|
![]() |
|
Булевар Србија |
|
Post Reply
|
Page <1 89101112 19> |
| Author | ||
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#181 Posted: 12-Aug-2010 at 18:20 |
|
|
Мислам дека настана проблем со проширувањето на вториот дел и кај раскрсницата кај Усје има една куќарка што очигледно нема да се руши и нема да може да се прошири ниту раскрсницата.
|
||
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#182 Posted: 14-Aug-2010 at 19:48 |
|
|
Купија стан за таа куќарка, колку што знам до сега во пакет со становите за тие од Илинденска.
|
||
![]() |
||
The Man
Senior Member
Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
Quote Reply
#183 Posted: 08-Sep-2010 at 10:14 |
|
|
Што се случува со булевар Србија, има некој информации?
|
||
![]() |
||
Gradinarot
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 369 |
Quote Reply
#184 Posted: 08-Sep-2010 at 10:45 |
|
|
si cackaat po toa raskrsnicite nesto. Izgleda baraat kamenja vo asfaltot, tolku barem napreduva rabotata. Imaat problem so eksproprijacija na poslednite markici kon prvomajska. Ne znam dali tuka spaga i delot od kade sto pred nekoja godina dislociraa divo naseleni Romi, za nekoj drug toa da go lapne vooci izgradba na bulevarot...za da moze da ucenuva za pari...
|
||
|
..... .......
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#185 Posted: 08-Sep-2010 at 12:45 |
|
|
Земјиштето кај што беа дивонаселените роми кога ги дислоцираа, во тоа време немаше планови за булевар Србија и тогаш рекоа дека ќе го прават парк, ама тоа беше една изјава на тогашниот градоначалник. Земјиштето е многу пошироко од булеварот. За булеварот дали се фаќа само третина. Тука според дуп-от е предвидено за парк. А можно е и овој фазла простор да е оставен како зелена површина за некогаш да се доврта некој објект, што не гледам дека е спорно по ниеден основ. Можно е да има некоја денационализација или слична зафрканција. А за експорпијацијата во пакет со тие од Илинденска тука една куќа ја менуваа со стан, ама таа куќа е подоле према цементарницата тој дел. Имаше само една нива што имаше проблем колку што се сеќавам и наводно се договорија тогаш. Во секој случај личи за застој поради нерешени имотно-правни односи.
![]() |
||
![]() |
||
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#186 Posted: 08-Sep-2010 at 13:05 |
|
|
Тоа да ама јас убаво реков дека таа последната куќарка пред Првомајска прави проблем и дека булеваров ќе се заврши за едно 5месеци од сега...
|
||
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#187 Posted: 21-Sep-2010 at 15:46 |
|
|
Да евидентираме и тука.
|
||
![]() |
||
The Man
Senior Member
Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
Quote Reply
#188 Posted: 30-Sep-2010 at 16:37 |
|
|
Конечно некаква активност на потегот од Првомајска до железничката пруга над булевар Србија. Изгледа проблемот со сопственикот на земјиштето до каде што одамна застанаа е завршен, доколку тоа било причината. Сега ископот е завршен се до Првомајска.
|
||
![]() |
||
theone
Groupie
Joined: 05-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#189 Posted: 04-Oct-2010 at 22:16 |
|
|
i
Edited by theone - 24-Aug-2012 at 00:08 |
||
![]() |
||
Baze
Senior Member
Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply
#190 Posted: 05-Oct-2010 at 17:32 |
|
|
Искрено кажано многу ја одолговлекоа изградбата на оваа траса, побрзо Илинден ја направија со толку раскрсници и должина, веке неколку месеци ја прават раскрсницата кај хемиското училиште а да не збориме за делот од раскрсницата кон кисела вода.
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#191 Posted: 05-Oct-2010 at 18:05 |
|
|
Не ми е јасно, зошто воопшто е испланиран вака уште на времето овој мал сегмент за влезот на УСЈЕ, кога можеле елегантно, нормално да го решат преку Т раскрсница со Булевар Србија. Да не имало идеја за некој надвозник/подвозик со булеварот? Сега нема да се користи овој дел, па ни од оние што идат во цементарницата, целиот сообраќај ќе си иде преку булеварот.
Но кога веќе е изграден, може да биде одличен паркинг за камиони. Пристапен е од двете страни, што значи нема потреба од полукружно вртење долги камиони. Може едноставно да се усвои еден правец во кои ќе се движат, што пак значи поголем капацитет. А и поврзан е со внатрешен прстен булевари, односно булеварот Србија му е одлична врска со излез на Скопје. Град Скопје, треба сериозно да размисли за оваа опција. Може би и цементарница треба да размисли за вакво нешто. А и еден среќен и воедно трагичен факт. Овој мал сегмент за кој зборувате, е практично првиот целосно ново-пробиен полн профил булевар после првата делница од Булевар Словенија. ![]() |
||
![]() |
||
build.mk
Senior Member
Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply
#192 Posted: 20-Oct-2010 at 07:00 |
|
http://www.build.com.mk/?p=5326 |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#193 Posted: 20-Oct-2010 at 13:53 |
|
|
Еве и од мене некои слики со послаб квалитет од пред некој ден...
01. ![]() 02. ![]() 03. ![]() 04. ![]() 05. ![]() 06. ![]() 07. ![]() 08. ![]() 09. ![]() 10. ![]() |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#194 Posted: 20-Oct-2010 at 13:55 |
|
|
11.
![]() 12. ![]() 13. ![]() 14. ![]() 15. ![]() 16. ![]() 17. ![]() 18. ![]() 19. ![]() 20.
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#195 Posted: 20-Oct-2010 at 13:57 |
|
|
21.
![]() 22. ![]() 23. ![]() 24. ![]() 25. ![]() 26. ![]() 27. ![]() 28. ![]() 29. ![]() 30.
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#196 Posted: 20-Oct-2010 at 13:58 |
|
|
31.
![]() 32. ![]() 33. ![]() 34. ![]() 35.
|
||
![]() |
||
<Fresno>
Senior Member
Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
Quote Reply
#197 Posted: 20-Oct-2010 at 14:39 |
|
Нешто вакво е во план овде? И што е работата со Димо Хаџи Димов, зошто не ја продолжат? После може и некој добро испланиран кружен тек да се вметне тука.
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#198 Posted: 21-Oct-2010 at 00:04 |
|
![]() Нешто такво, ама спојката треба да е помеѓу жолтата и црвената линија, а тој објектот треба да се отстрани |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#199 Posted: 21-Oct-2010 at 03:42 |
|
|
Убаво се гледа од сликите, посебно од онаа што е сликана горе од надвозникот, колку му е очајна реконструкција на овој стариот коловоз. На една една од моите слики се гледа дека од кај Макоил е веќе почнато со гребење на стариот асфалт. А и доста е запустен со испокршени рабници и неисчистено од страна, има ниска вегетација што имала време и да порасне по неколку метра. За овој дел од булеварот има предвидено две помали колекторски улички од кои еднава еве се направи, од страна на лисиче, но остана онаа од страна на Кисела Вода.
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#200 Posted: 23-Oct-2010 at 00:48 |
|
Всушност не се предвидени помали колекторски улици, туку баш солидни колектори со по две ленти, што е нормално со оглед на тоа дека пред се се наменети за идната клучка со Јужен Булевар. Онаа уличка што сега се прави е некое провизорно решение. Е сега, со оглед на тоа што уличката што ја направиле е прилично високо поставена во однос на надвозникот за пругите, не очекувам дека ќе може асално да ја протнат под подвозникот на тоа кратко растојание што преостанува, па претпоставувам дека воопшто не се работи за колекторска уличка, туку за обичен линк со булеварот. ![]() |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 89101112 19> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |