Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <12345 60> |
Author | ||
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #41 Posted: 25-Mar-2008 at 10:43 | |
E ovakvi 'tramvajovi' da se shetaat nis Skopje! Ama vo crvena i zholta boja Inace jas se uste ne gi razbiram tramvajovite...dali ke gi zamenat avtobusite? Posto mozes sekade so avtobus da odis. Znam vo gradov moj edno vreme imase tramvaj ama gi 'izvadija' mislam posto avtobusite mnogu podobro sluzhea, imase planovi da se vratat nazat ama ke kupat eden vid na avtobusi koj se epten dolgo i mozat duplo lugje da sluzhat, koj samo niz centarot ke se vrtat...ne mi teknuva kako se vikaa ama mislam takvi avtobusi bi bilo podobro za Skopje, ke probam da gi najdam. |
||
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #42 Posted: 25-Mar-2008 at 11:14 | |
Eve super buses i spored taa stranica mozat da nosat 200 patnici. I snimka so avtobusite za koj mislev, mozhebi takvi bi sluzhea podobro za Skopje? I po efteni se od gradenje bilo kakov tramvaj sistem, kako sto rece gradonacalnikot, 'too much romanticism with trams'
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #43 Posted: 25-Mar-2008 at 11:23 | |
ЛРТ не може комплетно да ги замени автобусите. И едниот и другиот вид на превбоз си има свои предности и со добро планирање можат одлично да се надополнуваат. ЛРТ пред се треба да донесе значително поголем капацитет, со многу помалку сообраќајно оптоварување и со многу поголема енергетска ефикасност. Има и многу други предности, ама овие би биле главните. ЛРТ би се приманил на неколку линии кои имаат услови за да се изгради, а имаат најголема потреба од голем капацитет. Скопје има неколку такви линии и ако не прават импровизации би требало да имаме одлични резултати. Како што реков, двата вида на превоз си имаат свои предности и недостатоци и не може генерализирано да се каже кој е подобар. Не знам какви се тие автобуси што ги спомнуваш, ама каков било автобус во голем број ситуации е инфериорен во однос на ЛРТ, така да не може едноставно да ги замениш. Edited by Cloverstack - 25-Mar-2008 at 14:04 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #44 Posted: 25-Mar-2008 at 11:32 | |
Не го приметив вториот пост. Тие автобуси би биле тотален промашај тука. Како прво не знам какви стандарди имате во Австралија, ама таков автобус е далеку вон европските стандарди и не можеш да го примениш тука чисто ради неговата должина ако не друго. Плус тоа не знам што толку се добива со 50% зголемена должина на поединачен автобус, кога главниот проблем е самиот концепт на автобус. Скопски дупли автобус ионака у гужва можеби собира поише него тој австралиски (200 патници), ама не е тоа главната поента.
Разликите се концептуални и многубројни. А тој вашиот градоначалнит нека не кажува многу приказни, ЛРТ не е воопшто романтичен или застарен концепт, туку се враќа на голема врата, особено во Европа. Edited by Cloverstack - 25-Mar-2008 at 11:33 |
||
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #45 Posted: 25-Mar-2008 at 12:00 | |
Avstralija stalno kasni po svetot:p od novinite ovde i se toa dobivam oset deka LRT/tramvaj veke ne se tolku popularni. Samo znam deka vo Sidnej i Melburn ima tramvaj sistem, ama neznam sto pravat tamu so tramvajovi. Ama ke bide interesno da se vidi kako ke uspeat tie dolgi avtobusi.
Fala za odgovorot (mislam po ftor ili treti pat mi objasnuvas za ovie LRT) ama mnogu sakam da se vozam na tramvaj, da vidam sto tolku se dobri, posto celosno te razbiram, ama sepak ima nesto vo mene kade nemozam da svatam zosto se tolku dobri. Edited by dejan - 25-Mar-2008 at 12:01 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #46 Posted: 25-Mar-2008 at 12:25 | |
Има некои работи каде јасно се гледаат предностите на ЛРТ, а има работи кои не се приметуваат на прв поглед, то ест немаат врска со искуството кое човек го има дур се вози со ЛРТ, туку има пошироко влијание. Еве сепак да направам некаква компарација на неколку битни предности кои ги има ЛРТ над автобуси: 1. ЛРТ е скапа, но долгорочно поисплатлива инвестиција, затоа што изискува значително помалку инвестиции во одржување. Ова дефинитивно се однесува на превозните средства, а претпоставувам и на самата мрежа. Значи кога ќе се повлече линија после 20, 30, 40 години (да не збориме за повеќе), тогаш се добива вистинска слика за тоа кој е поскап концепт. 2. ЛРТ е енергетски многу поефикасен концепт. 3. Пруга има многу поголем капацитет од лента со жолта линија на пример. Ова уште повеќе ако зборуваме за значително денивелирана мрежата, каква што би требало да имаме во Скопје, освен ако нашиве не ја усерат работата. 4. Нема загадување и плус модерните „трамваи“ се неспоредливо потивки од автобуси, што е многу важно за урбани средини со голема фреквенција. Како што кажав и автобусите имаат свои предности, пред се нивната флексибилност. Но таа предност никој не ја оспорува - тие би останале да бидат голем дел од јавниот превоз, пред се на сите оние места каде што ќе нема ЛРТ мрежа. Edited by Cloverstack - 25-Mar-2008 at 12:44 |
||
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #47 Posted: 25-Mar-2008 at 12:33 | |
mi stanuva po jasno sega, gi citam odgovorite povtorno...mi stanuva jasno (mislam)
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #48 Posted: 25-Mar-2008 at 12:58 | |
И јас ја прелистав нишкава од почеток и се присетив на некои уште постари информации... Доколку „планерите“ уште ја имаат истата визија и ги планираат истите импровизации како тогаш, ми останува само да се сложам дека ова за Скопје ќе биде лошо решение...
Се се сведува на тоа како ќе биде изведен проектот - во основа ЛРТ е концепт кој може одлично да функционира во Скопје, но има огромен потенцијал работите да излезат наопаку ако се работи фушерски (како што изгледа се работи). Штознам, можеби навистина е подобро да чекаме подобри времиња, пред се добар градоначалник и способен и одговорен тим кој ќе го реализира проектот. |
||
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #49 Posted: 25-Mar-2008 at 13:02 | |
Mislam prvo da dojde podobar gradonacalnik koj ke znae sto da pravi i koj ke bide sposoben da vodi grad. Mislam Penov bese takov covek. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #50 Posted: 25-Mar-2008 at 13:11 | |
Ај не зезај сега, Пенов за инфраструктурни импровизации беше ист таков штетник каков што е Трифун. Пенов беше релативно поактивен градоначалник за некои работи, ама ако треба да го оценам генерално, тој исто така беше лош градоначалник. |
||
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #51 Posted: 25-Mar-2008 at 13:23 | |
Paa i jas na toa mislev izgleda me izlazha toa sto otide za kandidat na 'world best mayor':p |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #52 Posted: 25-Mar-2008 at 13:53 | |
Незнам зошто толку фрка дигате. АКо почне било што да се гради ќе почне Н.Лисиче-Народна банка. Таму скоро да нема простор да се згреши. Мислам дека е битно да почне да се копа... И да се развлече шансата дека ќе се доврши проектот така е поголема отколку воошто да не се почне.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #53 Posted: 25-Mar-2008 at 13:57 | |
Од Ново Лисиче до Табако 2 навистина нема многу што можат да заебат, ама од Табако 2 до Народна Банка е веќе друга приказна. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #54 Posted: 25-Mar-2008 at 14:38 | |
абе друже ќе раскопаат 200 метри и ќе постават евентуално пруга 20 метри... тешко да се направи некоја штета. изборите се за година дена... јас сум скептик дека било што ќе се почне |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #55 Posted: 25-Mar-2008 at 14:41 | |
Абе да, ама не мора да значи дека во блиска иднина ќе добиеме добар градоначалник кој квалитетно би истуркал еден ваков проект. А каде што веќе ќе се направи траса, многу тешко дека тоа ќе може радикално да се поправи, дури и во некои хипотетички убави времиња.
Едноставно се плашам дека од проект кој има потенцијал да го препороди Скопје и да донесе бројни поволности, со неквалитетно планирање и изведба ќе се претвори во проект кој во најголема мерка ќе креира нови проблеми. Плус тоа се работи за таков тип на проект каде грешките би било многу скапо и тешко (некаде дури невозможно) да се поправат. Edited by Cloverstack - 25-Mar-2008 at 14:45 |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #56 Posted: 25-Mar-2008 at 23:48 | |
Лично сум за трамвај али овие автобуси ги има во 3-4 града во европа, сигурно дека на скопскиве улици ќе има проблеми али би можело на некои линии да се примени, иако се надевам на трамвај не би ме изненадило повторно да ги сменат сите планови и да добиеме ново оригинално решение.
Иначе еве малце инфо околу ова ако сакате bi-articulated bus
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #57 Posted: 26-Mar-2008 at 00:10 | |
Кажи една линија каде што може да се применат
Ама пак викам, тоа нема врска, концептуалните разлики се сепак преголеми... Не е финтата само да го издолжиш автобусот... |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #58 Posted: 26-Mar-2008 at 00:40 | |
Која линија? Добро види сега ....... ............ на пример двојка 5/15 иако у центар би заглавиле негде сигурно мада и другите европски градови имаат тесни улици.....Глеј и ја сум за трамвај и свесен сум дека ова не е адекватна замена, али има и некои предности пред се финансиски (не се потребни големи вложувања во инфраструктура) и флексибилност на движење..... а и трамвајот си има свои предности кои ти ги имаш веќе наброено... со оглед дека status quo sucks било што би било подобрување.... |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #59 Posted: 26-Mar-2008 at 00:45 | |
5/15 сигурно не можат, а и за 2 веројатно треба да се прилагодува на некои места, барем да се рушат пешачки островца...
Ама во секој случај, со вакви автобуси се губи токму главната предност на автобусот пред ЛРТ, а тоа е флексибилноста. |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #60 Posted: 26-Mar-2008 at 00:55 | |
Look let me play devils advocate....колку што знам ( а не знам многу   способностите т.е круг на вртење итн... се исти или слични со веќе постоечките армоникаши. |
||
Post Reply | Page <12345 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |