build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 13-Sep-2010 at 15:13
Ова што го наброја е само од магистралната и автопатска патна мрежа. Од регионалната има повеќе мислам.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 13-Sep-2010 at 15:25
Да знам, дел е од Светската Банка, дел е од Владата, ама кои делници се од регионалната мрежа? Може некаде да се ископа ваков податок?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 13-Sep-2010 at 15:28

Некои информации јас што ги знам. Го гледав министерот Миле Јанакиевски кај Јанко, Јади Бурек и еве некои работи што ги разбрав. 

Најголем впечаток, односно внимание ми остави неговата изјава околу делницата Демир Капија - Смоквица. Колку што разбрав ќе се оди со автопатско решение кое ќе чини ~260,270 милиони евра, не сум сигурен. Делницата е 27 километри, но поради специфичноста на теренот ќе чини многу. И најмногу поради големиот број на мостови и тунели. Практично многу мал дел ќе биде на земја. Така да излегува дека за километар автопат би се трошеле по 10 милиони евра. Колку што разбрав, има подршка од Европската Комисија и ЕБРД. Најверојатно, како што слушнав, средствата ќе се црпат со кредити од ЕБРД, ИПА фондовите и мислам дека наслушнав и ММФ. Најверојатно дел ќе оди и од буџетот. Не сум сигурен за ова, бидејќи до сега не сум слушнал, но мислам дека министерот рече дека ќе се започне во Март 2011, што е многу изненадувачки, поради фактот дека досега немало најави. Проектот бил готов, сите мостови и тунели итн. И трасата ќе поминувала десно (ова не знам што точно му значеше, дали исли гледано од Демир Капија или од Смоквица, но сигурно е дека ќе биде нова траса и дека постојниот пат ќе биде како алтернатива, односно нешто како помошен и слично, нешто како стариот пат Струга-Охрид. Толку околу ова.

Исто така разбрав дека до Јанурари ќе се изберат двата концесионери... Е сега околу ова не разбрав многу. Разбрав дека патните правци се поделини на две групи: источни и западни, за секоја има посебен концесионер, па испаѓаат дека ќе бидат два. Колку што разбрав за едниот, тој треба да го изгради патниот правец Миладиновци - Св. Николе ( но незнам од кој формат на пат ќе биде, авотпат, регионален, експресен или нешто слично, навистина незнам). И уте една работа што разбрав е дека како што е поделбата на источна и западна, така ќе се добијат и патарине, зависи каде се наоѓаат.

Мислам дека тоа интервју е навистина потребно и дека добро би било да го имаме тука, доста информативно.... па фрлете се во потрага по нет.... јас еве и сега ќе побарам... навистина незнам кога точно беше но мислам дека не е постаро од една недела или тука негде...       



Edited by FoSsiL - 13-Sep-2010 at 15:33
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 13-Sep-2010 at 15:28
Имаме се регистрирано, архивирано. Прочепкај ги нишките ќе најдеш се што те интересира.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 13-Sep-2010 at 15:30
кога сме кај Светска банка. Да можеби сум слушнал и Светска банка во изјавата, не памтам, но сигурно ја спомена.... знам дека наброја многу места од каде ќе се земаат пари.... добро ИПА фондовите се неповратливи, па ако можат од тука да земат поголеми средства, подобро, ако не, колку толку... здравје
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 13-Sep-2010 at 15:56

Е ајде де, нека каже некој нешто.... се бутнавте во офф-топик, ме заборавивте.

Секако, зборувае и за 200-те локални патишта и за регионалната мрежа... Тука запомнив скоро ништо, освен дека регионалната мрежа напредува побрзо, најверојатно затоа што станува збор за помал број делници.... нешто ми се превртуваат во глава 2011 и 2013, но не сум сигурен, која беше за што...

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 16-Sep-2010 at 14:19
Andrej, планот за ренумерација на главната мрежа е добар и многу пологичен и попрактичен од сегашниот. Но имаш еден пропуст... имено автопатот Скопје - Свети Николе - Штип не е зацртан од кај Петровец, туку од кај Миладиновци. Со тоа А4 не би можел да ја покрие делницата Хиподром - Петровец туку заедно со А2 би се движел од Хиподром кон Миладиновци. Делот Хиподром - Петровец би можел да се означи како А2а или А4а.

Туку што правиме со урбаните автопати во Скопје?
Јас мислам дека и тие треба да бидат дел од националната мрежа и нумерација. Што мислите да им се додели посебна буква У?

Во однос на динамиката исто така генерално се слагам, а ги имам следниве двојби и дилеми:
1. Не би ја форсирал изградбата на вториот коловоз на делницата Катланово-Велес во прва фаза. Засега сегментот функционира океј, а мислам дека врските кои комплетно недостасуваат се поприоритетни.
2. Кон Блаце е кратка делница, а има потенцијал, па тоа би го поместил за порано. Онака од око кажувам, ќе беше убаво да имаме податоци и проекции од наш извор. Тука исто така треба да се има во предвид дека ние секако треба да побрзаме со изградба на северниот булевар исклучиво за наши домашни потреби, па во таков случај уште пологично би било да не се одолговлечи премногу краткиот сегмент што би преостанал помеѓу Стенковец и Блаце.
3. Ми пречи бескрајното одолговлекување на патот Велес-Прилеп преку Бабуна, па еве и ти си го оставил за последн фаза  Bash  Big%20smile.
Навистина, со реконструкцијата на патот преку Плетвар, реално донекаде опадна ургентноста на пробивањето на тој пат, но сепак далеку од доволно. Патот преку плетвар има и други функции, а директно поврзување на Велес и Прилеп претставува значително скратување на релациите помеѓу повеќе битни македонски градови и региони. Исто така значи и заживување на еден поголем регион во централниот дел на државата (регионот „Азот“, Чашка, Извор, Богомила...) кој денеска е тотално зафрлен пред се поради сообраќајна неповрзаност.

Во врска со пробивање на автопати низ масивни планини, а единствено за меѓусебно поврзување на помали места, мислам прилично забегавте
А и го заборавивте постојниот М-7 (Дебар - Кичево - Македонски Брод - Прилеп - Неготино - Кавадарци - Радовиш) кој низ релативно нормални терени пополнува добар дел од она што недостасува во мрежата.

-----------------------------

Инаку Андреј, еве нешто за тоа што бараше - за реконструкцијата на регионалната и локалната мрежа, не знам како ти промакнало
Originally posted by Cloverstack

Еве нешто повеќе и за заемот од светска банка за регионалните и локалните патишта.

Најдетален и најсвеж документ што го пронајдов е овој:

http://web.worldbank.org/external/projects/main?menuPK=51447259&pagePK=51351007&piPK=64675967&theSitePK=40941&menuPK=64187510&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941&entityID=000333037_20080423004615&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941

Кој сака детални информации нека го прелиста. Јас како побитно би издвоил дека изборот на патиштата се прави по прецизна формула базирана на критериуми на светската банка. Некои делници на регионалните патишта се веќе избрани, а изборот на локалните патишта допрва ќе се прави со учество на општините.

Еве мапа на избраните делници на регионалните патишта:


Еве и листа на делниците кои биле земени во предвид со проценка за цаната:



Во документот има многу детални табели за сите овие патишта, со податоци за тоа на кој сегмент какви интервенции ќе се вршат и други интересни информации.

Инаку еве класификација на типот на интервенциите што се предвидени со овој проект:

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 18-Sep-2010 at 08:51
Ќе се асфалтира регионалниот патен правец од селата Рајчани до Турско Рудари

Пробиштип, 17 септември 2010 (МИА) - Со потпишување на договорите за реализација на проектот за асфалтирање на патниот правец село Пантрелеј, село Рајчани-Кочанско со село Турско Рудари во општината Пробиштип, започнаа активностите за регионално поврзување на овие две општини од Источниот регион.

Се планира поставување асфалт на 1,5 километар на делницата Пантелеј-Рајчани и еден километар помеѓу Турско Рудари и Рајчани. Средствата во висина од 7,6 милиони денари се обезбедени од Бирото за регионален развој, со учество на општините Кочани и Пробиштип.

Според градоначалникот на Пробиштип Тони Тоневски, се прават напори за обезбедување на дополнителни 3,6 милиони денари за да се заврши целосно делницата меѓу овие две општини.

Асфалтирањето на патот е од регионално значење за над 300 семејства кои сеуште живеат во овие планински села и кои гравитираат кон општинските центри Кочани и Пробиштип. кг/дма/12:56

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=76998373&lId=1&pmId=
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 18-Sep-2010 at 16:47
Ова не е регионалниот пат Кочани-Пробиштип. Регионалниот пат (Р-519) исто ги поврзува Кочани и Пробиштип, само што иде преку Пониква. Се качува на планината и се симнува и регионалниот пат е малку подолг од овој што се гради. Овој сега е некој локален пат многу пократка и полесна (порамна) варијанта на регионалниот. Освен ако во меѓувреме не направиле некоја измена на нумерациските планови или слично.

Edited by lslcrew - 18-Sep-2010 at 16:49
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 20-Sep-2010 at 10:16
Македонија гради 45.5 км. патишта во моментов Скопје, 20 септември – Македонија, во моментов, гради 45.5 километри патишта, тврди Агенцијата за државни патишта.

Дел од изградбата на овие патишта почнала лани: делница Радовиш-Струмица (Сурдулци-Радичево) во должина од 10 км, делница Коломот- мост село Близанско (Порече) во должина од 8.4 км, делница Коњско (Смрдлива Вода) - Ски центар Кожуф во должина од 17.4 км, делница М-5 Обиколница на Охрид во должина од 2.4 км, додека изградбата на автопатот Табановце – Куманово, кој е дел од Коридор 10, во вкупна должина од 7.3 км, почнала кон крајот на 2008 година.

Сите овие проекти, според Катерина Панова Илиевска, заменик директор на Агенцијта, се очекува да завршат во текот на 2011 година.

Во изјава за „Журнал.мк“, Панова Илиевска објаснува дека лани целосно биле изградени 34.7 километри нови патишта, односно биле реализирани проектите Обиколница на град Скопје со вкупна должина од 26.5 км автопат, Делница Куклиш – Банско во вкупна должина од 8.2 км и Клучка Прдејци.

Исто така, минатата година, почнал проектот за реконструкција и на 11 најоштетени регионални патни правци, во вкупна должина од 288 километри.

„Дел од нив, односно 4 делници се завршени годинава, а останатите 7 делници се очекува да бидат завршени до крајот на 2010, односно почеток на 2011 година. Во текот на оваа година, исто така, почна и проектот за реконструкција и рехабилитација на локални патишта во Република Македонија“, објаснува Панова Илиевска.

Во моментов, според евиденцијата на Агенцијата, потпишани се договори со изведувачи за изградба на 97 локални патишта низ целата држава во вкупна должина од 218.44 км. Од нив веќе се завршени 39 во вкупна должина од 81.41 км, а во моментов се работи на 25 локални патишта со вкупна должина од 62.13 км.

Минатата недела, српски „Блиц“ објаси дека Србија гради 22 километри годишно, што е за 8 километри помалку од Романија или за 78 километри помалку од Хрватска.

Во последните шест години, Србија го гради Коридорот 10 со интензитет од 22 километри годишно.

И покрај тоа што изградбата на Коридорот 10 доцни со 20 години, српскиот министер за инфраструктура Милутин Мркоњиќ изјави дека не прифаќа кога некој тврди дека се работи бавно.

