build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 05-Oct-2010 at 11:43
Тунелот треба да биде готов 2011 година. Застојот произлезе од многуте археолошки наоди што се појавива при ископувањето на тунелот.



Нарочно бродот кој е прекрасно сочуван 1600 год.



Edited by Vladimir P - 05-Oct-2010 at 11:47
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 05-Oct-2010 at 21:41
Епилогот после сударот во Бугарија
Откази поради судирот на возови во Бугарија

05 октомври 2010
Извор: Tanjug

Софија
Поради вчерашниот судир на два воза во Бугарија, во која беа повредени 26 патници, отпуштени се тројца работници од бугарската железница, пренесе Танјуг.
Одлуката ја донел бугарскиот министер за транспорт Александар Цветков велејќи дека„ без сомнение е утврдено дека тројцата диспечери од железничката станица во Драгоман и Драгоил ги нарушиле технолошките правила и со тоа ја предизвикале несреќата“
Според Цветков причината за несреќата може да се бара и во „третиот воз“ кој поминал пет минути пред службената локомотива на бугарските железници со што се пореметила сигнализацијата.
Меѓународниот патнички воз кој сообраќаше на релација Србија – Турција и бугарскиот службен воз со еден вагон се судрија вчера изутрина меѓу Драгоман и Драгоил во Бугарија

http://www.makfax.com.mk/_home/home#117870
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 05-Oct-2010 at 22:42
Previous  И уште нешто...

Шефът на железопътната администрация е уволнен

Изпълнителният директор на Изпълнителна агенция "Железопътна администрация" Симеон Ананиев е освободен, съобщиха от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията. Той заемаше този пост от ноември 2006 г.

Ананиев е освободен от днес със заповед на министър Александър Цветков. Като мотиви за освобождаването му се посочват пропуски в работата, свързана с основните функции, заложени в правилника на дейността на ИА "Железопътна администрация" - контрол и координация на железопътния транспорт.

До назначаване на нов директор на агенцията на позицията ще бъде назначен временно изпълняващ длъжността, се посочва още в съобщението.

Отстраняването на Ананиев идва ден след вчерашната катастрофа между два влака край Драгоман, която се размина без жертви. 

Трима души вече бяха уволнени след инцидента - двамата дежурни служители от гара Драгоман и дежурната ръководителка на движението на гара Драгоил. Дисциплинарните наказания са заради човешката грешка, която е установено, че е фактор за инцидента, посочиха от министерството на транспорта.


http://dnevnik.bg/bulgaria/2010/10/05/971687_shefut_na_jelezoputnata_administraciia_e_uvolnen/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 07-Oct-2010 at 15:45

Словенечката железница во длабок минус

07.10.2010 | автор: Мк Фондови

Во изминативе шест месеци, словенечката железница остварија загуба во висина од 3,7 милиони евра.


Менаџментот остварените резултати ги коментира како добри, бидејќи очекувале загубата да достигне и до 16 милиони евра.

Во Железницата во Словенија моментално работат 7.403 работници, при тоа во скоро време се очекува дел од нив да бидат отпуштени.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 10-Oct-2010 at 19:12
Мармара проекот во Истанбул ме заинтригира и во контекст на репортажата на Андреј за проектот за главна железничка станица во Виена:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1087

Дали некој знае дали Турците планираат/градат некаква позначајна железничка инфраструктура во и околу Истанбул, како и голема централна патничка станица, проекти кои треба да одат под рака со Мармара тунелот? Бидејќи факт е дека со железничкото поврзување на двата брега, Истанбул од релативно маргинална железничка точка веднаш ќе добие огромна стратешка тежина на железнички план.

