build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 20-Aug-2010 at 00:43
Во врска со муабетот од деновиве, за паркирањето во реонот на проблематичниот сегмент (помеѓу влада и фонтана), еве едно мое размислување од пред точно една година:
Доколку проблемот со паркинг за станарите не може да се реши со регулирање на паркирањето на околните улички, искористување на просторите зад објектите и паркинг просторот кој ќе доаѓа во пакет со идните новоградби, тогаш треба да се бара решение во непосредна близина, а не со узурпирање на сообраќаен коридор од калибар на Илинденска.
Има изобилство простор да се направи поголема подземна гаража кај празниот простор и бараките позади минисерството за земјоделие (42° 0'11.42"N  21°25'32.49"E) или на границата спрема паркот(42° 0'10.53"N  21°25'25.04"E). Кај првата локација може да се оди и над земја. Оваа гаража би користела и за станари и за дојденци во квартот и за посетители на паркот. Станарите нема да се претргнат ако некогаш дојдат во ситуација да пропешачат малце (навистина малце). Јас живеам во планска населба далеку од центарот, па пак пешачам 100-200 метри до паркинг.

Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 20-Aug-2010 at 17:28
Во однос на паркирањето мислам дека единствено решение се само катни гаражи или пак подземни кои веројатно се поскапи. Ова важи за цел реон на Дебар Маало од Рузвелтова па до Климент Оџридски. Сега и на Рузвелтова веќе не може да се паркира по краевите (не им ја сфаќам логиката) па пракинг места има се помалку и помалку. Најважно е што се гради уште на згради од 3 спрата уште плус 5 .
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 21-Aug-2010 at 13:01
Како можеш да кажеш дека не им ја сфаќаш логиката? Паркирање на сред коловоз НЕ СМЕЕ да има, освен ако не се обележани паркинг места (како на Максим Горки)!
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
cukiigor View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-May-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote cukiigor Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 22-Aug-2010 at 02:04
lslcrew ПАРКИНГ МЕСТО НЕ Е КОМОДИТЕТ.
Според нашите закони секој станбен и деловен објект МОРА да има паркинг место. Што значи дека во оваа глупава држава Македонија скоро сите градби се Дивоградби. Извадок од Законот:

Член 57:

А1 и А2 – Семејно домување

- За станбени згради кои се лоцирани во централното градско подрачје: 1 паркинг

место по стан.

- За станбени згради кои не се лоцирани во централното градско подрачје и за

станбените куќи во градежна парцела помала од 600 м2: 1,2 паркинг места за секој

стан до 90 м2 и 1,5 паркинг места за секој стан над 90 м2.

- За станбените куќи во градежна парцела поголема од 600 м2 : 2 паркинг места по

стан.

- За вили : 4 паркинг места по градба.

Б4 –Деловни дејности

- 1 паркинг место на 40 м2 од вкупната површина.

- Кај градбите со шалтер сали : 1 паркинг место на 20 м2 од површината за публика

во шалтер салата.

Ви ги напишав само за станбени и деловни објекти но постојат нормативи за сите типови на објекти.

И решение за паркирањето не е какошто тоа го имаат направено на Партизанска = Сите коли на тротоар, па ај ние пешаците кој не *бе. МОРА да се изградат катни гаражи или подземни гаражи со цел да се реши овој хаос во градот.

Со зголемувањето на населението на Скопје - Се зголемува бројот на коли и се зголемува бројот на Згради (Кои немаат паркинг), а со тоа се создава општ хаос во сообраќајот, КОЈ НЕ МОЖЕ ДА СЕ РЕШИ со зголемување на профилите на улиците како пример ќе ја земам Илинденска.    





Edited by cukiigor - 22-Aug-2010 at 02:06
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 22-Aug-2010 at 05:33
Originally posted by cukiigor

lslcrew ПАРКИНГ МЕСТО НЕ Е КОМОДИТЕТ.
Во центар на метропола и да ти кажам право е. Кога е ограничен ресурс е!

И извадоциве што си ги постирал се од закон за просторно планирање и се однесува на новоградени објекти и не е никаков закон за човекови права и некои мерки што треба да ги гарантира државата. Никаде државата не се обврзала да обезбедува некому паркинг место. Не е ова ниту леб, ниту вода, ниту покрив над глава. Во еден нормален град примарната сообраќајна мрежа е догма, златно теле и нема ништо побитно од тоа. Ничиј приватен интерес не доаѓа пред тоа.

