![]() |
![]() |
![]() |
Концесија на автопатишта |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 14> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Зашто ако Скопје претендираме да биде метропола, а Софија милион ипол тогаш сигурно дека ќе има комуникација. Ако во време турско кога немало граници на балканов народов природно гравитирал кон Софија и економски и за образование и за свашта, ондак кога ќе паднат границиве веќе треба да имаме предвид дека ќе има доста гравитирање, па дури и сега го има. Башка соседна држава имаме некои патишта со профил на локални сокаци. Шлепери огромни проаќаат низ сред-село по населени места. Но сепак сметам дека предуслов за развојот е инфраструктура, но исто такасум согласен дека и онаму каде веќе го има развојот мора да се поддржи со соодветна инфраструктура.
|
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Лсл, ако пазарните услови тоа го бараат тогаш нормално дека треба да има, се останато, звучи социјалистичко комунистички, МОРА ДА ИМА. Со истата логика мора да има воведоа и авио линија Скопје-Софија па ја затворија. Впрочем ќе видиш и колку заинтересирани понудвачи ќе има и за концесиите за патиштата. Второ, воопшто не се слагам дека патот тековен е несоодветен за количината на сообраќај. Во ред, може да се дислоцира да не проаѓа сред некои села, но верувај таков е патот и во Бугарија до Перник, но обарем 3 пати повеќе сообраќај спрема Софија, па не глдам дека Бугарите имаат намера да прават скап автпат. Башка теренот и кај нас и бо Бугарија би го направил таквиот автопат поприлично скап, а 2000-3000 возила дневно никако не би го оправдале. Мислам дека секоја совесна држава прво би сакала да види искористување на тековните капацитети барем од 70% пред да почне да гради нови. За жал тој правец во Македонска страна не е искористен ни 20%.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Види далеку од тоа дека логикава е комунистичка. И јас сум против таа лгоика. Да бев впрочем по таа логика ке инсистирав да биде права линија од тука до Софија по секоја цена.
![]() Сепак мислам дека ваква врска има потенцијал за развој и за стопанство и за население. Може би во овие политички и еконмски прилика не е дојдено до израз, ама убеден сум дека Крива Паланка има потенцијал да биде Гевгелија и дека оскава може да биде една од оските на развиток. Edited by lslcrew - 09-Dec-2009 at 12:04 |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Да но сигурно за тоа не е пресуден автопатот ЛСЛ. Значи ако сака да биде Крива Паланка Гевгелија, треба да се грижи да има добри продавници, соодветни хотели, касина или слично. За тие потреби поважен е патот од Бугарска страна отколку Куманово - Крива Паланка. Значи пак ќе повторам, тековниот пат е празен. Ми се има случено да возам и по 10тина километриво работен ден пред да сретнам возило на патот. Па каква логика освен утопистичка има тој правец во моментов да се прави автопат? И дали тековниот пат му смета на градот да се развива? Сигурно дека не. Значи прво нека заслужат па после. За сега приоритет мора да биде комплетирање на Табановце-Богородица, како поради нас така и поради големиот транзит, понатаму поврзување автопатско на Пелагонија со Скопје како регион со огромен потенцијал па железничкоповрзување со Албанија и Бугариа, па дури потоа би рекол дека би бил приоритетот на некаков автопат до Деве Баир. Освен се разбира, ако не најдеме некоја европска донација.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
И двајцата сте до некаде во право, но Урбан има непобитна поента за редоследот. Имено автопати и те како се градат и во неразвиени предели и тоа токму со цел да стимулираат проток на луѓе и стока и демографски промени во даден регион. Најблизок пример ни е Грција со Егнација Одос, кој има токму таква улога (Грците имаат и еден многу убав документ со економски, демографски и какви уште не проекции за влијанието на автопатот на долгорочен план, мислам дека го имаме некаде на форумов). Сепак редоследно, за сиромашна земја како Македонија, приоритети се приоритети а автопатот кон Софија не е тоа.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
И јас би се сложил до некаде со двајцата. Моментално приоритет треба да бидат според мене патните правци Гостивар - Охрид и Скопје - Штип (се разбира и целосното завршување на К10) како и итна реконструкција на куманово-Велес. Некако ми се чини дека во Македонија воопшто никој не споменува во каква лоша состојба се веќе изградените патни правци. Па и Тетово-Гостивар е веќе на над 10 години и му е време за преслекување на асвалтот. Инаку за Скопје-Софија, во наредните 10 години е потребно реконструкција (во некои делови изведба на сосема нова траса и проширување) на постоечкиот пат, а приоритет број 1 (на целата држава) да е железничкото поврзување. Добар магистрален пат (да речеме просечна брзина од околу 80 км/ч) би довел до значително скратување на времето за патување. Софија е навистина најблизок (и физички и секаков) соседен главен град и е само 220 км оддалечена од Скопје. На секоја страна има по 110 км пат и ако има просек од 80 км/ч би се стигнувало за 2 ипол саати. Инаку колку што гледам на сајтот на БулгариаЕр, авионската врска со Скопје не е укината...Навистина би било срамно доколку се случи тоа!
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Од економски аспект мислам дека можеби е попаментно да се турка трасата преку Штип-Кочани-Делчево отколку северозападата траса која и од двете страни граничи со многу сиромашни и слабонаселени региони, без некој поголем потенцијал. Уште повее што Благоевград е одлично поврзан со Софија, ако не се лажам во голе дел автопат.
А за линијата Скопје-Софија, незнам кој воопшто ја лета таа релација, и мислам дека одамна е укината. Edited by UrbanFreak - 09-Dec-2009 at 14:19 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Само мал ремарк за постовите - шлепери, камиони, патишта
Швајцарија има закон од 1994 година - Alpine Protection Act, во една реченица заштита од шлепери со нивното загадување и уништување
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Турска компанија сака да инвестира, но нема одговор од македонската влада
published - 13/12/2009 15:17:00
![]() Големата турска градежна компанија „Енка Холдинг“ планираат да инвестира 1 милијарда евра во патната инфраструктура на Македонија. Меѓутоа првите луѓе на оваа компанија сé уште не добиле одговор од премиерот Никола Груевски со кого се сретнаа пред една година. Според министерот без ресор во владата на Македонија, Хади Незир, сопственикот на „Енка Холдинг“, Тарек Шара, побарал брз одговор од премиерот Груевски со цел градежната машинерија по завршувањето на изградбата на тунелот во Албанија да ја пренесе во Македонија. „Првите луѓе на „Енка Холдинг“ се подготвени да ги изградат коридорите 8 и 10, да го изградат патот Скопје – Косово и да изградат 6 излези околу Скопје. И турскиот премиер Таип Ердоган даде зелено светло оваа компанија да инвестира во Македонија, но сепак се надевам дека нашата Влада ќе дојде до договор и „Енка Холдинг“ да дојде во Македонија. Сопственикот на оваа компанија вели дека се родил и живеел во Македонија и затоа смета дека е неопходно да инвестира кај нас“ вели Незири. Инаку во турско- македонскиот бизнис форум кој минатата недела се одржа во Турција неколку турски компании потпишаа спогодби за инвестирање во Македонија чија вредност би можела да достигне до неколку милиони евра и над 1000 нови вработувања. „Турската компанија „Улак“ покажа интерес за купување на компанијата за амбалажа „Белена“ од Берово додека компаниите „ХБЏ“ од Македонија и турската компанија „Мотус“ потпишаа спогодба според која турската компанија во текот на 2010-та година ќе произведе 500,000 филтри за возила. Компанијата „Дамла Диализ“ сака да влезе во пазарот на дијализите во Македонија со цел да изгради неколку центри за дијализа во повеќе градови на Македонија. Една компанија за автобуси од градот Бурса ќе учествува во вториот тендер за двокатни автобуси во Скопје“ рече Незири. Министерот Незир уште еднаш го повтори ставот на премиерот Ердоган дека турската компанија ТАВ во март месец 2010-та сигурно започнува со работа на скопскиот аеродром. < = < = |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
http://www.time.mk/read/NONE/040d184a6f/index.html< = < =
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
vladata trosi milioni evra i moli za investicii a ustvari voopsto i ne se interesira za niv.ostava da cekaat odgovor a se spremni da investiraat ogromni pari.ako prodolzi nasava vlada so ovaa politika i turcive kje investiraat na drugo mesto.a nie kje si ostaneme slepo crevo vo evropa.< = < =
|
|
![]() |
|
polko ![]() Newbiе ![]() Joined: 14-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
А бре прво акциза од бензинот,потоа регистрација,па патарини и на крај кредити.Сето тоа треба да оди за изградба и одржување на патишта.Ако 20% од акцизите за бензин кај нас треба да се трошат за патишта,едвај 7% се трошат за таа намена,а остатокот се враќа во буџет-најверојатно за плати!?!
А патиштата се исплатлива инвестиција.Србија и Хрватска-од патарини вратија добар дел од кредитите.За Грција се знае-друг и ги плати новите делници. Ама проблем е што кај нас сите се жалат немало пари-а и тие што ги има т.н менаџери не ги искористуваат. Авионските карти се прескапи,железницата се распаѓа,море немаме.А на крај всушност и немаме вистински автопати!!!
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]()
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() Машала море, 70 километри автопат низ рамници ќе граделе 7 години... |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Море доколку се оствари (иако треба многу да објаснуваат, и за оправданоста на Миладиновци-Штип и за оправданоста на Штип-Кочани), навистина ќе биде машала работава, дури и со таков неразбирливо долг рок. Само што како поминува времето, овие големи (рециклирани) најави се повеќе звучат вака: ![]() А можеби и најдобро баш така - да пропадне целата работа комплетно. Комбинација од неразбирлив избор на приоритети со неразбирливо долги рокови ионака нема да ни донесе ништо добро. Нека пропаднат што побргу овие диверзии, за да се создадат предуслови вистински да се посветиме на приоритетите и нивна што побрза реализација. |
|
![]() |
|
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
ПОСТАПКАТА ЗА КОНЦЕСИОНЕРСТВО НА ПАТИШТАТА ПОВТОРНО ПРОЛОНГИРАНА
Токму поради тоа, се врши измена и на документацијата за доставување барања за учество во првата фаза од постапката (претквалификација на кандидатите), а која може да се подигне во ресорното Министерство. Со тоа, заинтересираните компании, потенцијални патни концесионери во земјава, наместо 143 дена, колку што имаа досега, сега имаат вкупно 173 дена да се вклучат во овој мегапроект, тежок околу една милијарда евра. Истовремено, тоа ќе повлече и продолжување и на рокот за доставување понуди во втората фаза на постапката за воведување на концесионерството во изградбата, реконструкцијата и наплатата на патарина на дел од патната мрежа во земјава, а ќе се пролонгира и рокот за спроведување на целокупната постапка за доделување на патните концесии, што досега се проценуваше на најмалку една година. Министерството за транспорт и врски во средината на ноември 2009 година, објави јавен повик за прибирање понуди од заинтересирани компании или конзорциуми за давање под концесија на два пакета веќе изградени, но и нови патни правци по трасата на Коридор 8. И тоа, Источен, во должина од 177,5 километри и Западен со вкупно 196 километри. За источната концесија беа понудени патните правци: Крива Паланка-Романовце, Кочани-Штип, Миладиновци-Штип, Миладиновци-Скопје и обиколницата на Скопје, во вкупна вредност од 434 милиони евра, а за западната концесија: Стенковец-Блаце, Гостивар-Ќафасан, Требениште-Охрид, Струга-Подмолје и Гостивар-Тетово-Скопје, во вредност од 558 милиони евра. Според јавниот повик идните концесионери ќе имаат обврска да ги (до)изградат и реконструираат предвидените патни правци за најмногу осум години, а потоа со нив да стопанисуваат 35 години, но и истовремено и да ги одржуваат и да наплатуваат патарина. На иницијалниот повик за пројавување интерес за овој голем инфраструктурен зафат, дури 48 странски и домашни компании првично пројавија интерес. Светлана БЛАЖЕВСКА |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Ќе пропадне ли тендерот за концесија на патиштата?![]()
Ќе добие
ли земјава модерни европски патишта. Се уште е статус кво проектот за
изградба на неколку патни правци на ниво на автопат, од старана на
концесионер. Иако тендерот е објавен, по трети пат се одлага рокот до
кој заинтересираните компании треба да ги достават понудите.. Под
концесија се даваат веќе изградени патишта во источна и западна
Македонија, но и нови патни правци долж коридорот 8. Претпоставките на
експертите се дека тендерот нема да успее оти овие патни правци не се
атрактивни за концесионерите.
„ Нема да успее тој тендер иако има заинтересирани. Има интерес од големите фирми во Европа ама сум песимист дека може нешто да се направи оти тие патишта имаат мал проток на дневни возила и тешко ќе поминат концесиите„-Изјави Шефки Алити, Стопанска Комора На Северозападна Македонија Наспроти прогнозите на експертите, Министерот Јанакиески е убеден дека проектот за концесионерство ќе биде успешен. „самите заинтересирани компании побараа повеќе време за подготвување на документацијата, постои голем интерес од сите реномирани големи компании кои можат да се јават на тендерот за избор на концесионер за изградба на патиштата во Македонија, веќе имаат локални претставници и работат на документацијата“- Изјави Миле Јанакиески, Министер За Транспорт 31.03.2010 Доколку се избере концесионер ќе има обврска да ги изгради и реконструира патните правци во рок од осум години. Со нив ќе стопанисува 35 години - период во кој и ќе наплаќа патарини. Во меѓувреме виси и проектот за модернизација на петте патарини долж Коридорот 10. Иако интерес имаше од страна на многу компании, тендер не се објавува и нема одговор дали министерството за Транспорт се откажува од овој проект..
01.04.2010, 13:23
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=58972 |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
ИНВЕСТИТОРИТЕ
ИЗБЕГНУВААТ ДА БИДАТ КОНЦЕСИОНЕРИ
Нема јунак за нашите патишта
Елена Костовска |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 14> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |