Тролејбус во Скопје? |
Post Reply | Page <123> |
Author | |
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 9141 |
Quote Reply #21 Posted: 24-Jan-2010 at 13:36 |
Веројатно и Крале има право до некаде но го промашува контекстот. Имено точно е дека не треба да размислуваме догматски и да се плашиме да бидеме креативни, но секако тоа не треба да го правиме преку безмилосно трошење на парите на даночните обврзници за проекти кои им се сониле на политичарите, туку преку финансирање на R&D (ако зборуваме повторно за државни пари, тоа би било преку институти, едукација итн....) од каде понатаму би произлегле издржани и прогресивни идеи.
Конкретново прашање за јавен превоз е апсолутно апсолвирано. Се знае што е докажан модел во светот, железница, ЛРТ и метро се користат повеќе од 1 век како јавен превоз во многу светски градови и таму се има насобрано такво искуство пред кое неможе ние да се правиме ниту луди ниту слепи и како што вели Владимир да измислуваме топла вода. На крајот на краиштата зошто пак мора да бидеме уникатни, од каде тој порив? Мене на пример ме фасцинира ужасно "досадната" Љубљана и Словенија кои се однесуваат комплетно спротивно од нас. За крај би завршил со цитат на Steve Jobs кој пак го цитира Пикасо. "Good artists copy, great artist steal" Погледнете го клипот, трае помалку од една минута... Edited by pbanks - 24-Jan-2010 at 13:36 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #22 Posted: 24-Jan-2010 at 13:40 |
pbanks, ТОА
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #23 Posted: 24-Jan-2010 at 15:57 |
Тотално депримирачки делува во една држава медиокритетот да го издигнуваме на ниво на национална идеологија. Никако поинаку не можам да ги интерпретирам претходните неколку постови од типот - поарно ние да применуваме проверена технологија од пред 1-2 века, отколку да бидеме први во нешто.
Затоа и сме таму кај што сме, а не сме, ниту ќе бидеме еден Јапан, Тајван, САД, Германија, ОАЕ и да не редам други држави, каде во секој аспект се гледа да се биде прв. Кога веќе ја спомна Словенија... еден цитат ќе ти дадам од мислам Дрновшек, на времето кога влезе СЛ во Еу. Сите во Мк би аплаудирале, би славеле на плоштади, итн, а типов вика: ние не сме задоволни со тоа што сме членки на Еу. Ние сакаме да бидеме ПРВИ во ЕУ. Е затоа Словенија и Македонија се две држави епохално различни. п.с. Архитектурава што ја пропагира државава е токму најдобар пример на тој медиокритет и бедна имитација на „веќе виденото“ во други држави и времиња. п.с.2. воопшто не го пишувам ова како подршка за трамвај на тркала, не сум запознаен со проектот, туку со априори отфрлањето затоа што „тоа било нешто ново“. WOW, каков нон-сенс аргумент. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 9141 |
Quote Reply #24 Posted: 24-Jan-2010 at 16:09 |
Прочитај го уште еднаш мојот пост од погоре, воопшто не зборуваме за толку различни работи, туку различен е пристапот. Доколку сепак не се сложуваш, би било добро, еве низ конкретниов пример на Тролејбуси или трамвај со едно гумени тркала или нешто трето да се обидеме низ бројки да издискутираме што е најдобро за нас како земја. Ако просечна македононска бруто плата е 31500 денари, чисто би сакал да ве потсетам дека од тие пари државата зема околу 14280 денари од секоја НАША просечна плата. Јас барем не се сложувам оваа голема сума пари која некој ми ја зима од џеб, да се троши неоправдано. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #25 Posted: 24-Jan-2010 at 16:27 |
Krale, незнам дали „постот“ ти беше за темава или ... а ако не е тогаш зошто е пишуван.
И моето прашање дали ова ти изгледа - технологија од пред 1-2 века ? |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #26 Posted: 24-Jan-2010 at 21:13 |
Владимир имам прашање. разликата помеѓу ЛРТ и метрото е само во контактната мрежа или и во возот и шините. Знам дека имаше споменувања за ЛРТ да поминува низ тунел под плоштад и воедно под цела партизанаска. тоа нема врска со метро така. пс. цената е повеќе од исплатлива Edited by FoSsiL - 24-Jan-2010 at 21:14 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #27 Posted: 24-Jan-2010 at 21:34 |
Сега веќе е доста хибридно, така да голема разлика нема и има
Класично метро во основа добива струја преку двете шини, додека LRT и транвајот една од контактниот вод а друга од шините. Друга разлика постои помегу метро и транвај а тоа е ширината на колосекот која буквално е кој како му текнало. Затоа нај актуелна, практична, поефтина, пресликани искуства ... е LRT бидејќи користи постојна стандардна железничка мрежа-траса, и лесно се преклопуваат со класичната железница |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
VirginAtlantic
Senior Member Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
Quote Reply #28 Posted: 24-Jan-2010 at 21:47 |
За мен подобро е да се изгради система LRT слична на таа изградена во гр. Порто: Тролејбусот не е наjдобрата опциjа /за мене лично/.
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #29 Posted: 24-Jan-2010 at 21:57 |
Апсолутно Скопје има потреба од ЛРТ и С-Бан мрежа, како комбинација од Метро Порто (кое си е ЛРТ но тие така го викаат) и Штудгарскиот С-Бан. Тролејбусот никако неможе да биде столбот на јавниот транспорт поради истите карактеристики (во смисла на капацитет, брзина и ефикасност) како автобусите. Со нив само се подобрува еколошката средина.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #30 Posted: 24-Jan-2010 at 22:07 |
тоа ми беше поентата и мене, но само кога би бирал помеѓу автобус и тролејбус, не поинаку |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #31 Posted: 24-Jan-2010 at 23:26 |
Но апсолутно се слагам дека да се потпреме на тролејбус како столб на јавниот превоз во Скопје едноставно е лудост. Без шини џабе ни е секоја математика. |
|
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #32 Posted: 02-Feb-2010 at 14:49 |
АЛТЕРНАТИВЕН ЈАВЕН ПРЕВОЗ ЗА НАДМИНУВАЊЕ НА СООБРАЌАЈНИТЕ ПРОБЛЕМИ
Украинскиот производител ЛАЗ им препорача на македонските власти да размислат за воведување на тролејбуски линии за чија реализација би биле потребни најмногу 2,5 години и околу 160 милиони евра
Министерот Миле Јанакиески со интерес ја проследи презентацијата, но рече дека македонската Владата се уште не ја разгледала можноста да инвестира во алтернативен превоз за Скопје, туку е фокусирана на набавката на новите автобуси за јавниот превоз. |
|
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #33 Posted: 02-Feb-2010 at 15:04 |
И сега најдоа да ни селат памет за трамвај.
-- Наша препорака е тоа да бидат тролејбуси, а не трамваи како што веќе разгледувате, бидејќи проектот за воведување на тролејбуска траса е многу поевтин и би се реализирал за многу покусо време. За овој вид превоз не се потребни некои крупни градежни зафати, ниту изградба на пруга, туку само инсталирање електрична мрежа. Тоа се еколошки возила кои не ја загадуваат животната средина, а можат лесно да се снајдат во сообраќајниот метеж, бидејќи нивното движење е флексибилно и можат да ги заобиколат паркираните возила, на пример - истакна сопственикот на ЛАЗ Игор Чуркин --
Добро се сложувам проектот за воведување на тролејбуска траса е поевтин и ке треба помало време за реализација и еколошки е сообраќајот. Но едноставно неможам да сватам како лесно ке се снајдат во сообраќајот и нивното движење ке било флесибилно и ке ги заобиколуваат паркираните возила, па АЛООООО и нашите автобуси лесно и флексибилно прават маневри по улиците окупирани од паркирани коли. Нас ни треба градски превоз кој нема да сообраќа како автобусиве, туку неговата траса ке биде делумно во земја и делумно над земја. Не ни треба тролејбус и автобус еден до друг како си се претицуваат по и онака закрчените булевари само ке си го усложниме сообракајниот метеж, нас ни треба јавен транспорт кој делумно ке биде независен од сообраќајната инфраструктура која ни е над земја, ни треба превоз под земја кој ке биде брз без застои и ослободени улици од автобуси и други видови на јавни транспорти. Ако толку ни треба и трамвај тогаш на нашиве автобуси ке треба само да им ставиме ел мотор и електрични кабли за нопојување.
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #34 Posted: 02-Feb-2010 at 19:18 |
Украинците не врбуваат и за нивни тролејбуси Компанијата ЛАЗ сугерира двокатните автобуси да ги замениме со нивни тролејбуси Деспина Трајковска http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=EA814D2139F09349B53B50C8205B51DB |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #35 Posted: 02-Feb-2010 at 22:52 |
Ова ко Шехерезада - сакам ова, нејќам она, па повторно .... САПУНИЦА
Да дадам нов предлог, ЕДРИЛИЦИ ДА УВЕДЕМЕ, не трошат ништо и не закрчуват сообраќај си летаат високо ..... |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #36 Posted: 02-Feb-2010 at 23:26 |
Не велам дека сакам ова, неќам она. Едноставно не ни требаат автобуси кој возат на струја и автобуси (ЈСП) кој возат на биодизел. Со овие два типа на автобуси или тролејбуси нема да се реши гужвата во сообраќајот и ефикасноста на тој јавен превоз, секој автобус е добредојден но решавањето на сообраќајот а со тоа и јавниот транспорт не треба да биде на начин кој го гледаме и сега по улиците. Ако се воведе тролејбус градските татковци ке кренат раце и од метро и од трамвај, мислејки дека проблемот е решен на подолг период, ке добиеме само два типа на автобуси еден на струја а друг на гориво и повтроно редици на автобуси и гужви по улициве. Сакам да напоменам дека не сум против тролејбусите но, сообракајов ке дојде до колапс со толку автобуси и автомобили по него. Ако, нека се заменат старите автобуси на јсп со овие новите што се нарачани па дури и нека набават тролејбуси но повторно ке има гужви и метежи, испаѓа дека не сме решиле ништо од ефикасноста на јавниот транспорт, а со тоа и сообраќајот во Скопје. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #37 Posted: 02-Feb-2010 at 23:48 |
Прееска гледав Еврозум во форма на документарка за еколошки случувања во Стокхолм. Имаат стратегија до 2030 да немаат веќе возила на фосилно гориво, односно комплетно да го екологизираат сообраќајот. Ако и ние се движиме во тој правец тогаш сугестијата на ЛАЗ е најдобронамерна. Од друга страна се флексибилни и унифицирани, па вероватно со едноставни замени на моторите и додавање пантографи би се претвориле автобусиве во тролејбуси. Сепак колку и да анализираме градскиот сообраќај мора да се доведе во ситуација да се движи изклучиво по булевари, а тоа подразбира пробивање на главните булвераи во центарот на градот што поскоро како и поставување шини за трамвај и тоа со унифицирана електрична мрежа која заедно би ја користеле и трамваи и тролејбуси. Со оглед на тоа што ние не би можеле нити да сионуваме за нешто такво до 2030, значи автобусиве би се користеле добри 10-тина години минимум пред да почнеме и завршиме со електрификација барем на јавниот превоз. Па од тука набавката на автобуси е соема оправдана, но најдобронамерно треба да се прими предлогот на ЛАЗ, да почнеме со постепен пренос од фосилни горива према струја.
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #38 Posted: 02-Feb-2010 at 23:49 |
што се буните за тролејбусиве во однос на метежот и брзината, кога намераваат и трамваите да ги лупнат на сред коловоз, а за под земја воопшто не се ни размислува? плус зарем не може да се направи и посебна линија за тролејбуси, како што може за трамвај? сепак било кое од овие решенија е прифатливо, зависи како ќе се изведе само, премногу ги мешате сите реалните планови за градскиот превоз со вашите идеи
но малку ми е нелогично локалните власти да подлегнуваат на мислењата на некоја фирма која само сака да направи поголем бизнис, а владава па уште запнале за двокатните, хаос, си играат со многу озбилна работа која доколку не биде испланирана како што треба ќе го закочи сообраќајот во Скопје воопшто |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #39 Posted: 02-Feb-2010 at 23:52 |
|
|
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #40 Posted: 03-Feb-2010 at 15:38 |
Трамваите на сред коловоз да, но тролејбуси на сред коловоз не, тоа ке е исто како да додадеш уште една лента (асфалтна) во средишното зеленило, а за посебна линија за тролејбусот мислам дека со овој менталитет нема да успее, ако се секаваш не успеа ни физичкото оделување на десната лената со гумени бариери на партизанска, а зошто, затоа што и понатака коли си прерипуваа преку нејзе за да се паркираат на десна страна, и понатака автобуси се претекнуваа со други возила преку нејзе, а баш ме интересира како ке вози тој тролејбус оти е на струја и кога напонските водови ке му бидат поставени на десна страна кај некоја станица, а пред него паркирана кола или друго возило, па не мислам дека ке се исклучи за момент од електричната мрежа за да го заобиколи тоа возило |
|
Post Reply | Page <123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |