и тренинзи на спортисти. Локацијата се наоѓа во близина на бањите, поточно над црквата Св. Недела", во близина на чешмата со лековита вода.

Од Општина Петровец информираат дека локацијата е урбанизирана и дека во моментов изработката на локалната планска документација е во завршна фаза и ќе биде предадена во Министерството за транспорт и врски за десетина дена. Министерството треба да ја продолжи постапката за отуѓување на земјиштето. Од таму велат дека инвеститор е градежната фирма "Евроиталија", која има регистрирано фирма во Скопје и го доби тендерот во Прилеп за производство на мермер.
- Евроиталија е компанија што во нашата општина веќе подолг период се смета за еден од најсигурните инвеститори. Минатиот месец наша делегација беше во посета на Италија и градоначалникот Борче Митевски разговараше за инвестицијата, за проектот којшто навистина е многу значаен за локалниот економски развој на нашата општина, информираат од кабинетот на градоначалникот на Општина Петровец.

Општинарите велат дека ова е една од неколкуте странски инвестиции што треба да се реализираат наскоро.

http://vecer.com.mk/?ItemID=C39DE5FBA520994BADDC760F7674568B
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 27-Nov-2009 at 04:25
Деловен центар од 1 км ќе се гради зад „Рамстор“

Влезот во комплексот ќе биде од Старата железничка станица

Сања Наумовска


Огромен деловен комплекс, долг близу 1 километар, ќе никне на потегот зад Старата железничка станица. Во него се планирани комерцијални објекти и катни гаражи. За нивна изградба, неофицијално, е заинтересирана англиска корпорација, која се понудила да го направи и подземниот дел од Јужен булевар во строгиот центар на градот. Комплексот ќе биде поврзан со неколку сообраќајни и пешачки врски со Јужен булевар, кој ќе минува 6 метри под новиот објект.

И сообраќајницата и комплексот се предвидени со новиот Детален урбанистички план „Стара железничка станица“, кој деновиве е на разгледување пред јавноста. ДУП-от, кој го изработи „Тајфа план“, спаѓа во приоритетните планови и се очекува инвеститорот, веднаш по неговото донесување да започне со изградбата.

Во Министерството за транспорт потврдуваат дека планот е меѓу приоритетите на Владата, но велат дека го финансира Општина Центар. Од Општината, пак, одговараат дека не знаат кој ги дава парите за итната изработка на документот. Наводно, финансиер на приоритениот ДУП е инвеститорот, кому му се брза да почне да гради.

Странците што се заинтересирани за новиот комплекс, преку својот домашен претставник, фирмата „ГЕММА груп“, во февруари годинава имаат потпишано меморандум за соработка со Градот Скопје, по завршувањето на сообраќајницата таа да им припадне на градските власти. Од Градот Скопје тогаш информираа дека ГЕММА им понудила да го изгради подземниот дел од Јужен булевар, на потегот од раскрсницата со „Водњанска“ до подвозникот во Кисела Вода. За возврат, фирмата што ги гради хотелот и трговскиот центар и деловниот објект зад „Рамстор“, би требало да добие уште една градежна парцела на таа локација.

„Градот нема ништо против фирмата да го направи делот од Јужен булевар. Тоа им беше кажано и на претставниците на ГЕММА со кои потпишавме меморандум за соработка. Сепак, крајната реализација нема да зависи од Градот, со оглед на тоа дека се работи за државно земјиште“, информираа тогаш градските власти.

Од Министерството за транспорт, пак, тогаш одговориле дека за сите објекти што ги предвидува Деталниот урбанистички план ќе има организирано јавно наддавање. Деновиве Министерството информираше дека за посочената локација нема објавено тековна објава за јавно наддавање. Министерството за транспорт не доделува земја, туку неизградено државно земјиште отуѓува по пат на јавно наддавање.

Од „ГЕММА груп“ негираат дека имаат врска со изработката на Деталниот план и изградбата на комплексот. Според нив, тие се проектанти и изведувачи што ги ангажирале странските инвеститори само за објектите кои моментно и се градат на овој потег.

„Имаме договор за разработка на планска документација и изведба на објектите на хотелот, деловниот објект и трговскиот центар. Не сме информирани за новиот детален план, ниту, пак, што предвидува. Секако, какви објекти и да се планирани да се изградат, за тоа претходно Министерството ќе треба да организира лицитации“, вели Мето Стојчевски од ГЕММА. Тој го поздравува донесувањето на деталните планови со што, според него, полесно и побрзо ќе се донесат странски инвестиции.

Според новиот ДУП, влезот на новиот комплекс ќе биде Старата железничка станица, која инвеститорот има обврска целосно да ја обнови, според изгледот пред земјотресот. Комплексот ќе биде висок 16 метри и ќе има четири ката, односно приземје, два ката и потпокрив. Просториите наменети за комерцијални дејности ќе се изнајмуваат на странски брендови, а засега не се знае дали ќе има место и за домашни компании.

Објектот физички ќе се поврзе со новиот хотел, деловниот и со трговскиот центар кои моментно ги гради ГЕММА зад „Рамстор“, што значи дека посетителите на овие објекти нема да мора воопшто да излегуваат на отворено за да дојдат во новиот комплекс.

„Деталниот план предвидува повеќе маркички со комерцијална намена и две катни гаражи, кои веројатно ќе бидат поврзани во единствен комплекс. Под нив се наоѓа вкопаната делница од Јужен булевар која ќе се врзе со три ротонди со постојната сообраќајна мрежа. Планот се' уште е на јавна расправа, по што Градот Скопје и Министерството за транспорт ќе го дадат своето мислење, односно согласност. Откако ќе се усогласи со забелешките, ќе се најде на усвојување пред Советот на Општина Центар“, вели Лидија Андреевска од изработувачот, „Тајфа план“.

На двата краја на комплексот е планирана изградба на две катни гаражи кои ќе имаат капацитет за вкупно 1.400 возила. Катна гаража, според ДУП-от, има и на местото на привремените објекти, каде што сега е сместен маркетот на „Тинекс“. Таа гаража ќе биде висока 10 метри и делумно ќе биде вкопана во земја. Со трите гаражи ќе се обезбедат близу 3.000 паркинг-места, што според стандардите е задолжително за комплекс од оваа големина. Веднаш до третата катна гаража, на локацијата на Цветниот пазар, фирмата „Камфуд“ ќе го гради новиот затворен пазар со маркет и деловни простории.

Заради изведбата на целиот комплекс, покрај подземната улица, инвеститорот ќе изгради и три ротонди со кои постојната сообраќајна мрежа ќе се поврзе со новата сообраќајница и со објектот. Според сообраќајниот проект што го изработи „Зебра проект“, две помали кружни текови ќе се градат на местото на надвозникот што ќе се урива. Со едната ќе се врзат улиците „Мито Хаџи Василев - Јасмин“ и „Кочо Рацин“, а со другата „Железничка“ и „Бихаќска“. На другата страна на комплексот ќе се гради голема ротонда која ќе го регулира сообраќајот на раскрсницата на улиците „Јасмин“ и „Железничка“ со „Свети Климент Охридски“, „Водњанска“ и „Васил Ѓоргов“.

Подземната улица ќе биде широка 31,5 метри, од кои по две ленти од по 3,75 метри во двата правци, две ленти по 3 метри наменети за застанување на возилата, како и средиштен коридор во кој ќе се смести трамвајска пруга. Булеварот ќе биде транзитна брза сообраќајница за минување низ центарот, но ќе има сервисни излези што ќе го врзуваат со подземните гаражи, заради застанување во комплексот. На ниво на постојната сообраќајна мрежа, новиот објект ќе се поврзе со околните еднонасочни улици со неколку сервисни конекции. Планирано е улицата меѓу Музејот на Скопје и „Рамстор“ да се затвори за сообраќај во два правци и да се користи само како врска во правец на задниот паркинг на трговскиот центар.

„Постојната, но и планираната сообраќајна мрежа целосно ќе ги задоволат потребите и напливот на возила во комплекс од вакви размери. Особено, сообраќајот ќе се релаксира со изградбата на трите ротонди, на кои веројатно нема да има потреба од семафори. Улиците и понатаму ќе си останат еднонасочни, но ќе има доволен број конекции за минување во сите правци“, нагласуваат сообраќајните инженери од „Зебра проект“.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=C01F27623D8A4E45BF93B95626C00A6D
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 27-Nov-2009 at 19:45
Previous
Баш кога го видов планот ми светна дека можеби на ова инсистирал инвеститорот пред неколку месеци кога всушност и се објави веста наводна спогодба помеѓу него и државата. Ја лично ја подржувам оваа идеја. Би преживеал три кружни тека за да се изгради вакво огромно здание кое ќе даде една целина и кое конечно ќе му пркоси и на ГТЦ по својата големина и доминантност. Ми се допаѓа идејата и со доградба на објектот на стара железничка (има доста такви слични примери во Европа а кога ќе се земе во предвид и финансиската состојба на градот и на листата на дебилни приоритетни проекти цела стара железничка би ја виделе можеби за 10 тина години) Единствено кога го разгледав планот ме бунеше пртокот на луѓе од центар према Државна болница. Ако има објект долг 1 км тогаш треба да се направат што е можно повеќе премини за пешаци затоа што станува збор за ептен прометно место. Исто и за време на изградбата ако се затвори целото тоа градилиште нема да биде лесно пешки да се заобиколи.
Инаку приметив и дека третата парцела до паркчето е најверојатно купена од истиот инвеститор затоа што и таму е вметната парцела со 5 ката кое е залепена за трговскиот (најверојатно тоа е трговскиот објект за кој се пишува во тесктот).
Е да и уште нешто. Ја би ги обрзал инвеститорите (очигледно е дека се озбилни) да изградат и објект од јавен карактер, дали ќе биде музеј или галерија не е битно која што ќе му ја доделат на градот. Сигурно ќе може да остапат 1000 м2 Big%20smile


Edited by 46&2 - 27-Nov-2009 at 19:51
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 27-Nov-2009 at 21:19
Од многу аспекти ми се чини како интересна идеја овој „километарскиов“ објект, по се изгледа трговски центар. Мислам дека ќе може да се надеваме и на шопинг туризам  Big%20smile

На некој начин се враќаме и на постземјотресната визија за Скопје како град на мегаструктури  Big%20smile

А кога цел тој простор околу стара железничка е спакуван во ваков контекст, во некоја мерка можеме и да прогледаме низ прсти за сите тие молови во строг центар, наместо по периферија.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 28-Nov-2009 at 17:50
skopjani sto znaete za ovaj proekt??
znam deka stakloto e a ponatamu??
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 28-Nov-2009 at 17:57
a za ovaj proekt ne sum bas sigurenb dali e vo skopje i dali ke se gradi, sepak
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 28-Nov-2009 at 17:58
Previous
првото е меѓуградската автобуската станица која е направена пред неколку години и е сосема иста како на клипот

Edited by zabegan - 28-Nov-2009 at 17:59
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 28-Nov-2009 at 19:10
Originally posted by my Macedonia

znam deka stakloto e a ponatamu??
До меѓуградската автобуска станица има терминал за приградски линии од јавниот автобуски превоз. До него има голем паркинг, а таму е сместена и пајак службата.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 30-Nov-2009 at 21:25
Видов се оградуваат две стари зградички во продолжени на градилиштата од зградата ДНК-Код на Партизанска. Едното веднаш до градилиштето, а едното на ќошот меѓу партизанска/рузвелтова веднаш до Агенција за спорт и млади. Е сега тоа оградата беше некоја мрежаста пластична помаранџеста како за покрај скијачка патека! дали се работи за отворање ново градилиште и да се срушат старите зградички или нема врска со градилиште. Јас колку што се сеќавам имавме некоја најава за раскрницата Партизанска/Рузвелтова пред година дена и дискутиравме за кој ѓош се работи. Сите претпоставуваме дека се работи за ќошот од страна на кројачкиот салон Ангелсковски. Дали тој проект од тогаш има некаква поврзаност со ова, доколку ова е градилиште!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 30-Nov-2009 at 21:33


Еве го проектот за кој говориш ЛСЛ... Сеуште единствена логична локација на раскрсницата Партизанска-Рузвелтова останува таа кај Ангелсковски

Originally posted by pbanks

Деловно-станбен објект на аголот помеѓу Партизанска и  Рузвелтова. Колку што гледав на Google Earth единствена логична и непополнета локација е онаа залепена до новите згради кај што е Кројач Англековски. Нема наведено инвеститор, незнам дали тоа треба да не прави песимисти за овој проект Ohno



Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 30-Nov-2009 at 21:40
Абе оградата не ми личи многу на ограда соодветна за градилиште, ама и таква се дешавало да се залепи, како едно време што имаше на градилиштето на Аркадија. А според рендериве што ги пушти се гледа според ширината на улиците дека се работи за ќошот на ангелковски, макар што рузвелтова не е со една лента по правец и не е некој репер по кој треба да се раководиме.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 46>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.272 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.