Автобуски постојки и терминали |
Post Reply | Page <12345 19> |
Author | |||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #41 Posted: 08-Aug-2010 at 18:12 | ||||||
Автобуска построја во домашна атмосвера. (прекопат општина Карпош)
|
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
The Man
Senior Member Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
Quote Reply #42 Posted: 08-Aug-2010 at 19:50 | ||||||
Таму каде што стои фотографот, само малце повисоко треба да погледне (иако најверојатно е видено...) нема еден од панелите поставени од ЈСП со GPS info.
|
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #43 Posted: 18-Aug-2010 at 11:24 | ||||||
Со концесија до поубави 292 автобуски станици
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=81810103911&id=14&setIzdanie=22062 |
|||||||
Swimmer
Senior Member Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
Quote Reply #44 Posted: 15-Sep-2010 at 22:07 | ||||||
ОТВОРЕН ТЕНДЕРОТ ШТО ГО ОБЈАВИ ЈСП ЗА ИЗБОР НА ПРИВАТЕН ПАРТНЕР
Најкус рок за стопанисување понуди Вија сигнал, на која ќе и бидат доволни само пет години ЈПП за да си ја поврати инвестицијата. Оваа фирма е согласна за три месеци, по добивањето на сите потребни дозволи, да ги уреди постојките и уште за концесијата да плаќа по 20 илјади евра годишно. Лазов Груп, пак, е подготвен да инвестира нешто помалку од четири милиони евра во уредување на постојките и понуди три идејни решенија од кои едното има добиено прва награда за дизајн на светско ниво. Кое од трите ќе биде избрано, оставаат да избере ЈСП. Времето што им е потребно за инсталирање на конструкциите е од 4 до 6 месеци, а до 2012 би ги поставиле сигналните табли. Лазов груп ќе плаќа 6.000 евра годишно, а за возврат бараат концесионерство во рок од 25 години. Грчката Керавнос понуди 18-годишно јавно-приватно партнерство и девет месеци рок за уредување на постојките кое би се реализирало во три фази. Керавнос за концесијата е подготвена да издвојува 4.500 евра годишно. Понудата на М6 - Светлана д.о.о. важи за 10 години јавно-приватно партнерство, период во којшто се подготвени да плаќаат по 36.000 евра годишно. Тие нудат постојки од сопствено производство кои би ги инсталирале во рок од 12 месеци. Директорот на ЈСП, Мишо Николов, којшто беше присутен на отаворањето на понудите истакна дека се надева дека уредувањето на стојалиштата ќе се реализира многу бргу, што за скопјани ќе значи чекор напред во подобрувањето на условите во јавниот сообраќај, а истовремено и подобрување на општиот имиџ на градов. На автобуските станици, покрај стандардните елементи, треба да има и клупи, информативни табли, фонтани, киосци, различни штандови и друга опрема, во зависност од големината на станицата. |
|||||||
|
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #45 Posted: 16-Sep-2010 at 00:09 | ||||||
Ај да погодуваме.... |
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #46 Posted: 16-Sep-2010 at 00:20 | ||||||
Еве моја анализа... кој би бил фаворит? Но има некои работи кои треба да се земат во предвид.... 0. Не знаеме какви се искуствата на секој пеодинично и дали можат да се споредуваат. Познато ми е Лазов Груп.... ама што има тоа врска... условите се тие 1. Не знаеме како изгледаат. 2. Не знаеме каков квалитет и каква изработка ќе добиеме за рокот кој е предвиден. 3. Не знаеме дали има фаворит и пред да се отвори тендерот (интереси) 4. Валидноста на тендерот (читај корупција)? Се сомневам дека би имало но да се има во предвид. Се надевам дека нема да се поништува по неколку пати И тоа би било се... Вија Сигнал е најповолна. Edited by FoSsiL - 16-Sep-2010 at 00:20 |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #47 Posted: 16-Sep-2010 at 02:45 | ||||||
Мене М-6 ми изгледа најповолна. ама според тоа Светлана во името ме асоцира на несериозна човек-ташна-фирма што допрва после тендер станува нешто, а предходно ниакде ги нема. Со Лазов имаме веќе искуство во градот со билборди. Вија ми е некаде измеѓу, а Кераванос воопшто не ми изгледа како поволна понуда. Долг рок на отплата, мал годишен надомест, воопшто не атрактивно. Рокот за инсталација не го земам во предвид, во Македонија тоа не важи, само формалност е, а и не е некој битен фактор.
|
|||||||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #48 Posted: 16-Sep-2010 at 08:25 | ||||||
Па и „Лазов груп“ како го познавам не ми звучи баш како Allianz или Lloyds, ова не мора ништо да значи. Како и да е, фала богу што се потегна и ова. Се надевам дека нема да биде нападен дизајн (недај боже „барок“) и нема да фаќа 8/9 од тротоарот како што беше случај со неколкуте црвени настрешници од поново време што ги има по центар, само за да се истопори реклама. Може ова ќе потегне и да се размисли за киосците (читај супермаркети и скара на кило) на автобуските станици и нивните гајби извадени на улица... |
|||||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||||||
Swimmer
Senior Member Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
Quote Reply #49 Posted: 16-Sep-2010 at 12:23 | ||||||
„ ....... Иако конкурентите се изјаснија за фер игра, "Лазов груп" смета дека нема конкуренција. |
|||||||
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #50 Posted: 16-Sep-2010 at 14:26 | ||||||
Кај мене на автобуска има адвокат во таква трафика, шнајдер со бутик исто така во таква трафика, такви две супермарктчиња со пуштено лимови, трски и настрашници како "освоена" територија. Само да почне да се прави Првомајска, се ова ќе отиде во историја. |
|||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #51 Posted: 16-Sep-2010 at 14:31 | ||||||
Инаку оние класичните трафики се од времето на социјализмот од СФРЈ и баш на ССЦ имаше таква тема па очигледно само кај нас останале
|
|||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||
gko
Newbiе Joined: 21-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #52 Posted: 16-Sep-2010 at 16:20 | ||||||
Па не се баш човек фирма зашто Тиквеш е повеќе од 70% нивно + еден куп компании, и ги води Свето Пивара... Сепак успешноста на проектот не зависи од тоа... |
|||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #53 Posted: 17-Sep-2010 at 12:19 | ||||||
Само една мала исправка за почеток, фирмата се вика Керавнос, грешно ја пренеле медиумите. Што се однесува до понудите, Вија Сигнал е апсолутно најповолен избор. После 5 години ЈСП Скопје ќе ги цица парите од рекламите, кои ќе бидат ненормално големи пари! Годишен надоместок за петте години и да понуделе НУЛА, сепак тоа што после само 5 години ЈСП ќе има право на рекламниот простор... пари за нови автобуси! Што се однесува до квалитетот, ако се обврзани да си ги одржуваат објектите, доколку не чини материјалот, пак фирмата ќе си ги сноси трошоците, не ЈСП. Edited by гитардемон - 17-Sep-2010 at 12:24 |
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #54 Posted: 23-Dec-2010 at 03:31 | ||||||
|
|||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #55 Posted: 23-Dec-2010 at 03:44 | ||||||
Уште не можам да сфатам, зошто би немале клупи, кога клупите се најосновното и најевтиното! Плус обврска на Грците ќе биде да ги менуваат искршените клупи, не на ЈСП.
|
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #56 Posted: 23-Dec-2010 at 08:51 | ||||||
Не знам ни јас. Кога ќе видиме каде ќе нема клупи можеби ќе знаеме... На пример ако нема клупи на најударните автобуски, тоа можеби ќе биде така за да има повеќе место „под“ стреата кога врне. Ако пак се на места каде што нема живо пиле, веројатно се плашат од кршење на клупите. |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #57 Posted: 24-Dec-2010 at 01:10 | ||||||
Да ги разгледаме уште еднаш понудите... Ако нема други критериуми кои не биле соопштени (!?), тогаш по кој основ грците излегоа најповолни??? Еве споредете ги со Вија Сигнал, убедливо се послаби во сите три критериуми. Ако се потврди дека за најповолна понуда е избрана грчката, очекувам „фестивали“, и со право.
|
|||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #58 Posted: 24-Dec-2010 at 03:40 | ||||||
Да се Керавнос 1,8 години, би се согласил, ама 18?! На jsp.com.mk нема никаква вест, па може да е некоја глупава шпекулација.
|
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #59 Posted: 24-Dec-2010 at 15:16 | ||||||
Според мене има две „објаснувања“
1. Надоместокот кој ќе се исплаќа на оваа компанија е најнизок, 4500еур x 18 години = 81000 еур и после тоа автобуските се на ЈСП. 2. Секогаш странското е „подобро“ од нашето, така беше и за еднокатните автобуси(Украински пред Македонски) |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #60 Posted: 24-Dec-2010 at 15:24 | ||||||
Нема логика во одлуката. Имаше подобри понуди од оваа. По ништо не е атрактивна понудата. А за ова второто и јас се сложувам со тебе дека кај нас шета многу овој синдорм напониска вредност, само во случајов тоа не е случај. Го имаме правено муабетот и во друга нишка да не го повторуваме, Македонија нема фабрика за автобуси, фабрика има тамо некој приватник што сакаше да не опељуши со наводно пониска цена, а цените врска немаа.
|
|||||||
Post Reply | Page <12345 19> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |