build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 39>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 03-Nov-2010 at 16:27
Originally posted by OKA

„Тројката” е страшна фотка Thumbs%20Up


Како што ги листав фотките си запишав во „бафер“ да го напишам истиов коментар. Потпис Thumbs%20Up
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 03-Nov-2010 at 16:30
Ама и логото и з.з. на билд се ептен вклопени, ко постер, па, па, па...


Edited by OKA - 03-Nov-2010 at 16:48
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 03-Nov-2010 at 18:50
Originally posted by my Macedonia

Nesto ne razbiram:
Kje ima dve destinacii, 1. kaj prkingot vo vodno i 2 do krstot ili samo za vo krstot?
Inace super proekt


Па тешко дека ќе биде како мавровската жичара ако на тоа мислеше... бидејки ако ја наместат сајлата (која е скапа инвестиција) , после тешко ќе биде (од наш финансиски аспект) за промена на нова и подолга.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 03-Nov-2010 at 18:56
Е како бе Горчо. Па таа сајла не е донесена, а ниту произведена во круг. Има каде е преспоена. Не е ова ланец од велосипед. Таман работа да е само за сајлата, ако дојдеме ние до сајла да е единствен проблем десет нека купат ако треба. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 08-Nov-2010 at 19:52
Еве фотка и од станицата на врвот, која е веднаш до крстот

41°57'55.46"N  21°23'39.02"E


Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 08-Nov-2010 at 20:10
Ми се свиѓа местото каде е поставена станицата. Супер ке биде.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 11-Nov-2010 at 11:39
ЈСП ја доби жичницата на Водно на користење

Јавното сообраќајно претпријатие Скопје, ќе стопанисува со жичницата која ќе сообраќа од црквата „Свети Јован Крстител“ до Милениумскиот крст, соопштуваат од Министерството за транспорт и врски.
 
Оттаму велат дека изборот ЈСП да управува со жичницата го направил Градот Скопје, по налог на Владата, а во тек биле и подготвителните активности за преземање на задолженијата по завршувањето на изградбата. Од Министерството за транспорт и врски, потсетуваат дека изработката на основната техничка документација за жичницата ја направи австриската компанија „Допелмаер“.

Проектот се состои од три секции и тоа, првата од Средно Водно до Милениумскиот крст, втората од Институтот за белодробни заболувања кај децата до Средно Водно и третата секција од Црквата „Свети Јован Крстител“ до Институтот. По целосното завршување на првата секција, Скопје ќе добие еднојажна кабинска жичница со кружен тек во должина од 3.450 метри. Жичницата ќе има 28 кабини со бело-портокалова боја со капацитет од осум патници и брзина на движење од шест метри во секунда, како и две ВИП кабини со црна боја со капацитет за четири патници.


Од Министерството за транспорт и врски велат дека за реализација на овој проект се потребни 407.800.000 денари или 6.6 милиони евра, пари кои се обезбедени од Буџетот на Владата. Од министерството додаваат дека динамиката на изградбата на жичницата на Водно е усогласена со буџетските средства.

Извор: http://www.tocka.com.mk/index12.php?ID=24735
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 11-Nov-2010 at 14:51
Логично е ЈСП да биде тоа што ќе ја стопанисува. Еден пример, во Париз лифтот до Монтмартр е дел од јаниот превоз. За други градови незнам како е ова уредено.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 11-Nov-2010 at 19:52
Така е решено во мнозинството од градовите во кои сум бил и има некаква форма на жичен или шински (во смисол гондоли на шини) транспорт.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
damjan4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Sep-2010
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote damjan4o Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 12-Nov-2010 at 12:56

Па во тој случај, зарем нишкава не треба да оди во подфорумот Јавен превоз?

Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 12-Nov-2010 at 13:25
Originally posted by lslcrew

Е како бе Горчо. Па таа сајла не е донесена, а ниту произведена во круг. Има каде е преспоена. Не е ова ланец од велосипед. Таман работа да е само за сајлата, ако дојдеме ние до сајла да е единствен проблем десет нека купат ако треба. 


Nema vrska ednata so drugata sajla.
Ima nekolku opcii kako moze toa da funkcionira.
Najverojatnata e deka koga kabinata kje stigne na megjustanica (znaci na Sredno Vodno), odi na шина sto ja nosi do drugata sajla.
A dvete mozat da si rabotat i odvoeno.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 12-Nov-2010 at 13:58
Тоа беше моја претпоставка, не сум сеа експерт на сајли за влечење ...
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 17-Nov-2010 at 18:12
Среда, 17 Ноември 2010 17:41

Градот Скопје добива нова туристичка атракција. Идејата за изградба на жичара, која постои уште од осумдесетите години, веќе е реализирана и овој проект станува видлива реалност.

zicara5

За тоа како се одвива реализацијата за изградба на скопската жичара и до каде е целиот проект, говори министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески.

