![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 45> |
Author | |||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Тунелот треба да биде готов 2011 година. Застојот произлезе од многуте археолошки наоди што се појавива при ископувањето на тунелот.
![]() Нарочно бродот кој е прекрасно сочуван 1600 год. ![]() Edited by Vladimir P - 05-Oct-2010 at 11:47 |
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Епилогот после сударот во Бугарија
|
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
![]()
http://dnevnik.bg/bulgaria/2010/10/05/971687_shefut_na_jelezoputnata_administraciia_e_uvolnen/ |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Словенечката железница во длабок минус07.10.2010 | автор: Мк Фондови
![]() Во изминативе шест месеци, словенечката железница остварија загуба во висина од 3,7 милиони евра.Менаџментот остварените резултати ги коментира како добри, бидејќи очекувале загубата да достигне и до 16 милиони евра.
Во Железницата во Словенија моментално работат 7.403 работници, при тоа во скоро време се очекува дел од нив да бидат отпуштени. |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Мармара проекот во Истанбул ме заинтригира и во контекст на репортажата на Андреј за проектот за главна железничка станица во Виена:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1087 Дали некој знае дали Турците планираат/градат некаква позначајна железничка инфраструктура во и околу Истанбул, како и голема централна патничка станица, проекти кои треба да одат под рака со Мармара тунелот? Бидејќи факт е дека со железничкото поврзување на двата брега, Истанбул од релативно маргинална железничка точка веднаш ќе добие огромна стратешка тежина на железнички план. Ако Виена се нафатила на онков мега-проект, мислам дека 13 милионскиот Истанбул има 5х повеќе причини за нешто слично. Товарниот транзит од практично непостоечки, ќе доживее вистинска експлозија. Исто така поради олеснетото преминување на Босфор, претпоставувам дека ќе се зголеми и товарниот сообраќај со почетна или крајна точка Истанбул, како и ефектот на локалните пристаништа, кои можеби ќе изгубат дел од специфичниот кратколиниски траспорт, но тоа ите како ќе го надоместат со нивното железничко поврзување со другиот континент. Условите за патнички сообраќај исто така коренито ќе се променат. Иако не верувам дека порастот може да биде од рангот на тоа што ќе се случи со товарниот, порастот претпоставувам сепак ќе биде вртоглав. Затоа се прашувам каква логистика Турциве ќе обезбедат за сето тоа. Постоечката ми изгледа прилично закржлавена во однос на улогата што наскоро ќе ја има Истанбул. Патем, мене ми е тотално нејасно како воопшто Турциве досега не ја изградиле железничката врска Европа-Азија. Ако не друго, зошто пропуштиле таква можност кога ги планирале и граделе двата постоечки големи моста преку Босфор. Edited by Cloverstack - 10-Oct-2010 at 19:13 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Да, во моментов се раѓа НОВИОТ „ПАТ на СВИЛАТА”, т.е. новата железничка врска помеѓу Азија и Европа, преку железничкиот бајпас кој се гради во Јужен Кавказ. Турција, заедно со Грузија и пребогатиот Азербејџан, ја финансираат и градат, до вчера, незамисливата железничка врска помеѓу Каспискиот брег и Босфорот. ![]() Таа епохална градба на железничката алка која недостасуваше, стана возможна по декомпонирањето на Советскиот Сојуз, и подемот на нафтената индустрија во Азербејџан. Нејзиното пуштање во употреба е предвидено до крајот на 2012 година. Во 2013, кога ќе биде завршен и тунелот Мармареј под Истанбулскиот Босфор, со воз ќе може да се патува од Баку, на Каспиското Море, дури до Лондон. Преку Ла Манш, се разбира. Оваа линија ќе стане вистинско надополнување на врската Кина - Европа, која во моментов се одвива преку две подолги траси, односно преку Иран на југ и преку Русија на север. Таа треба да го забрза протокот на европските производи кон Азија, како и обратно, на нафтените, кон „Стариот” континент.
Јужниот Кавказ е политички трусно подрачје. Тука е хроничниот проблем на Русија, која се обидува да го сопре сепаратизмот на нејзините покраини Дагестан, Чеченија и Северна Осетија. Истовремено, поттикнувајќи го сецесионизмот и нивното приклонување кон себе на грузиските покраини Абхазија и Јужна Осетија, Русија тоа и успеа да го направи во летото 2008, кога во еднонеделната војна ја прегази Грузија. Нејсе, сега и оваа пруга се гради со „триста” перипетии и нелогичности. Така на пример, железничката врска воопшто не поминува по природно, ами по политички „исправната” траса. Имено, во крвавите воени судири помеѓу Азербејџан и ерменското мнозинство во азербејџанската покраина Нагорно Карабах, „христијанската” Република Ерменија силно ги поддржа своите сонародници во нивниот успешен поход за отцепување. По што Азербејџан целосно ја пренасочи трасата на нафтоводот од Баку до Џејхан во Јужна Турција, преку Тбилиси, заобиколувајќи ја во широк лак Ерменија. Истото се случува сега и со железничката траса, правејќи ја неколку стотина километри подолга од потребното. И стотици милиони поскапа, секако. ![]() Edited by OKA - 11-Oct-2010 at 00:04 |
|||||||||||||||
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Светскиот енергетски центар се поместува од нафтениот блиски исток кон нафтено-гасната централна Азија, што само по себе си повлекува свашта-води. Тие се тие старо-проектирани ново-градени коридори. Турскиот тунел е дел од тоа. Не е тој за само туска употреба, најмалку за Истамбулски потреби. Се надевам Македонија ќе има некој бенефит од ова и ќе го изгради Коридор 8 како значајна внатре-Европска гранка на овие ново-наметнати патишта.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Без премногу навлегување во геополитичките атрибути на Мармара проектот, мене конкретно ме интересира каква железничка инфраструктура се планира и се гради во Истанбул, како резултат на тунелот (или како предуслов, зависи од каков аспект гледаме).
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Еве една карта
![]() Нивната официална страна: http://www.marmaray.com П.С. Се слуша дека и Таксим (најголемата раскрсница во Истамбул) да ја увлечат под земја. |
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Малку офф... "HSH 2004" во Тирана, Албанија.
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
![]() HSH 2004 е германска дизел локомотива Krauss-Maffei DB 221.131 Иначе сликава мора да е многу одавна, мислам дека оваја локомотива е вон употреба. П.С. Иначе и Југаславија имаше три локомотиви (Сутјеска, Динара и Козара) од слична серија DB V230 (V 300) или наша ознака JZ 761 за плавиот воз на маршалот. ![]() Денешни остатоци од истите И како изгледала некогаш Козара, снимка од Македонија Edited by Vladimir P - 13-Oct-2010 at 00:19 |
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Интервју за Танјуг на директорот на Руските државни железници, а воедно и пример како нашите соседи собираат ОГРОМНИ пари за реконструкција на железницата:
Pregovori Rusije sa srpskim partnerima o obnovi železničke infrastrukture u Srbiji teku uspešno i, ako sve ostane kako je planirano, krajem godine doći ću u Beograd na potpisivanje sporazuma - kaže za „Blic“ Vladimir Jakunjin, direktor Ruskih državnih železnica. Kolika je visina kredita koji će Rusija dati Srbiji za obnovu železnica? - Nisam nadležan za pitanje kredita, ali on će biti veći od 200 miliona evra. Ako se strane dogovore u koje će svrhe biti iskorišćen kredit i ostanemo pri tome da će veliki deo otići za modernizaciju železničke infrastrukture Srbije, svakako smo zainteresovani da u tome učestvujemo. Znate li šta biste tačno radili? - Radili bismo na modernizaciji glavnih železničkih pravaca, na mogućoj izgradnji obilaznice oko Beograda, na razvoju železničkih stanica, uključujući one na pravcu ka Makedoniji. Ruske državne železnice planiraju da izgrade prugu širokog koloseka do Slovačke i Austrije. Može li Srbija da se priključi tom projektu? - Premda o tome još nismo razgovarali sa srpskom stranom, savršeno je jasno da južni pravac te pruge omogućava Srbiji da se priključi na južni transportni koridor koji može da ide iz Grčke i dalje ka Evropi. |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Повторно мала железничка несреќа во Бугарија. 3 последни вагона на експресниот воз Чајка (Бургас-Софија) излегуваат од шините, при што не се превртуваат, на влез во станицата на градот Септември. Нема повредени. Директорот на БДЖ дава оставка.
Дерайлираха 3 вагона от бързия влак ”Чайка” Quote: Последните три вагона на бързия влак "Чайка" от Бургас за София са дерайлирали при влизане в гара Септември. Това съобщи за Дир.бг Маруся Ефтимова от пресцентъра на БДЖ. Инцидентът е станал около 11.30 ч. Вагоните са излезли от релсите, но не са се преобърнали, допълниха от компанията. За момента няма информация за пострадали пътници. Те са изведени от композицията. От Министерството на транспорта съобщиха, че във влака е имало 172 души. Експертна група ще разследва причините за произшествието. Влакът тръгва от Бургас в 5.35 ч. и по разписание трябва да пристигне в София в 13.01 ч. Движението на влаковете е спряно. Директорът на БДЖ подава оставка Причината за инцидента на гара Септември била немарливост Quote: "Възнамерявам да подам оставка, след като приключат следствените действия след днешния инцидент. Зачестиха инцидентите с влакове и бих поел отговорността си“, заяви пред БНР изпълнителният директор на БДЖ Пенчо Попов. Както е известно, в 11,30 ч. три вагона от състава на бързия влак "Чайка" от Бургас за София са дерайлирали при навлизане в гара Септември. Експертна група разследва причините за произшествието. "В момента съм на мястото на инцидента, последните три вагона са дерайлирали вследствие повреда на локомотива, дерайлира третият вагон и повлича останалите“, коментира Попов. По думите му всичките возила, които се движат, имат сертификат за безопасност. Локомотивът на този влак е имал сертификат, който ще изтече през 2013 година. "Вчера този локомотив е минал сериозен преглед, но някой не си е свършил работата при прегледа. Моето съмнение е за човешка немарливост. Не може вчера да излезе от ремонт на тези детайли, които са се развалили, и да се случи такова нещо“, категоричен е Попов. 172-ма пътници е имало във влака по време на инцидента, няма пострадали. "Като изключим стреса, няма никакви проблеми с пътниците. Проблемът ни е с други пътници от други влакове, които още стоят, и тях трябва да ги извозим с автобуси. Пътниците от влак "Чайка" са извозени с друг влак“, допълни още Пенчо Попов. Днешният инцидент на гара Септември става само две седмици след като на 4 октомври 2010 г. международният пътнически влак от Белград и български служебен влак се сблъскаха челно в участъка между Драгоман и Драгоил. При инцидента пострадаха над 20 души. Причината за влаковата катастрофа беше човешка грешка. Заради нея бяха уволнени трима души, ръководили движението на влаковете, и четирима машинисти. |
|||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Edited by Danielbtmk - 28-Oct-2010 at 13:21 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Се тестира босанскиот ЕМВ на брзата пруга од коридор X, Стризивојно - Врпоље - Иваново (Хрватска, 160 км/ч)
![]() |
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Понеделник, 09 Ноември 2010 10:07
Бугарската државна железница (БДЗЗ) ќе распродаде или ќе отпише 6.000 товарни возови.Бугарската државна железница (БДЗЗ) ќе распродаде или ќе отпише 6.000 товарни возови, соопшти претседателот на Советот на директори на БДЗЗ, Владимир Владимиров. Бугарската железница сега располага со 11.000 товарни вагони, но реално неопходни се 5.000 вагони, објасни Владимиров во изјава за бугарските медиуми. Според зборовите на Владимиров ќе бидат продадени и непотребни локомотиви како дел од реструкуирањето н железнивата во рамките кој ќе се продолжи и со отпуштање вишок на работници. http://www.kurir.mk/svet/region/7043-Bugarija-gi-rasprodava-vozovite |
|||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |