build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Возен парк (општо)
    Posted: 28-Dec-2007 at 22:29
http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=27668&mid=1500&tabId=1&tabindex=0

Дотраени локомотиви, нервозни патници и репарирани вагони стари по дваесет години
Дотраени локомотиви, нервозни патници и репарирани вагони стари по дваесет години. Патничките возови доцнат и по неколку часови, а сообраќајот редуциран. Ова е сликата за македонската железница. Без државна помош јавниот железнички превоз тоне. Годинава нема субвенции, транспортот не може да ги покрие ниту трошоците за патничкиот сообраќај.  
 
Вработените пак, тврдат дека инвестиции во железницата нема 17 години. За наредната, менаџментот најави 8 милиони евра ќе купува транспортни вагони и нови локомотиви.
- Во Европа има недостиг на вагони, не се соочуваме само ние, иако имаме 700-ини надвор од сообраќај поради техничка неисправност. Ќе гледаме да ги внесеме во техничка исправност - тврди директорот на АД МЖ Транспорт, Благоја Крстевски.
 
Крстевски тврди сега компанијата има позитивни резултати. Се пофали дека транспортот на стоки е зголемен за една третина. Превземените долгови, тежат 64 милиони евра, за враќање на долгот кон странските железници, засега нема договор.



Всушност под „набавка“ на нови локомотиви новинартот подразбира набавка на две нови маневарки (2,6 милиони евра) и ремонт, осовременување и тиристоризација на две стари електрични локомотиви.

П.С.
Џуро до кај е работава за да можеме да закачуваме документи у таа секција на сајтот? Имам еден детален ПДФ за предвидените инвестиции во железницата.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 20-Mar-2008 at 15:40
Ова е за во „Грандиозни зафати“, ама ајде...

Хрватски Кончар ќе ги модернизира македонските возови
 
Во Министерството за транспорт и врски вчера беше е потпишан договор за поправка и тиристоризација на две електрични локомотиви меѓу „МЖ Транспорт“од Скопје и „Кончар“ од Загреб .
Потпишаниот договор претставува продолжение на преговорите на Јавното претпријатие „Македонски железници“ со компанијата „Кончар“ за реализирање на набавка за реконструкција и тиристоризација на две локомотиви.
Техничката документација за реализација на проектот е усогласена, а целокупниот износ на набавката е во висина од 3,2 милиони евра и за него е добиена согласност од Светската Банка.
“Со оваа набавка се овозможува комплетно обновување на две локомотиви, со што се зајакнува возниот парк на „МЖ Транспорт“, во насока на подобро и продуктивно работење и обезбедување подобри услуги за корисниците”, се вели во сооопштението од Министерството за транспорт и врски.
(Toтал)
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 20-Mar-2008 at 15:57
Ова е за во „Грандиозни зафати“, ама ајде...


Па не е баш мала работа.

Локомотиви се скапа работа, а нивен комплетен ремонт и модернизација со вклучена тиристоризација не е баш за потценување.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 20-Mar-2008 at 19:00
Previous Па првин видов дека се само 2 локомотиви. Ама после ја видов цената дека воопшто не е за потценување (3,2 милиони евра) па сфатив дека не сум целосно во право. Штета е што се само 2 локомотиви, останатите ќе мора сеуште да останат во таа состојба и да чекаат подобри денови
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 20-Mar-2008 at 19:12
zto znaci "тиристоризација" -znae nekoj? 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 20-Mar-2008 at 20:34
Па кај постари електрични локомотиви ставаат уред - тиристор, кој прави некои финти во користењето на ел. енергија и драстично ги подобрува перформансите на локомотивата и нејзината ефикасност/економичност. Не сум некој стручњак, јас толку знам околу тоа.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 20-Mar-2008 at 21:35
А добро знае некој колку отприлика кошта нова локомотива? И дали знаеме колку локомотиви има МЖ?
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 20-Mar-2008 at 22:28
А од кај пари сега за ова кога во унгарија им ги ремонтираа локомотивите, и нејќеа да ги вратат назад зашто сме им должеле неколку милијони веќе... а и на бугарските железници им должиме доста пари
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 30-Mar-2008 at 04:11
VLADAVA SEA NESTO SLUSAM 100 VAGONI NOVI KE KUPUVALA ,,,,,,IMA NEKOJ POISE INFORMACII....
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 30-Mar-2008 at 11:35


Ја како што слушнав дека они ќе издвојат средства за 100 нови вагони за МЖ транспорт (која е уште во државна сопственост), бидејќи се потребни за зголемување на извозот од железарницата пред се, а МЖ нема средства да ги купи.

Претпоставувам дека ќе бидат флат бед, евентуално стејк вагони.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 06-Apr-2008 at 22:47
100 нови вагони за МЖ транспорт 


Издвоени се 2.200.000,00 EUR за оправка на вагони (иначе 700 вагони се вон употреба), веќе во Колска - Велес се поправат и првите вагони се пуштени во употреба.

(која е уште во државна сопственост) 

Званично  веќе се МЗ - Транспорт АД-Скопје (акционерско друштво кое сигурно брзо некој ќе го купи) 


Edited by Vladimir P - 06-Apr-2008 at 22:50
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 06-Apr-2008 at 23:33
Originally posted by Vladimir P


Званично  веќе се МЗ - Транспорт АД-Скопје (акционерско друштво кое сигурно брзо некој ќе го купи) 


Прво добредојде Smile

Инаку акциите се битно во државна сопственост, тоа сакав да кажам. Со додатните вагони се зголемува и вредноста на друштвото...

А имаш информации кој се е заинтересиран за мнозински пакет?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 07-Apr-2008 at 08:23
Благодарам, и баш ме радува да има оваков форум кој случајно го открив.

Колко знам уште нема нешто конкретно, но сигурно ќе биде бидејќи МЗ Транспорт е профитабилен, но претходно сигурно треба да се набилда како со вагониве така и со осовременување на лок. па тек тогаш да влезе некој со капитал.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 07-Apr-2008 at 09:25
Vladimir P Cheers

Sto se odnesuva do transport edno vreme se spomnuvaa Ferpsed, Schenker i nekoi drugi kako zainteresirani za kupuvanje no se ostana na nivo spekulacija
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 07-Apr-2008 at 16:27
Originally posted by pbanks

Sto se odnesuva do transport edno vreme se spomnuvaa Ferpsed, Schenker i nekoi drugi kako zainteresirani za kupuvanje no se ostana na nivo spekulacija

Bi bilo dobro da vleze Schenker, (tia se mamuti) Thumbs%20Up
osim ovie ima spekulacija za Zelezara- Makstil, neznam dali Fersped treba da ima pari sega ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 07-Apr-2008 at 19:53
Originally posted by Vladimir P


Bi bilo dobro da vleze Schenker, (tia se mamuti) Thumbs%20Up
osim ovie ima spekulacija za Zelezara- Makstil, neznam dali Fersped treba da ima pari sega ....


pa da bidam poprecizen mislam deka se rabotese za kombinacija Sterjo-Minco za prevzemanje na transport. Kolku ima vistina vo toa moze samo da nagagjame
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 07-Apr-2008 at 23:21

BTW велкам Владимир П  Cheers

Ко да се разбираш околу овие работи....па ај да те прашам нешто Big%20smile
 
 
Originally posted by vardar

А добро знае некој колку отприлика кошта нова локомотива? И дали знаеме колку локомотиви има МЖ?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 08-Apr-2008 at 00:40
Ako samo za teristorizacija (podobruvanje) na edna lokomotiva od nasata serija 461 cenata e ~ 1.100.000,00 EUR
pretpostavi kolku bi kostala edna od novite serii lokomotivi,
bi pocnale so 4-5 mil EUR pa ponatamu
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 08-Apr-2008 at 00:45
Абе од дијаманти да не е локомотивата?! Ова или е грешка некоја, или па некој трља раце од некој тендер!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 08-Apr-2008 at 00:47
Владимир, која класа на нови локомотиви мислиш дека би била најприкладна за Македонија и дали воопшто треба да се оди на набавка на нови локомотиви во ваква ситуација? (знам дека има недостаток на локомотиви, ама се прашувам колку добра опција е евентуална набавка на постари локомотиви од надвор... барем од око, трите 442-ки набавени од Хрватска, со претходен „третман“ во Кончар, изгледа дека се во топ форма)



Edited by Cloverstack - 08-Apr-2008 at 00:48
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.480 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.