build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Паркинзи и гаражи
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Гаражни објекти (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 18-Jan-2010 at 12:09
Градски катни гаражи, но со деловен простор

Од Кабинетот на Трајановски вчера не прецизираа за плановите за изградба на катни гаражи

Деспина Трајковска

Градоначалникот Коце Трајановски дефинитивно се демантираше сам себе кога станува збор за изградбата на катни гаражи во Скопје. Не се потврдија неговите наводно збунувачки реакции по пишувањето на „Утрински весник“ дека Градот од државата без надоместок ќе добие локации за изградба на катни гаражи, со кои би стопанисувал ЈП „Градски паркинг“. Очигледно градската управа веќе е сопственик на парцелите и на нив ќе гради наменски објекти, но, сепак, со деловен простор. Со тоа Трајановски ќе ги побие тврдењата од предизборието дека ќе изгради вистински катни гаражи, бидејќи досега изградените од страна на приватни субјекти повеќе личат на комерцијални центри.

Имено, од завчера Градот Скопје бара идејни решенија за изградба на две катни гаражи, едната на улица „Даме Груев“ спроти полициската станица „Беко“ и другата на улица „Мито Хаџивасилев Јасмин“ во близина на постојниот Цветен пазар. И за двата објекта се бара авторите на идејните решенија да понудат терк за застаклени објекти и да се овозможува природна вентилација. Простор наменет за катна гаража во која, освен место за паркирање, ќе има и деловен простор е парцелата спроти „Беко“, на површина од 3.313 квадратни метри. Се предвидува објектот да има приземје, седум нивоа над земја, две подземни нивоа и притоа приземјето и првиот кат да бидат наменети за деловен простор. На останатите нивоа, како што е наведено во објавата за идејното решение, да се распореди паркинг-простор со наплата за минимум 833 лесни возила.

Другата катна гаража за која Градот бара идејно решение, таа во близина на Цветниот пазар, ќе се гради на површина од 2.485 квадратни метри и ќе може да достигне висина до 21 метар. Таа, барем според објавата за идејно решение, ќе биде исклучително наменски објект за паркирање.

Од Кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски вчера единствено потврдија дека распишале јавен повик за идејни решенија.

„Кој ќе стопанисува со објектите, кој ќе ги гради се' уште не е дефинирано. Инаку Градот официјално се' уште не е сопственик на парцелите“, одговорија од Кабинетот на Трајановски.

Преземените чекори на градската управа очигледно се доказ на сменетата владина политика за отуѓување на наменските парцели, иако пред две седмици, кога „Утрински весник“ всушност пишуваше за такви сознанија, од Министерството за транспорт и врски тврдеа дека отуѓувањето ќе се врши во согласност со законот, односно тие ќе се продаваат. Оттаму вчера не добивме никаков коментар, а од Владата најавија дека денеска ќе информираат дали бесплатно му ги отстапиле парцелите на Градот.

Неодамна, пак, тврдењата на ресорното Министерство беа демантирани. Владимир Бахчовановски, директорот на Јавното претпријатие за стопанисување со станбен и деловен простор, потврди дека со заклучок на Владата веќе ја почнале постапката за добивање парцела во близина на плоштадот „Македонија“, меѓу зградата на МЕПСО и „Т-хоум“, на која ЈП ќе гради катна гаража. Инаку, токму и ЈПССДП, освен Градот, преку ЈП „Градски паркинг“ е заинтересиран да инвестира во изградба на катни гаражи, со кои подоцна ќе стопанисува.

„Точно е дека државата ќе ни ја отстапи посочената парцела, која наскоро со измени на планот ќе биде дефинирана за катна гаража. Инаку, за останатите локации не би сакал ништо да коментирам“, изјави неодамна Бахчовановски.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=9504227E4A84914AA83DE367F6BE436A

ПРОДОЛЖУВААТ ОБИДИТЕ ДА СЕ ОБЕЗБЕДИ ПРОСТОР ЗА ПАРКИРАЊЕ
Градот ќе гради стаклени гаражи

Роза Петкова

Две катни гаражи ќе се градат на улиците Даме Груев и Мито Хаџивасилев-Јасмин за кои Град Скопје викендов распиша конкурс за идејни решенија. Овој потег од градските власти следува откако, неофицијално, Министерството за транспорт и врски најави дека локациите за неколку катни гаражи, предвидени со урбанистички планови во строгиот центар, ќе им ги отстапи на „Градски паркинг“ и на јавното претпријатие за стопанисување со станбен и деловен простор. Двете гаражи за кои Градот распишува конкурс, најверојатно, ќе му бидат дадени за стопанисување на градското претпријатие за паркиралишта. Во огласот стои дека катната гаража на Даме Груев, поточно на паркиралиштето пред „Лотарија на Македонија“, ќе биде на површина од 3.313 квадратни метри, со приземје, седум нивоа над земја и две под земја. За разлика од најавите на надлежните дека катните гаражи што ќе ги гради Градот, односно државата ќе бидат исклучително наменети за паркирање, во конкурсот е наведено дека приземјето и првиот кат на објектот ќе имаат деловна намена. Останатите нивоа треба да овозможат простор за минимум 833 лесни возила, чиешто паркирање ќе се наплаќа. Катната гаража на Мито Хаџивасилев-Јасмин, според пропозициите, ќе зафаќа површина од 2.485 квадратни метри, а објектот ќе има максимална висина до 21 метар. Во расположливиот габарит треба да се сместат максимален број возила во согласност со стандардите и нормативите за паркирање, стои во огласот. За двете гаражи се бара застаклена фасада што ќе овозможи природна вентилација. Со трудовите треба да се достави и идејно сообраќајно решение. Право на учество имаат сите правни и физички лица државјани на Република Македонија. За учество на конкурсот заинтересираните мора да поседуваат овластување „Б“ за проектирање, а за доделување договор за јавна набавка, треба да имаат лиценца „Б“ за проектирање за изработка на идеен и основен проект. Градот ќе додели по 250.000 денари за првата награда, за втората 120.000, а за третата 100.000 денари. Краен рок за приложување на трудовите е 15 март. Жири-комисијата која ќе ги разгледува пристигнатите решенија ќе ги објави резултатите во рок од десет дена од денот на завршување на конкурсот, и потоа ќе направи изложба на конкурсните трудови. Освен овие, во јавноста се споменуваат уште неколку локации за катни гаражи кои нема да се даваат на приватни инвеститори, туку ќе ги градат локалната и централната власт, и тоа меѓу зградите на МЕПСО и „Македонски телеком“, кај работничкиот дом „Кочо Рацин“, кај Судска палата, кај Музејот на холокаустот, на Јужен булевар, во Маџир маало, под Кале. Досега катни гаражи се најавуваа повеќе пати, но се изградија само во комбинација со комерцијални и деловни простории. Таква е катната гаража „Зебра“ во Капиштец, која има супермаркет, продавници, хотел и канцеларии. Во моментот катни гаражи се градат и зад Универзалната сала, пред поликлиниката „Идадија“ и во Аеродром, до „Мекдоналдс“.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1918&ArticleID=131452

Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 19-Jan-2010 at 19:41
Градски катни гаражи, но со деловен простор

Од Кабинетот на Трајановски вчера не прецизираа за плановите за изградба на катни гаражи

Деспина Трајковска

Градоначалникот Коце Трајановски дефинитивно се демантираше сам себе кога станува збор за изградбата на катни гаражи во Скопје. Не се потврдија неговите наводно збунувачки реакции по пишувањето на „Утрински весник“ дека Градот од државата без надоместок ќе добие локации за изградба на катни гаражи, со кои би стопанисувал ЈП „Градски паркинг“. Очигледно градската управа веќе е сопственик на парцелите и на нив ќе гради наменски објекти, но, сепак, со деловен простор. Со тоа Трајановски ќе ги побие тврдењата од предизборието дека ќе изгради вистински катни гаражи, бидејќи досега изградените од страна на приватни субјекти повеќе личат на комерцијални центри.

Имено, од завчера Градот Скопје бара идејни решенија за изградба на две катни гаражи, едната на улица „Даме Груев“ спроти полициската станица „Беко“ и другата на улица „Мито Хаџивасилев Јасмин“ во близина на постојниот Цветен пазар. И за двата објекта се бара авторите на идејните решенија да понудат терк за застаклени објекти и да се овозможува природна вентилација. Простор наменет за катна гаража во која, освен место за паркирање, ќе има и деловен простор е парцелата спроти „Беко“, на површина од 3.313 квадратни метри. Се предвидува објектот да има приземје, седум нивоа над земја, две подземни нивоа и притоа приземјето и првиот кат да бидат наменети за деловен простор. На останатите нивоа, како што е наведено во објавата за идејното решение, да се распореди паркинг-простор со наплата за минимум 833 лесни возила.

Другата катна гаража за која Градот бара идејно решение, таа во близина на Цветниот пазар, ќе се гради на површина од 2.485 квадратни метри и ќе може да достигне висина до 21 метар. Таа, барем според објавата за идејно решение, ќе биде исклучително наменски објект за паркирање.

Од Кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски вчера единствено потврдија дека распишале јавен повик за идејни решенија.

„Кој ќе стопанисува со објектите, кој ќе ги гради се' уште не е дефинирано. Инаку Градот официјално се' уште не е сопственик на парцелите“, одговорија од Кабинетот на Трајановски.

Преземените чекори на градската управа очигледно се доказ на сменетата владина политика за отуѓување на наменските парцели, иако пред две седмици, кога „Утрински весник“ всушност пишуваше за такви сознанија, од Министерството за транспорт и врски тврдеа дека отуѓувањето ќе се врши во согласност со законот, односно тие ќе се продаваат. Оттаму вчера не добивме никаков коментар, а од Владата најавија дека денеска ќе информираат дали бесплатно му ги отстапиле парцелите на Градот.

Неодамна, пак, тврдењата на ресорното Министерство беа демантирани. Владимир Бахчовановски, директорот на Јавното претпријатие за стопанисување со станбен и деловен простор, потврди дека со заклучок на Владата веќе ја почнале постапката за добивање парцела во близина на плоштадот „Македонија“, меѓу зградата на МЕПСО и „Т-хоум“, на која ЈП ќе гради катна гаража. Инаку, токму и ЈПССДП, освен Градот, преку ЈП „Градски паркинг“ е заинтересиран да инвестира во изградба на катни гаражи, со кои подоцна ќе стопанисува.

„Точно е дека државата ќе ни ја отстапи посочената парцела, која наскоро со измени на планот ќе биде дефинирана за катна гаража. Инаку, за останатите локации не би сакал ништо да коментирам“, изјави неодамна Бахчовановски.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9504227E4A84914AA83DE367F6BE436A
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 22-Jan-2010 at 14:59
ЦЕНТАР РАСПИША ОГЛАС
Се бара изведувач на монтажен паркинг

Општина Центар бара најповолен понудувач за изградба на монтажното паркиралиште во Капиштец, на улицата Народен фронт. Вчера општината распишала оглас со кој бара фирма што ќе ја испорача монтажната конструкција за паркирање автомобили, ќе изработи главен, изведбен проект со ревизија и ќе го постави објектот. Главен критериум за избор ќе биде најповолната економска понуда. Понудите може да се доставуваат до 16 февруари, кога ќе се одржи и јавното отворање.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1921&ArticleID=131787
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 23-Jan-2010 at 16:48


подетално:

Монтажно паркирање за 500 возила во Центар

Монтажната катна гаража, за која Општина Центар распиша идејно решение, ќе се наоѓа на местото на постојниот паркинг во Капиштец, кој се протега по целата должина на улицата „Народен фронт“ од последна автобуска станица на „23“ до кафеаната „Интермецо“. Како што објаснуваат од Општината, тоа ќе биде монтажна конструкција на две нивоа со капацитет за паркирање на 500 возила. Предвидено е објектот да се изгради и да стане функционален најдоцна до 2012 година. Со него ќе стопанисува ЈП „Паркинзи на Општина Центар“, кое ќе го наплаќа паркирањето, а за жителите од околината ќе има повластени цени.

„Целиот проект ќе се реализира во три фази. Во претстојниот период ќе се изработи технички елаборат каде што ќе се види капацитетот до улицата ‘Народен Фронт‘, се' со цел да се надмине проблемот со паркираните возила на и онака прометната улица. Градбата ќе се изведува во три фази. Објектот ќе располага со околу 500 места за паркирање еднакво распоредени на двете нивоа“, објасни Јовица Ацковски, портпарол во Општина Центар. (Дс.Т.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=31A0045F44363841BD007FD1988D8955


Edited by Cloverstack - 23-Jan-2010 at 16:50
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 23-Jan-2010 at 16:59
мене ова ми е непрактично и грдо решение
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 24-Jan-2010 at 01:52
Мислам дека е одличен проект, за евтини пари да се дуплира капацитетот на паркинзите низ градов. Се разбира, во Капиштец се надевам поентата е колите да се тргнат од улицата и тротоарот, а ако остане како што е на рендеров, ќе биде тотален промашај: горе празно, тротоарите полни.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 25-Jan-2010 at 00:29

Владата ќе гради нови катни гаражи

„Има начелна согласност од Владата и од Министерството за транспорт и врски околу можноста Градот Скопје да финансира изградба на катни гаражи“. Ова викендов го изјави градоначалникот на Скопје Коце Трајановски, откако за идејата претходно разговарале со премиерот Никола Груевски. Планот е катните гаражи да почнат да се градат во 2011 година. Проектот ќе се реализира во соработка со Јавното претпријатие за стопанисување со станбен и деловен простор.

Неделава претставници од Градот и од Министерството за транспорт и врски ќе ги разгледаат условите и процедурите за реализација на проектот. (Сн.К.)
http://utrinski.com.mk/?ItemID=35445CEC15BDD943B82DA1ED628F9D2C


Edited by Cloverstack - 25-Jan-2010 at 16:26
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 25-Jan-2010 at 11:42
Може ли во овој град, во кој живее 1/4 од целата популација во Македонија да се изгради нешто без помошта на Владата? Тука не станува збор за метро! Ова е катна гаража, која приватниците ја градат на секој чекор, а институција што би требало да биде богата колку 1/4 од републиката неможе тоа да си го дозволи? Па што  тогаш имаме градоначалници, штом за се треба амин и помош од Владата? Навистина делот од даноците кој се одделува за буџетите на општините е смешен и Трифун имаше целосно право за медиумската акција која ја спроведе, како и за предлогот Скопје да се обедини во една градска општина со повеќе реона. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 28-Jan-2010 at 09:37
Originally posted by Andrej_LJ

Може ли во овој град, во кој живее 1/4 од целата популација во Македонија да се изгради нешто без помошта на Владата? Тука не станува збор за метро! Ова е катна гаража, која приватниците ја градат на секој чекор, а институција што би требало да биде богата колку 1/4 од републиката неможе тоа да си го дозволи?


Па, за Зебра во Капиштец, јадевме трици дека нема осмина од најавуваните паркинг места и тоа во избори може некој да го искористи за добивање политички поени, а вака државата ќе си го легализира криминалот и нема да се збори за стопанственикот дека е лопов, туку ќе се заташка нешто во рамките на министерството за транспорт и врски и никому ништо после...важно Скопје ќе се дави со места за паркирање и во иднина, само да продолжат со вакви глупости...јас лично, не очекувам ништо да се промени на темава, исто се фаќа дали некој ќе лапне локација или ќе се насади во изграден објект, дури второво е многу поелегантно решение...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 31-Jan-2010 at 16:32
Проект: Ќе се градат осум катни гаражи во Скопје

Осум катни гаражи ќе се градат во централното градско подрачје на Скопје. Ова е заеднички проект на Владата, Град Скопје и општина Центар,економски битен и за Скопје и за државата  бидејќи покрај економските аспекти решава и дел од проблемите на граѓаните на Скопје, изјави вицепремиерот задолжен за економски прашања Владимир Пешевски, по завршувањето на средбата.

Тој додаде дека со истиот ќе се создадат дополнителни околу 3 000 паркинг места во центарот на градот. Очекуваната инвестиција ќе се движи од 23 до 30 милиони евра.

Се предвидува до крајот на годината да бидат завршени сите подготвителни работи и во 2011 година  треба да почне изградбата на објектите.

“Од вкупно осумте катни гаражи, четири ќе ги гради Јавното претпријатие за стопанисување со станбен и деловен простор, две ќе ги гради општината Центар и две ќе ги гради Градот Скопје. Во најголем дел од случаите се работи за земјиште кое е во сопственост на Република Македонија, и Владата го доделува или ќе го додели на овие институции , со цел да се изведе успешно овој проект.“, рече Пешевски.

Скопскиот градоначалник Коце Трајановски посочи дека  градот ќе гради две гаражи кај Беко и спорти “Авто Македонија“, кај Стара железничка станица. Двете ќе имаат околу 2.700 паркинг места.

ПУИГ ќе гради на четири локации, две ќе бидат на левата и десната страна на АД Мепсо и ЕЛЕМ, третата е кај старата Меѓуградска автобуска станица и четвртата кај Работнички дом.
 
Инаку, на денешната работна средба покрај вицепремиерот Пешевски, градоначалниците на Скопје и Центар, Коце Трајановски и Владимир Тодоровиќ, директорот на ПУИГ, Владимир Бахчовановски, присуствуваше и премиерот Никола Груевски.

http://netpress.com.mk/vest.asp?id=67458&kategorija=1


Edited by lslcrew - 31-Jan-2010 at 16:34
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 01-Feb-2010 at 01:23

Во центарот на Скопје дури осум катни гаражи

Срцето на главниот град се претвора во место за паркирање

Билјана Ангеловска


Осум катни гаражи со вкупна инвестиција од 25 до 30 милиони евра ќе се изградат на територијата на општина Центар во текот на наредната година и со нив ќе се обезбедат околу 3.000 паркинг-места. Ова го предвидува изменетиот Детален урбанистички план за „Мал ринг“, што го усвои Советот на Oпштината во петокот.

Измените беа донесени по повеќечасовна дискусија на која опозицијата од петни жили се трудеше да укаже на незаконската постапка по која се менува урбанистичкиот план, неговата неусогласеност со Генералниот план на Скопје и дополнителните проблеми што ќе настанат со неговата практична имплементација. Сепак, откако беше јасно дека изнесените аргументи не се доволно силни за мнозинството да ги земе предвид, советниците од СДСМ ја напуштија салата, па одлуката за усвојување на измените беше едногласно усвоена со 12 гласа.

За неа гласаа советниците од ВМРО-ДПМНЕ и од НСДП и ЛДП, Иванчо Вучевски и Љубомир Тасев, кои како и при сите досегашни одлуки на Советот на Центар, како конструктивна опозиција редовно гласаат идентично со колегите од мнозинството.

Лидерот на ЛДП, Јован Манасиевски, се согласува дека во Општина Центар има непослушен сопартиец, за чие дејствување партијата нема начин како да го дисциплинира. „Ние имаме еден советник што не ги почитува ставовите на партијата и тој советник ЛДП не го смета за свој. Ние немаме инструменти да натераме некој советник да се повлече од советничката листа, меѓутоа, факт е дека тој е избран од редовите на ЛДП, но, за жал, не ги застапува ставовите на партијата“, рече вчера Манасиевски.

Според новиот ДУП „Мал ринг“, во строгиот центар на Скопје ќе се градат осум катни гаражи и два објекта наменети за државната администрација, што ќе никнат на левиот брег на Вардар, за јавно обвинителство, финансова полиција и за МНР. Со самото тоа, според советниците на СДСМ во Центар, ќе се создаде дополнителен сообраќаен метеж, бидејќи сите овие објекти ќе привлечат околу 100.000 луѓе повеќе во центарот, што само ќе ја блокира сообраќајната мрежа што воопшто не се доградува соодветно на додавањето нови објекти.

Сите осум новопредвидени катни гаражи ќе бидат на државно земјиште. Во текот на годинава ќе се изработуваат проектите, а наредната ќе стартува нивната изградба. Четири катни гаражи ќе гради и со нив ќе стопанисува Јавното претпријатие за стопанисување со станбен и деловен простор, а по две ќе добијат Градот Скопје и Општината Центар. Градот ќе гради катни гаражи на локациите кај „Беко“ и кај старата железничка станица, поточно кај „Автомакедонија“.

Објектот кај „Беко“ ќе биде на површина од 26.000 квадратни метри, ќе има седум ката и ќе располага со околу 800-900 паркинг-места, а првиот кат ќе биде наменет за деловен простор. Гаражата кај „Автомакедонија“, пак, ќе има 30.000 квадрати корисна површина и места за 1.000 возила. И двата објекта ќе чинат по околу 8 милиони евра, со нив ќе стопанисува градското претпријатие за паркирање, а средствата ќе ги обезбеди Градот Скопје преку кредити.

Двете катни гаражи што ќе ги гради Општина Центар ќе бидат една зад Државниот архив и друга на „Митрополит Теодосиј Гологанов“ веднаш до „Нова Македонија“. И двата објекта ќе имаат по 400 места за паркирање.

Јавното станбено претпријатие, пак, ќе ги добие двете локации на самиот плоштад, лево и десно кај МЕПСО и ЕЛЕМ, локацијата кај музејот на холокаустот и онаа кај Работнички дом. Ќе стопанисува со вкупно 1.300 паркинг-места, а како што рече директорот Владимир Бахчовановски, доколку се одлучи да се воведе паркирање со лифтови, тогаш би можело да се обезбедат и дополнителни 500 места. Објектите на плоштадот ќе бидат високи по 29 метри и ќе бидат на приземје и девет ката, гаражата кај музејот на холокаустот ќе има три ката и 200 места, а таа кај Работнички дом ќе располага со 500 места за паркирање, со 15 метри височина. (Б.А.)


http://utrinski.com.mk/?ItemID=E28F63E9C70F7F4C9B1A6325337B29DE


-------------------------------------------------------------------------------

Зарем вреди да се коментира??? Толкави простори за градење, толку високи објекти со по 8-9 ката и смешни бројки за планираните паркинг места... Па до кога вака буквално ЌЕ НИ ГИ КРАДАТ ЈАВНИТЕ ЗАЕДНИЧКИ ПОВРШИНИ???

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 01-Feb-2010 at 01:49
Може сомнежите да ги преточиш во бројки?! Не сум пресметувал уште.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 01-Feb-2010 at 01:55
Јас ова го навестував низ муабетиве уште пред некое време.

Дека се забега со зацртување на катни гаражи во центарот и во еден толку типичен за нас кампањски пристап ќе изгубиме прескапо земјиште во сред центар на град.

Некој можеби ќе каже дека и катните гаражи се профитабилни но воопшто не е тоа поентата.

Поентата е што нешто друго, далеку попрофитабилно и посоодветно може да се направи со ист тој простор.

Особено ми бодат очи двете катни гаражи кај плоштадот. Таму треба да се оди во земја и проблемот со паркирањето да се реши во рамките на новопроектираните објекти.

Слично треба да биде и од другата страна на реката каде повторно се работи за новопроектирани објекти и паркирањето требаше да се предвиди во нив.

Сепак имам разбирање за една катна гаража во тој дел, со оглед на тоа дека ја имаме и стоковна куќа мост, почетокот на чаршијата, комерцијална банка итн.

Од другата страна, мислам дека катната гаража Беко е апсолутно издржана а исто така катни гаражи се потребни и во делот накај јужен булевар со оглед на тоа дека се градат и планираат повеќе нови објекти, а веќе Рамстор сам по себе прави неверојатна гужва (се надевам дека трговскиот кој се гради на железничка ќе си го има далеку подобро решено проблемот).

За крај останува уште едно прашање. Кои од околните сообраќајници се предвидени да трпат толкав влив/одлив на коли. Сите гледаме каков проблем прави Рамстор од едноставна причина што едниот влез (од кај музеј на град скопје) каде влезната рампа собира 3-4 возила ни од блиску не може да ги прими сите возила кои чекаат за влез, затоа се формираат ненормални колони кои блокираат цела лента на МХ Јасмин а истата приказна е и кај влезот на Јужен Булевар каде колите чекаат во ред на сред булевар. Да не зборувам каков хаос создаваат и колите кои излегуваат од паркингот на Рамстор на МХ Јасмин.

Значи. Дали некој проценил/анализирал колку Гоце Делчев, Даме Груев, МХ Јасмин, Железничка итн се способни да го примат товарот кој ќе им го наметнат сите овие силни гаражи?


Edited by pbanks - 01-Feb-2010 at 02:03
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 01-Feb-2010 at 02:08
Еве ги моите негодувања:

1) Навистина не сум експерт, за да пресметам како оди тој сооднос меѓу вкупната квадратура на објектот и паркинг местата! НО, СИТЕ ДО ЕДЕН овие објекти според мене ќе се изградат како Тинексот во Капиштец. Односно, ќе нидат комбинирани комерцијални објекти со паркинг гаражи. Самиот факт дека објектите ќе креираат побарувачка по нови паркинг места (затоа што делумно ќе бидат комерцијални), автоматски кажува дека тие не се наменети да ја олеснат состојбата во околината. Не лажеа дека и Рамстор и Тинекс ќе решеле некаков проблем на околината но сите знаеме колку неславно заврши ова.

2) Проблем е како што наведе Пбенкс што уличната мрежа едноставно ќе се преоптовари и ќе клекне, како МХЈасмин.

3) Со каква цел и образложение ние не формираме ЕДНО ГРАДСКО претпријатие за паркинг? Да се задоволи секое ниво на властта? ЈПССДП како дел од владата, потоа за градот и за општината. Ама каде го видоа ова? Нели се тегнеа во Загреб, Нирнберг, Шпании мајчината им, ова таму го има ли, нели скенираа се мафтаа таму?

4) Која е потребата да се паркира на Плоштад? Демек таму каде што на македонецот ќе му кефне, мора да се креира место да ја остави колата ли? Ајде ти ЛСЛ, пошто само негодуваш, да ми кажеш еден пример на град кој ги решава своите паркинг проблеми (ова не е само паркинг проблем, туку проблем како да се реши во градот проблемот со мобилноста на луѓето и како што знаеме тој не се решава со паркинг место на секоја локација за секоја кола!), на овој начин.

НЕЗНАМ ДО КОГА ЌЕ ИМАМЕ ВАКВИ КРЕТЕНИ НА ВЛАСТ И ДО КОГА ЌЕ СИ СЕДИМЕ СО СКРСТЕНИ РАЦЕ ВО ВРСКА СО ТОА?!?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 01-Feb-2010 at 02:11
Според правилник паркинг место е со димензии 5х3, 15м2. Од бројките што се дадени излага ~24м2 ако се изземе еден кат пропорционална квадартура, односно првиот кат за деловен простор. 24м2 е сосема реална бројка сметајќи ги комуникациите. Така да не гледам кражба некоја освен ако деловниот кат, првиот, го рачунаме како кражба.

Околу комуникацијата не гледам проблем ако се работи за рамномерно часовно дистрибуиран сообраќај, што и нема да биде случај макар се работело у за булеварски пристап до гаражите со оглед дека главната гужва ќе биде сабајле еден час и попладне еден час. Меѓувремено ќе има нормален сообраќај. Всушност и не гледам толкав проблем со комуникациите.

Некако сум скептичен кон ова паркирање со лифт. Може да се расипе, треба време кола по кола да иде, треба дополнително човек што ќе го работи тоа. Сепак, а ко тоа значи дополнителни неколку стотини паркинг места може и да е добро компромисно просторно решение.

Кога ќе сублимирам, го поддржувам проектот, единствена сега за сега замерка што имам е неунифицираноста во едно јавно претпријатие што ќе стопанисува со целиот државен паркинг простор во Скопје. Ова и не е толкав, за мене проблем, пошто е и имагинарен адмиинистративен и многу многу полесно се решава одколку градење 8 згради.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 01-Feb-2010 at 02:26
Па не го спуштаме нивото сега на дискусијава, незнам дали јас негодувам?! Те прашав убаво дали може да пресметаш некои бројки, не го поставив прашањето предходно воопштоп од некоја друга позиција туку незнам зашто ти призвуче дека сакам во нешто да те побивам.

А дали ќе градиме кадешто на македонецот ќе му ќефне?! Па види ако има слободно место ќе градиме. Незнам јас по која тоа рачуница и по кое правило би барале од пола милион жители да се придржуваат кон нефункционални концепти на некои предходници. Сите нешто се залагаат за либерално општество, а читам тука северно-корејски ставови. Сега ај ако не, да не градиме катни гаражи. Ставрно не сакам да звучи дека очекувам од некого беспоговорно да каже дека проектот нема маана, всушност нити постои совршен проект, но далеку ќе се подобри паркирањето во градот. Некои пориви едноставно неможам да ги разберам.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 01-Feb-2010 at 02:30
Нормално останува сомнежот кон катната гаража пред Холидеј Ин. Стварно незнам како планираат дса го изведат тоа, вероватно не планираат некој гостин во хотелот да има ауспух пред нос кога ќе излезе на тераса.

Исто така би сакал да го актуелизирам прашањето што го покренав пред некој ден во нишката за мал ринг како за едната од гражаите би добиле скоро дупло поголема површина.
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=132&PID=55592#55592
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 01-Feb-2010 at 02:31
Ајде вака да го погледнеме проблемот, точно кај Беко.



На Гугл Рт вика дека една страна на објектот е 70 метри (и тука ја земаме песимистичката варијанта, затоа што просторот е 90 метри). Ако претпоставиме дека гаражава ќе има форма на 1/4 од цел круг, можеме да пресметаме дека површината на објектот би била (ЕР на квадрат по ПИ)/4. Следува дека (5000 по 3.14)/4=3900 метри квадратни. Ако објектот има 7 ката, има и приземје и минимум две нивоа под земја, што прави најмаклу 10 ката површина од по 3900 метри квадратни, што прави скоро 40000 метри квадратни корисна површина. Таа ако ја поделиме со 24 те метри што ти ги спомена, би добиле  1666,666 места. Дали е тоа еднакво на 800те места што ги споменува градот, или ДУПЛО ТОЛКУ?! Која е потребата за нов деловен простор таму? Тука стои и недоградената зграда на ЈугоБанка, што самата има мизерен паркинг простор за својата големина, а како што се најавува целата ќе биде зафатена од неколку министерства. Овој објект со 1600 места не би ги зодоволил ни потребирте на граѓаните од постоечките локали и ЈугоБанка, камо ли ако ми напкаат додатен деловен простор. Сигурно иста е приказната и лагата со другите објекти.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 01-Feb-2010 at 02:45
Маркицата е многу помала од оваа што ја нацрта, отвори го дупот за мал ринг види во табела колку е, а ако се сомневаш во табелата прецртај ја сам и во ГЕ-про измери површина.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 02-Feb-2010 at 19:22
Еве малце поелаборирано особено од аспект на пропустната моќ на планираните пристапи до новите катни гаражи. Има поенти кои ми се чинат без врска (круна е онаа веќе редовна „теорија“ за тоа како можеме да куртулиме од издувни гасови доколку сообраќајот и паркирањето биде под земја), но мислам повеќето се валидни поенти:

Без нови улици, катните гаражи ќе го колабираат сообраќајот

Малиот ринг станува големо тесно грло, нема решение за пристапот до паркинзите

Сања Наумовска


Проширување и приспособување на постојната сообраќајна мрежа или, пак, реализација на планираните улици предвидени во Генералниот урбанистички план на Скопје е единственото решение за нормално функционирање на осумте нови катни гаражи предвидени да се градат во центарот на градот. Отворањето нови 3.000 места за паркирање го решава стационарниот сообраќај, но, дефинитивно, предизвикува зголемена фреквенција на возила во централното подрачје, коментираат сообраќајните инженери.

Надминувањето на проблемот треба да се бара во паралелното решавање и на паркирањето и на уличната мрежа, на која во овие услови и' се заканува колапс. Неопходна е изградба на Јужен булевар, булеварот „Крушевска Република“ и подземната сообраќајница под плоштадот „Македонија“, кои директно ќе го „хранат“ Малиот ринг со сообраќај.

Според архитектот Јован Тагасовски, самиот Генерален план на Скопје предупредува дека доколку до 2020 година не се изградат планираните сообраќајници, особено големите булевари, главниот град ќе се задуши во сопствениот сообраќај.

„Малиот ринг станува големо тесно грло. Изградбата на административни објекти на кејот на Вардар ќе привлече огромен број луѓе и возила во центарот на градот. Постојната сообраќајна мрежа, дефинитивно, нема да го издржи тоа“, вели Тагасовски.

Неколку од предвидените осум катни гаражи моментно се со нерегулиран или несоодветен пристап. Ова особено важи за гаражите кај „Телеком“ и МЕПСО, кон кои би се пристапувало по тесни улички со мала пропусна моќ. Стручњаците имаат забелешка и на катната гаража предвидена во близина на зградата на некогашната „Нова Македонија“, која има добра улична мрежа во околината, но лежи на трасата на Јужен булевар. Катната гаража кај „Беко“, пак, ќе има пристап само од еднонасочна улица. Најсоодветно се планирани гаражите кај Работнички дом и кај Меморијалниот центар на холокаустот. Останува, велат сообраќајните експерти, да се доработува сообраќајната мрежа за поголема пристапност на гаражата кај „Аутомакедонија“ и зад Државниот архив.

„Пред неколку години ДУП ’Мал ринг‘ предвидуваше три катни гаражи во центарот, кај ’Телеком‘, кај Работнички дом и кај ’Беко‘, а останатите места за паркирање се обезбедуваа во подземниот паркинг под плоштадот. Тоа, според мене, и денес е најдоброто решение. Со него се избегнува задушување на сообраќајот на улиците низ центарот, а наедно со подземното паркирање се намалуваат и издувните гасови, па се задоволува и еколошкиот критериум“, вели инженерот Пламен Гавровски.

Тој советува, покрај паркирањето и главните сообраќајни артерии, паралелно да се размислува и за квалитетен алтернативен јавен превоз. „Осумдесет нови автобуси нема ништо да подобрат во град со ваква големина. Потребен е трамвај, особено што со нови административни згради се навлекуваат се' повеќе луѓе во центарот“, коментира Гавровски.

За планерот Стефан Калајџиски од проектантското биро „Зебра“, на центарот му требаат сите осум предвидени катни гаражи, бидејќи се чувствува голем притисок од возила во текот на денот. Сепак, тој се согласува дека за да функционираат гаражите, мора да се обезбеди соодветен пристап до нив.

„Улиците во центарот моментно ја немаат доволната пропусна моќ за да го задоволат очекуваниот прилив на возила кон новите паркиралишта. Мора итно да се работи на планирање и проектирање нови улици“, вели Калајџиски.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=4DF187CE43AC3849B25725644A227C1E

Edited by Cloverstack - 02-Feb-2010 at 19:26
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.347 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.