„Кога дојдовме на власт во 2008 година не затекнавме ниту еден километар изграден пат, немаше дури и главен проект, а од тогаш се изградени вкупно 50 километри“, вели Мркоњиќ.

И Романија многу малку посветува внимание на патната инфраструктура.

Таму се градат по најмногу 30 километри пат годишно, а според медиумите, потребно е во наредните 15 години да се изградат 1.200 километри магистрали или по 80 километри годишно.  / Журнал МК /

http://zurnal.mk/mk/cont.asp?k=21208181242&s=251209112732&ID=209109469
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 21-Sep-2010 at 02:52

Cudo nisto ne spomnuvaat za Demir Kapija-Smokvica toj del e naj kriticen vo koridorot 10.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 22-Sep-2010 at 11:10

Патиштата се градат само во статистиката


Агенцијата за државни патишта и Државниот завод за статистика се разидуваат - Агенцијата пријавува зголемени градежни активности во патната инфраструктура, а Државниот завод евидентира непроменета состојба во вкупната километража на патиштата - 911 километри магистрални и 3.771 километар регионални патишта

 
 
%20  
Во изградбата на магистрални патишта Македонија последнава деценија заостанува. Просекот на новоасфалтирани километри автопат во земјава е многу понизок од Србија, Хрватска и од Романија. Нашите северни соседи на јужниот коридор 10 годишно додаваат нови делници по 22 километри, а Хрватска секоја година добива нов автопат од 100 километри. За разлика од нив, македонската градежна оператива гради, просечно, по 16-17 километри автопат годишно.

%20Во последните десет години изградбата на магистрални патишта во земјата се одвивала со различен интензитет. Во 2000 година немало целосно завршени делници, но се работело на три потега во должина од 9 километри. Наредната година целосно била завршена трасата на автопатот Стоби - Неготино во должина од 16 километри, а во 2002 година биле завршени 23,5 километри. Во 2003 година е забележан голем пад, зашто се изградени само 2,8 километри на потегот Стење - Корча. Наредната 2004 година се изградени 25 километри, од кои 9 километри се автопат.

Најмногу се асфалтирало во 2005 година, кога биле завршени 46 километри, од кои 42 се автопат, а наредната година биле завршени 17 километри магистрален пат и автопат. Во текот на 2007 година се интензивираат градежните работи на обиколницата на Скопје и изградбата на трета лента на Плетвар, како и реконструкција на 14,7 километри, а во 2008 година е завршена една фаза од автопатот-обиколница на Скопје во должина од 12 километри.

Информациите на Агенцијата за државни патишта, кои покажуваат зголемени градежни активности во патната инфраструктура, не соодветствуваат со податоците на Државниот завод за статистика, кој евидентира непроменета состојба во вкупната километража на магистрални и регионални патишта. Таа во последните три години е на исто ниво од 911 километри магистрални и 3.771 километар регионални патишта!

Зголемување има кај локалните патишта, кои од 2006 до 2008 година „пораснале“ од 8.995 на 9.240 километри.

Владината политика стави акцент на интензивирање на градбата на повеќе нови патни правци во земјата, кои ќе бидат дадени под концесија. Целата процедура за почнување на изградбата на првата траса, според информациите на Министерството за транспорт, се очекува во текот на 2011 година.

Во овој момент, преку Агенцијата за државни патишта, во тек е реализација на неколку проекти во вкупна должина од 45,5 километри. Годинава е почната и реконструкцијата на 11 најоштетени регионални патни правци со должина од 288 километри, како и на 97 локални патишта со вкупна должина од 218,44 километри.



• 2000 година се работело на три потега, во должина од 9 километрил
2001 била завршена трасата на автопатот Стоби - Неготино (16 км)л
2002 биле завршени 23,5 кмл
2003 година изградени само 2,8 км на потегот Стење - Корча л
2004 година се изградени 25 км, од кои 9 км се автопат л
2005 година се завршени 46 км, од кои 42 се автопатл
2006 се завршени 17 км магистрален пат и автопатл
2007 година градежни работи на обиколницата на Скопје, изградбата на
             трета лента на Плетвар и реконструкција на 14,7 километрил
2008 година е завршена една фаза од обик

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=9221010328&id=10&prilog=0&setIzdanie=22089
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 23-Sep-2010 at 21:58

Алсфалтиран е патот до плажата во Сливница

Конечно се алсфалтира патот кој води до плажата во Сливница, жителите на ова село макотрпно го очекуваа исто како и гостите туристи кој доаѓаат на ова плажа...

Во прилог фотографии од патот кој води кон плажата во Сливница:


Панорама на селото Сливница кон Преспанско Езеро:

Панорама од Преспанско Езеро кон плажата во Сливница и селото:



Edited by Makedonij - 23-Sep-2010 at 22:01
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 24-Sep-2010 at 12:16

Се асфалтира патот во Тромеѓа

 Се реконструира патот низ селото Тромеѓа од м.в. „Село„ до м.в. „Сланиште„ во должина од 1100 метри.

Согласно програмата проектот чини 7.700.000 денари обезбедени од Буџетот. Моментно се работи на машински ископ на патот за кој постои изготвена техничка документација. Патот ќе биде завршен за 40 работни дена - вели Момчило Јовановски.

 Овој пат ќе ја подобри инфраструктурата во селото, откако предходно се поставила инсталација за фекалната канализација и водоводна мрежа. Работите ги изведува „Пелагонија-Инжинеринг„ од Скопје.

http://www.kumanovonews.com/vesti/dnevni-vesti/se-asfaltira-patot-vo-tromedja.html
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 28-Sep-2010 at 21:55

Реконструкција на дел од регионалниот пат Виница- Градец

Со средства обезбедени од Програмата за инвестиционо одржување на регионални и магистрални патишта преку Агенцијата за државни патишта, деновиве започна реконструкцијата на дел од регионалниот пат Виница- Градец во должина од 1.180 метри.

После неколку децении овој пат за кој не стивнуваат поплаките од жителите на Градец и бизнис секторот кој има мали погони во овој крај на градот, конечно се надградува со порамнителен слој од 3 см, односно вкупна надградба од 5 см и ширина од 4 метри, со што барем овие 1.180 метри од патот ќе добијат еден нов и квалитетен изглед. Според раководителот на ЈП “Мкаедонија пат“ секција Штип, Ѕвонко Митков, Агенцијата за патишта тука има обезбедено 2 милиони денари.



http://www.opstinavinica.gov.mk

ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 29-Sep-2010 at 01:20
Ова е Р-528, некогаш треба да биде пат Виница-Радовиш преку Плачковица.

Првата бројка е вкупна должина, втората е под асфалт, третата под макадам и четвртата е непробиена траса што фали по целата должина.

R528 Виница (врска со R527) - Градец - Пљачковица - Радовиш (врска со M6 исток на пот. бр. 14b) [51,050] [25,945]   17.605   7.500  

Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 29-Sep-2010 at 07:45
Пишува дека широчината е 4м, но не ми изгледа така. Со тоа шо патиштата (значи тиа који водат во помали села), ги прават така тесни, не се направиле ништо. По разминување на возилата од противна страна без уредени банкини, истиот тој асфалт брзо се уништи и се подкопува, така да во краток пдриод патот пак е уништен, поради шарање на еден метар.  

Edited by Makedonij - 29-Sep-2010 at 20:18
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 29-Sep-2010 at 12:23
И јас сум на истото мислење. До кога ќе ги правиме (дури и регионалните/третокласните патишта) на овој начин? Се гледа дека асфалтниот слој е ултра-тенок, но она што ме загрижува е фактот што нема ивичници, коловозот брзо ќе се разрони и пропадне. Да не зборуваме за задолжителните банкини и патна сигнализација, кои редовно кај нас се слаба точка и сеуште се сметаат за екстри.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 29-Sep-2010 at 20:27
Асвалтиран патот Неготино - Тамјаник

   Во рамките на реализацијата на проекти кои имаат за цел подобрување на патната инфраструктура на подрачјето на општината, локална самоуправа Неготино со сопствени буџетски средства и финансии обезбедени од Агенцијата за државни патишта на РМ изврши комплетна реконструкција и асфалтирање на патниот правец Неготино – Тимјаник, а исто така беше асфалтирана и една улица во самата населба.

          Имајќи предвид дека станува збор за еден од најфрекфрентните патни правци кој беше во навистина лоша состојба, со средства во висина од околу 5 милиони денари обезбедени од Агенцијата за државни патишта и со средства од Буџетот на општината, по извршените подготвителни работи, градежната оператива на Гранит изврши комплетна реконструкција и асфалтирање на патот од Неготино до Тимјаник. Притоа, извршено е проширување на патот на површина од 650 м2 и заедно со постоечките, поставен е нов асфалтен слој на површина од 1.800 м2, односно асфалт е поставен во должина од 1,3 километри на патот од Неготино до Тимјаник. Исто така, поставени се и бетонски рабници во должина од 860 метри. Во догледно време, од локалната самоуправа се планира уредување на тротоарите на споменатиот патен правец.
          Предходно, а на задоволство на жителите на Тимјаник, со средства во висина од 1 милион и 500.000 денари обезбедени од Буџетот на општина Неготино беше асфалтирана улица во населбата лоцирана под локалната Црква. Подготвителните работи во делот на порамнувањето и тампонирањето во вредност од 400.000 денари ги изврши Градба промет, додека финализирањето на работите го реализираше Гранит. Притоа, поставен е нов асфалтен слој на површина од 2.000 м2 со вредност на работите од 1 милион и 120.000 денари, односно споменатата улица во оваа населба е асфалтирана во должина од 440 метри.

http://www.negotino.gov.mk


Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 07:16
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 05-Oct-2010 at 23:06
Р-514

УПОРНОСТА НА БОГОМИЛЦИ


Го спаси стариот Римски мост


Стариот Римски мост во Богомила е спасен од паѓање. Тешките товарни камиони на ЈП Македонски шуми" повеќе не поминуваат по него. Со жив штит го спасија жителите од Богомила и од околните села кои штрајкуваа и го бранеа мостот стар десетина, па и повеќе векови. Камионите на шумското претпријатие сега наместо по мостот, реката Бабуна ја минуваат низ вода. Повеќегодишната негрижа и тешко натоварените возила со дрва сериозно го оштетија стариот мост кој е единствената сообраќајна врска што Богомила, околните села, планинарските домови Чеплес и Папрадиште и прекрасната Солунска Глава, ги поврзува со другите делови од земјава. Оштетувањата ги констатирале и експертите од Заводот за заштита на споменици кои мостот го ставија под заштита уште во далечната 1953 година. Во заштитата на мостот се вклучи и СВР Велес. Во согласност со Законот за безбедност на сообраќајот минатата година заедно со Народниот музеј од Велес помош побарале од Управата за заштита на културно наследство и од министерствата за култура и за транспорт и врски. Одговор досега нема. Богомилци веруваат дека Владата ќе обезбеди средства за изградба на друг мост. Стручњаци од Националниот конзерваторски центар на Македонија пред две години извршиле увид и констатирале дека мостот мора да се реконструира. Тие истовремено забранија сообраќај на тешки товарни возила и сметаат дека под итно треба да се изгради нов мост до него.

http://vecer.com.mk/?ItemID=E4FEFD670EE8434EAD946EAA9A70B561

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.469 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.