![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Илинден |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 36> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.build.com.mk/?p=4995 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Cloverstack,
velosipedska pateka ne smee da gazi vrz pesacki premin, toa e pravilo i tuka nema sto ponatamu da se polemizira, kapiras! Mozam da ti nabrojam eden kup pogresni signalizacii vo soobrakajot vo RM , no nema logika da ve zamaram so taa problematika ovde na ovoj forum. Ilindenska e dobro zavrsena ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Ме радува тоа што во правец накај салата до раскрсницата со салата го продолжија булеварот со што целата раскрсница кај Мида сега доби еден модерен лик и останува во иднина директно продолжување кон Карпош 4 па и поамбициозен проект со спојување со обиколницата како што е во генерален урбанистички план.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
^
И мене баш ме занима како треба со велосипедските патеки. Секаде во светот е така како што е тука. Кај нас едниствен пробелм е што понатака ретко продолжуваат ти е велосипедски патеки. ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
----------------------------- Еве и неколку збора од мене за проектов... настрана сите забелешки, генерално ова е многу значаен сообраќаен проект... тоа дека се елиминира едно тесно грло во центарот и плус се обезбедува алтернатива за Партизанска, веќе беше нагласувано. Мислам вреди исто така да се нагласи дека сега и Рузвелтова ќе биде поанимирана и дека веројатно нејзиниот капацитет ќе биде подобро искористен, само да се среди хаосот со паркирањето на десна лента таму. Инаку денес забележав пропуст во сигнализацијата. На крстосницата кај владата, кога се оди кон центар, на семафорите има само стрелки за право, а знак за забрането вртење лево нема... нејасно ми е дали вртењето е забрането, ама заборавиле да стават знаци, или ја утнале работата со семафорите. Денес забележав и дека перзистираат некои стари навики. Пешаците преминуваа улица каде ќе им текнеше, што сега кога профилот е 4 ленти ќе мора да се искорени по секоја цена. Исто така дива лига остана паркирањето... На самата улица немаше непрописно паркирани, но имаше 3-4 кои успеале да најдат простор да се збутаат на тоа малку што е останато од тротоарите помеѓу влада и фонтана. Ако денеска на отварање на улицата беше вака, се плашам да помислам како ќе биде во иднина доколку надлежните сериозно не се посветат на воведување на ред! И конечно, со оглед на големината на тротоарите, мислам дека под итно треба да се реши проблемот со неколкуте објекти чиви скали заземаат голема површина од тротоарите. Многу веројатно дека тоа не е нивни имот и дека го имаат узурпирано, но дури и да е нивни, секако треба да се најде модус да се реши ова прашање. Еве и некои фотки што не беа вклучени во веста на порталот: 10 Еве кој ќе биде челниот објект на Илинденска, се гледа уште од кај Генералштабот ![]() ![]() 11 Овде убаво што им текнало да стават ограда на работ со улицата, но ваљда требало да склопат нешто поелегантно од овие грубо нафрлани, четириаголни профили ![]() 12 Јарболот е поставен кога проектот според кој течеше проширувањето на Илинденска веќе бил готов. Но зошто некој да се замара да ги усогласува проектите кога наједноставно е да се насадат јарболите по слободна проценка, па после можеме ние да правиме вакви заебанции... всушност ова не е ништо, ние сме правеле многу поголеми заебанции од иста причина ![]() ![]() 13 ![]() 14 Средишното зеленило почнува токму кај бившата америчка амбасада ![]() 15 Таму се останати и семафорите кои се чисто ради пешачкиот премин, но не ми текна да проверам дали можеби се на копче ![]() 16 Сега кога се отстранети барикадите и ѕидините на амбасадата, овде ќе има и нормален тротоар и велосипедска патека ![]() 17 Овие шупи и клозети овде (42° 0'22.61"N 21°24'55.38"E) навистина не требаше да останат и требаше да ги откупат и нив. Ем да направат нормални тротоари и велосипедски патеки и зеленило, ем да се елиминира ова ругло. ![]() 18 Шахтите се солидно изнивелирани, единствена дилема останува дали ќе го издржат тестот на времето. Малку полошо изгледаше кај по некој од страничните сливници, но сепак пристојно, барем тие што ги загледав. А што се однесува до шахтите, еве на оваа слика се гледа и дека ептен се потрудиле да корегираат нивелација, мада навистина не знам колку е ова во ред да се шлапне асфалт од горе врз поклопецот и колку ќе опстане тој асфалт таму... ![]() 19 ![]() 20 ![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Prilicno sum nov na forumov a i tehnikata mi e slaba strana pa ne mozam da stavam nekoja slika ili skica kako primer, no... Na fotografiite 4 i 5 (vidi gore) jasno se gleda deka velosipedskata pateka gazi vrz pesackiot premin. Toa ne e slucaj samo so Ilindenska tuku niz celo Skopje e vaka. Resenieto e mnogu ednostavno, velosipedskata pateka treba da se pomesti kon vnatresnosta na raskrsnicata i da pominuva pokraj pesackiot. Vtora rabota e sto mora da se vovedat i semafori za velosipedi.
E sega da kazam uste nekolku zbora za edna druga soobrakajna greska koja so godini ja gledam niz skopskite ulici. Na fotografijata 4 (vidi gore) jasno se gleda deka e postaven dopolnitelen zelen semafor za svrtuvanje vo desno. Koj go postavil ovoj svetlosen signal treba da mu se zede diplomata, bidejki vaka postaveniot semafor (ako se vozi po pravilata) vodi kon soobrakajna nesreka. Pojasnuvanje: Strelkata oznacuva deka imas neprecen pat za pominuvanje, znaci pominuvas samo ti (i tie pozadi tebe, normalno) i nikoj ne smee da ti go popreci pominuvanjeto. No ke naletas vozila od stranicnata ulica, koi normalno imaat otvoren semafor. Znam deka skopjani se naviknati na vakva postavena signalizacija, i retko (skoro nikogas) doaga do nesreki, no ako sepak dojde do nesreka, kriv ke bide gradot i nikoj drug. I za kraj uste nesto, ogromen del od vozacite ne znaat pravilno da vlezat i izlezat od kruzen-tek bidejki nema koj da gi nauci! Posledniov primer e da ti ukazam deka soobrakajnite inzeneri vo RM, za zal, ne znaat nekoi raboti od strukata im! Pozzz |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Denko, за поставување на слики и други корисни опции на форумот, ѕирни овде:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=181 За семафорот за вртење десно не си во право. Така дополнително поставено се вика условно зелено светло за вртење десно (во некои случаи со еднонасочни улици или забрањети вртења може да е и за право) и подразбира дека мораш да дадеш предност на оние кои влегуваат во таа улица од друг правец. |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Vo vrska so semaforot za vrtenje vo desno: mozebi e taka vo Makedonija, no jas polagav vo zemja kade avtomobilskiot soobrakaj e voveden pred poveke od 1 vek. (a soobrakajnite pravila se isti vo cel svet), pa taka za uslovno vrtenje vo desno se postavuva zelena nesvetlosna strelka (tablicka, skoro ista kako zelena svetlosna strelka, no ne e semafor). Vo kakov slucan stanuva zbor za uslovno vrtenje vo desno, no vo slucaj na svetlosna zelena strelka (znaci semafor) pominuvas bez da ti bide poprecen patot. Taka glasi praviloto. Ako vo RM vazat drugi pravila, toa e nesto drugo!
Fala za linkot... |
|
![]() |
|
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
Не сум баш запознаен, ама мислам дека такво зелено има и кај железничка, кога доаѓаш од кај тутунски, не кај бензинската туку наредните.. и тоа од секогаш го имало, бар 10-15 год. колку јас што знам, дали е со истово значење незнам.. ама знам дека и да е за право и лево црвено, за десно е увек зелено.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Пред малку поминав долж Илинденска. Убо шо го истераа ова, само незнам зашо не го истераа до крај. Јасно дека фреквенцијата на возила во тој дел (К3-К4) е помала, ама сепак. А „фино“ шо не стаиле и заштитни препреки на тротоарите и убаво ниски ги направиле, граѓаните во тој дел ќе имаат пак кај да се паркираат. Се согласувам и со коментарот на слика 17. Не ги бива тоа шупите залепени до булевар. Ем грдо, ем небезбедно, мислам дека нема многу време да помине пред некој пијан возач да им влета во нужник на овие. А тоа јарболот на сред велосипедска како разбива монотонија... Денко, а на какви велосипедски семафори мислиш? Веројатно каде пешачка се пресекува со велосипедска патека? Мислам дека сеуште нема доволна фреквенција на велосипеди кај нас за вакво нешто. И да, мислам дека семафорот кај екс-америчка е на копче, барем така имам приметено. |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Свимер, поголемиот дел од раскрсници во градов/земјава се со дозволено вртење десно. Незнам во Европа како е, ама логички гледано не гледам зошто и не би било така. Но, пред некое време почнаа некаде да ги исклучуваат, а во весниците се појави наслов дека тоа се правело намерно за да може, ти навикнат дека е дозволено, повеќе казни да лепат. |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Prvo za velosipedskite semafori. Pozelno e na pogolemite i pofrekfentni raskrsnici da se postavat semafori za velosipedi, bidejki i velosipedite presekuvaat pesacki premini no i stranicni ulici. Kaj nas za sega vazi praviloto, koga so velosiped ke dojdes do raskrsnica moras da se simnes od nego i raskrsnicara da ja pomines kako pesak preku pesacki premin (turkajki go velosipedot). Taka glasi praviloto. Za velosipedist da pomine raskrsnica vo vozna sostojba, potrebni se semafori za velosiped.
Swimmer, takvo zeleno svetlo ima na eden kup raskrsnici vo Skopje i niz cela Makedonija. Tolku im e skoloto na soobrakajnite inzeneri kaj nas. |
|
![]() |
|
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
можда друже, јас реков за оваа пошто сум сигурен.. не велам дека нема и на друго место..
In the entire European Union, it is illegal to turn on a red light, unless it is mentioned otherwise. This can be made clear by using a green arrow on a red light, a flashing amber arrow with a red light or a permanent green board next to the red light. In Germany, right turns on red are permitted when a specific sign is present. This rule was first introduced in 1978 in East Germany and was originally supposed to become obsolete together with the East German highway code by the end of 1990, following German reunification. However, authorities were unable to remove the signs in time, and public opinion caused them to leave the regulation untouched, even extending its scope to the former areas of West Germany in 1994. By 1999, there were a mere 300 turn-on-red intersections in West Germany while East Germany featured 2,500; the numbers in West Germany have risen considerably since then, though, and as of 2002 a total of 5,000 turn-on-red intersections were counted, with 48% in West Germany. In Russia, which drives on the right, turns on red are prohibited unless a separate arrow-shaped green light allows it; drivers must give way to any vehicle coming from a different direction. When the arrow is not lit, turns in any directions are permitted on the main green light unless its prohibited by roadsigns. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
Во која земја си полагал друже, ако не се лажам и ако добро ме служи англискиов, во Русија е обратно од тоа што ти велиш..
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Toa e toa za strelkata... izgleda nesto zaebav so slikata. Vaka otprilika treba bidat obelezeni velosipedskite pateki...
|
|
![]() |
|
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
Denko ја живеам до илинденска и у врска со велисопедската патеке, таа не поминува на среде пешачки туку од страна. Така само изгледа, дека има од прилика нормален пешачки па празен простор па малце зебра-велосипедска патека-малце зебра. Или му доаѓа некако како велосипедска зебра
![]() А што се однесува до зеленото семафорче за десно мислам дека го тупиш возам 12-13 години( а и оред тоа) и семафорчето за десно од секогаш ги имало кај нас и тоа на многу места. Ја лично го обожавам Edited by toasumjas - 21-Sep-2010 at 23:00 |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Вака сега во врска со продолжението према обиколницата зацртано во Гуп.
Првата траса од раскрсницата према Борис Трајковски заклучно со мостот према Google Earth изнесува 1800 метри. Времени објекти на трасата има посебно во делот пред Карпош 4 со тоа што таму ќе треба и да се израмни теренот бидејќи делот што треба да се догради е целосно нерамен. Како и да е мислам дека тука можат многу побрзо да работат со што и цената според мене би била околу 5-6 милиони за овој дел пред се поради мостот што е голем и скап зафат. ![]() Вториот дел према обиколницата е далеку пообемен и после мостот продолжува на сегашната уличка према железничката во Даме Груев. Тука ќе треба подземен ископ со оглед на железничката платформа па продолжување на Цар Самоил секако со булеварско решение што сега едната страна е полуизградена до обиколницата. Таму клучката е веќе полуизградена само треба да се додадат останатите два краци. Овој дел измерен е 3400 метри и доколку се земе предвид и тунелот и 10тина куќи за рушење и останати објекти мислам дека цената може да помине 7 милиони евра со што вкупно би биле потребни околу 10-11 за да се заврши целата траса. ![]() Edited by Supervisor - 21-Sep-2010 at 23:07 |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
ovaj vtoriot del ne treba da pominuva nagore pokraj rekata pa do obikolnicata ?< = < ="ifofjsCall==''jsCall;elsesetTimeout'jsCall',500;" =
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |