![]() |
![]() |
![]() |
Впечатоци од вашите патувања |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 8> |
Author | ||
lupo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Eve ja i vasata zamisla za soobrakajot po partizanska... navistina pametna rabota
![]() |
||
![]() |
||
lupo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
lupo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Eve i novi zgradi koi se poveke se gradat na bliskite brda. Sto e sao zeleniloto nie mozeme das se pofalime - Skopje e nacionalen park vo odnos na Izmir.
![]() |
||
![]() |
||
lupo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Eve im go i Ataturk ![]() |
||
![]() |
||
lupo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
E ova navistina mi se dopadna!
![]() |
||
![]() |
||
lupo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
lupo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Eve im go i feribrodot po Dardaneli
Slikava loso se gleda ama toa e...
![]() |
||
![]() |
||
lupo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Iiiiiiiii tolku od mene ![]() Edited by lupo - 18-Aug-2010 at 11:01 |
||
![]() |
||
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
|
42 Степена во тунел. Машала
![]() |
||
I use public toilets and I piss on the seat.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Lupo, а да ги смалеше сликите?
![]() Ѕирни овде: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=21&PID=72414#72414 Edited by Cloverstack - 18-Aug-2010 at 13:01 |
||
![]() |
||
lupo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Cloverstak, preku http://www.imageshack.us/ gi uploadirav i nemase moznost za biranje na golemina, a preku prvoto ne sakav da stanam clen, a a preku vtoroto imase nekoj problem, znam deka se pregolemi ama sto e toa e, ako ne vi se svigaat vakvi brisete.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Лупо таман работа, не реков дека ќе ги бришеме, ама во секој случај добро е да се обрати внимание на такви многу практични работи како големината на сликите, а тоа не ни бара некаков ангажман, само 2-3 клика. Можност за едноставно бирање на големина има на речиси секој ваков сервис за хостирање слики, вклучувајќи го секако и imageshack, само не си погледнал повнимателно, а и работа на навика е, па се разбира не беше некоја особена замерка туку повеќе посочување за во иднина дека смалувањето може да го правиш многу лесно и брзо
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
|
Или ако не те мрзи преку Paint секоја поединечно Resize
![]() ![]() EDIT: ај и слика..
![]() ![]() Edited by Swimmer - 18-Aug-2010 at 17:57 |
||
![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
И да знаеш дека беше големо и конечно заврши. Кираџиите се вселија вчера и работите конечно спласнаа. Е сега за жал импресиите не се свежи како тогаш но ќе се потрудам да направам краток пресек од мојата посета во Софија. 1. За жал немам слики и репортажава ќе биде наративна 2. Пат до Софија. Македонската делница од патот е попристојна отколку што мислев а Бугарската делница навистина ме изненади. Прв пат одам во Софија и го проаѓам овој пат (претходно сум бил само до Ќустендил) така да немав некоја референтна точка. Но... во секој случај не очекував овој не толку битен правец за Бугарија да биде горе доле во одлична состојба освен планинскиот превој помеѓу Ќустендил и Радомир (кој BTW се прошируваше и реконструираше) и кој во крајна црта, и ваков беше далеку подобар од автопатскиот правец Велес-Скопје. За прв пат во мојот живот ја видов легендата Перник. Додека за многу луѓе тоа е грозен град, мене ми беше навистина моќен, стереотипен претставник на еден индустриски град од позади железната завесе. Не велам дека им е убаво на луѓето кои живеат во оние блокови веднаш до фабриките, но мене глетката ми беше навистина импресивна. Сообраќајот кон Софија е многу умерен а од македонската страна скоро и непостоечки што уште еднаш ме уверува дека автопатската компонента од коридор 8 не е приоритет. Сообраќајот се згуснува на 10на километри пред влезот во Софија каде патот е некој вид на брза сообраќајница (2х2) кој на влезот преоѓа во булевар Цар Борис кој е во навистина лоша состојба (подлогата е од коцка и тоа доста расштрафена коцка). Околината на Цар Борис не е ни повеќе ни помалку од тоа што го очекував. Разни блокови, можеби не толку лоши колку што очекував, еден куп супстандардни приземни објектчиња и бутки итн... Типична сценографија од просечен балкански град. Сепак уште на влезот се сретнуваме со една од посилните страни на Софија а тоа е јавниот превоз. Трамваи, автобуси фрчат, распоредот на автобуските станици е добар (иако им треба реновирање) итн... 3. За вистински влез во Софија може од прилика да ја земам зградата на Граве каде градот навистина згуснува. Центарот на Софија има огромен потенцијал, некои работи ме разочараа (условно кажано), некои ме импресионираа. На пример, очекував повеќе од ул. Витоша, можеби не да биде Oxford st. но сепак очекував да биде во подобра форма. Ме импресионираше пак стариот дел на Софија кој за прв пат го ставам во една рамка. До сега од вести ги знаев како визури претседателската палата, Невски, универзитетот Св. Климент Охридски и слично, но никогаш ги немав сместено во една целина. Навистина цел тој дел ми остави добар впечаток, се беше чисто, убаво одржано, објектите беа складно распореден, театарот Иван Вазов и во пракса ми се потврди како личен фаворит меѓу балканските театри кои датираат од тоа време, зеленило има во изобилие итн. 4. Најголемиот адут дефинитивно беше метрото. На инсистирање на павче се провозев на трасата Св. Климент Охридски - Васил Левски а подоцна се возев и на трасата Опалченска-Сердика. Не дека прв пат се возам во метро ама се потсетив колку згоден, брз и комотен начин на транспорт е тоа. Во вториот случај колата ми беше оставен на Park & Ride паркинг веднаш до станицата Сердика (директно поврзан со подземниот премин кој води до станицата). Отидов пешки од Сердика до Mall of Sofia (каде се наоѓа станица Опалченска), од прилика 20на мин здраво одење ако не се лажам, додека се вратив назад за веројатно 1 мин со метрото (и 2-3 мин чекање на воз). Независно од сите други субјективни и објективни импресии од Софија, метрото е еден ужасно битен проект кој го издвојува овој град од другите балкански касаби кои претендираат да бидат метрополи и кој веќе носи огромно подобрување на квалитетот на животот на жителите на градот. Браво за Софија која овој проект го почна не така одавна, во годините кога на Бугарија и беше најтешко. 5. Фестивалот заради кој што отидов. Можеби најдобриот концерт на кој што сум бил. Освен беспрекорното озвучување, бина, настапи на бендовите, сетлистите и секако изборот на бендови огромен придонес во ова имаше публиката. Бугарија секогаш важела за металска држава но ова сега го видов во пракса. Металската култура е навистина развиена, на концертот имаше цели семејства со мали деца, брачни парови помеѓу 50-60 години со мајчки на Slayer и сл. 60-70 илјадна публика која беше на концертот да ужива и неприсуството на позери кои се стандарден декор на скопски концерти придонесе за навистина убав помин. 6. За крај... Софија не ја дожиеав онака како што мислев дека ќе ја доживеам. Иако со бугарите одлично се разбираме (повеќе тие имаат проблем да не разберат отколку ние нив), иако луѓето беа ОК и немаше проблеми, иако имав одличен домаќин (павче) кој навистина се потруди да ми покаже што повеќе за краткото време кое бев таму... Софија повеќе ја доживеав како странски отколку како близок град. Да бидам појасен. Постојат градови како Солун, Белград, Приштина, Сплит кои иако се секако различни од СК, имаат некој компатибилен "vibe" кој ме потсеќа на дома. Очекував истото да го доживеам и во Софија но впечатокот не беше тој. Ова не е негативно, туку едноставно различно од тоа што го очекував. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Дел од моите слики, направени денес во Љубљана. Сите, освен двете последни слики се правени од Љубљанскиот облакодер (Ljubljanski nebotičnik). Малку информација за самата зграда, која е наречена така, затоа што е завршена 1933 година и има 12 ката, што веројатно за тоа време изгледало како огромна зградурина.
Nebotičnik (pronounced [nɛbɔtiːtʃniːk]; Slovene for "Skyscraper") is a prominent high-rise located in the centre of Ljubljana, Slovenia, and is one of the city's most recognisable landmarks.[2] Its thirteen storeys rise to a height of 70.35 m (231 ft). It was designed by the Slovenian architect Vladimir Šubic for the Pension Institute, the building's investor. Construction began in July 1930 and the building opened on 21 February 1933. Самата зграда: ![]() ![]() Поглед кон тврдината (Ljubljanski grad) и центарот: ![]() Зградата на Металка и СКБ Сосиете Женерал Банка: ![]() Поглед на југ, долж главната улица Словенска цеста. На десната страна се наоѓаат објектите на Банка Словеније и НаМа. Лево по улицата се гледаат хотел Леу и главната пошта на Љубљана. Крај паркот, виден во далечината се наоѓа зградата на Љубљанскиот Универзитет, а самиот плоштад е наречен Конгресни трг, кој моментално е затворен и под него се гради подземна гаража (се гледа стеснувањето на улицата во далечината): ![]() Слика со помал квалитет со вклучени главните згради на НЛБ, на Трг Републике: ![]() |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Уште два погледи кон главната улица (Словенска) и секогаш полната со пешаци, улица Чопова (која води од паркот Тиволи до главниот плоштад - Прешерноу трг):
![]() ![]() Веќе сме на спротивната страна на Облакодерот, односно со поглед на север. Повторно Словенска цеста (која во далечината преминува во Дунајска цеста, што би значело Виенска улица, затоа што води кон Виена/Дунај): ![]() Помеѓу двете високи офис згради, се наоѓа главниот транспортен јазол на Љубљана, кој е наречен Баварски Двор, каде се сечат скоро сите градски автобуски линии: ![]() Поглед на северо-запад, кон населбата Шишка и Целоушка цеста (улицата која води кон Крањ и Клагенфурт/Целовец на словенски-и да знам дека е словенечки ама јас не сум согласен со тој назив): ![]() За крај на денешнава тура, две слики од кејот на Љубљаница: ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 02-Sep-2010 at 19:47 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Андреј оваа Словенечка цеста колку подземни премина има за пешаци? Гледам еден застаклен на сликата и дали се одржаваат има ли доле дуќани и како во поголеми европски градови каде подземните премини на раскрсниците дополнително служат и за влез во метро што е практично па и за додатна изградба во иднина ако имаат повеќе краци (пример на раскрсница) тука гледам паралелен излез е...
А иначе Љубљана ми е некако претесна и премногу мала дури и рингот што ја заобикулува (кружен) ми е премногу голем за град како Љубљана иако практичен бидеќи Љубљана е во средина на Словенија и така се вкрстуваат автопатите кон сите страни па може и за таа намена е изграден. Edited by Supervisor - 02-Sep-2010 at 21:52 |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Фала! ![]() ... и сега даваj нешто слики во "Изградба и ентериери" да видим каква е била реновациjата ![]() |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
мала репортажа од Валона-Албанија
1.станбена зграда во центарот која почна со градба 1.9.2007 година ![]() 2.кале над Валона(ноќевање=100 евра) ![]() 3.поглед од калето кон Валона ![]() 4.национален парк над Валона на надморска висина над 1000 метри-хотелски комплекс и бунгалови за душевен мир ![]() |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Ова ми е ептен некако Miami-style, не дека тоа е лошо...... |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 8> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |