Градска инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page 123 31> |
Author | ||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#1 Topic: Градска инфраструктура (општо) Posted: 11-Dec-2007 at 00:09 |
|||
хмммм.... прв пат слушам за планирани клучки кај ТКС и Хрватска амбасада. Clover ти ги бараташ добро урбанистичките планови. Си чул за нешто вакво??
Извор: Утрински весник |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #2 Posted: 11-Dec-2007 at 01:58 | |||
Прво, би било добро „новинаров“ да си расчисти што е надвозник а што клучка, ако и натаму треба да пишува на вакви теми. Преку глава више од вакви новинари. Второ, да ти одговорам на прашањето: клучкиве не се планирани никаде освен во главите на Трифун и неговото опкружување... Но да одиме по ред: 1. Кај Бит-Пазар... Каков е тој надвозник што требало да се гради??? Па таму веќе има надвозник, а идејата им беше да ја модифицираат клучката во детелинка. Не верувам дека станува збор за некаков нов надвозник... Изгледа пак нешто се изгубило во преводот Нешто ме натера пред некој ден да ја обработам токму оваа тема. Тоа што имав да кажам го кажав во овој пост: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=1973#1973 2. Кај хрватска амбасада не е ниту планирана ниту потребна клучка. Не само тоа, туку нивново „решение“ оди против идниот Јужен Булевар и неговите едносмерни колекторски улици. Наместо да наметнуваат детски решенија, подобро нека размислуваат во насока на етапна реализација на Јужен Булевар. Дури и вакви ретардирани мајмуни можат да придонесат за подобрување на сообраќајот, само да се придржуваат до постоечкиот генерален урбанистички план! 3. Кај тутунски комбинат исто така не се планирани никакви надвозници, освен во врска со Бул. Крушевска Република. Тешко е да се верува дека планирањето одговорно го усогласиле со Крушевска (особено кога на големо се трудат да ја саботираат), но нема да коментирам додека немам подетални информации за ова. Иако не се сомневам дека ќе се обидат да бидат крајно нетранспарентни Заедничко за сите три најавени проекти е што сите се импровизации, и тоа лоши и штетни импровизации. И веројатно сите три се во спротивност со генералниот урбанистички план, што патем нив ги прави нелегални, а Трифун и компанија криминалци. Вака ли ги фрлаат и тие мали средства со кои располага градот? За бедни квази-решенија. Зарем Трифун и неговите мрзливи & неспособни копуци мислат дека ќе добијат симпатии со вакви заебанции една година до избори? Оштар сум затоа што ми е преку глава од аматерскиот и неодговорен пристап за важни работи како што е примарната сообраќајна мрежа. Вакви грешки тешко и скапо се исправаат. Ако дебиливе сакаат да си играат играчки нека играат SimCity, а Скопје нека го остават на мир. Подобро само да седат и буквално ништо да не работат, зашто кога нешто ќе наумат, очигледно прават само штета! Се надевам дека овие нивни иницијативи ќе завршат како и многу други такви исти или слични... Дека од ова ќе има нула реализација. Зашто ова не е ниту фрлање пари за џабе, ова е давање пари за штетни проекти. И дополнително ќе треба да даваме пари ако имаме среќа наскоро да добиеме добар градоначалник, кој ќе мора да ги руши ваквите работи, за да може добро и систематски да ги решава проблемите. Edited by Cloverstack - 30-Jun-2008 at 18:38 |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #3 Posted: 12-Dec-2007 at 18:31 | |||
ista vest, komlpetno drugi informacii .. od Vreme Clo te pogodija u srce brat, kruzen tek
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #4 Posted: 12-Dec-2007 at 18:41 | |||
Па тоа е истата крстосница од минатиот пост (кај хрватска амбасада) Муви без глави... сеа кружен тек или надвозник? Или можеби надвозник + кружен тек... Какво расфрлање со пари кои ионака ги има премалку Алооооо! Ул. Мито Хаџивасилев Јасмин и Ул. Митрополит Теодосиј Гологанов треба да бидат во функција на Јужен Булевар! Што ли наумиле овие??? А и со кружниве текови почнаа стварно да ме иритираат. Као да кружен тек е којзнае колку добро решение, применливо насекаде... Изгледа тоа им е „адутот“ со кој ќе се справуваат со сообраќајните проблеми. Во светот се напуштаат, ама кај нас допрва на големо ќе се воведуваат Во секој случај еве го линкот (чисто архивски) http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1276&ArticleID=82039 Edited by Cloverstack - 30-Jun-2008 at 18:34 |
||||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #5 Posted: 13-Dec-2007 at 00:24 | |||
надвозник со кружен тек? Не викај два пати.....нашите експерти се способни за се!
|
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #6 Posted: 13-Dec-2007 at 00:35 | |||
А што би било правото решение? Кружен тек би било пропаст, секаде се одбегнува, многу успорува сообраќај кај фреквентни места.
|
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #7 Posted: 13-Dec-2007 at 00:47 | |||
не само што е фрекфентен тој дел, туку и земајќи ја у предвид нашата сообраќајна култура ќе придонесе за блокирање на раскрсницата кај Нова Македонија од толку што ќе се ствара гужва од ова елегантно решение.
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #8 Posted: 13-Dec-2007 at 00:50 | |||
Абе има и такви решенија, ама ако е специфично местото и ако сообраќајниот проблем го наложува тоа... Ама во секој случај таму е надвор од паметот да се гради било што во таа насока
Правото решение е да се гради Јужен Булевар. А во меѓувреме да се воспостави еднонасочен сообраќај на неговите колекторски/дистрибуторски улици. Тие и така и така еден ден ќе бидат еднонасочни, а во меѓувреме може привремено да го емулираат јужен булевар. Јас сум генерално против еднонасочен сообраќај и мислам дека тоа треба да се избегнува по секоја цена (особено што по нашите помали улички ионака не се почитува и е многу опасно... барем активно да казнуваат за такви работи) Но во овој случај, еднонасочен сообраќај е единствено прифатливо решение, затоа што тие улици се од почеток така планирани и се во функција на идниот јужен булевар. Малце попосле ќе постирам нешто визуелно, за да биде подобро сфатливо за тие што не се запознаени со проблемов. Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:48 |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #9 Posted: 13-Dec-2007 at 00:54 | |||
Одлична поента друже! Нашиве „стручњаци“ не сваќаат дека џабе им се нивните заебанции, дури и ако профункционираат, затоа што гужвата пак ќе се преточи од друго место... Што ако растеретат кај католичка, кога колоната од Нова Македонија во шпицевите (пола ден) пак ќе порасне доволно за да го сјебе и нивното ново „решение“. Затоа мора систематски да се решаваат овие работи. Мора да се изберат приоритети, соглано со ГУП-от и да се работи на генерално подобрување на ситуацијата. Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:46 |
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #10 Posted: 13-Dec-2007 at 00:56 | |||
Кога сме веќе кај гужвите...што ќе биде со гужвите под „МОСТ“?
|
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #11 Posted: 13-Dec-2007 at 01:04 | |||
Реализирање на одамна зацртаните поважни решенија од ГУП-от (т.е. примарната сообраќајна мрежа), ќе ги реши 90% од проблемите насекаде во градов. Имаме гужви затоа што се реализирани само мал дел од планираните сообраќајници и плус фалат некои критични врски, па сообраќајот се насочува кон бројни тесни грла. |
||||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #12 Posted: 13-Dec-2007 at 01:09 | |||
Тоа е, коа глупаците го гледаат делот кај раскрсницата кај католичка тотално засебно, без притоа да имаат во предвид што се дешава на 500 метри од неа. Ќе си го изградат они кружниот тек па коа ќе се чека кај Нова Македонија подолго него на грчка граница, тогаш тек ќе почнат да размислуваат во кој нов правец да ја турнат гужвата.
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #13 Posted: 13-Dec-2007 at 01:12 | |||
тогаш ќе направат кружен тек и кај Нова Македонија . Во последно време тоа им е решение за се, кружен тек ќе има и кај Континентал на влезот/излезот на клучката од ул. Беласица |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #14 Posted: 13-Dec-2007 at 01:18 | |||
Еве, се надевам дека овој извадок од ГУП-от ќе разјасни некои работи, барем за таа околина.
Се гледа Јужен Булевар и како сето тоа треба да изгледа заедно со клучките и со овие негови идни колекторски улици. Вакви еднонасочни колекторки улици се убедливо најдобро решение за таква урбана средина и за урбан автопат каков што ќе биде Јужен Булевар. А тие заебанции што ги најавуваат кај католичка црква (хрватска амбасада) се во спротивност со овој концепт (кој патем е важечки ГУП и тие решенија се одамна испланирани од вистински стручњаци... проблемите потекнуваат од таму што овие решенија се реализирани само во мала мерка низ градот) Ако имате дополнителни прашања или коментари за Јужен Булевар, предлагам дискусијата да ја продолжиме во темата „Урбани Автопати“: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33 Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:51 |
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #15 Posted: 12-Mar-2008 at 01:51 | |||
1. Наместо клучка напишале раскрсница-детелина
2. Која е оваа клучка кај тутунски комбинат??? 3. Уредување на коритото на Вардар... За кејот и плажите се мисли изгледа 4. Супер ова за зоолошката, прв пат слушам 5. Значи надвозниците ќе бидат исти како оној во Чаир кај Бит-пазар
|
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #16 Posted: 12-Mar-2008 at 02:10 | |||
Сања ги побркала лончињата... Место раскрсница пишува клучка и обратно
За жал тоа е |
||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #17 Posted: 26-Mar-2008 at 23:34 | |||
Ова со водовод е за поздравување само токму следното мое прашање(што ќе прават со профитот(замена на застарени штетни цевки?)) го видов во делот за градски паркинг. За инвестиции за инфраструктура и набавка на нови возила да, ама 40 НОВИ вработени за една година????? Ова ми личи како што викаше Пбанкс за аеродромот.... конечно профитабилно претпријатие и не да инвестираат во нешто корисно... него бутај љуге блиски до власта....и 100-150 иљада евра наместо за нов пајак или нешто слично отидоа за плати .....
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #18 Posted: 28-Mar-2008 at 13:51 | |||
По мое мислење паметно. Немаше никаква логика само тоа сегментче да остане во коцка.
http://www.vest.com.mk/default.asp?id=149352&idg=8&idb=2335&rubrika=Skopje |
||||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #19 Posted: 28-Mar-2008 at 16:16 | |||
E ova me raduva. Zemjata ispod kockata e propadnata na celata ulica i ima enormni vdlabnatini nasekade, poniski koli duri i ne mozat da vozat tuka, a za povisokite pak e neprijatno. A i ne ke bide losa rabota da gi doniraat kockite za na krstot - samo ne mi e jasno zasto gi baraat tokmu kockite za na krstot? Baraat evtino resenie ili sakaat 'avtenticen' izgled? Podelen sum okolu toa dali kockata ili asfaltot se podobri za tamu gore. Verojatno se raboti za prostorot okolu krstot kade sto sega e zemja - bidejki asfaltirana velosipedska pateka do gore vekje postoi
|
||||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #20 Posted: 31-Mar-2008 at 22:42 | |||
WTF!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.vest.com.mk/default.asp?id=149472&idg=8&idb=2337&rubrika=Skopje |
||||
Post Reply | Page 123 31> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |