|
![]() |
|
Од соседството |
|
Post Reply
|
Page <1 56789 45> |
| Author | |
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#121 Posted: 11-Nov-2009 at 18:49 |
|
И некои мали но убави станици низ земјата:
гр. Велико Търново: ![]() гр. Свиштов (на Дунав): ![]() гр. Панагјуриште: ![]() гр. Тројан: ![]() с. Копривштица: ![]() с. Гиуешево (границата со Македонија): ![]() Софија - Подујане: ![]() ![]() |
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#122 Posted: 12-Nov-2009 at 11:10 |
|
Мене воопшто не ме изненадува Бугарија и нејзината железница, мене ме изненадува она нашето од оној бивш систем дека сме најразвиени во цел свет, дека сите други се под нас и дека нам не ни треба никој друг!
Треба да се напомене дека Бугарија успева да го направи ова со огромни средства од Европската унија. Инаку менито на БДЖ е феноменално евтино, а кога ги погледнав цените за картите за експресните возови Софија-Варна и Софија-Бургас сфатив дека е поевтино да се патува со воз низ Бугарија отколку да се возиш со нашите кршови од автобуси ! |
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#123 Posted: 02-Dec-2009 at 19:47 |
|
София-Бургас за 3-4 часа с влака – през 2019 г.
02.12.2009 БДЖ обещават, че тогава композициите ще се движат със 160 км/ч За 3-4 часа ще пътуваме с влак от София до Бургас през 2019 г. Тогава ще бъде завършена рехабилитацията на жп линията за максимална скорост от 160 км в час, съобщи инженер Петър Дяков, изпълняващ длъжността зам. генерален директор на Национална компания "Железопътна инфраструктура". Пътят от София до южното море сега се взема за 5 часа с автомобил, ускореният бърз влак ни вози за 6 часа и 5 минути, а обикновеният бърз – за 6 часа и 50 минути. Още догодина влакът ще лети между Пловдив и Първомай със 160-200 км/ч, след като ремонтът на релсите бъде завършен. Голяма част от подновяването на жп линиите ще става с пари от ЕС. Заради лошото състояние на жп линиите скоростта на влаковете в момента е паднала средно до 40-50 км в час, призна Дяков. http://www.dnes.bg/stranata/2009/12/...z-2019-g.81746 Ајде белким до тогаш ќе ја завршиме (по скоро 30 години!!!) пругата Скопје-Софија, која е оддалечена од Скопје на само 220 километри (што би морало да биде максимум 2 саати со брз воз), и ќе може да се стигне Черно Море за само 5-6 саати. Место да се интересираме тотално неосновано за селското пристаниште Дурс/Драч, треба конечно да го искористиме ова Скопје-Црно Море за 5 часа! |
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#124 Posted: 02-Dec-2009 at 20:13 |
Не ми е јасно по која логика ова ? |
|
![]() |
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#125 Posted: 02-Dec-2009 at 20:24 |
|
Сите прекуокеанскибродови стигаат побрзо до Драч отколку до Црно Море. Дали идат преку Гибралтар, или преку Суец, Драч е поблиску. Освен за товар од Украина и Јужна Русија, и преку Дунав/Рајна/Днестар, товар кој побрзо и поефтино ќе стигне со воз од Германија директно, наместо со брод до Црно Море па после до кај нас. Цела работа е што пристаништето во Драч е уште закржлавено, ама ќе го бидне додека ние да се одлучиме каде да правиме пруга.
|
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#126 Posted: 02-Dec-2009 at 20:27 |
|
Како по која? Зарем се споредуваат Варна/Бургас/Констанца со Дурс? Многу е помало, помалку разработено, помалку перспективно, железницата е во очајна состојба, нема сеуште добри патишта низ Албанија... Која од овие причини не ти фаќа око?
Инаку Гитар, Црно Море е доста индустриски поразвиено од Јадранското, да не зборуваме што тој твој цел свет, полека се сели кон исток и главните патишта се сега свртени натаму: Азија, Близок и Далечен Исток, Кина... И додека го биде Порт Дурс, ќе треба уште 2 декади додека да ги бидне нивните железници и патишта ( а и нашите кон Албанија). Edited by Andrej_LJ - 02-Dec-2009 at 20:29 |
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#127 Posted: 02-Dec-2009 at 20:46 |
ПА не ми фаќа око ниту еден од аргументите бидејќи ваљда не треба да дискутираме за актуелните состојби туку за долгорочните тенденции и интереси на Македонија. Незнам кај отиде до Констанца, ако беше така работата Ротердам или Марсеј се најразвиени па може до таму да ја носиме стоката пред да ја товариме на брод. За Македонија постојат две пристаништа кои прават логика а тоа се Солун и Драч. Добра врска со црно море е исто така многу битна што како златна резерва, што како излез кон источните пазари, но не гледам начин Бургас да стане примарно македонско пристаниште по ниеден основ. |
|
![]() |
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#128 Posted: 02-Dec-2009 at 21:03 |
А како стигнуваат од Кина и од Индија стоките? Преку Црно Море? Или преку суецки канал од каде Драч е до газот, а Црното Море е уште толку колку пола пат до Индија. Ако ништо друго Истанбул е поблиску, а и пристаништето е поголемо. И ако ништо друго, ние додека да собереме пари и ум за пруга градење, пристаништето во Драч ќе биде 10 пати поголемо од што е сега. Не зборуваме за денес. Edited by гитардемон - 02-Dec-2009 at 21:03 |
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#129 Posted: 02-Dec-2009 at 21:16 |
|
Добро, пбанкс, ако има брза пруга Скопје-Бургас, зошто ова не би правело логика? Солун можеме да го заборавиме се до нормализирање на односите (што според мене ќе потрае), а и самото пристаниште веројатно е скапо. Драч и на среден рок не звучи примамливо. Јас потполно не се сложувам со двајцата но ме мрзи сега да барам факти, тоа ќе го направам деновиве. Колку до блискоста, пола од шлеперите по А1 во Словенија (Копер-Марибор-Австрија) се полски. Другата половина се чешки. Самата близина нема толкава важност, поважна е поврзаноста и цената на услуги. Инаку зошто полјаци и чеси би ги користеле Копер и Трст пред Гдањск и Хамбург (и ред други Балтички пристаништа). Не велам дека Копер е примарно за нив, но го користат. Ајде доста оф топик, разговорот тука е за пругите
Edited by Andrej_LJ - 02-Dec-2009 at 21:17 |
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#130 Posted: 02-Dec-2009 at 21:24 |
|
Не заборавете, Турција тивко воведува редукција на танкетите низ Босвор, за да го заштити од хаварии и загадување. |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#131 Posted: 02-Dec-2009 at 21:38 |
Секако дека има низа параметри кои влијаат на одлуката кое пристаниште би се користело, но мислам дека од авион се гледа дека Бургас не е примарното решение за нас (аргументот кој го даде Владимир е плус). Дополнително не гледам на која основа ти е втемелен нагласениот песимизам за Драч. Работите се менуваат, до пред само 5 години и аеродромот во Тирана се множеше со нула, сега е сосема друга ситуација. Јас токму во Драч гледам шанса да фатиме и посилни позиции, бидејќи таму работите допрва ќе се развиваат. |
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#132 Posted: 02-Dec-2009 at 21:41 |
|
Не заборавајте дека пругата кон Бугарија ни е потребна за железничко поврзување со Турција, земјите од Блискиот исток и Источна Европа. Идна продажба на македонски производи е токму во тие земји, а за тоа е потребен контејнерски превоз со воз. Токму поради тоа е битна таа пруга, не е до толку поради пристаништето во Бургас.
|
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#133 Posted: 02-Dec-2009 at 21:44 |
Бојан, мислам дека никој не става под знак прашање дали ни е потребна железничка врска со Бугарија или не. Тоа е подразбира и логично е таа пруга да се комплетира пред било какви влетувања во проекти кон Албанија. Муабетот кој го затеравме е офтопик за тоа дали Бургас може или неможе да биде примарно МК пристаниште. |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#134 Posted: 03-Dec-2009 at 01:31 |
|
За Македонија природно, географски, историски, и којзнае све како, Солун е единсвено нормално и логично решение. Све друго е политички наметнао, а таквото е неисплатливо и тешко за реализација. Драч е првото најлогично од нелогичните (второстепените).
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#135 Posted: 10-Dec-2009 at 21:15 |
|
Еве некоја слика од станицата во Стара Загора
нормално,нема претрчување преку шините
некоја фотка на возот однадвор
и внатре
станицата во Пловдив
|
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#136 Posted: 11-Dec-2009 at 01:50 |
|
Малце страшно таму надолу во преминот
Ваљда е осветлено, само што на сликата не се познава |
|
![]() |
|
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#137 Posted: 11-Dec-2009 at 11:37 |
![]() На сликата не се познава,инаку добро си е осветлено. Немам слики од подземниот дел во Пловдив,таму го претвориле во трговски центар. |
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#138 Posted: 11-Dec-2009 at 23:25 |
|
Одлично обновена станицна зграда, браво
А и коцката ја зачувале.
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#139 Posted: 13-Dec-2009 at 00:05 |
|
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#140 Posted: 13-Dec-2009 at 00:10 |
![]() Патувањето е без пари, но времетраењето на патувањето ми звучи преоптимистичко? |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 56789 45> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |