build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 244>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 16-Apr-2010 at 11:22

„Bulgaria Air“ ќе лета три пати неделно во Скопје.
Бугарската авиокомпанија „Bulgaria Air“ од јуни годинава ќе нуди летови Скопје-Софија два пати неделно.

Поаѓањата од Софија ќе се одвиваат во четврток и недела, додека од Скопје за Софија компанијата ќе лета во понеделник и петок.

Бугарската компанија во јули ќе додаде уште по еден лет во двата правци. Од Софија ќе се тргнува и во вторник, додека од Скопје и во среда. Со тоа, компанијата ќе понуди летови во двата правци три пати неделно.
http://makfax.com.mk/#104692

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 27-Apr-2010 at 14:01

Македонија и Катар потпишаа Спогодба за редовен воздушен сообраќај

Скопје, 27 април 2010 (МИА) - Македонија и Катар денеска потпишаа Спогодба за редовен воздушен сообраќај меѓу двете земји, соопшти Агенцијата за цивилно воздухопловство.

Со спогодбата се создаваат услови, една од најдобрите светски авиокомпании „Катар аир“ да оперира со редовните авио линии до Македонија.

Договорот во Доха го потпишаа директорите на агенциите за цивилно воздухопловство на Македонија и Катар, Зоран Крстевски и Ибрахим Абдул

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=73421452&lId=1&pmId=504

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 27-Apr-2010 at 17:01


?

Чекај, ние им плативме за ова, така?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 27-Apr-2010 at 18:22


Линија до некој од блискоисточните хабови е многу логична работа од обостран интерес. Qatar Air сигурно сака да превезува патници од регионот преку нивниот хаб во Доха. Има доста дијаспора во Австралија и Нов Зеланд, се повеќе се патува и кон далечниот исток, а и блискиот исток сам по себе е веќе етаблирана дестинација, така да потенцијал има и не е нова идејата за вакво поврзување. Дали Qatar Air, или Etihad или Emirates (мада за да влезат последниве треба навистина солиден потенцијал со оглед на тоа дека најмал авион во флотата им е Airbus A330-200), некој мораше да биде прв што најде сметка, а доколку бевме попаметни тоа сигурно ќе се случеше и многу поодамна. Ова во овој момент ми доаѓа како охрабрување за проектот на TAV.


Edited by Cloverstack - 27-Apr-2010 at 19:23
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 27-Apr-2010 at 19:48
Јасно ми е дека сакаат „хаб“ и тука (повеќе линија доттука него хаб) и се радувам за оваа вест, и дури ми се чини и дека ТАВ има малку смешано прсти, сепак се горе-долу братски народ (по религија) со богатите ѕверови од заливот (Катар, Кувајт и ОАЕ).
Не да бидам грешно сфатен, ама сепак пологично ми е да ги избереле како хаб Приштина или Сараево, бидејќи имаат ем поголема дијаспора од нас во земјите кои ги опслужуваат Qatar Airways, Etihad и Emirates, ем многу голем број на верници кои одат на аџилак во Саудиска Арабија, па со тоа би им се отворил многу поголем пазар од оној што се нуди преку Скопје каде што би се опслужувале само три-четири дестинации барани на македонскиот пазар - САД, Австралија и Нов Зеланд. Додуша не дека не можат Косоварите да летаат преку Скопје, но сметам дека има многу поголем интерес на Косово или во БиХ за летови до арапските држави каде што и многумина се школуваат, отколку кај нас. Иако звучи премногу чудно ова што ќе го кажам, изгледа сме постабилна држава од тие двете па се решиле да дојдат тука, ама ништо помалку веројатно не е дека најмногу поради ТАВ кој е турски.


Edited by гитардемон - 27-Apr-2010 at 19:59
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 27-Apr-2010 at 20:38


Не, не реков дека ова значи дека Qatar Air ќе прави свој хаб во Скопје, туку дека ќе го хранат својот хаб во Доха од овдека.

Дијаспората во случајов треба да се гледа исклучиво према дестинацијата. Ние имаме солидна дијаспора во Австралија и Нов Зеланд, а за Qatar Air токму тие дестинации се оние за кои може да влезе во шема.

Аџилакот исто не е фактор за редовна линија бидејќи е сезонска работа која би била предмет на чартери.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 27-Apr-2010 at 22:02
И уште нешто за темава да не заборавиме дека за Хаџилак треба ВИЗА ,а тоа се добива само од ИВЗ, исто и за околните држави треба виза, во ова криза, многу малку летови има за хаџилак годишно ,едино што ТАВ го избра овој потег е друг проблем , во Турција се чека аџилак со грепка, а во Скопје не,можеби тоа им е целта, тука моше да профитираат.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 03-May-2010 at 19:01
go postirav tekstov oti se spomnuva ohrid.i ne mi e jasno kade e registrirana aviokompanijata?

Српската туристичка агенција „Контики“ основа своја авиокомпанија

03.05.2010 | автор: Мк Фондови

Најголемата српска туристичка агенција „Контики“ ќе отвори сопствена авиокомпанија за превоз на туристи под називот „ Контики скај“.

Сопственикот на агенцијата Слободан Миќиќ изјави дека еден авион е веќе набавен и во тек е негово регистрирање, а исто така во најбрз можен рок се очекува да биде извршена набавка на уште два авиони.

Во текот на сезоната голем број на чартер летовите тргнуваат од Црна Гора и Шпанија, при што агенцијата планира во најбрз можен рок да воведе нова линија за Охрид, која ќе претставува нива дестинација и понуда на самата компанија.

http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/15963-%D1%81%D1%80%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0-%E2%80%9E%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8%E2%80%9C-%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D1%81%D0%B2%D0%BE%D1%98%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%98%D0%B0.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 08-May-2010 at 10:17

Српски ЈАТ со авио - линија за Охрид

08 мај 2010, 10:18
Извор: Макфакс
Белград

Српската авиокомпанија “ЈАТ Ервејс“, најави дека од 18 мај ќе воспостави сезонска авионска линија Белград - Охрид.

На оваа линија кон македонското туристичко место, според ЈАТ, авионите ќе сообраќаат само еднаш неделно, во вторниците./крај/бета/см

http://www.makfax.com.mk/#106957
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 10-May-2010 at 16:35
Ерлифт сервис стана единствен редовен превозник
Авиокомпанијата Ерлифт сервис соопшти денеска дека станала единствен редовен авиопревозник во Македонија.

Во соопштението на компанијата се наведува дека Ерлифт сервис од Агенцијата за цивилно воздухопловство доби решение за одржување на редовен воздушен сообраќај на сите дестинации, кои ги опслужува.

Ерлифт одржува линии од Скопје за Истанбул, Дизелдорф, Виена, Рим, Цирих, Брисел, Хамбург/Берлин и Копенхаген.

http://makfax.com.mk/_tools/article/107151/view

Од каде па сега ова !?Question

Edited by Мартин - 10-May-2010 at 16:35
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 10-May-2010 at 20:32
demantirana e vesta nema nikakva vrska 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 10-May-2010 at 20:36
Демантиран е делот дека се работи за национален авиопревозник, но не и за редовен. Тие линии што доосега ги возеле чартер, сега компанијата ќе ги вози редовно. Ништо ново. Вероватно поради зголене број патници, па намлен е ризикот дека нема да наполнат авион.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 10-May-2010 at 21:04
Јас и не видов дека некаде се спомна дека ќе биде национален превозник. Под единствен редовен авиопревозник од МК веројатно значи дека е единствената авиокомпанија регистрирана во МК која врши редовен авио превоз. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 10-May-2010 at 21:06
Па не е единствена. Кроција, Адриа, Луфтханса, Аустриан, Малев, Јат сите си имаат редовни линии. Првично се објави некаде дека се едиствен редоваен национален превозник, па после тоа управата демантирала и од компанијата се извиниле за грешката и објавија дека добиле дозвола за редовен превозник на линитите кои веќе ионака ги работеле како чартер. Ништо ново.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 10-May-2010 at 21:08


Originally posted by pbanks

Јас и не видов дека некаде се спомна дека ќе биде национален превозник. Под единствен редовен авиопревозник од МК веројатно значи дека е единствената авиокомпанија регистрирана во МК која врши редовен авио превоз. 


многу јасно дека други компании си летаат но тие не се регистрирани во МК
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 16-May-2010 at 20:27
ИНТЕРЕС ВО АВИОПРЕВОЗОТ
Три фирми со редовни летови?


Две авиокомпании со мешовит домашен и странски капитал, „Мат ервејс“ и „Монтер“ чекаат дозвола за редовен авиопревозник. Компанијата „Ерлифт сервис“ веќе доби дозвола за редовен авиопревозник кон шест дестинации кои ги опслужува, Рим, Виена, Истанбул, Цирих, Диселдорф и Брисел. Во Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ) велат дека за една компанија да добие дозвола за редовен авиопревозник треба да исполни одредени економски и безбедности услови, меѓу кои да има и воздухоплов запишан во регистарот на воздухоплови на Република Македонија. Таа за тоа мора да добие дозвола и од земјите кон кои ќе одржува редовни авиолинии. Разликата меѓу редовен авиопревозник и чартер-компанија е во обврските. Редовниот авиопревозник има обврска да направи зимски и летен ред на летање и има обврска да лета и кога нема доволен број патници. Редовен авиопревозник не е исто што и национален кој треба да биде во мнозинска сопственост на државата. 
- Воздухопловот може да биде во долгорочен закуп и без екипаж. Постапката со барањето на „МАТ ервејс“ е во втора фаза на проверка на воздухопловот во сервисот во Белград, додека чекаме одговори од „Монтер“ на забелешките на документацијата што беше поднесена. Очекуваме целата постапка по барањата да заврши за еден месец до месец и половина - вели Дејан Мојсовски од АЦВ. 
Во компанијата „Ерлифт сервис“ велат дека ги исполнуваат условите за редовен авиопревозник зашто поседуваат едно летало на лизинг, а кон крајот на месецот и почетокот на наредниот треба да добијат уште едно. 
- Како редовен авиопревозник ќе имаме поевтини тарифи на аеродромите. Тоа ќе ги поевтини и билетите – вели Хелена Роза, портпаролка на „Ерлифт“. 
Таа додава дека компанијата веќе побарала дозвола од земјите кон кои ќе одржува редовни авиолинии и очекува одговори за најмногу еден месец. 
http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=2022&ArticleID=140823

Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 20-May-2010 at 16:55
Стартуваа чартер линиите со Србија и Израел до охридскиот аеродром
Охрид, 20. мај (ИНПРЕС)

Интензитетот на сообраќајот на охридскиот аеродром во месец мај е значително зголемен.

Од оваа седмица стартуваше новата авионска линија со Белград и редовната чартер-линија со Тел Авив, Израел.

Првите израелски туристи пристигнаа минатиот вторник, а што се однесува до другите странски туристи, поголемиот наплив на традиционалните холандски гости се очекува на почетокот на следниот месец.

Во периоодот кој следи се очекуваат туристи од Србија. Тие ќе пристигнуваат во Охрид со новата авионска линија Белград-Охрид.

Чартер-линијата со Израел годинава е со нов превозник. По првите израелски туристи минатата недела, во Охрид во наредниот период се очекуваат и другите најавени странски туристи, вели Томислав Тунтев од Охридскиот аеродром "Св. Апостол Павле":

- Првите 85 израелски туристи пристигнаа во Охрид минатиот вторник. Што се однесува до другите дестинации, пристигнаа и првите холанѓани, меѓутоа во текот на месец мај летот е од Амстердам до Скопје, а туристите ги носат со автобуси до Охрид, меѓутоа, од почетокот на јуни очекуваме и дирекно Охрид да биде поврзан директно до Амстердам, со посебен чартер-лет, така што полека, онака како што беше најавувано почнуваат да се остваруваат најавите за започнување на овие чартер-линии.

Во јуни започнува и чартер- линијата со Москва, со вкупно 8 чартер-летови со руски туристи.

Зголемениот обем на сообраќај со таканаречениот етнички или работнички туризам, ќе придонесе за зголемен број на операции до и од Цирих, додава Тунтев.

http://www.inpress.com.mk/default.asp?ItemID=F8FE7CD82170664483E3BFC9DC07D83C
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 20-May-2010 at 17:35
Cheers
Back to Top
Firko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Firko Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 22-May-2010 at 14:23
Што се случи со воспоставената врска Скопје- Амстердам ?!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 26-May-2010 at 15:18

Новоформираната МАТ Ервејс очекува што поскоро дозвола за летање од АЦВ

Авиокомпанија под името „МАТ Ервејс“ за опслужување чартер летови формираа во Скопје српската туристичка агенција Кон Тики Травел и компанијата Метрополитен инвестмент груп од Белград.

Сопствениците на МАТ Ервејс денеска преку соопштение информираа дека авиокомпанијата располага со сопствен авион од типот Боинг 737 - 500 и оти вработува 60 лица.  

Очекуваат во што пократок рок од Агенцијата за цивилно воздухопловство да добијат дозвола за летање, за што, како што тврдат, ја доставиле целата неопходна документација. Во плановите за работење најавуваат директни летови за Охрид како и аранжамани за познатите туристички центри во Србија.

Според соопштението, единствена врска на МАТ Ервејс со македонскиот поранешен редовен авиопревозник МАТ, кој моментно е во стечај, е сличноста на името кое го здржале поради желбата компанијата под тоа име да биде добар амбасадор на Македонија под чие знаме и ќе сообраќа.  

Сопствениците на новата авиокомпанија очекуваат годинава да остварат приход од 10 до 15 милиони евра, врз основа на инвестиците кои ги вложиле.

http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/novoformiranata-mat-ervejs-ochekuva-shto-poskoro-dozvola-za-letanje-od-acv
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.727 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.