build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 12-Mar-2010 at 02:13
Originally posted by Danielbtmk

Која локомотива се рaсипа во прилеп пред 2-3 дена? 661-236 или 661-238 или можеби некоја друга бидејќи тие најповеќе ги пуштаат за битола?



Ako mislime za istiot voz t.e 4902 koj se rasipa vo 14:30....toa bese lokomotivata MZ 661-146
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 04-Apr-2010 at 21:21

Зошто го нема повеќе синиот вагон т.е. вагон со кревети? Ова го кажувам за Битола затоа што пред неколку години често го пуштаа тој вагон, но сега повеќе го нема... ?!

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 04-Apr-2010 at 22:42
Daniel, мислиш на бело-плавите кушет вагони?

Се согласувам дека беа доста чести изминатите две-три години не само на релација кон Битола.

Главната причина што не се користат е што не е предвидено за така кратка релација како Скопје-Битола-Скопје да сообраќа овој тип на вагон. Кушет вагоните се користат за ноќните возови, кај нас на линијата Белград-Скопје-Солун и Скопје-Бар и Скопје-Варна преку летото.

Главна причина што се користеа изминатите години кон Битола и останатите релации е што немаше доволен број на патнички вагони. Во недостиг на патнички вагони се пуштаа кушет-вагони, кои доколку се кренат леглата во купето се добиваат седиштаBig%20smile.

Сепак, немој да се изненадиш доколку во време на поголеми гужви, како петок, недела и празници ги видиш повторно вметнатиLOL.

Е сега, зошто кушет и спалните вагони не се користат за туристички цели и концерти, како Егзит, Инмјузик фест или Зигет, тоа е работа што треба да ја продискутирамеNaughty.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 05-Apr-2010 at 10:55
Originally posted by BOJAN

... Е сега, зошто кушет и спалните вагони не се користат за туристички цели и концерти, како Егзит, Инмјузик фест или Зигет, тоа е работа што треба да ја продискутирамеNaughty.

Мислам дека погрешеа тура избра за пример, сите кој идат на овие манифестации се млади луѓе без големи финансии за да платат кушет или спална.



Кушет вагон МЖ Bc 51 65 59-80 012-8
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #645 Posted: 05-Apr-2010 at 13:49
Владимир, ја мислам на организиран превоз до ваквите концертни настани.

На пример, да постои договор помеѓу Железница и Литиум. И така, Литиум со години ангажира комбиња и автобуси за Нови Сад. На тој начин, спалните и кушет вагони би биле доста поевтини.

Со ова, младите апсолутно би се согласиле, кушет и спалните вагони нема да седат во депо, железница би остварила профит. Сите среќни и задоволни.

Мислам дека Железница треба да се организира во оваа насока и во текот на летот. Пакет аранжмани со сместување и превоз до Црна Гора, Хрватска, Грција, Бугарија, па и ТУрција би биле феномелно решение. Соработката со туристичките агенции би можела да го замени автобускиот превоз со воз.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #646 Posted: 28-Apr-2010 at 22:26
Пред некој ден бев на пат кон Велес и забележав извесна промена на кочанскиот воз. Имено, сообраќа Шпанецот 101/102, внатре е чист, среден и мислам дека 107/108 има голема конкуренција во удобноста на патување.

Исто така, тргнувајќи од Скопје забележав дека кон Кичево вози 107/108, иако доста често сообраќа натаму и Кенеди со 2 вагони.

Владимир, едно прашање до тебе, што се случува во гарнитурата 103/104, зошто воопшто не сообраќа, за гарнитурата 105/106 знаеме дека и е уништен моторот, ама за оваа...

Ако е така, дали е можно од овие две гарнитури да се склопат моторите во една, за едната да сообраќа, бидејќи чиста загуба е Кенеди да влече кон Кичево со 2 вагони.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #647 Posted: 29-Apr-2010 at 01:32
Точно „шпанецот“ МЖ 712-107/108 оди за Кичево, за жал сите останати гарнитури стално нешто мора да се поправаат чак и новата 101/102 (која изгледа е стабилизираа), така да има стално некое тумбање бидејќи мора да има стална гарнитура за Кочани (на тој правец не може да иде 661)
Затоа иде и 661-Кенеди со неколку вагона за Кичево


27-04-2010
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #648 Posted: 29-Apr-2010 at 09:56
Хм, тоа значи дека 101/102 има проблеми уште на самите свои почетоци?

Дали има некакви вести од 109/110, ќе ја видиме ли во брзо време по нашиве пруги, во Колска многу споро работатOhno.

Деновиве ќе одам кон Охрид, па ќе ја испробам 107/108 кон Кичево, се надевам.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #649 Posted: 29-Apr-2010 at 18:13
Originally posted by BOJAN

Хм, тоа значи дека 101/102 има проблеми уште на самите свои почетоци?

Секогаш има на нови и ремонтирани машини еден период да легне системот.
Originally posted by BOJANД

али има некакви вести од 109/110, ќе ја видиме ли во брзо време по нашиве пруги, во Колска многу споро работатOhno

По се по малку е зажто толку полека иде ремонт во Колска, прво нема пари а друго современа опрема.
Originally posted by BOJAN

Деновиве ќе одам кон Охрид, па ќе ја испробам 107/108 кон Кичево, се надевам.

Се надевам ќе направиш некое сликиче и ќе го изнесеш впечатокот.


28-04-2010
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #650 Posted: 03-May-2010 at 10:59
Владимир, жалам, ама слики од кичевскиот нема!

Шпанецот за среќа не возеше кон Кичево овој викенд. Слики нема, затоа што морав да стојам на вратата до тоалетот со уште 30-тина патници.

Можеби друг пат, кога ќе нема големи гужви, ќе направам некоја сликаRoll%20eyes.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #651 Posted: 03-May-2010 at 11:58

Значи класика, за празници не ти гине место пред WC
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #652 Posted: 10-May-2010 at 15:52
Слика од пред дваесетина години на новата железничка станица во Скопје и тогашната ЈЖ а подоцна и МЖ 661-240... (за жал оваа локомотива од одамна е вон употреба и скапува во депото во Лисиче)...Ohno




Edited by zookisk - 10-May-2010 at 15:54
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #653 Posted: 11-May-2010 at 09:43
Еден момент ме воодушеви, колку средено изгледа машиновозачот, со одело во кабината ја вози локомотивата, како во цел нормален свет. Денес вакво нешто нема да видиме, барем јас немам видено.

Се сеќавам порано и возачите на ЈСП задолжително носеа плави кошули и одела додека ги возеа автобусите.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #654 Posted: 16-May-2010 at 16:54
Некогаш и стуардеси имаше во возовите
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #655 Posted: 27-May-2010 at 09:10
Морам да забележам дека Шпанецот повторно сообраќа на релацијата Скопје-Кичево-Скопје(712-107/108), додека во возот за Приштина повторно е вратен стариот шведски вагон на Косовските железници, овој пат офарбан во бело-црвена боја како и австриските вагони.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #656 Posted: 27-May-2010 at 12:07

За косовскиот вагон види во нишката вагони
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #657 Posted: 30-May-2010 at 09:23
Zookis, prekrasna fotografija!
Dali imas povece od toa vreme?
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #658 Posted: 31-May-2010 at 17:02
Originally posted by mon

Zookis, prekrasna fotografija!
Dali imas povece od toa vreme?


Imam poveke sliki..Ke postavam denovive...
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #659 Posted: 01-Jun-2010 at 11:32
Originally posted by zookisk

Imam poveke sliki..Ke postavam denovive...
Odlicno!
Denesni fotografii ima na toni medjutoa fotografii na zeleznicata vo Makedonija od vremeto na zaednickata federacija nema mnogu.
Jas mislam deka toa bese vreme na mnogu poorganiziran zeleznicki prevoz kaj nas za koj se vodese mnogu povece smetka otkolku denes.
Mozebi se lazam, medjutoa...
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #660 Posted: 15-Jun-2010 at 23:09
Бидејќи не најдов соодветна тема за да прашам, одлучив тука. Бев да прашам за превоз на велосипед од Битола до Скопје, и ми рекоја дека се плаќа 60-тина денари. Но, ме интересира, каде во возот би го ставил велосипедот... ?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.820 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.