Возен парк (општо) |
Post Reply | Page 123 42> |
Author | ||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1 Topic: Возен парк (општо) Posted: 28-Dec-2007 at 22:29 |
|||
http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=27668&mid=1500&tabId=1&tabindex=0
Всушност под „набавка“ на нови локомотиви новинартот подразбира набавка на две нови маневарки (2,6 милиони евра) и ремонт, осовременување и тиристоризација на две стари електрични локомотиви. П.С. Џуро до кај е работава за да можеме да закачуваме документи у таа секција на сајтот? Имам еден детален ПДФ за предвидените инвестиции во железницата. |
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #2 Posted: 20-Mar-2008 at 15:40 | |||
Ова е за во „Грандиозни зафати“, ама ајде...
|
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #3 Posted: 20-Mar-2008 at 15:57 | |||
Па не е баш мала работа. Локомотиви се скапа работа, а нивен комплетен ремонт и модернизација со вклучена тиристоризација не е баш за потценување. |
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #4 Posted: 20-Mar-2008 at 19:00 | |||
Па првин видов дека се само 2 локомотиви. Ама после ја видов цената дека воопшто не е за потценување (3,2 милиони евра) па сфатив дека не сум целосно во право. Штета е што се само 2 локомотиви, останатите ќе мора сеуште да останат во таа состојба и да чекаат подобри денови
|
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply #5 Posted: 20-Mar-2008 at 19:12 | |||
zto znaci "тиристоризација" -znae nekoj?
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #6 Posted: 20-Mar-2008 at 20:34 | |||
Па кај постари електрични локомотиви ставаат уред - тиристор, кој прави некои финти во користењето на ел. енергија и драстично ги подобрува перформансите на локомотивата и нејзината ефикасност/економичност. Не сум некој стручњак, јас толку знам околу тоа.
|
||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #7 Posted: 20-Mar-2008 at 21:35 | |||
А добро знае некој колку отприлика кошта нова локомотива? И дали знаеме колку локомотиви има МЖ?
|
||||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #8 Posted: 20-Mar-2008 at 22:28 | |||
А од кај пари сега за ова кога во унгарија им ги ремонтираа локомотивите, и нејќеа да ги вратат назад зашто сме им должеле неколку милијони веќе... а и на бугарските железници им должиме доста пари
|
||||
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply #9 Posted: 30-Mar-2008 at 04:11 | |||
VLADAVA SEA NESTO SLUSAM 100 VAGONI NOVI KE KUPUVALA ,,,,,,IMA NEKOJ POISE INFORMACII....
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #10 Posted: 30-Mar-2008 at 11:35 | |||
Ја како што слушнав дека они ќе издвојат средства за 100 нови вагони за МЖ транспорт (која е уште во државна сопственост), бидејќи се потребни за зголемување на извозот од железарницата пред се, а МЖ нема средства да ги купи. Претпоставувам дека ќе бидат флат бед, евентуално стејк вагони. |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #11 Posted: 06-Apr-2008 at 22:47 | |||
Издвоени се 2.200.000,00 EUR за оправка на вагони (иначе 700 вагони се вон употреба), веќе во Колска - Велес се поправат и првите вагони се пуштени во употреба.
Званично веќе се МЗ - Транспорт АД-Скопје (акционерско друштво кое сигурно брзо некој ќе го купи) Edited by Vladimir P - 06-Apr-2008 at 22:50 |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #12 Posted: 06-Apr-2008 at 23:33 | |||
Прво добредојде Инаку акциите се битно во државна сопственост, тоа сакав да кажам. Со додатните вагони се зголемува и вредноста на друштвото... А имаш информации кој се е заинтересиран за мнозински пакет? |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #13 Posted: 07-Apr-2008 at 08:23 | |||
Благодарам, и баш ме радува да има оваков форум кој случајно го открив.
Колко знам уште нема нешто конкретно, но сигурно ќе биде бидејќи МЗ Транспорт е профитабилен, но претходно сигурно треба да се набилда како со вагониве така и со осовременување на лок. па тек тогаш да влезе некој со капитал. |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #14 Posted: 07-Apr-2008 at 09:25 | |||
Vladimir P
Sto se odnesuva do transport edno vreme se spomnuvaa Ferpsed, Schenker i nekoi drugi kako zainteresirani za kupuvanje no se ostana na nivo spekulacija |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #15 Posted: 07-Apr-2008 at 16:27 | |||
Bi bilo dobro da vleze Schenker, (tia se mamuti) osim ovie ima spekulacija za Zelezara- Makstil, neznam dali Fersped treba da ima pari sega .... |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #16 Posted: 07-Apr-2008 at 19:53 | |||
pa da bidam poprecizen mislam deka se rabotese za kombinacija Sterjo-Minco za prevzemanje na transport. Kolku ima vistina vo toa moze samo da nagagjame |
||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #17 Posted: 07-Apr-2008 at 23:21 | |||
BTW велкам Владимир П Ко да се разбираш околу овие работи....па ај да те прашам нешто
|
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #18 Posted: 08-Apr-2008 at 00:40 | |||
Ako samo za teristorizacija (podobruvanje) na edna lokomotiva od nasata serija 461 cenata e ~ 1.100.000,00 EUR
pretpostavi kolku bi kostala edna od novite serii lokomotivi, bi pocnale so 4-5 mil EUR pa ponatamu |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #19 Posted: 08-Apr-2008 at 00:45 | |||
Абе од дијаманти да не е локомотивата?! Ова или е грешка некоја, или па некој трља раце од некој тендер!!!
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #20 Posted: 08-Apr-2008 at 00:47 | |||
Владимир, која класа на нови локомотиви мислиш дека би била најприкладна за Македонија и дали воопшто треба да се оди на набавка на нови локомотиви во ваква ситуација? (знам дека има недостаток на локомотиви, ама се прашувам колку добра опција е евентуална набавка на постари локомотиви од надвор... барем од око, трите 442-ки набавени од Хрватска, со претходен „третман“ во Кончар, изгледа дека се во топ форма)
Edited by Cloverstack - 08-Apr-2008 at 00:48 |
||||
Post Reply | Page 123 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |