Аеродроми |
Post Reply | Page <1 23456 124> |
Author | ||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #61 Posted: 29-Feb-2008 at 22:23 | |
па тоа ми е и мене поентата. Тоа би било дебакл за Хохтиф кој управува со Атинскиот аеродром, тоа би значело дека направиле најлоша физибилити студија. За најмодерен (бидејќи е најнов) и за еден од поубавите може да конкурира но не и за најголем, лично не верувам во тоа. |
||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #62 Posted: 29-Feb-2008 at 22:25 | |
Знам, нема шанси да ни е потребен трет патнички аеродром, тоа е само можноста која ја оставаат, за ако треба некој ден, да се може, што е во ред да се планира напред, дури и ако е 200 години @Ла Линеа не знам точно дали е услов за НАТО да се има посебен воен аеродром, но моја претпоставка е дека не би било логично тоа, поради следниве причини: -немаме доволно Воена Авијација за да ни треба воопшто посебен аеродром -моментално во состојба на летање имаме само хеликоптери (за кои не е потребна никаква писта), и тоа околи 10-тина, другите се во мирување. -НАТО самиот ни наложи да не сме користеле воени авиони (ловци - фајтери), бидејќи според нивната стратегија за Балканот, само србија, бугарија, и грција требале да имаат такви авиони (иронија, гледајќи ја нашата историја). -Според предлог на НАТО, Бугарија треба да го чува небото над МКД, АЛБ, и БГ. (но нема ништо од тоа сепак) Според тие информации би рекол нема да бараат посебен воен аеродром, но ако имаш други информации тука сме да дискутираме |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #63 Posted: 29-Feb-2008 at 22:26 | |
Мене ми е страшно импресивно дека Лондон има неверојатни 135 милиони патници годишно ако ги искомбинираме Хитроу, Гетвик, Станстед и Лутон (последниов има 9.3 милиони патници).
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #64 Posted: 29-Feb-2008 at 22:28 | |
Јас имав некои такви информации, можеби грешам! Како и да е Аце велики има предиспозиции да стане најголем карго аеродром поради крстопатот на двата коридора Приштина неможе да стене ова зашто нема автопати за пристап. Скопје може да биде кртопат на робата што влага на балканов. Можеме да млатиме пари од царина и аеродромска такса. За патници можеби не одговара. Ама мислам дека приоритетно прашање за Македонија се довршување на коридорите 8 и 10 и аеродромот Аце велики. Многу пара и инвестиции можат да донесат овие коридори.
|
||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #65 Posted: 29-Feb-2008 at 22:32 | |
Знае ли некој во кој пост беше тоа дека (најверојатно) скопскиот аеродром ќе мораше да се претвори во воен аеродром, или нешто слично на ова. 100% сум сигурен дека го имам прочитано, само не знам дали го имаме постувано.
А зарем стварно не смееме да имаме ловци?! ProMKD ова сигурен си? |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #66 Posted: 29-Feb-2008 at 22:34 | |
Еве го текстот од Капитал:
|
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #67 Posted: 29-Feb-2008 at 22:40 | |
Да карго е друг муабет но и таму не треба да претеруваме со очекувањата. Локацијата ни е добра но не и најдобра. Софија на пример е поголем град, побитен град, главен град на поголема земја а се наоѓа исто барем на два битни коридора (коридор 10 и коридорот на линија Истанбул-Белград). Белград има одлична локација, стави ги и реките во комбинација. Солун има одлична локација (Скопје, Атина и Истанбул се во близина) а има и големо пристаниште. Така да не сме во некоја уникатна позиција па загарантирано да имаме успех, но треба да дадеме максимум за да земеме пристоен дел од колачот за што реално имаме потенцијал. @La Linea и јас колку што знам ние нема да имаме авијација туку само хеликоптери. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #68 Posted: 29-Feb-2008 at 23:04 | |
Дури и да треба чисто воен аеродром ради НАТО и слично, не гледам зошто треба да жртвуваме постоечки цивилен аеродром со идеална локација за таа намена и да градиме нов на безвезна локација. Нека градат нов воен аеродром ако треба, а Петровец нека не го чепкаат.
Edited by Cloverstack - 29-Feb-2008 at 23:05 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #69 Posted: 29-Feb-2008 at 23:21 | |
@ LaLinea
Тој текст од Капитал очигледно не е многу веродостоен. Скопската писта е долга 2450м, не 3000. Плус тоа автопат Миладиноци-Штип не е планиран, туку Отовица-Штип, што е и многу подобра варијанта од повеќе аспекти. Е сега ако властодршциве решиле пак да зацртуваат работи преку ноќ со детско резонирање, било да се тоа цркви, џамии, аеродроми или автопати, тогаш го обравме бостанот. Edited by Cloverstack - 29-Feb-2008 at 23:22 |
||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #70 Posted: 29-Feb-2008 at 23:28 | |
Да, имаше многу најави од типот "не ви се потребни авиони, имате мала земја" и така натаму, и демек "НАТО ќе ве чува ако треба." Тоа во најголем дел беше поради загубите што ги трпеа терористите во Радуша и Арачиново од Сухоите, но да не забегувам од темава. Ако евентуално има потреба од чист-Воен аеродром, ќе во претворат постоечкиот спортски аеродром во Стенковец во воен, и завршена работа, и тоа за малку пари. Само треба неколку хангари (џабе пари), ќе ја преместат целата опрема од А.В., и ќе го дотераат местото околу по потреба. Ништо големо. Но сепак, доста сум убеден дека нема потреба од поделба патнички-воен аеродром |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #71 Posted: 17-Mar-2008 at 23:10 | |
Извор: Вечер |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #72 Posted: 17-Mar-2008 at 23:35 | |
Изгледа никој не го сакал Штипскиот (а зошто би?) па сега владата ќе инвестирала Него ај да ве прашам, што е подобра варијанта концесија или целосно продавање? Поконкретно кој модел е подобар за развојот на аеродромот и авијацијата во МК?
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #73 Posted: 17-Mar-2008 at 23:44 | |
Не сум некој експерт но мислам дека концесијата е подобра дефинитивно. Но не би можел да наведам некои специјални аргументи за/против освен очигледните |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #74 Posted: 17-Mar-2008 at 23:59 | |
Во принцип и ја сум за концесија но....... Концесијата е само за 20 години, сегашниот профит е минималем (ако воопшто има профит) бројот на патници 600-700 илјади а пак потребната инвестиција 200 милиони евра... Сакам да кажам незнам дали волкава инвестиција може да се врати за 20г, и да не биде последицата од тоа дека ќе добиеме нов ама СТАР (немодерен) аеродром (без сите дрангулии како jetways итн...) . Затоа и прашав кој модел е подобар за вистински развој.....
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #75 Posted: 18-Mar-2008 at 00:09 | |
ЈПАУ беше едно од најдобро стоечките претпријатија во 90те. Потоа настана превработување и тука лежи голем дел од проблемот со малиот профит (барем колку што јас знам но како што реков, не сум некој експерт на темава). За споредба ЈПАУ (кој нели стопанисува со двата аеродрома) има 900 вработени во моментов а во 1998 имало 500 вработени. Истовремено аеродромот во Тирана кој лани процесираше повеќе од 1 милион патници има 200 вработени. |
||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #76 Posted: 18-Mar-2008 at 04:47 | |
Концесионерите веќе имаат израчунато дека со сигурност ќе ги вратат тие 200 милиони назад, и можат и уште многу да направат. Авиобизнисот е на високо ниво, милијарди се вртат секој ден, само штета нашите не открија како да соберат нешто од тоа :(
Читам Алиталиа ќе се продава на Air France-KLM за 9 милијарди евра мислам.... алиталиа има преку 9000 вработени! EDIT: Pecatna greska.. 185 milioni evra Edited by ProMKD - 18-Mar-2008 at 18:28 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #77 Posted: 18-Mar-2008 at 11:46 | |
alitalia може вода да му носи на airfrance. Alitali ме чуди како може да вреди толку. Мислам дека и е многу.
|
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #78 Posted: 18-Mar-2008 at 12:41 | |
Абе се вртат милијарди ама не кај нас , барем не сеуште.
Него ова со алиталиа ја сушнав 140 милиони евра не 9 милијарди
|
||
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #79 Posted: 18-Mar-2008 at 13:15 | |
100 odgovori
|
||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #80 Posted: 18-Mar-2008 at 18:29 | |
Napraviv popravka - 185 milijoni evra... u momentot citam 200 raboti i pomesav 9000 vraboteni so milijardi evra i sto znam uste sto
|
||
Post Reply | Page <1 23456 124> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |