Возен ред |
Post Reply | Page <1 89101112 36> |
Author | |
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #181 Posted: 14-Dec-2009 at 11:12 |
Гитардемон, тука си во право. Ги разгледав линиите од Белград за другите европски градови, ги има во доста голем број, но навистина каснењето на возовите е горлив проблем. Во последно време каснењето е сведено на 1 до 2 саати, но и тоа е доволно за да го пропуштиш возот за Прага.
Заклучок, пред да се помисли на ваков пат, треба добро да се проверат врските со Белград! |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #182 Posted: 19-Dec-2009 at 17:56 |
Кога сме кај промена-новиот возен ред и новите називи на возовите. Евеја мојата вчерашна приказна, ден пред визната либерализација. Воз IC B Olimpus 339, од Солун точно во 9:00 часот Но за жал мојот правец беше спротивен, према Солун. Стигнива и мојот воз D Hellas Expess 335, од Белград кој требаше да биде во Скопје во 7:40 часот Смрзнат од чекање влагам во еден од вагоните и опс.. стварно "Inter Sity" Така е тоа на овој Балкан Трна мојот воз 335, а потоа и 339 кон Европа Не влечеше MЖ 442-003 Edited by Vladimir P - 20-Dec-2009 at 00:43 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #183 Posted: 20-Dec-2009 at 00:07 |
Лошооооо, дали тоа значи дека и Грците ги укинаа новите вагони и уфрлија старудии во овие возови!?! И последната надеж за средени вагони се гасне, изгледа дека виделе грците што праќаме од вагони, па се решиле да уфрлат полураспаднати вагони.
Владимир, колкав е бројот на вагоните во утринскиот воз за Белград и утринскиот воз за Солун, има некаков бифе или ресторан вагон? |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #184 Posted: 20-Dec-2009 at 00:41 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #185 Posted: 20-Dec-2009 at 01:07 |
Иначе еве што треба по да вози
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #186 Posted: 11-Feb-2010 at 14:23 |
Лани поубав беше возниот ред. Повеќе одговараше.... (за мене ) |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #187 Posted: 11-Feb-2010 at 16:01 |
Сите велат дека возниот ред е делумно промашен, но ја мислам најголем проблем им се како да се распоредат тие малку локомотиви-возови да стигнат секаде ...
Edited by Vladimir P - 11-Feb-2010 at 16:02 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #188 Posted: 21-Feb-2010 at 20:53 |
Зошто во лето од јуни до крајот на август возовите се укинати секогаш? Мислам дека тогаш најповеќе се патува со воз дека и рапуст луѓето се повеќе слободни ... |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #189 Posted: 21-Feb-2010 at 21:04 |
Да ама студентарија која е наголем корисник е дома.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #190 Posted: 22-Feb-2010 at 13:24 |
Епа ако е така, поарно да го укинат другиот наместо овај дење што е, На кој му треба воз ноќе во 2 сато ?!
|
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #191 Posted: 22-Feb-2010 at 16:19 |
Не сум запознаен, ама претпоставувам дека тоа е линија која не трга од Скопје, туку тука само застанува (можеби од Белград?) и Скопје е само попатна станица. |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #192 Posted: 22-Feb-2010 at 20:08 |
Не, ова е Битола и Прилеп. Ама мислам дека секаде ги укинуваат... ?! |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #193 Posted: 22-Feb-2010 at 21:16 |
Еве го редот на возење, кој е прилагоден да лугето од Битола да дојдат во Скопје на почеток на работно време.
Иначе процедурата за промена или сугестија на возниот ред за еден град или стојалиште е со допис од градот, селото ... до МЖ-Транспорт. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #194 Posted: 22-Feb-2010 at 21:46 |
Овај арен е сега засега, но во лето е катастрофа, два пати има денот воз : Прв: 02:20 ноќеВтор: 18:40
|
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #195 Posted: 23-Feb-2010 at 00:29 |
Возниот ред ја кажува целата тажна приказна... Три саати и 28 минути за смешни 170 км, дистанца што во светски рамки се поминува за 1 саат. Замислете си да имаме таква железница, какво поголемо движење на луѓе, стоки, услуги, трговија ќе има? Македонија е идеална големина за добра железница, да луѓето можат да живеат каде сакаат, а да работат кај год да има работа.
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #196 Posted: 23-Feb-2010 at 00:49 |
Krale повеќе се од 3h 28min... Дури да стигниш денот помина |
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #197 Posted: 23-Feb-2010 at 00:57 |
Да и тоа е точно. Па за 3.30 саати се стигнува со кола до Софија, Халкидики, и веќе во близина на Белград, а не па до Битола. Катастрофа!
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #198 Posted: 23-Feb-2010 at 11:40 |
Според мене, имаме навистина лош распоред на ноќни возови од Битола, како и кон Кочани и Кичево. До денешен ден, сеуште нема нормален воз кој поаѓа наутро од Скопје за да завршиш работа во Штип или Кочани и да се вратиш назад во Скопје, што е навистина лошо. Кон Битола постоечките вагони нерационално се користат, мислам дека се работи за три пара на вагони, од кои секој сообраќа еднаш дневно во двата правци, што е отприлике околу 17 вагони. Доколку се размисли, Скопје-Битола би можела да има нормален возен ред со 4 пара возови и два пара на вагони кои двапати дневно би оделе до Битола и назад. Еве и предлог за возен ред:
Скопје-Битола 6:30(п)-во Битола би пристигнувал во 10:30 часот; 10:00(е)- дневна брза врска,во Битола би пристигнувал во 12:40 ч.; 14:45(п)-во Битола би пристигнувал во 18:45 часот; 19:00(е)-во Битола би пристигнувал во 21:40 часот; Битола-Скопје 3:10(е)-во Скопје би пристигнувал во 5:55 часот; 10:55(е)-во Скопје би пристигнувал во 13:10 часот; 15:00(п)-во Скопје би пристигнувал во 18:30 часот; 19:25(п)-во Скопје би пристигнувал во 22:55 часот; На овој начин со два пара на вагони би можеле да се одржуваат 4 воза дневно, по два патнички и два експресни возови, со тоа што експресните возови би стоеле во градовите и поголемите станици би пристигнувале порано до целта. Плус, вагоните би се оддржувале паралелно во Скопје и Битола, мислам на хигиената. Цената на картата во експресните возови би била 20-30% повисока, но би се пристигнувало побрзо, а на овој начин возовите би имале и повеќе вагони. |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #199 Posted: 23-Feb-2010 at 12:50 |
Е ваков сличен беше распоредот до пред некоја година во Битола кога покрај редовниот воз, идеше и Шпанецот... |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #200 Posted: 26-Feb-2010 at 10:41 |
Според сегашниот број на патници, Шпанецот не може да ги задоволи потребите за битолскиот воз, премал е за да ги прими. Инаку навистина имаше сличен распоред до пред некоја година, но тогаш пругите кон Кочани и Кичево не работеа, па имаше и што да се пушти кон Битола.
Мислам дека Битола треба да добие еден или два експресни возови, ќе се стигнува побрзо со нив, ќе биде поскапа картата(што е добро за железница), но и самите трошоци за гориво веројатно би биле помали доколку локомотивата не стои на секоја бандера. Зошто не се оди со експресен воз на оваа релација, навистина не можам да сфатам. |
|
Post Reply | Page <1 89101112 36> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |