![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 45> |
Author | ||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||
*** Убава вест за возољубители ***
Edited by Vladimir P - 24-Mar-2010 at 12:31 |
||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||
![]() За жал ама баш никој не е заинтересиран кај нас за ваков тип на туризам, кој во светот е во страшен подем. Нашите историски возови трулат !!! |
||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|||||||||
Седум жртви во тешка железничка несреќа во ИталијаНајмалку 7 лица загинаа, a 20 се повредени откако патнички воз излетал од шините во северниот дел на Италија
![]() Според привичните извештаи повредените лица биле во критична состојба и се префрлени во локалните болници. Причината за оваа железничка несреќа во близина на градот Мерано,
на 300 километри северно од Венеција се уште не се познати.
Се претпоставува дека причина за несреќата е лизгање на земјиштето
покрај пругата.
Edited by zookisk - 12-Apr-2010 at 13:27 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||
Може да се нагласи дека тоа е една од најмодерните пруги изградена 2005 год.
Повеќе на http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Train-Derails-Near-Bolzano-In-Italy-At-Least-Seven-Dead/Article/201004215599724?lpos=World_News_Top_Stories_Header_3&lid=ARTICLE_15599724_Train_Derails_Near_Bolzano_In_Italy:_At_Least_Seven_Dead_ |
||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||||||
Говоревме за модерните возови во Бугарија и БиХ, а слободно може да се каже дека и Србија не престигна. Денес потпишан договор за 10 нови дизел моторни гарнитури за Српските железници, а дополнително Србите имаат добиено и кредит за купување на електромоторни гарнитури, со ова остануваме дупка на Балканот.
"Železnice Srbije" i "Metrovagonmaš" iz Rusije potpisale ugovor o kupovini deset novih dizel-motornih vozova Sreda, 14. April 2010. Generalni direktor "Železnica Srbije" Milovan Marković i rukovodilac ruske kompanije "Metrovagonmaš" Vladimir Oseev potpisali su 14. aprila u Beogradu Ugovor o kupovini deset novih dizel motornih vozova, iz kredita međunarodne železničke banke "Eurofime". Srpske železnice, posle gotovo tri decenije, nabavljaju nove vozove za putnički saobraćaj, kojI će, kako je planirano, biti namenjeni unapređenju unutrašnjeg, posebno regionalnog saobraćaja na neelektirificiranim prugama u Srbiji.
Potpisivanju ugovora prisustvovali su i ambasador Ruske Federacije u Srbiji Aleksandar Vasiljevič Konuzin, državni sekretar u Ministarstvu za infrastrukturu Srbije dr Slavoljub Vukićević i predsednik Upravnog odbora srpskih železnica Zoran Anđelković, kao i predstavnici "Železnica Srbije" i "Metrovagonmaša". - Vrednost ovog ugovora iznosi 34 miliona 380 hiljada švajcarskih franaka, a pored nabavke novih deset dizel-motornih vozova, njime su obuhvaćeni i kupovina alata i opreme za održavanje, potrošnog materijala i rezervnih delova, izrada tehničke dokumentacije i obuka osoblja srpskih železnica, - rekao je generalni direktor srpskih železnica Milovam Marković. Prema njegovim rečima, sredstva za nabavku novih vozova obezbeđena su iz kredita međunarodne železničke banke "Eurofime". Na tenderu, koji je raspisan krajem prošle godine, učestvovale su četiri velike evropske kompanije: CAF iz Španije, "ŽOS Vrutky" iz Slovačke, ruski "Metrovagonmaš" i hrvatski "Gredelj". Ruska kompanija "Metrovagonmaš", koja je deo "Transmaš" holdinga, izabrana je kao najpovoljnija na međunarodnom javnom tenderu, čiju je realizaciju pratila i sama "Eurofima". - Ugovorom je predviđeno da se prvi dizel motorni voz nađe na srpskim prugama za oko godinu dana, dok će preostalih devet biti u saobraćaju najviše za dve godine, - istakao je Marković. - Ovaj ugovor je izuzetno važan jer je jedan od prvih koji se potpisuje između naše dve zemlje, što govori da imamo stabilne odnose sa perspektivom u budućnosti, jer se otvaraju nove mogućnosti za našu saradnju. Do sada su naši odnosi bili prvenstveno vezani za energetiku, ali ja mislim da će sfera infrastrukture postati druga u nizu oblasti naše saradnje. Nadam se da će ovaj ugovor biti samo osnova za druge ugovore koji se trenutno razmatraju. Posebno sam zadovoljan što je ruska kompanija učestvovala na međunarodnom tenderu i pobedila, što govori o tome da moramo razvijati direktne odnose izmedju kompanija izmedju Srbije i Rusije, - rekao je ambasador Konuzin. - Ovo je prvi ugovor koji naša firma potpisuje u Srbiji i za nas je to izuzetno važno, jer izlazimo na novo tržište, gde ranije nismo bili prisutni. Uveravam vas da će svi uslovi predvidjeni ugovorom biti u potpunosti izvršeni. Ja se nadam da ćemo isto ovako biti dočekani i kada za godinu dana isporučimo prvi voz, a da će oni u Srbiji biti eksploatisani kao što to čine i vaši najbliži susedi Madjari i Bugari. Nadam se da ovaj ugovor nije i poslednji koji se potpisuje i da će naši odnosi biti još veći i još čvršći, - poručio je povodom potpisivanja ugopvora Vladimir Oseev, rukovodilac ruske kompanije "Metrovagonmaš". Novi vozovi, kako je i zahtevano konkursnom dokumentacijom, biće proizvedeni po svim domaćim i međunarodnim standardima. Opremljeni su savremenim sistemom klimatizacije, ventilacije i grejanja, kao i sistemom za upravljanje, kontrolu i dijagnostiku. Njihova maksimalna brzina može da bude i do 160 kilometara na sat, ali će ona zavisiti od stanja železničke infrastrukture u Srbiji, pa je ugovorom predvidjeno da se mogu kretati do 100 kilometara na sat. Ovi vozovi imaće unutrašnji video-nadzor, unutrašnji i spoljni displej, ozvučenje, kao i savremene vakuum toalete namenjene i osobama s posebnim potrebama. S obzirom na tehničke karakteristike, predviđeno da ovakvi dizel motorni vozovi budu u saobraćaju 35 godina. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||
![]() Има ли некаде повеќе инфо околу моделот и техничките карактеристики? |
||||||||||
![]() |
||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||||||
Cloverstack, ова е официјалната страница на производителот: http://www.metrowagonmash.ru/ . Интересно е што оваа компанија е специјализирана првенствено за производство на вагони за метро.
Еве и некои слики од гарнитурите што ќе ги добие Србија: ![]() Интересно е што во Русија се во вожња уште од 2005 година. Како што гледате, има дводелни и троделни гарнитури. Од текстот објавен претходно може да се забележи дека ќе имаат навистина завидна опрема, вакум-тоалети, климатизација, видеонадвор... ![]() |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||
![]() Денеска во Софија се претставија првите 5 целосно рециклирани патнички вагони, заедно со еден вагон-бистро, од страна на Вагонноремонтен завод - град Септември. Цената на еден вагон е околу 1 милион лева, односно половина милион евра. Овие 5 вагона ќе возат во склоп на новиот експресен воз Софија - Бургас, наречен Бургас Уикенд експрес, кој ќе застанува само во Пловдив. Времето на патување е 5 часа и 40 минути. Уште 7 нови вагони се пред завршување и ќе бидат пуштени по новиот експресен воз за Варна, наречен Варна Уикенд експрес. Вагоните имаат климатизација, сензори за пожар, приклучоци 220V а до крајот на годината ќе се воведе и бесплатен безжичен интернет во сите експресни возови и на сите поголеми жел. станици. Инаку напоменато е дека цената на еден рециклиран вагон (500 000 Е) е 5 пати пониска од онаа на нов купен вагон од истата класа. Мислам дека треба и ние да модернизираме барем 10 наши вагони, дел од кои би возеле внатре, а дел надвор од Македонија. Сепак половина милион евра за парче е тотално прифатлива цена. Edited by Andrej_LJ - 17-Apr-2010 at 21:28 |
||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||||||
Браво за бугарите, сум се возел во нивните возови и не можат да се споредат со нашите, а цените на возните карти сеуште се евтини.
Сепак, доколку правиме ваква реконструкција на вагоните во иднина, ја би склучил договор со загребски Гредељ. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||||
Тирана и Приштина ќе се поврзат со пруга
Тирана и Приштина се согласија да започнат нов проект со кој предвидува поврзување на овие две земји преку железнички сообраќај. „Покрај поврзувањето со модерниот автопат што е завршен во Албанија, а ќе се гради и на Косово, гледам голем напредок на Косово кое станува сериозен фактор за стабилноста и мирот во регионот“, оцени Скендер Хисени Бериша, косовскиот министер за надворешни работи. На средбите со претседателот на Албанија Бамир Топи и претседателката на Собранието Јозефина Топали, Хисени побарал од Албанија да лобира за признавањето на Косово кај државите кои се уште не го признале./крај/мн/ми http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=122290 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||
Во неколку слики како некој во Хрватска прославува годишнина
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() foto: Stanley, Thommo, STIB, seabral |
||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||
|
||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||
На први мај штрајк на грчките железници
![]() http://www.ereporter.com.mk/mk-mk/Details.aspx?Title=6702 П.С. Редно беше да го наведат изворот-авторот на сликата |
||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||
Прилог по повод на представување на книгата на Волган Шивелбуш „Историја на железнички патувања“
ХРТ-ТВ |
||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||||
Српската железница ќе се реконструира со чешки пари05.05.2010 | автор: Мк
Фондови
![]() Модернизацијата и реконструкцијата на пругата на коридорот 10 од Ниш до Димитровград, ќе биде првиот проект кој овие две држави заеднички ќе го реализираат.За оваа намена чешката „Експортна банка“ одобри кредит во висина од 120 милиони евра. Кредитот ќе биде со каматна стапка
од 2,5% годишно со рок на отплата од 10 години и грејс период од една
година. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||||||
Страшно е што земја како Македонија која што е понапред во евроинтегративните процеси не може да обезбеди европски кредити, додека на Србија тоа и оди од рака.
Мислам дека главен проблем е што не се лобира доволно од државните институции во земјава и што нема добро обучени тимови за изработка на проекти со кои би се аплицирало за кредити. Edited by BOJAN - 06-May-2010 at 10:32 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||
Бојане, за жал во многу области каде сме добиле кредити не сме ги искористиле а таму када можеме да аплицираме и да ги искористиме немаме проекти.
|
||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||
|
||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||
![]() Edited by Cloverstack - 06-May-2010 at 12:06 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||
Сепак треба да се разбере дека ова е чисто ЗАДОЛЖУВАЊЕ а не за некаква неповратна помош од ЕУ. Тоа ќе има последици како во Хрватска еден ден и преголемо задолжување во земји во кои нема извоз е доста ризично. Мислам дека не се обидуваме да се задолжуваме за правилните проекти, ние пак како најголеми будали ем трупаме долг, ем не инвестираме во продуктивни сектори како железницата.
|
||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |