build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 01-Mar-2010 at 08:13


Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 01-Mar-2010 at 08:17
Izgled kompozicije od 9 vagona



raspored kola:

- Završna kola prvog razreda (First class end car) - 1 kom.
- Kola prvog razreda sa mjestima za invalide (First class (Handicapped)) - 1 kom.
- Kafeterija (Bistro car) - 1 kom.
- Kola drugog razreda (Coach class) - 5 kom.
- Završna kola drugog razreda (Coach class end car) - 1 kom.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 01-Mar-2010 at 09:41
Браво! Феноменално изгледаат.

Ако може мала забелешка, тоа е што седиштата ги поставиле ептен автобуски, т.е. не ги разиграле малку, да ги свртат барем секој 3-4 ред еден наспроти друг. Ама тоа е навистина МАЛА забелешка.
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 01-Mar-2010 at 09:47
Na kojoj slici mislis?

Posto ovdje su okrenuta jedna ka drugima http://img641.imageshack.us/img641/2736/p1064858.gif
a i ovdje mozes vidjeti stolic s lijeve stranehttp://i821.photobucket.com/albums/zz133/igorailwayman/SN851837.jpg


Edited by BL - 01-Mar-2010 at 09:47
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 01-Mar-2010 at 23:55

Еве пак некоја слика од Железницата во Северна Грција т.е. Егејска Македонија...

------------------------
-----------------------
------------------------
--------------------------
---------------------------
----------------------
-------------------------------
----------------------
 
 
 
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 02-Mar-2010 at 00:43
by ela s vozovi.com











Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 02-Mar-2010 at 04:16
@ BL

Кога се направени нарачките и по која цена?

Што се однесува до Талго, зошто се само патнички вагони, а не цела гарнитура со влеча за истиот модел? Дали е ова привремено? И доколку треба да се докомплетираат гарнитурите со влеча, би било интересно да споделиш технички податоци за тој модел на Талго.
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 05-Mar-2010 at 21:48
B92 Biz Vesti Srbija     
     
Prioritet brza pruga do Budimpešte

5. mart 2010. | 00:55 | Izvor: Danas

Beograd -- Prva brza pruga jugoistočne Evrope u dužini od 360 kilometara, gradiće se na relaciji Beograd-Subotica-Budimpešta, kao deo železničkog Koridora 10.

Projekti se uveliko rade, a u toku su i pregovori sa međunarodnim bankama i pretpristupnim fondovima Evropske unije, saznaje Danas. Početak radova očekuje se na proleće naredne godine, a završetak u roku od dve godine.

Sa mađarskim partnerima dogovoreno je da se na toj trasi izgradi dvokolosečna elektrificirana pruga za brzine do 160 kilometara na sat, a ukupna vrednost saobraćajnice koja u dužini od 160 kilometara prolazi kroz Srbiju, procenjena je na oko 800 miliona evra.

[...]

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=03&dd=05&nav_id=415695
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 13-Mar-2010 at 01:49
Во недостиг на домашни филмови поврзани со железницата, пронајдов два филма за развојот на Црногорските железници, првиот се однесува на реконструкција на новите црногорски патнички вагони и е со наслов "Veliki zahvati, velike promjene", создаден 2009 година.

Вториот филм се однесува на историскиот развој на Црногорските железници, со посебен осврт на капиталниот проект од поранешна Југославија, Барската пруга, со наслов "Gvozdena ljepotica" создаден 2003 година.

Филмовите можете да ги погледнете на сајтот на Црногорските железници: http://www.zcg-prevoz.me/Filmovi.html
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 19-Mar-2010 at 02:20


Пругата Белград-Бар во делот на кањонот на Морача е вистински спектакл. Еве неколку погледи врз и од пругата што ги присобрав од panoramio:

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 19-Mar-2010 at 08:13
Преубави предели за оние што имаат појако срце
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 19-Mar-2010 at 09:57
Интересни делници. На оваа пруга колку што знам е најдолгиот тунел во бивша Југославија. Ја имам проаѓано пругава и не ми е нешто како што владее мислење дека е нешто којзнае што страшно. А тука колку што знам се има случено една несреќа пред триесетина години, и еден вагон сеуште стои неизваден од долот и се гледа при патување со воз. За тие со слабо срце да ги доисплаши.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 19-Mar-2010 at 10:16
Несреќата беше сега во 2006, и умреа ~50 луѓе.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 19-Mar-2010 at 10:36
Пруга Београд - Бар

- долзина на трасата 466,5 км (476 km*)
- највисока точка на Колашин 1,030 м
- најниска точка во Бар 12 м
- тунели 245 со вкупна должина од 114,4 км (254*)
- мостови 234 со вкупна должина од 14,6 км

И најпознатиот мост на Мала река во дожина од 490 м и висина од 200 м



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 19-Mar-2010 at 15:51
Originally posted by lslcrew

На оваа пруга колку што знам е најдолгиот тунел во бивша Југославија.

Не

На пругата Белград-Бар најдолги тунели се:
Созина 6171m
Златибор 6169m

Нашиот „Буковик“ е долг 7047m

„Караванке“, граничниот железнички тунел помеѓу Словенија и Австрија е долг 7976m
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 19-Mar-2010 at 19:31

Јас онаму да одам со воз, ќе умрам сред патување...



Edited by Danielbtmk - 19-Mar-2010 at 19:32
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 20-Mar-2010 at 00:51
Си ветив дека летово ако одам на море, тогаш ќе ја поминам оваа пруга... но ќе видиме што ќе донесе иднинатаBig%20smile...
Инаку имав можност да ја видам оваа пруга пред 2 години патувајќи со автобус кон Будва. За време на пауза разгледувајќи ја Морача, го видов возот како малечок авион како се движи на врвот на карпестата планина висока колку Водно. Одоздола е вистинско чудо, но патувањето одозгора мора да е величествено.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 23-Mar-2010 at 12:28
Бугарската железница отпушта 2 000 луѓе

За сега не е планирано укинување на линии, но ќе се смалат трошковите, така да предстои отпуштање на 2000, од вкупно 15.000 работници во Бугарските железници.

Долгот на железницата изнесува 550 М лева (225 М ЕУР) по основа на кредити и 40 М лева (20 М ЕУР) долг према доставувачите, нагласи министерот за транспорт Александар Цветков.

Поопширно од случувањата во БДЖ (на бугарски0
http://www.lev.bg/view_article.php?article_id=36425
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 23-Mar-2010 at 13:02
Албанија казнета со 20 милиони долари за поништување на договор со „Џенерал електрик“



Судот во Вашингтон ја потврди одлуката на арбитражниот суд за воведување парична казна за албанската Влада во износ од 20 милиони долари поради еднострано поништување на договорот со американската компанија „Џенерал електрик“, пишува албанскиот весник „Шкип“

Договорот за модернизирање на железничката линија Драч - Тирана во вредност од 74 милиони евра беше склучен од претходната Влада на социјалистот Фатос Нано. Новата Влада на Демократската партија на Сали Бериша, која дојде на власт во 2005 година, еднострано го поништи договорот.

„Џенерал електрик“ случајот го доведе до меѓународен арбитражен суд, кој пресуди во корист на американската компанија и ја казни Албанија со парична казна од 20 милиони долари. Албанската Влада поднесе жалба кон пресудата, но повисоката судска инстанца ја потврди првобитната пресуда.
http://www.kirilica.com.mk/
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 23-Mar-2010 at 13:13
Blokiran željeznički promet između Hrvatske i BiH



Nezadovoljni zaposlenici željeznica Federacije BiH od četvrtka su zapriječili željeznički promet između Hrvatske i BiH kod Čapljine, zbog čega je uprava toga poduzeća u petak zatražila kažnjavanje odgovornih za prometnu blokadu.

Više od 200 zaposlenika od četvrtka blokira željezničku pruga u Čapljini, tražeći da im se isplate dvije od četiri zaostale plaće te doprinosi.

Nezadovoljni radnici najavili su da neće odustati od blokade pruge dok im se ne ispune zahtjevi.

Istodobno, uprava federalnih željeznica na izvanrednoj sjednici naložila je pokretanje stegovnog postupka protiv svojih zaposlenika koji su, kako tvrdi, "nezakonito obustavili odvijanje željezničkog prometa, izazvali štete i ugrozili interese gospodarstva".

http://danas.net.hr/svijet/page/2010/03/12/0645006.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.