- Веќе е во финална фаза изградбата на делот од средно Водно до Милениумскиот крст, а следната фаза ќе биде од црквата Св. Јован до средно Водно преку Институтот за белодробни заболувања. Сегашната фаза очекувам да се заврши најдоцна до април, до крајот на оваа година треба да пристигне машинскиот дел, а потоа некаде околу јануари, февруари треба да стигнат и преостанатите делови. Сепак во зависност и од временските услови, очекувам жичарата во април да биде функционална, истакна Јанакиески.

Прашан за теренските проблеми при изградбата, министерот истакна дека иако станува збор за стрмен терен, сите проблеми биле брзо решени.

zicara2

- Компанијата „Допелмаер“ е светски позната компанија за изградба на жичарници и ги надмина сите проблеми. Најтешкиот дел е завршен, останува само монтажата на машинскиот дел и кабините кои ќе служат за превоз на патниците, посочи министерот за транспорт и врски.

Јанакиески нагласи дека значително ќе се скрати времето кое на посетителите им е потребно за да се искачат до крстот.

- Земајќи во предвид дека целата траса е некаде околу 12 минути, од средно Водно до Милениумскиот крст ќе се стигнува за околу 5,6 минути што е многу кратко време ако се земе во предвид дека сега пеш до врвот на Водно се стигнува за околу еден час, објасни ресорниот министер.

zicara4

Тој ги потенцираше придобивките од проектот, додавајќи дека по неговата целосна реализација комплексот околу Милениумскиот крст ќе заживее.

- Пред се ќе им се овозможи на постарите лица да можат полесно да го видат врвот на Водно, очекуваме голем број на туристи да го посетат ова место каде што ќе ја користат жичарата да го погледнат Водно. Разговараме со фондацијата Милениумски крст, каде во соработка со Градот Скопје и општината Центар целосно ќе се направи ново партерно уредување околу крстот, а во функција ќе биде ставен и ресторан. Со тоа целокупниот комплекс ќе заживее, нагласи Јанакиески.

Гледано од градежен аспект, за тоа кои се придобивките од изградбата на жичарата, ни објасни претседателот на Градежната комора, Сеад Кочан.

zicara1

- Изградбата на жичарата е проект кој директно ги враќа инвестираните пари. Се исплаќа неговата изградба затоа што се врзува со угостителството, туризмот...и воедно отвора сфери за инвестирање и работа. Постојат можности да има работа за градежништвото во изградба на инфраструктурите за сервисирање и одржување на уредите, посочи Кочан.

Претседателот на Туристичко-угостителската комора, Феркан Бербери истакна дека со добро осмислена стратегија, изградбата на жичарата ќе го поттикне развојот на туризмот.

- Проектот ќе има голема придобивка, како за граѓаните така и за останатите посетители на Скопје. Сметаме дека жичарата ќе биде поттикнувач на економскиот и на туристичкиот развој. Се надеваме дека со добро осмислена содржина жичарницата ќе го задржи својот интерес, нагласи Бербери.

Тој посочи дека е од голема важност да се одржи постојниот интерес и континуитет на развој како туристичка атракција додавајќи дека ќе излезат со идеи и предлози на промоција и поддршка на жичарата.

zicara3

Министерот за транспорт и врски истакна дека по пуштањето на жичарата ќе биде воведен посебен сообраќаен режим.

- Дискутираме со Јавното сообраќајно претпријатие и со Градот Скопје да се воведе посебен режим на сообраќај, исто така да се воведат дополнителни автобуси кои ќе се користат како организиран превоз за граѓаните. До месец април ќе имаме стратегија како да се реши сообраќајот, бидејќи особено во првите месеци интересот очекуваме да биде голем, додаде Јанакиески.



http://kurir.mk/makedonija/vesti/8248-Skopskata-zicara-%E2%80%93-turisticka-atrakcija-i-povratna-investicija


Edited by Plugger - 17-Nov-2010 at 18:15
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 17-Nov-2010 at 19:58
Месец април прва фаза? Што стана со нова година? Автобуси на средно? Кога ќе почне втората фаза? мора што побрзо оти никаква придобивка не се едно чудо возила на средно. Коа ќе се заврши комплет до доле тогаш 10ка од мене до пола 2ка.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 18-Nov-2010 at 05:08
 
Ja kako sto razbrav od Crvkata Sveti Jovan do Sredno vodno ke bide gotovo do April mesec, posto na pocetokot rece Mile Janakievski deka sega se vo krajna faza so zicharite od Sredno do Vrv. Sega veke gi stavija site stolbovi taman uste nekoj mesec da ja donesat zhicata i kabinite pa da pochnat da testiraat i ne znam vise sto drugo treba da napravat za da bide gotovo. Ke mora da se organiziraat za transport i parkiranje sega posto mnogu luge ke sakaat da idat.
 
A se zborese ponatamu deka ke pravat zhichara od Vodno do Matka ke vidime kako ke bide seto toa do kolku go napravat ke bide super mnogu luge ke idat natamu a i za turizam ke bide fantasticno.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 26-Nov-2010 at 23:53

ЈСП СКОПЈЕ


Специјалците на Црвениот крст ќе се грижат за безбедноста на жичницата


Специјалците на Црвениот крст ќе се грижат за безбедноста на жичницата што се гради на Водно. Овој договор вчера го официјализираа директорот на Јавното сообраќајно претпријатие - Скопје, Мишо Николов, и секретарот на Црвениот крст на Град Скопје, Сузана Тунева - Пауновска, кои го потпишаа Меморандумот за соработка.
- Предмет на Меморандумот е остварување соработка меѓу Црвениот крат на град Скопе и ЈСП при организирање на тимови за евакуација и спасување на гондолската жичница на Средно Водно - Милениумски крст, а и организирање систем за превенција од несреќи и обука на вработените за прва помош и заштита. Целта е воспоставување на соработка помеѓу двете страни-потписнички, во однос на активности поврзани со жичницата Средно Водно - Милениумски крст, велат од ЈСП.

http://vecer.com.mk/?ItemID=BC4783B5644A1548A079E748FE7253AC
Back to Top
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 27-Nov-2010 at 00:15
duhot na Skopje, neka prestojuva i na toa visoko prekrasno mesto krstovo. Odlicno neka se rezgledaat opcii za sirenje na zicnata mreza, megutoa so nekolku razlicnii krajni stanici od kade sto ke prodolzuvaat trim apateki niz padinite na Vodno, da povlecat golem del od usedenata gradska populacija i dobornamerni gosti.....neka ni stane Vodno zdrava navika, a ne poligon za beton, e-litni naselbi i kvazi bastioni. Popatno na samite stolbovi i trim odmoralishta neka odi ambientalna i izvorna muzika koja ke gi splotuva dusite na samite korisnici,  eh sto prvi nokta....
.....   .......
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 13-Dec-2010 at 12:56
ПОРТОКАЛОВИТЕ ГОНДОЛИ ЌЕ СТИГНАТ НАПРОЛЕТ

Нема возење со жичарница за Нова година

Иако, премиерот Груевски во мај вети дека за новогодишните празници граѓаните ќе можат да се возат со жичарницата, сепак, тоа нема да се случи, оти градежните работи на терен се дури до половина

Скопјани нема да се возат со жичарницата од Средно Водно до Милениумскиот крст за Нова година. Иако премиерот Никола Груевски на поставувањето на камен- темелникот во мај вети дека за новогодишните празници граѓаните ќе можат да се возат со жичарницата, сепак, тоа нема да се случи. Градежните работи на терен се дури до половина, па така граѓаните ќе мора да причекаат уште неколку месеци за да седнат во портокаловите гондоли и панорамски да го гледаат Скопје.
Во моментов на терен се поставени само темели за десетте предвидени столбови, нивната линиска опрема, како и бетонскиот дел за влезно-излезните станици на почетокот и крајот на делницата.
Од Министерството за транспорт и врски не кажуваат зошто се доцни со изградбата на жичарницата, туку само даваат нов рок и објаснуваат до каде се градежните работи.
"Предвидено е до крајот на оваа година да пристигне опремата за гаражната хала на Средно Водно и истата соодветно да биде монтирана. Следната година ќе стигне останатиот дел од опремата за жичарницата што опфаќа контејнери со опрема за контролно-командни куќички, опрема за горна и долна станица, јаже, кабините и дополнителна опрема. Очекуваме жичарницата комплетно да биде готова кон првата половина на наредната година", велат од Министерството за транспорт и врски.
Жичарницата до Милениумскиот крст на Водно ќе биде долга 3,4 километри, а трасата која прва се гради е долга 2 километра. Ќе има затворен тип гондоли, во бело-портокалова боја, со слика од македонското знаме до долниот дел. Двете ВИП кабини пак ќе бидат во црна боја и ќе бидат со капацитет за четири патници, двојно помалку од обичните. Жичарницата ќе има можност за пренос на 1. 200 патници за еден час.
Изградбата на жичарницата почна во мај годинава и чини 6,7 милиони евра. Ја гради австриската фирма "Допелмаер", а со неа ќе стопанисува ЈСП "Скопје".

http://www.vest.com.mk/?ItemID=549A81B56310EE4D8A27B55715E49CC2
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 13-Dec-2010 at 17:52
Originally posted by lslcrew

Тоа нема да се случи, оти градежните работи на терен се дури до половина


Дури до половина, или само до половина. Новинаркава како да не знае што сака да каже.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 27-Dec-2010 at 06:21
Вработени од ЈСП на обука за жичницата на Водно

Осум луѓе вработени од Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ ќе бидат задолжени за одржување на жичницата на Водно. Во првата половина на јануари 2011 година ќе одат на обука и на волонтерска работа на Попова Шапка за да стекнат искуство како се ракува со жичницата. Тројца од нив, кои ќе покажат најдобри резултати, ќе одат на обука во Австрија.

- Обуката ќе ја спроведе австриската фирма „Допелмаер“, која го доби тендерот за изведба на жичницата. Тоа е предвидено и со договорот што го склучивме со Австријците, а воедно и да бидеме подготвени откако ќе биде готова да ја преземеме - објасни Билјана Јанкуловска, шеф на кабинетот на директорот на ЈСП.http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=2484BD41D0008446B0681E91B8FADB86
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.