Ако Виена се нафатила на онков мега-проект, мислам дека 13 милионскиот Истанбул има 5х повеќе причини за нешто слично. Товарниот транзит од практично непостоечки, ќе доживее вистинска експлозија. Исто така поради олеснетото преминување на Босфор, претпоставувам дека ќе се зголеми и товарниот сообраќај со почетна или крајна точка Истанбул, како и ефектот на локалните пристаништа, кои можеби ќе изгубат дел од специфичниот кратколиниски траспорт, но тоа ите како ќе го надоместат со нивното железничко поврзување со другиот континент. Условите за патнички сообраќај исто така коренито ќе се променат. Иако не верувам дека порастот може да биде од рангот на тоа што ќе се случи со товарниот, порастот претпоставувам сепак ќе биде вртоглав. Затоа се прашувам каква логистика Турциве ќе обезбедат за сето тоа. Постоечката ми изгледа прилично закржлавена во однос на улогата што наскоро ќе ја има Истанбул.

Патем, мене ми е тотално нејасно како воопшто Турциве досега не ја изградиле железничката врска Европа-Азија. Ако не друго, зошто пропуштиле таква можност кога ги планирале и граделе двата постоечки големи моста преку Босфор.


Edited by Cloverstack - 10-Oct-2010 at 19:13
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 10-Oct-2010 at 23:18
Originally posted by Cloverstack

...Дали некој знае дали Турците планираат/градат некаква позначајна железничка инфраструктура во и околу Истанбул, како и голема централна патничка станица, проекти кои треба да одат под рака со Мармара тунелот?
... Ако Виена се нафатила на онков мега-проект, мислам дека 13 милионскиот Истанбул има 5х повеќе причини за нешто слично...
Кловер, Шерлоковски ти е инстинктот. Ги „укеба” Турциве.
Да, во моментов се раѓа
НОВИОТ „ПАТ на СВИЛАТА”,
т.е. новата железничка врска помеѓу Азија и Европа, преку железничкиот бајпас кој се гради во Јужен Кавказ. Турција, заедно со Грузија и пребогатиот Азербејџан, ја финансираат и градат, до вчера, незамисливата железничка врска помеѓу Каспискиот брег и Босфорот.


Таа епохална градба на железничката алка која недостасуваше, стана возможна по декомпонирањето на Советскиот Сојуз, и подемот на нафтената индустрија во Азербејџан.
Нејзиното пуштање во употреба е предвидено до крајот на 2012 година. Во 2013, кога ќе биде завршен и тунелот Мармареј под Истанбулскиот Босфор, со воз ќе може да се патува од Баку, на Каспиското Море, дури до Лондон. Преку Ла Манш, се разбира.
Оваа линија ќе стане вистинско надополнување на врската Кина - Европа, која во моментов се одвива преку две подолги траси, односно преку Иран на југ и преку Русија на север. Таа треба да го забрза протокот на европските производи кон Азија, како и обратно, на нафтените, кон „Стариот” континент.
Originally posted by Cloverstack

Патем, мене ми е тотално нејасно како воопшто Турциве досега не ја изградиле железничката врска Европа-Азија. Ако не друго, зошто пропуштиле таква можност кога ги планирале и граделе двата постоечки големи моста преку Босфор.
Многу нестабилен регион е во прашање. Вечни војни, државни удари...
Јужниот Кавказ е политички трусно подрачје. Тука е хроничниот проблем на Русија, која се обидува да го сопре сепаратизмот на нејзините покраини Дагестан, Чеченија и Северна Осетија. Истовремено, поттикнувајќи го сецесионизмот и нивното приклонување кон себе на грузиските покраини Абхазија и Јужна Осетија, Русија тоа и успеа да го направи во летото 2008, кога во еднонеделната војна ја прегази Грузија.
Нејсе, сега и оваа пруга се гради со „триста” перипетии и нелогичности. Така на пример, железничката врска воопшто не поминува по природно, ами по политички „исправната” траса. Имено, во крвавите воени судири помеѓу Азербејџан и ерменското мнозинство во азербејџанската покраина Нагорно Карабах, „христијанската” Република Ерменија силно ги поддржа своите сонародници во нивниот успешен поход за отцепување. По што Азербејџан целосно ја пренасочи трасата на нафтоводот од Баку до Џејхан во Јужна Турција, преку Тбилиси, заобиколувајќи ја во широк лак Ерменија. Истото се случува сега и со железничката траса, правејќи ја неколку стотина километри подолга од потребното. И стотици милиони поскапа, секако.





Edited by OKA - 11-Oct-2010 at 00:04
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 10-Oct-2010 at 23:38
Светскиот енергетски центар се поместува од нафтениот блиски исток кон нафтено-гасната централна Азија, што само по себе си повлекува свашта-води. Тие се тие старо-проектирани ново-градени коридори. Турскиот тунел е дел од тоа. Не е тој за само туска употреба, најмалку за Истамбулски потреби. Се надевам Македонија ќе има некој бенефит од ова и ќе го изгради Коридор 8 како значајна внатре-Европска гранка на овие ново-наметнати патишта.
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 11-Oct-2010 at 00:14
Originally posted by Vladimir P

...Тунелот треба да биде готов 2011 година...
Ќе доцнат. Кризата голтна две години во кои ништо не се финансираше!
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 11-Oct-2010 at 00:14
Без премногу навлегување во геополитичките атрибути на Мармара проектот, мене конкретно ме интересира каква железничка инфраструктура се планира и се гради во Истанбул, како резултат на тунелот (или како предуслов, зависи од каков аспект гледаме).
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 11-Oct-2010 at 15:29
Еве една карта



Нивната официална страна: http://www.marmaray.com

П.С. Се слуша дека и Таксим (најголемата раскрсница во Истамбул) да ја увлечат под земја.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 12-Oct-2010 at 23:40
Малку офф... "HSH 2004" во Тирана, Албанија.


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 13-Oct-2010 at 00:15

HSH 2004 е германска дизел локомотива Krauss-Maffei DB 221.131

Иначе сликава мора да е многу одавна, мислам дека оваја локомотива е вон употреба.

П.С. Иначе и Југаславија имаше три локомотиви (Сутјеска, Динара и Козара) од слична серија DB V230 (V 300) или наша ознака JZ 761 за плавиот воз на маршалот.



Денешни остатоци од истите

И како изгледала некогаш Козара, снимка од Македонија



Edited by Vladimir P - 13-Oct-2010 at 00:19
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 15-Oct-2010 at 13:03
Интервју за Танјуг на директорот на Руските државни железници, а воедно и пример како нашите соседи собираат ОГРОМНИ пари за реконструкција на железницата:

Pregovori Rusije sa srpskim partnerima o obnovi železničke infrastrukture u Srbiji teku uspešno i, ako sve ostane kako je planirano, krajem godine doći ću u Beograd na potpisivanje sporazuma - kaže za „Blic“ Vladimir Jakunjin, direktor Ruskih državnih železnica.

Kolika je visina kredita koji će Rusija dati Srbiji za obnovu železnica?
- Nisam nadležan za pitanje kredita, ali on će biti veći od 200 miliona evra. Ako se strane dogovore u koje će svrhe biti iskorišćen kredit i ostanemo pri tome da će veliki deo otići za modernizaciju železničke infrastrukture Srbije, svakako smo zainteresovani da u tome učestvujemo.

Znate li šta biste tačno radili?
- Radili bismo na modernizaciji glavnih železničkih pravaca, na mogućoj izgradnji obilaznice oko Beograda, na razvoju železničkih stanica, uključujući one na pravcu ka Makedoniji.


Ruske državne železnice planiraju da izgrade prugu širokog koloseka do Slovačke i Austrije.

Može li Srbija da se priključi tom projektu?
- Premda o tome još nismo razgovarali sa srpskom stranom, savršeno je jasno da južni pravac te pruge omogućava Srbiji da se priključi na južni transportni koridor koji može da ide iz Grčke i dalje ka Evropi.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 18-Oct-2010 at 13:36
Повторно мала железничка несреќа во Бугарија. 3 последни вагона на експресниот воз Чајка (Бургас-Софија) излегуваат од шините, при што не се превртуваат, на влез во станицата на градот Септември. Нема повредени. Директорот на БДЖ дава оставка.


Дерайлираха 3 вагона от бързия влак ”Чайка”

Quote:
Последните три вагона на бързия влак "Чайка" от Бургас за София са дерайлирали при влизане в гара Септември.

Това съобщи за Дир.бг Маруся Ефтимова от пресцентъра на БДЖ.

Инцидентът е станал около 11.30 ч. Вагоните са излезли от релсите, но не са се преобърнали, допълниха от компанията. За момента няма информация за пострадали пътници. Те са изведени от композицията. От Министерството на транспорта съобщиха, че във влака е имало 172 души.

Експертна група ще разследва причините за произшествието.

Влакът тръгва от Бургас в 5.35 ч. и по разписание трябва да пристигне в София в 13.01 ч.
Движението на влаковете е спряно.






Директорът на БДЖ подава оставка
Причината за инцидента на гара Септември била немарливост

Quote:
"Възнамерявам да подам оставка, след като приключат следствените действия след днешния инцидент. Зачестиха инцидентите с влакове и бих поел отговорността си“, заяви пред БНР изпълнителният директор на БДЖ Пенчо Попов.

Както е известно, в 11,30 ч. три вагона от състава на бързия влак "Чайка" от Бургас за София са дерайлирали при навлизане в гара Септември. Експертна група разследва причините за произшествието.

"В момента съм на мястото на инцидента, последните три вагона са дерайлирали вследствие повреда на локомотива, дерайлира третият вагон и повлича останалите“, коментира Попов.

По думите му всичките возила, които се движат, имат сертификат за безопасност. Локомотивът на този влак е имал сертификат, който ще изтече през 2013 година.

"Вчера този локомотив е минал сериозен преглед, но някой не си е свършил работата при прегледа. Моето съмнение е за човешка немарливост. Не може вчера да излезе от ремонт на тези детайли, които са се развалили, и да се случи такова нещо“, категоричен е Попов.

172-ма пътници е имало във влака по време на инцидента, няма пострадали.

"Като изключим стреса, няма никакви проблеми с пътниците. Проблемът ни е с други пътници от други влакове, които още стоят, и тях трябва да ги извозим с автобуси. Пътниците от влак "Чайка" са извозени с друг влак“, допълни още Пенчо Попов.

Днешният инцидент на гара Септември става само две седмици след като на 4 октомври 2010 г. международният пътнически влак от Белград и български служебен влак се сблъскаха челно в участъка между Драгоман и Драгоил.

При инцидента пострадаха над 20 души.

Причината за влаковата катастрофа беше човешка грешка. Заради нея бяха уволнени трима души, ръководили движението на влаковете, и четирима машинисти.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 19-Oct-2010 at 02:10
Кина ќе и даде 28 милиони долари на Турција за експресна железница

ИСТАНБУЛ, 16 септември (ДПА) - Турските и кинеските компании ќе соработуваат за изградба на експресна железничка мрежа во Турција, која ќе се протега од западната граница на земјата со Грција и Бугарија, па сè до источната граница, соопштија вчера турските медиуми.
Според генералниот директор на Турската државна железница Сулејман Караман, меѓу договорите склучени при минатонеделната посета на кинескиот премиер Вен Ѓијабао, има и таков договор со кој Кина ќе $ обезбеди 28 милиони долари за финансирање на железничката мрежа.
Владин претставник соопшти дека Турција планира да изгради пруга од 6.000 километри за експресни возови, од Едрене во западна Турција до Карс, град во близина на источната граница со Ерменија.
Турција моментално гради тунел за подводна железница, кој поминува под Босфорот во Истанбул, кој ја разделува Европа од Азија. Штом биде завршен тунелот, возовите ќе можат да патуваат од Западна Европа до Кина.

http://www.vest.com.mk/default.asp?ItemID=9A77113AE3FC384289F27C1519E4FE9D
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 21-Oct-2010 at 22:14
Железнице Србије би у 2011. могле да буду холдинг компанија

БЕОГРАД – Генерални директор Железница Србије Милован Марковић изразио је данас очекивање да ће Влада Србије до краја године одобрити доношење новог оснивачког акта за то предузеће, да би могло да постане холдинг компанија.

Марковић је рекао да се интензивно ради на реформи Железница Србије и да би у 2011, по одлуци владе и усвајања Закона о јавној својини, то јавно предузеће могло да буде организовано као холдинг компанија.

Он је казао новинарима у Привредној комори Београда да би тада Железнице Србије у свом саставу требало да имају најмање три посебна предузећа, која ће се бринути за превоз путника, транспорт робе и инфраструктуру.

Генерални директор Железница Србије је рекао да се често говори о дуговима тог предузећа и истакао да је реч о „обрачунским губицима, који се годинама кумулативно увећавају”.

„О томе свакако треба да разговарамо са Министарством финансија - начину на који ћемо убудуће вршити обрачун прихода и губитака”, рекао је Марковић.

Он је казао да „Железнице Србије данас нису ефикасно и профитабилно саобраћајно предузеће”, али да од свих губитака више од 90 одсто чине управо обрачунски губици.

Танјуг
објављено: 21/10/2010


http://www.politika.rs/vesti/najnovije-vesti/Zeleznice-Srbije-bi-u-2011-mogle-da-budu-holding-kompanija.sr.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 27-Oct-2010 at 22:58
     
Косово и Албанија се поврзуваат и со железница






















 
 

 
%20  
Косовските експерти оценуваат дека изградбата на железницата е од голем интерес за Косово, затоа што ќе има побрз излез на албанските пристаништа. Според директорот на „Косовските железници“, Џеват Рамој, допрва треба да се изработат студијата и проектот за изградба на железницата, по што ќе бидат побарани финансиски средства од Европската комисија. Тој нагласил дека косовската страна би требало да изгради 17 километри железница, од Призрен до границата со Албанија.

Земјите претходно се поврзаа преку автопатот Драч - Морина - Мердаре, а албанската влада во октомври минатата година на Косово му го отстапи на користење пристаништето Шенѓин.


Извор: http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1027101023172&id=11&setIzdanie=22117
 
 


Edited by Danielbtmk - 28-Oct-2010 at 13:21
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 03-Nov-2010 at 18:53
U zemljotresu oštećeni brojni železnički objekti
Sreda, 03. Novembar 2010.

Jak zemljotres, koji je prethodne noći zadesio Kraljevo i okolinu, naneo je štetu na objektima skoro svih železničkih stanica kraljevačkog čvora.Prema rečima zamenika generalnog direktora "Železnica Srbije" Predraga Jankovića, na ovom području, ni jedna trasa pruge nije oštećena i železnički saobraćaj se normalno odvija.

Najveću štetu pretrpele su železničke stanice: Vitanovac, Kraljevo, Polunir, stajališta Šumarice i Mrsać. Oštećeni su krovovi staničnih zgrada, popadali su crepovi, dimnjaci i fasade, a uočljive su i velike naprsline na plafonima i zidovima. Razorni zemljotres je u Šumaricama potpuno uništio jedan službeni železnički stan i oštetio kuće i stanove velikom broju železničara. Očekuje se formiranje posebne komisije "Železnica Srbije", koja će sačiniti potpunu informaciju o stepenu oštećenja i utvrditi visinu materijalne štete na železničkim objektima.

Još uvek nema zvaničnih informacija da li među pedeset povređenih Kraljevčana ima i železničara.

http://www.zeleznicesrbije.com/system/s%20...%2026187.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 08-Nov-2010 at 19:58
Се тестира босанскиот ЕМВ на брзата пруга од коридор X, Стризивојно - Врпоље - Иваново (Хрватска, 160 км/ч)

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 09-Nov-2010 at 10:59
Понеделник, 09 Ноември 2010 10:07

Бугарската државна железница (БДЗЗ) ќе распродаде или ќе отпише 6.000 товарни возови.

voz500

Бугарската државна железница (БДЗЗ) ќе распродаде или ќе отпише 6.000 товарни возови, соопшти претседателот на Советот на директори на БДЗЗ, Владимир Владимиров.

Бугарската железница сега располага со 11.000 товарни вагони, но реално неопходни се 5.000 вагони, објасни Владимиров во изјава за бугарските медиуми.

Според зборовите на Владимиров ќе бидат продадени и непотребни локомотиви како дел од реструкуирањето н железнивата во рамките кој ќе се продолжи и со отпуштање вишок на работници.



http://www.kurir.mk/svet/region/7043-Bugarija-gi-rasprodava-vozovite

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.