Јавниот интерес е уставна категорија, и од него произлегува закон за експропријација и слични појави што го третираат јавниот интерес, макар што овој случај Илинденска е многу многу помал од тоа, пред се поради тоа што туку се работи за исклучиво државен имот и никому не му се нарушува приватна сопственост. Тие граѓани сакаат за присвојат јавен заеднички простор. Пази сега, државата пропишала дека кога е јавен интерес може во одредени случаеви дури и да експропреира (да одкупи по пат на сила дури и ако треба), а тука дури и на исклучиво државно земјиште некој паметен се прави и бара да го присвојува. Нивното барање го подрива уставниот поредок со тоа што го доведуваат во прашање и го загрозуваат јавниот интерес.


Edited by lslcrew - 22-Aug-2010 at 05:47
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 22-Aug-2010 at 10:59
lsl ограничен ресурс е оти не се водело сметка на време и се запоставило тоа прашање, па после пар години имаме сериозен проблем. Никако неможам да се сложам со тебе. Градот расте и ќе расте, неможе промени селективно да се реализираат туку во сите домени... тоа што се насобрале проблеми па сега треба дополнителен напор, средства за да се дојде до некаква нула, за да се фати чекор, а тек да се биде чекор напред во однос на потребите, не е оправдување, особено не твојот став кој се базира на.. нема можности за решение и толку, тука се завршува.. епа токму од такви размислувања и сега проблемот толку нараснал..
 
Градот нека најде начин да направи катна или подземна гаража во тој дел, која би преставувала решение и за овие станари и за сите други "надворешни" лица, посетители на околината. Впрочем истото го предложија повеќето тука и се чини сосема разумно.. и не само тука, туку во секое друго тесно грло во градов. Е тоа е решавање на урбанистички проблеми и потреби на граѓаните, а со тоа и растеретување на сообраќајот - нема да има паркирање на коловоз.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 22-Aug-2010 at 11:19

 42° 0'8.41"N 21°25'21.35"E , мислам дека ова е најдобро решение за дебар-маалци. Тука една катна гаража или подземен паркинг и се решава големо паркинг прашање. Мислам дека местото може да има капацитет над 200 места, зависи од искористеноста колкава ќе биде.

Имам прашање. Дали Орце Николов во делот кај што иде паралелно со Илинденска во Дебар маало и Ристо Шишков од другата страна се еднонасочни?

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 22-Aug-2010 at 11:28
Значи свимер, ај пак по стоти пат. Градот расте и ќе расте. Така заедно со него ќе расте и тоа што претставува центар, со тоа и она што претставува деловен центар каде што е гужвата, а заедно со него луксузот да се живее меѓу среде фирми и комерцијални објекти, меѓу среде главна сообраќајна мрежа и слично ќе станува поскап. Не е должен ниту градот, ниту никој од нас граѓаните на овој град да го спонзорира нивното живеење со ниту еден денар. Не сме должи да им обезбедуваме колективно ниту тишина, ниту паркинг простор, ниту статика на стогодишните неоддржувани објекти, ниту селска идила во среде град. Следствено, градот нема никаква обврска да им прави катна гаража, само затоа што они некогаш се населиле тука и кога се населиле раатот бил другше. Паркинг место не е никаков основен животен ресурс и никој го нема на тацна и загарантирано. Не се тие граѓани никаква социјална категорија што им е загрозен еден од основните продукти, тие се привилигирани што живеат таму и тоа чини пари. До некоја граница и после тоа паркингот станува пазарно регулиран, добро котирачки ресурс што еден ден во скоро време јас верувам дека ќе видме ние и случај кога ќе се најде некој што зграда наместо деловен обратно преку ноќ ќе ја пренамени во катна гаража, обратен процес од тој што го имаме сега или пополека може би го снемува. Сите тие граќани што се сопственици на куќи таму може да дојдат до дупло поголем станбен простор во населба на неколку километри од центар како Кисела Вода, Аеродром, Карпош и слично. Ни мене не ми се јасни зашто само си прават тортура на нас и на себе. Сто пати покомотен ќе им биде животот така. Ќе се најдат соодветни, пред се фирми, што добро ќе платат за тој простор во центар и то ае сосема логичен процес. Сакале или нејќеле тие таму кога тогаш ќе се иселат. И ова не го викам за ничиј инает туку затоа што тоа е природен процес кога центарот останува деловен, трговски, угостителски и слилчно, дневна соба на градот, а спалните соби се далеку. Овие граѓани таму се понашаат како сенилна баба што дреме и мрчи во дневна соба, а внукот донел друштво и сака да направи галама во нормални граници. Е ова е вака некоја паралела да биде полесно разбирливо што сакам да кажам.


Edited by lslcrew - 22-Aug-2010 at 11:38
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 22-Aug-2010 at 11:42

А за катната гаража, нека се даде на приватен инвеститор, е сега ќе плаќаат, ама барем ќе имаат место каде да паркираат. А и не само тоа, многу добро би дошло и за паркот и за стадионот, катна гаража, поситителите да имаат место да паркираат, а не да бараат по уличките.

Јас тој дел го замислувам за како да го наречам, елитен кварт, место за побогати луѓе, има куќи кои имаат прилично висока архитектонска вредност и кои можат да се продаваат за повеќе пари. Така сите се во победничка ситуација. Денешните сопственици кога би продале куќа би добиле пари, тие што би ја купиле, ако се богати, така ги замислувам сигурно нема да ја остават куќата како што ја нашле и ќе направат корекции, реновирање, додатни интериерни содржини, со што и градот во тој дел добива подобар изглед. Може да се направи и катна гаража за стадионот и паркот и се тоа да функционира убаво. Секако тој дел е одличен за галерии, ресторани, кафичи, местото може да се искористи и среди беспрекорно. 

А со Илинденска се направи еден чекор кон тоа, зашто некои можеби нема да можат да го издражат трошокот за паркинг и слично.


Мислам дека за неколку години овој дел може да го добие баш тој лик ако продолжи во верижна реакција целава работа. Тоа е еден вид социо-општествена промена, појава која е нормална секаде.


И уште нешто ме интересира, дали поголемиот дел од куќите се заштитени? Ако не се добро ќе бие да се заштитат, за ако дојде до реновирање да не се занесува некој па да направи нешто без дозвола.      

 



Edited by FoSsiL - 22-Aug-2010 at 11:43
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 22-Aug-2010 at 11:58
Е тоа е една малку лоша навика кај нас, со декрет да праивиме обиди да створиме елитни населби. Секаде низ свет таквите населби се ствароли сами и сами се наметнале како такви. Па и кај нас Водно само се створи да биде на некој начин елитна населба, и покрај тоа што никој не ни го предвидел, не ни го прогласил во урбанистички план за елитна населба како што има обиди на неколку места во Скопје. Веќе дојде Водно да го губи тој примат од премногу Елита што се насели, па сега елитата на елитата направи куќи малку понастрана од центар на Скопје, како Злокуќани или позади Водно населбите. Пак се покажува дека декретот ништо не значи туку тоа се природни процеси. Дебар Маало многу многу потешко може да стане такво нешто без разлика ние колку пати и да го предвидиме за тоа.

Веќе конечно да оставиме во Македонија да профункционира пазар во повеќе полиња и да престанеме да му влегуваме со клизачи, односно поситни државни интервенционизми при вакви ситуации со две паркинг места, па после ни се повторува на повеќе места и доминото нема крај. Нас секој чекор се некој нешто, ни срам ни перде, бара.

Во прилог една колумна.
http://blogatash.wordpress.com/2010/01/08/♦-криво-право/


Edited by lslcrew - 22-Aug-2010 at 12:01
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 22-Aug-2010 at 12:54

Па на тоа и мислам да оставиме, сами по себе да се создадат. Цената за живеење во Центар неизбежно ќе се зголемува, некои ќе не можат да ја издражат, ќе дојдат некои кои можат. Не зборувам за големи богаташи, тие не ни ги има во центар на град, да живееат, зборам дека Дебар-маало може да израсне во центар за култура, и тоа галерии, ателјеа, домови на пејачи, актери, уметници од секој вид. Но и за некои луѓе кои малку подобро стојат со пари за да можат да плаќаат паркинг. И секако ресторани, кафичи итн.

Незнам, можеби ништо од ова не важи, ама мислам дека архитектурата таму е многу привлечна за несто вакво.

Па еве, со самото проширување на Илинденска се создава нова ситуација.

И ако знаеш за улиците горе што ги споменав. Еднонасочни се? или не?



Edited by FoSsiL - 22-Aug-2010 at 13:17
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 22-Aug-2010 at 13:15

Јас мислам дека градот треба само да овозможи брз проток на возила во тој дел на градот, кој вооедно е многу фрекфентен. Мислам дека нема никаква друга обврска. Ако се гради катна гаража таа треба да е приватна и да се плаќа.

Мислам дека работите сами ќе си се сменат и ќе си дојдат во место. Ако не како "елитна" населба, тие куќи можат да се искористат и за деловен простор и други намени. Зошто да не можат луѓето да се преселат во некоја друга населба, со пракинг со се. А од друга страна пак ако ги продадат тие куќи, или пак изнајмуваат ќе земат многу пари, во центар е. Значи ова со Илинденска можеме да го гледаме и како добра работа што ќе се случи за тие луѓе, само треба на некој сега да му текне и да го побутне цел процес, се надевам дека ќе биде така. И на крај работава може да испадне дека Илинденска е најдобрата работа што им се случила, но секако треба да се направи и една приватна катна гаража.

Само да не бидат инаети како Маџи(а)р-маалци.



Edited by FoSsiL - 22-Aug-2010 at 13:22
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 22-Aug-2010 at 13:16
Не се еднонасочни. Едно време се спомнуваа некои такви опции, некои специјални сообраќајни режими, ама било каков режим во рамки на постоен капацитет неможе да зголеми проточност толку како кога ќе се зголеми капацитетот (прошират улици).
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 22-Aug-2010 at 13:18
Фосил Cheers

Браво за последниве два поста!
Јас мислам дека градот треба само да овозможи брз проток на возила во тој дел на градот, кој вооедно е многу фрекфентен. Мислам дека нема никаква друга обврска. Ако се гради катна гараза таа треба да е приватна и да се плаќа.

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 22-Aug-2010 at 13:20
  Не. Мислев ако не се, да ги направат еднонасочни, а на другата лента паркинг. Или пак нешто подземно, по долж цела улица, ама тоа ќе биде малку поскапо. Или пак едноставно да ги прошират ако има место, а што они и така паркираат на тротоар.  

Edited by FoSsiL - 22-Aug-2010 at 13:22
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 22-Aug-2010 at 13:25
Originally posted by FoSsiL

Не. Мислев ако не се, да ги направат еднонасочни, а на другата лента паркинг.

И што со тоа? Ако треба да глумат колекторски улици на Илиндеска не ги бива за тоа. Работата е што се работи за две посебни маала, кои немаат врска едно со друго. Не е ова едно маало па две паралелни улици се воведува еднонасочен сообраќај за да се растерети како што на пример во Кисела Вода е воведен. Тука се две посебни маала и немаат никаква, ама баш никаква поврзаност едната и друга улици освен што симетрично се поставени во однос на Илинденска што не игра никаква улога тоа во сообраќајните токови. Кога има две паралелни улици што функционираат како едносмерни тогаш заедно чинат една "виртуелна" двонасочна поголема улица. Но во ваков случај доколку се воведе таков режим ќе се случи на три улици да се формираат, природно да се наметнат две вакви привидни виртуелни сообраќајници. Едната ќе биде Шишков со Илинденска, другата ќе биде Орце Николов со Илинденска. Тоа повеќе ќе префрли дел од локалниот сообраќај на Илинденска, наместо да превземе од неа, пред се поради тоа што нема начин како физички да се одвојат маалскиот сообраќај со градскиот сообраќај. Нема начин да го натерате маалскиот возач да не го користи булеварот односно зашто воопшто би го користел. Или па зашто градскиот возач не би свртел во маалска улица. Незнам дали сум доволно јасен. По која логика жителот на Ристо Шишков очекуваш доколку треба да оди во обратен правец да оди дури до Орце Николов, а не да си сврти преку Илиндеска. Освен што визуелно од горе на Google Earth убаво ти изгледа да се воведе еднонасочен сообраќај друг аргумент мислам дека не постои.


Edited by lslcrew - 22-Aug-2010 at 13:32
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 22-Aug-2010 at 13:31

епа ништо тогаш. Му направив едит на постот па да не настане збунка да знаеш, ако не ќе го пустам во нов. Иако не менува ништо.  

Незнам, ама локацијата за катна гаража е одлична, ништо нема да биде ако попешачат малку (ова збориме за моменталната ситуација). 

Не сум јас тој што треба да каже, ама јас да имав куќа таму би се отселил.



Edited by FoSsiL - 22-Aug-2010 at 13:32
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 22-Aug-2010 at 13:34
Не прави едит, избегаваме да се губи континуитетот на дискусијата без разлика што е кажатрно. Ќе треба утре ова и некој друг да го прочита нема да знае што сме дискутирале.




Edited by lslcrew - 22-Aug-2010 at 13:35
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 22-Aug-2010 at 15:34
Еве сликовито што сакав да објаснам. На првава слика е она што очекуваш да се добие со еднонасочен режим. Но автоматски природно ќе се случи ситуациј акако од втората слика што само по себе значи тахикардија и непотребно прелевање дел од маалскиот сообраќај на Илинденска.

01.


02.

Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 23-Aug-2010 at 11:15
Pak se vrtite vo krug decki - Eve i da gi prodadat stanovite i kukjite starite stanari i da receme deka nekoi novi firmi li stanari "so poise pari" kje se uselat - TOGAS KADE bi PARKIRALE TIE? Interesna opcija e ideata so ednonasocnite ulici, no so toa samo se vrti soobranjajot kon Ilindenska.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.209 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.