Capitol Mall & Residence - Аеродром |
Post Reply | Page 123 12> |
Author | |
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply
#1 Topic: Capitol Mall & Residence - Аеродром Posted: 15-Feb-2008 at 00:48 |
Нов трговски- спроти ТЦ Бисер
Според надлежните во Општина Аеродром, по расчистувањето на теренот, Министерството за транспорт и врски ќе распише јавен конкурс за оваа локација. - Локацијата денеска ја посетија и тим од Општина Аеродром,
предводен од градоначалникот Кирил Тодоровски, како и државниот
секретар во Министерството за транспорт и врски, Сашо Срцев, за на
самото место да ја видат состојбата и да го означат стартот на
расчистувањето на теренот. Инаку, работите ќе се одвиваат од 8 до 17
часот наредните десетина дена, секој ден освен недела, велат во
Општината. http://vecer.com.mk/?ItemID=503A1E28E43433498F0578391AE88E1C |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #2 Posted: 15-Feb-2008 at 00:50 |
Јако ќе биде тука еден опасен голем премин кој ќе ги поврзува двата трговски. Нешто како влајко може да се уклопи. Само напред.
|
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #3 Posted: 15-Feb-2008 at 02:10 |
Добро ќе изгледа со Бисер од едната, и овој новиот од другата страна, ќе го дооформи просторот. Совршено би било кога просторот помеѓу би се направил пешачка зона односно да се оформи некако плоштад а бул. Србија да оди под земја... Edited by pbanks - 13-Mar-2008 at 17:04 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #4 Posted: 15-Feb-2008 at 04:26 |
Тоа е Бул. Јане Сандански. И мислам нема никаква потреба да се спушта за да се прави пешачка зона (плус би било проблематично зашто сегментот е краток, па на семафор сосема непотребно би се чекало на угорница). Во секој случај „проблематичноста е второстепена, сепак мислам дека нема потреба од такво нешто. Надземен премин би бил сосема задоволително решение (ама ништо слично на Влајко ) |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #5 Posted: 15-Feb-2008 at 04:28 |
Абе не мислев да го ископираат влајко. Мислев на нешто пограндиозно, а не како оние пожарникарските скали на јајапаша.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #6 Posted: 15-Feb-2008 at 04:35 |
Абе да, дефинитивно треба нешто поопфатно, ако ништо друго за подобро да ги поврзува сите работи што реално треба да ги поврзе. Јас дури мислам дека и Бисер е глупо изграден во тој поглед, затоа што најдобро би било тој премин да оди директно од едниот до другиот комплекс, со „излези“ за на тротоар и за на средина (каде би имало ЛРТ станица). Ама како што е направен Бисер, не верувам дека може да се изведе една таква варијанта... За жал изгледа дека тоа ќе треба да е расцепкано.
Патем кажано не ми е јасно каде брзаат со рушењето... Мислам дека за Бисер ништо не се рушеше, туку истиот тој дел влезе во проектот. Е сега ако има измена на оргиналните планови, тогаш е во ред, ама сепак прво нека најдат инвеститор, па после нека рушат, тоа не е некоја филозофија. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #7 Posted: 15-Feb-2008 at 04:42 |
Во суштина јас дури сега приметив дека зборат за „трговски центар“
Па таму беше планиран „културен центар“, со театар и кино сала (и други содржини на кои сега не можам да се сетам). Има доволно простор и за комерцијален простор, ама штета е аеродром да не добие барем малку културни содржини. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #8 Posted: 15-Feb-2008 at 09:08 |
Се слагам со Clover i lslcrew. Надземен, пограндиозен премин. Ако не се лажам едно време од другава страна требаше да се прави нешто симетрично на Бисер, значи пак во форма на полукруг. Надземниот премин требаше да биде "дупли" т.е. да ги спои полукруговите од двете страни. Во средина требаше да има и некаква кула со обзервациона платформа. Идејново решение циркулираше пред 7-8 години, веројатно можам да го ископам од некаде (имав мало рендерче) ама 100% до сега 100 пати им се смениле плановите.
|
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #9 Posted: 15-Feb-2008 at 14:22 |
Видиш, не погледнав од таа страна... А да, Бул. Јане Сандански беше, не знам зашто таква глупост треснав... |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply #10 Posted: 16-Feb-2008 at 01:52 |
http://vecer.com.mk/?ItemID=389739FC12256E419D5EE81F72DAF672
СПРОТИ ТЦ БИСЕР
-Според маркичката во ДУП-от вкупната површина на локацијата е околу 60.000 метри квадратни. Површината за градење, пак изнесува околу 30.000 метри квадратни, додека на останатиот дел се планира да има и зеленило и паркинг. Инаку, урбанистичкиот план предвидува објектот да има максимална висина од 25 метри, објаснуваат во Општина Аеродром. Оттаму додаваат дека нивната обврска е овој простор во наредните десетина дена да го расчистат. Во Министерството за транспорт и врски, пак, потврдуваат дека веднаш по расчистувањето на локацијата ќе биде распишан и тендер за најповолен понудувач, кој ќе се избере со јавно наддавање.-Тој ќе предложи и проект за изгледот на објектот. Инаку, во договорот што ќе биде склучен со новиот сопственик ќе биде утврден и точниот рок за отпочнување на негова изградба, велат во Министерството. Инаку, според општинските власти, со ДУП е предвидено преку булеварот "Јане Сандански" да се изгради пешачки премин, надземен или подземен, со кој би се решил проблемот со густиот сообраќај и преминувањето на пешаците. Edited by Cloverstack - 16-Feb-2008 at 02:51 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #11 Posted: 16-Feb-2008 at 01:57 |
Зар почна хилта да пее ?!
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #12 Posted: 16-Feb-2008 at 02:19 |
Не ми е јасно што сметаат скалите. Сигурно не се таму изградени џабе, зошто не се иде по веќе постоечкиот план.
Али па и ја многу сакам, пробам да најдам логика Edited by pbanks - 16-Feb-2008 at 02:19 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #13 Posted: 16-Feb-2008 at 02:49 |
За карши Бисер ни мене не ми се јасни многу работи...
Еве сега од најновата вест гледам дека ќе се гради нешто високо 25 метри... Не дека има некаков проблем со висината само по себе, ама тоа чудо веќе е јасно дека ќе биде нешто тотално различно од Бисер. Значи тој некој си оргинален симетричен план е напуштен. Не ми е јасно зошто мора толку често да напуштаме веќе обмислени концепти и да импровизираме... Ако во случајов е чисто ради желба за дополнителен деловен/комерцијален простор, сигурно во Аеродром не е проблем да се најде и друга локација. Всушност баш би било добро малку да дисперзираат. Што има потреба да се гради нешто сосема различно од оргиналните замисли??? Ме нервира тоа што кој како доаѓа на власт грубо си ги натура своите „идеи“ како да историјата почнува од тогаш. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #14 Posted: 16-Feb-2008 at 02:55 |
Што има везе и да не е симетрично. Мене па и така би ми изгледало убаво. А тоа 25 маттри право да ти кажам малце е, јас сум за 250.
|
|
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply #15 Posted: 16-Feb-2008 at 02:58 |
Jas ziveam u blizina ,, i pravo da ti kazam ama tie skali neznam zosto voopsto se gradeni. Tie nemaat ama bas nikakva potreba. Mesoto kade sto vodat se deli na dva dela i ima vkupno 10 delovni objekti od koj 4 se prazni. (10 godini se prasuvav zosto se izgradeni)
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #16 Posted: 16-Feb-2008 at 03:09 |
@ lslcrew
Јас реков дека висината сама по себе не е проблем, а ни симетријата не ја спомнав како аргумент, туку како очигледен показател дека имало некаков постоечки концепт кој се напушта на пола пат. Проблем е импровизаторскиот однос и тоа што спомнав дека кој како доаѓа на власт брише све пред него и почнува да ги натура единствено своите „идеи“, да не речам интереси. @ blejdsk Скалите и платформата очигледно се дел од оргиналната замисла. Примети кај Бисер не се срушени, туку трговскиот е „дограден“ околу нив. Тоа што толку време стоеле така без врска е сосема друг проблем, то ест дека ние се влечкаме ко полжави во остварување на замислените проекти. А дур се влечкаме еве дојде Киро да биде градоначалник и реши да се гради нешто по негова замисла, без да му е многу грижа што разбива некаков концепт. Само ни останува да се надеваме дека сето тоа ќе се изведе колку-толку коректно и дека нема да биде некаква тешка крпеница и неспоива (физички) со Т.Ц. Бисер. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #17 Posted: 16-Feb-2008 at 03:11 |
Не можам да гарантирам ама ако добро ме служи меморијата и од другата страна каде што е Бисер ситуацијата беше такви, имаше некои скали што водат до никаде и после се изгради трговскиот. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #18 Posted: 16-Feb-2008 at 03:14 |
Да де, точно на тоа мислев кога кажав дека Бисер е изграден околу нив, то ест тие се инкорпорирани. Појасен факт дека постоел некој концепт уште во 80-те здравје. Ама фактот што поминале повеќе од 20 години без тој план да се комплетира е поразителен. Ова со импровизациите е само нормален тек на работите... Пак ќе кажам дека сам по себе новиов трговски карши бисер нема да е лош доколку сето тоа добро се вклопи и особено ако пешачкиот премин (кој според мене е единствено логично да биде мост што меѓудругото и директно ќе ги спојува двата комплекси) биде добро испланиран и инкорпориран. Ама точно стилот во кој се прават работиве кај нас ме иритира и не ме остава да бидам оптимист дека тоа ќе биде така. Со ваков фушерски пристап, поверојатна е опцијата дека планирањето е со многу низок квалитет. Edited by Cloverstack - 16-Feb-2008 at 03:37 |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #19 Posted: 16-Feb-2008 at 03:19 |
Затоа мора да си го избиеме тоа "фазно работење" од навика. Доколку се нема можност да се истера некој проект од почеток до крај воошто да не се почнува.
Доколку се прави целосна ревизија/промена на некој проект што никогаш не бил изведен тоа може да биде и во ред. Но доколку се изгради нешто парцијално а после на него се шибаат само лепенки по слободен избор тогаш го добиваме хаосот што го имаме денеска. |
|
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply #20 Posted: 18-Feb-2008 at 19:42 |
Eve nekoj fotki koj denes gi slikav ,,se rusi na golemo..... |
|
Post Reply | Page 123 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |