build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 244>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 16-Mar-2010 at 21:00
А кои се тие Еирлифт? Зошто неможам од прва да ги најдам на интернет? Или се работи за поредната македонска НАЦИОНАЛНА компанија?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 16-Mar-2010 at 21:10
Може ова да ти помогне:

http://exyuaviation.blogspot.com/2009/10/skywings-spreads-its-wings.html

Или да скратам, skywings е компанијата на тур-операторот airlift service, ама во еден од коментарите подолу го пишува обратното. Како и да е, едно та исто веројатно се, иако јас имам видено еден небесно син авион со пропелери за кој пишуваше дека е на airlift service, а skywings имаат само млазни авиони.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 16-Mar-2010 at 21:21
....демек да не пукнеме ич од среќа поради оваа вест... МИЗЕРИЈА!!!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 20-Mar-2010 at 16:26


Златни времиња...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 20-Mar-2010 at 16:46
Нам така ни изгледаше, ама не џабе западњаците кажуваа дека JAT = joke about time
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 21-Mar-2010 at 15:28

Стара опрема го контролира македонското небо

Уре­ди­те на Контрола на летање се застарени, финансиската состојба во која се на­о­ѓа компанијата М-НАВ е лоша и постојано се појавува по некој нововработен. Син­ди­ка­тот и Здружението на воздухопловните техничари, вчера на евроамбасадорот Ер­ван Фуере му ја презентирале состојбата на институцијата која го контролира воз­душ­ни­от сообраќај.
"Се­кој патник што лета од македонските аеродроми, мора да има гаранција дека е без­бе­ден. Тоа го овозможуваат контролорите на летање кои, како што видов, ов­де не работат во идеални услови", изјави евроамбасадорот Фуере.
На средбата биле повикани и претставници на Управниот одбор на М-НАВ, но не дош­ле.
"И властите знаат дека системите на Контрола на летање се пред крај на ре­сур­си­те и на раб на стабилно работење. Ова го кажуваме како воздухопловни тех­ни­ча­ри. Дали со тоа е загрозена безбедноста на летање, процена треба да направат над­леж­ни­те органи. Неопходни се 6 милиони евра за набавка на нови системи и уш­те 5 милиони евра за тековни инвестиции. На средбата на синдикатите на М-НАВ со Управниот одбор на компанијата не добивме оптимистички изјави дека има па­ри", изјави Милорад Милановиќ, претседател на Синдикатот на воздухопловни тех­ни­ча­ри на М-НАВ.
Син­ди­ка­тот покажа процена на финансиската состојба за годинава, направена од Уп­рав­ни­от одбор, според која македонската навигација ќе ја заврши тековната го­ди­на со 1,3 милиони евра минус.
"Син­ди­ка­тот не може да ја провери партиската припадност на оние што се вра­бо­ту­ва­ат во компанијата ниту, пак, добива информации колкав е нивниот број, но факт е дека има нелогични вработувања, и тоа во време кога Владата, од една страна, ба­ра намалување на платите на вработените", изјави Милановиќ. Според Фуере, пар­ти­и­те треба да се тргнат од ваков тип институции, посебно што се работи за без­бед­ност на летање.

http://vest.com.mk/?ItemID=1A380DC691ED6548AA6BAC4F67CB1A61
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 22-Mar-2010 at 01:05
Во Европа преку Виена и Истанбул
 
 

Повеќе од половина патници што лани патувале од „Александар Велики“ ги искористиле редовните линии за да стигнат до друг аеродром, каде што фаќале лет до други европските градови

Најголемиот дел од европските метрополи како Париз, Лондон, Мадрид, Стокхолм, и со авион се' уште се многу далечни за македонските патници. Според најновите статистички податоци, повеќе од половина патници што лани патувале од „Александар Велики“ ги искористиле редовните линии за да стигнат до друг аеродром, од каде што има директни врски до европските градови. Македонците најчесто патуваат до Виена и Истанбул, од каде што фаќаат авион за скандинавските земји, Велика Британија, Италија, Франција, Германија, Шпанија, Америка, Австралија, Блискиот Исток. На ниво на научна фантастика е воведувањето директна линија до Њујорк, како што има од Тирана и од Приштина.

Годишната статистика за сообраќајот на скопскиот аеродром покажува дека минатата година биле превезени 599.519 патници, што е за 8,1 отсто помалку од 2008 година. Од вкупно превезените патници дури 53,8 отсто го продолжиле летот од друг аеродром до крајната дестинација. Тоа се 6,3 отсто повеќе трансфер-патници од 2008 година.

- Зголемувањето на индиректниот авионски сообраќај во земјава се должи на намалувањето на некои од директните маршрути, а делумно и на престанокот на оперирање на домашниот авиопревозник МАТ - објаснуваат од „Александар Велики“.

Сепак, на домашните патници летово ќе им бидат достапни неколку нови директни линии до Брисел, Хамбург, Верона, Берлин и до Копенхаген. Но, ќе останат и без авионски врски со Сараево и со Келн, кои беа укинати уште во зимскиот ред на летање. Летниот ред на летање од скопскиот и од охридскиот аеродром, кој трае од 28 март до 30 октомври, годинава ќе го дополнат две нови не многу звучни компании. Едната е италијанската „Меридијана“, која ќе лета до Верона и Рим, а швајцарската „Еделвајс ер“ ќе оперира со многу фреквентната линија до Цирих.

Речиси на сите нови линии ќе летаат чартер-компании кои планираат да оперираат со нив само во екот на летната сезона, кога има и најмногу патници. Според летниот ред на летање, дел од редовните превозници кои летаат на дестинациите кои се актуелни во текот на летото, имаат по еден до два лета повеќе неделно. Но, има и такви кои ги скратиле бројот на неделни летови, знаејќи дека од март до октомври им се намалува бројот на патници.

- Најфреквентни дестинации лани, според бројот на патници, беа Виена и Истанбул. Зголемување на бројот на патници има и на линиите за Будимпешта, Прага, Загреб, Истанбул и Диселдорф. Сепак, најголем подем во 2009 година имаше на новите дестинации Подгорица и Тиват, преку кои трансферираат голем број патници за Рим. Помалку патници летале за Цирих, Рим, Љубљана, сите германски дестинации, Софија, Тирана и Сараево- велат во скопскиот аеродром.

Во компанијата „Скај вингс“, која работи како чартер-компанија, најавуваат дека ќе го зголемат бројот на летови и на нови дестинации во екот на летната сезона. Освен воведување дополнителни летови за Цирих, Диселдорф, Брисел, Хамбург, Берлин, Рим, Виена и Истанбул, раководството најавува и воведување на две нови директни линии.

- Ќе се воведе директна линија за Копенхаген од 15 јуни до 15 септември, два пати неделно, поради големиот интерес за дестинацијата во тој период. Исто така, од 1 јули до 31 август ќе има директна линија од Охрид до Амстердам. Со туристичките агенции договорени се и над сто чартер-летови до туристичките места во Турција и Египет - вели Ајан Џафероски, претседател на бордот на директори на „Скај вингс“.

И покрај лошата состојба во авиосообраќајот, скапите билети и непостоењето директни врски, Македонија и натаму ќе остане без национален авиопревозник што ќе сообраќа на повеќе линии и би требало да придонесе за пад на цените. Иако менаџерите на новиот концесионер на аеродромите во Скопје и Охрид, турската компанија ТАВ, сугерираа дека националниот авиопревозник е клучен за поевтинување на летовите, Владата засега нема интерес да формира државна авиокомпанија. Наместо тоа, државата ќе субвенционира одредени линии за кои смета дека се во интерес на македонските патници. Според најавите од Владата, веќе се прават проценки за тоа кои линии би биле од најголем интерес за патниците од земјава.

Лето без изненадувања
 
И во летниот ред на летање отсуствуваат имињата на нискотарифни компании, кои со години ја заобиколуваат Македонија. Од позвучните имиња како и досега, „Малев“ ќе лета за Будимпешта секој ден, Чех ерлајнс за Прага, Аустријан ерлајнс за Виена и Туркиш ерлајнс за Истанбул. Продолжуваат и секојдневните летови на ЈАТ за Белград, Кроација ерлајнс за Загреб, Адрија ервејс за Љубљана и „Монтенегро“ за Подгорица. Најголем интерес има за линијата за Цирих на која ќе летаат Хелветик ервејс шест пати неделно и „Еделвајс ер“ четири пати. Според најавите, од 15 јуни на оваа релација ќе оперира и „Скај вингс“ со 16 лета во текот на неделата. „Бугарија ер“ ќе лета за Софија трипати неделно, а „Меридијана ер“ за Верона и Рим.
 


Edited by SkyBoy - 22-Mar-2010 at 01:10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 22-Mar-2010 at 07:43
Авиосообраќајот е безбеден, убедува Контрола на летање Контролата на летање МНАВ преку соопштение ги отфрли обвинувањата на синдикатот на воздухопловните техничари дека македонското небо се контролира со застарена опрема со што, според синдикатот, се загрозувал квалитетот и безбедноста на авиосообраќајот.

„Безбедноста во давањето услуги на воздухопловната навигација, како и континуираното одржување на сите потребни стандарди согласно со европските критериуми е врвна обврска и приоритет на МНАВ. Досега не е регистрирана поплака од кој било од корисниците на услугите на МНАВ, ниту, пак, е регистрирано загрозување на безбедноста предизвикана од функционалноста на системите“, велат од МНАВ.

Според Контролата на летање, системот за автоматска контрола на летање во Македонија е еден од најсофистицираните во регионот. „Македонскиот систем е операционализиран во јануари 2002 година и континуирано и редовно функционалноста се одржува на највисоко ниво, а одржувањето се извршува од врвни домашни и странски експерти“, истакнуваат од МНАВ.

Оттаму велат дека со оглед на тоа што траењето на системите за контрола на летање е од 10 до 15 години, експертите од МНАВ, во соработка со Еуроконтрол, интензивно работат на подготовка на техничката спецификација за нов систем, чија имплементација се планира да биде по 2012 година.

„Потенцираме дека во период на глобална рецесија, МНАВ со рационализација и оптимизација на трошоците и со активниот ангажман за зголемување на бројот на прелетувањата и приходите, работи со цел да се избегнат штетните последици од рецесијата. Плановите за рационализација на трошоците и зголемување на бројот на прелетувања се доставени и до релевантните институции во Македонија“, информираат од МНАВ.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=9D480BDDDF9FF641BB5708CA20BBB2DB
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 23-Mar-2010 at 23:37
Дали ќе постои авионска линија за Сараево со новиот возен ред, конкретно во месец април? Веб-страницата на македонските аеродроми е нефункционална.

Би ве замолил, ако некој има некаква информација, нека пише, затоа што ова не е нормално, не може да се најде превоз од Скопје до СараевоBash!!!!!!!!
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 27-Mar-2010 at 00:15
Седум нови авиокомпании гости на Александар Велики
 


Во претстојната летна сезона ќе има зголемување на воздушниот сообраќај на скопскиот аеродром Александар Велики. Седум нови авиокомпании ќе летаат од скопскиот аеродром со новиот летен ред на летање што започнува од утре и ќе важи до крајот на октомври. Станува збор за швајцарската авиокомпанија Edelweiss Air која четири пати неделно ќе носи патници од и до Цирих. Четири пати во неделата кон Цирих ќе лета и компанијата Хелветика. Директна линија Скопје-Рим ќе воспостави италијанската компанија Meridiana која ќе лета секоја сабота на оваа релација. Два пати во неделата Скопје-Амстердам ќе лета холандската авиокомпанија Transavia, а исто толку летови овој превозник ќе обавува на релација Охрид-Амстердам.

Новите стопани на двата домашни аеродроми, туркиот концесионер ТАВ кој од први март ги презеде Александар Велики и Св. Апостол Павле, привлече четири нови авиокомпании од Турција да летаат од скопскиот аеродром. Така, по два пати во неделата Скопје со туристичката мека Анталија ќе ги поврзуваат турските авиокомпании Sunexpress, Corendon airlines i Tailwind airlines. Исто така, турската авиокомпанија Lotus Air ќе обавува по 10 летови на релација Скопје-Хургада.

Со летниот ред на летање, најмногу летови - 54, му се одобрени на домашниот авиопревозник Airlift service кој ќе обавува летови кон Цирих, Рим, Виена, Дизелдорф, Истанбул и Брисел. Вкупно 42 летови му се одобрени на црногорскиот авиопревозник Montenegro airlines кој секојдневно ќе лета на релација Скопје-Подгорица. Српската авиокомпанија ЈАТ airways со летниот ред на летање доби 29 летови и тоа 28 на релација Скопје-Белград, а во вторниците ќе лета и од Охрид. На словенечката авиокомпанија Adria airways и се одобрени 23 летови на релација Скопје-Љубљана, 16 пати во неделата Croatia airlines ќе лета Скопје-Загреб, а 14 пати неделно летови ќе има Malev на дестинацијата Скопје-Будимпешта. За Виена 11 пати неделно ќе лета Austrian airlines, по седум пати во неделата ќе летаат Turkish airlines кон Истанбул и Czech airlines кон Прага. Шест пати неделно ќе лета и Булгариа аир кон Софија.

Карго летови од Скопје кон Софија и Тирана со летниот ред на летање ќе има и авиокомпанијата Air Max на која и се доделени вкупно 10 летови неделно.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 27-Mar-2010 at 00:42
Луѓе летовиве ги бројат на ниво на месец или недела? Мислам дека е второто, затоа што нема шанси Монтенегро да лета по 6 пати во денот на релација Паланка 1 (Скопје) - Паланка 2 (Подгорица)! Ова е многу чудно претставување на месечно ниво, обично си е седмично. Плус голем дел од овие компании се плашам дека не објавиваат редовни а чартерни полети, на чело со турските, Трансавиа, Хелветика итн. Реално нема помрднување според мене во бројот на редовни полети во седмицата.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 27-Mar-2010 at 00:52
dobro e,sepak e nekakvo razdvizuvanje

Me interesira dali ovoj raspored do oktomvri moze da bide smenet primer ako nekoja kompanija projavi interes da leta ili treba da ceka do oktomvri za nov raspored
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 27-Mar-2010 at 02:06
Распоредите за редовните линии се прават неделно. Освен за чартерите што се убацуваат измеѓу.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 28-Mar-2010 at 12:47
Originally posted by Andrej_LJ

Луѓе летовиве ги бројат на ниво на месец или недела? Мислам дека е второто, затоа што нема шанси Монтенегро да лета по 6 пати во денот на релација Паланка 1 (Скопје) - Паланка 2 (Подгорица)! Ова е многу чудно претставување на месечно ниво, обично си е седмично. Плус голем дел од овие компании се плашам дека не објавиваат редовни а чартерни полети, на чело со турските, Трансавиа, Хелветика итн. Реално нема помрднување според мене во бројот на редовни полети во седмицата.


Нека не те чуди Андреј... Една пријателка пред неколку недели леташе за Цирих преку.............. Подгорица Ohno.

Луѓето во Црна Гора очигледно имаат некој план и лека полека го реализираат.


Edited by pbanks - 28-Mar-2010 at 12:48
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 30-Mar-2010 at 01:22

Директна линија до Виена

Домашниот авиопревозник „Скајвингс“ воведе директна авиоврска Скопје – Виена - Скопје. Летот трае околу час и 40 минути, а авионите на компанијата на оваа нова линија ќе сообраќаат секој понеделник и четврток. Цената на повратен билет чини 250 евра со вклучени аеродромски такси, додека, пак, цената на отворена повратна карта изнесува 300 евра. Виена наскоро ќе биде достапна и преку Охрид. Компанијата планира да започне со чартер-летови кон Мајорка. (М.П.)                                                                                                                                                          http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=0455B3374C70F449A0C02555EEA286C9  

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 31-Mar-2010 at 00:17
Туркиш ерлајнз“ национален авиопревозник?

Не само ТАВ туку и македонските власти ја посакуваат оваа реномирана турска компанија

Соња Маџовска


„Туркиш ерлајнз“ да биде новиот национален авиопревозник во земјава, лобира ТАВ откако ги презеде аеродромите. Од ТАВ очигледно не седат со скрстени раце. Турците само што дојдоа во Македонија, најавија дека и самите преговараат да донесат авиокомпанија што ќе го носи македонското знаме, бидејќи сметаат дека само така аеродромите во земјава ќе можат да се борат со конкуренцијата во регионот, а патниците да добијат поевтини авиобилети.

Претставниците на ТАВ во Македонија, освен оваа информација, во оваа фаза не сакаат ништо повеќе да коментираат.

Сепак, позитивни сигнали за влегувањето на „Туркиш ерлајнз“ во авиобизнисот во земјава стигнуваат и од македонските воздухопловни власти. Тие со задоволство ја чекаат апликацијата од оваа реномирана турска авиокомпанија, по што веруваат дека таа без никакви проблеми ќе добие дозвола за работа.

Според првиот човек на Агенцијата за цивилно воздухопловство Зоран Крстевски, се' зависи од тоа кога и за што ќе аплицира „Туркиш ерлајнз“.

„’Туркиш ерлајнз‘ треба прво да аплицира кај нас. Доколку го сторат тоа, би ги прифатиле. Нормално, треба да ги исполнат условите согласно со европските стандарди. Компанијата треба да поднесе бизнис-план до АЦВ, да го определи типот на сообраќајот и да прецизира дали сакаат да бидат чартер или редовен авиопревозник во земјава. Позитивен е односот на државата. ’Туркиш ерлајнз‘ веќе е присутна во регионот и ова е оправдан пристап да сакаат да дојдат и во земјава. Станува збор за многу реномирана авиокомпанија. Нејзиниот влез во земјава може да предизвика интерес и кај други авиокомпании. Тоа ќе биде добро за Македонија“, изјави вчера Кртсевски за „Утрински весник“.

Тој смета дека со модернизацијата на „Александар Велики“ ќе се создадат сите предуслови тој да прерасне во регионален аеродром. Само софискиот аеродром ќе биде сличен како нашиот по големина, додека другите аеродроми во регионот се многу помали.

Крстевски вели дека во прилог на сево ова се и измените на Законот за воздухопловство, кој е веќе во собраниска процедура, а со кој ќе се создаде целосна либерализација на македонското небо. Со овој Закон државата ќе има можност да субвенционира летови за кои не постои комерцијален интерес, но се значајни за економскиот и за социјалниот развој на одреден регион во земјава. „Со Законот се пренесуваат и правата од АЦВ кај аеродромите. Тие ќе одредуваат, односно турски ТАВ, која авиокомпанија ќе лета од Македонија и кон Македонија. Секоја авиокомпанија ќе може да лета и затоа нема да бара дозвола од државата, туку од ТАВ. Ние само ќе ја регулираме безбедноста“, вели Крстевски.

И покрај овие интересни најави за зголемување на бројот на летовите и авиокомпаниите што ќе оперираат во земјава, сепак, и натаму останува неизвесно кога официјално ќе почне модернизацијата на аеродромот „Александар Велики“. Според претставниците на ТАВ во земјава, тие се подготвени да почнат, но се' уште чекаат договор меѓу двете Влади за доаѓањето на турскиот премиер Реџеп Таип Ердоган. Тој треба да ја посети Македонија со уште 150 бизнисмени за да и' се даде поголемо значење на оваа турска инвестиција, тешка 200 милиони евра. „ТАВ веќе започна со подготовка за градежните работи. Најпрво ќе се гради во областа каде што сега е лоцирана воената инфраструктура. Таа ќе биде дислоцирана, за што чекаме писмено одобрување од Министерството за одбрана. Тоа е процес што е во тек и го очекуваме тоа одобрение многу скоро. ТАВ е подготвен со целата механизација, а во меѓувреме се финализираат дизајните и истражувањето на почвата на таа локација. Што се однесува до церемонијата за официјален почеток на изградбата на која треба да присуствува и турскиот премиер, ТАВ е во очекување на конкретен договор меѓу македонската и турската влада. ТАВ е подготвен за организација на тој настан, во оној момент кога ќе биде постигнат договор со турскиот премиер. Очекуваме тоа да се случи многу скоро. ТАВ веќе го започна процесот на градба, при што нема никакви проблеми и сите активности се спроведуваат според планираното“, изјавија вчера за нашиот весник претставниците на ТАВ во Македонија.                                                                                                                                            http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=8ECF68B5FA0B6D4ABE2C1A170F565122   

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 31-Mar-2010 at 15:25

Монтенегро ерлајнс“ се нуди да ги штити интересите на Македонија

31 март 2010, 14:44
Извор: Макфакс
Скопје

Црногорскиот авиопревозник „Монтенегро ерлајнс“ е подготвен да ги штити националните интереси на Македонија, која нема сопствен национален авиопревозник.

Ова денеска во Скопје на македонскиот министер за транспорт и врски Миле Јанакиевски, му го понуди неговиот црногорски колега Андрија Ломпар

„Секој недостаток во цивилното воздухопловство и потребите на патниците во Македонија кои можат да се почувствуваат поради непостоење на национален авиопревозник, компанијата „Монтенегро ерлајнс“ може да ги надополни и да ги заштити македонските интереси, исто како што ги штити интересите на Црна Гора“, изјави Ломпар.

Тој притоа додаде дека значењето на националните превозници станува се помало, поради обврската за целосна либерализација на пазарот во цивилното воздухопловство, што го има секоја земја потписничка на меѓународниот договор за „Единствено европско небо“.

Ломпар и Јанакиевски разговарале и за можноста од отворање на авионска линија Охрид-Тиват, покрај веќе постоечката Скопје-Подгорица.

Двајцата министри денеска во Скопје потпиша договор Спогодба за меѓународен превоз на патници и стока, со кој што транспортерите од една држава се ослободуваат од плаќање на такси и надоместоци во другата држава.

Јанакиевски по средбата изјави дека Македонија побарала од Црна Гора укинување или намалување на еколошката такса за македонските превозници, која се движи од 10-150 евра. /крај/ап/                                                                                                                                                          http://www.makfax.com.mk/#103345  

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 01-Apr-2010 at 19:27

Со авио карго до поголем извоз

Македонија се поврза со редовна карго линија со Европа. Чешката авио компанија ЧСА Ерлајнс поради зголемениот интерес за брз транспорт на стока секој четврток ќе оперира со карго лет до Прага.
За услугите најзаинтересирани биле од фармацевската и текстилната индустрија, како и од странските компаниите кои произведуваат роба наменета за странскиот пазар.
 
Од компанијата велат дека домашните фирми не биле добро запознаени со можностите на карго превозот и сите сметале дека истиот е премногу скап. На глобално ниво иако е забележан пад од дваесетина проценти се уште масовно се користи.
 
Еднаш неделно на Александар Велики ќе пристигаат и ќе се товараат стоки кои подлежат на краток транспорт, а неможат да се пренесуваат со комерцијален лет.
 
Сега ова е прв чекор кој според упатените во секторот скопскиот може да го претвори во регионален централен карго аеродром.


http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/so-avio-kargo-do-pogolem-izvoz
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 06-Apr-2010 at 19:11

Бизнисмени лобираат за национален авиопревозник

Влезот на Турски ТАВ го отвори прашањето за потребата од национална авиокомпанија. Турците веќе водат сериозни преговори со Агенцијата за цивилно воздухопловство за формирање на нова приватна авио компанија што ќе лета под македонското знаме. Во меѓувреме ја убедуваат и турската авио компанија Туркиш Ер Лајн да влезе на македонскиот пазар како национален авиопревозник. Во аеродромските кругови веќе се коментира дека турците заедно со македонски бизнисмени ќе формираат национален превозник. И првиот човек на ТАВ Македонија, Орнекол потврди дека разговарале со Туркиш Ер Лајнс и со АЦВ, оттаму првично добиле позитивни сигнали.

Мурат Орнекол ТАВ Македонија вели: Ние ги поканивме, но ако одлучат тоа ќе биде 51 % акции на Туркиш Ер Лајнс, останатата инвестиција ќе ја врзат со некој домашен авиопревозник.

Ако ова се реализира, тоа ќе биде само приватна инвестиција без учество на државен капитал.

Миле Јанакиевски - Министер за Транспорт и врски тврди дека државата нема интерес од национален превозник, бидејќи искуствата покажале дека тие носат загуби.

Турците веќе неколку пати предупредија дека на земјава и е потребен национален превозник. Тоа се прави за да се привлечат ниско буџетни компании што ќе понудат евтини летови кон европските земји - нешто што конкуренцијата во регионот одамна го практикува.

06.04.2010, 15:04
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=59079



Edited by pbanks - 06-Apr-2010 at 20:34
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 07-Apr-2010 at 20:04

Домашни бизнисмени сакаат да формираат авиокомпанија-преговорите со АЦВ во тек

ТАВ не е единствениот што лобира за национален авиопревозник кај воздухопловните власти. Според информации на канал 5 и домашни бизнисмени сакаат да учествуваат во формирање национална авиокомпанија. Неофицијално во игра е бизнисмен на една национална телевизија и домашна авиокомпанија. Заедно со странски партнер сакаат да оформат нов домашен авиопревозник што ќе лета под македонско знаме. Од Агенцијата за цивилно воздухопловство не откриваат детали од преговорите. Директорот Зоран Крстевски за Канал 5 вели дека е добро дојден секој што има интерес да лета во Македонија. Потврди дека веќе има интерес, но според Крстевски мора прво да се исполнат обврските од европските регулативи. Услов е компанијата да биде брендирана, да понуди чартер или редовни линии, да достави двегодишен бизнис план, програма за одржување и сервисирање на услугите. Компанијата може да лета и со само еден авион. Засега предлози има но не и официјално барање до Агенцијата. Она што неофицијално кружи во авионскиот бизнис е дека најверојатно влезот на ТАВ на македонскиот пазар ќе овозможи и влез на Туркиш Ер Лајнс.
Менаџери од ТАВ информираат - ако Туркиш Ер Лајнс одлучи да инвестира во земјава тоа најверојатно ќе биде со домашни бизнис партнери. Но 51% од пакетот акции би го имале турците останатиот дел локалните бизнисмени. Владата веќе се изјасни не сака да биде акционер во авионскиот бизнис.                                                                                                                                                                                        http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=59123 
07.04.2010, 15:36



Edited by pbanks - 07-Apr-2010 at 20:10
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.711 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.