build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 04-Jan-2011 at 13:47
Имам приметено дека со новиот возен ред е намален бројот на вагоните на битолските возови од стандардните 5 вагони на 3-4 вагони. Има ли некаква причина за намалувањето, каде пропаѓаат патничките вагони во земјава?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 04-Jan-2011 at 13:56
Колко знам МЖ-Транспорт најави дека према потреба ќе се зголемуват или намалуват компзициите.
А друга работа е што огромен број на патнички вагони веќе се во Колска-Велес на обнова.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 04-Jan-2011 at 16:12
Originally posted by BOJAN

Polval, денес возот Скопје Кичево е со исто возно време како тогашниот Intercity воз. Се согласувам со тебе дека би можело да се поврзат Скопје и Кичево со брзи возови но само доколку линијата не завршува во Скопје. Би можело да се воведе во текот на летото ваков воз на релација Белград-Кичево за оние што патуваат на одмор во Охрид, а како поверојатна варијанта би ја истакнал онаа за поврзување на Приштина со Кичево. Поради мнозинското албанско население долж пругата, мислам дека оваа линија би била исплатлива, евентуално сегашниот воз од Приштина за Скопје да се продолжи до Кичево или да се воведат два возови дневни.


Кога веќе испадна идеја за брз воз Кичево-Скопје (или патнички нека е ,сеедно) зошто да не е продолжена линијата до Кочани,значи линија Кичево-Гостивар-Тетово-Скопје-Велес-Штип-Кочани,со еден пар со дом.ст.Кичево и еден дом.ст.Кочани + резерва во депо Лисиче на средина на линијата ?Секако и на двата правци возат Шпанците
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 04-Jan-2011 at 23:18
Тркало, се согласувам дека треба да постои железнички сообраќај помеѓу градовите од внатрешноста. Сепак, јас најпрвин би вовел воз на релацијата Битола-Кочани-Битола, бидејќи тоа се важни регионални центри кои имаат и универзитет, повисоки судски органи и други институции кои привлекуваат патници сами по себе. Еден Шпанец би бил добар за почеток.

Потоа би вовел и воз на релација Куманово-Кичево-Куманово, бидејќи има голем број на луѓе кои патуваат меѓу овие градови. Дури потоа би размислувал за воведување на воз на релација Кичево-Кочани-Кичево. Да не заборавиме, дека ваков воз би требало да ја сврти пола Македонија за да стигне до Кочани за разлика од другиве две релации кои се конкурентни на автобускиот сообраќај.

Конечно, доколку се реконструира пругата, би вовел и воз на релација Битола-Демир Хисар-Сопотница-Битола.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 05-Jan-2011 at 00:09
Originally posted by BOJAN

Тркало, се согласувам дека треба да постои железнички сообраќај помеѓу градовите од внатрешноста. Сепак, јас најпрвин би вовел воз на релацијата Битола-Кочани-Битола, бидејќи тоа се важни регионални центри кои имаат и универзитет, повисоки судски органи и други институции кои привлекуваат патници сами по себе. Еден Шпанец би бил добар за почеток.

Потоа би вовел и воз на релација Куманово-Кичево-Куманово, бидејќи има голем број на луѓе кои патуваат меѓу овие градови. Дури потоа би размислувал за воведување на воз на релација Кичево-Кочани-Кичево. Да не заборавиме, дека ваков воз би требало да ја сврти пола Македонија за да стигне до Кочани за разлика од другиве две релации кои се конкурентни на автобускиот сообраќај.

Конечно, доколку се реконструира пругата, би вовел и воз на релација Битола-Демир Хисар-Сопотница-Битола.

BOJAN, сепак за тоа треба да се согледа и возниот парк кој го има МЖ, а инаку пругата до Сопотница функционираше додека таму постоеше и работеше рудникот за железо. Покрај товарните пуштаа и патнички вагони. Денес ниту рудник работи, ниту воз сообраќа. Исто така мислам дека би било доста корисно да се направи пругата од Сопотница до Кичево ( околу 30км) со што би се добило "прстен" и со реконстукцијата на коридор 10д поточно Битола-Лерин, би било доста полезно за МЖ. Но, да видиме што ќе донесе времето...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 05-Jan-2011 at 00:16
Originally posted by Danielbtmk

Originally posted by BOJAN

Тркало, се согласувам дека треба да постои железнички сообраќај помеѓу градовите од внатрешноста. Сепак, јас најпрвин би вовел воз на релацијата Битола-Кочани-Битола, бидејќи тоа се важни регионални центри кои имаат и универзитет, повисоки судски органи и други институции кои привлекуваат патници сами по себе. Еден Шпанец би бил добар за почеток.

Потоа би вовел и воз на релација Куманово-Кичево-Куманово, бидејќи има голем број на луѓе кои патуваат меѓу овие градови. Дури потоа би размислувал за воведување на воз на релација Кичево-Кочани-Кичево. Да не заборавиме, дека ваков воз би требало да ја сврти пола Македонија за да стигне до Кочани за разлика од другиве две релации кои се конкурентни на автобускиот сообраќај.

Конечно, доколку се реконструира пругата, би вовел и воз на релација Битола-Демир Хисар-Сопотница-Битола.

BOJAN, сепак за тоа треба да се согледа и возниот парк кој го има МЖ, а инаку пругата до Сопотница функционираше додека таму постоеше и работеше рудникот за железо. Покрај товарните пуштаа и патнички вагони. Денес ниту рудник работи, ниту воз сообраќа. Исто така мислам дека би било доста корисно да се направи пругата од Сопотница до Кичево ( околу 30км) со што би се добило "прстен" и со реконстукцијата на коридор 10д поточно Битола-Лерин, би било доста полезно за МЖ. Но, да видиме што ќе донесе времето...


Апсолутно си во право за пишаното. Инаку, јас пишав хипотетички, што би било доколку МЖ има повеќе дизел моторни гарнитури. Македонија во Европа можеби е единствената држава која нема железнички сообраќај помеѓу градовите од внатрешноста.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 05-Jan-2011 at 15:56
Во право си во смисла на рентабилност и поголема исполнетост за патување сигурно би имало Кочани-Битола(знам имав доста колеги од факс шо се префрлаа во Велес и седеа понекогаш и по саат време,зависи од возниот ред).А за Кочани-Скопје-Кичево мислев баш за моменталнава ситуација,место да имаме 2 х Кенеди + 4-5 вагони за Кичево шо пијат нафта ко луди и 2 х Макоси за Кочани ,да бидат само Шпанците.Локомотивите ќе останат за товар и резерва ,а вагоните би се пренасочиле на Битола/Гевгелија.
А моментално Скопје-Битола не би било лошо да ја продолжат до Куманово,исто како примеров погоре да не пуштаат ел.локомотива со 2 вагони(во иднина со некоја си електрификација до Бт па и да ги заменат зелените).
Дај Боже да средат во МЖ поголем број возила,па некако да испаднит како шо замислуваме.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 07-Jan-2011 at 13:05
Возови кои сообраќале Скопје-Битола и нивното постепено намалување...


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 07-Jan-2011 at 19:13
Originally posted by Danielbtmk

Возови кои сообраќале Скопје-Битола и нивното постепено намалување...




Даниел, овие податоци ти се од студијата за рентабилност на линијата Скопје-Битола-Скопје изработена во 2006 година од Екосвест?

Тоа е навистина опфатна студија, ретка кај нас, која беше издадено и во форма на книга и тоа баш во моментите кога се предлагаше целосно укинување на патничкиот сообраќај кон Битола. Како што гледаш и пред 5 години се зборели за нерентабилноста на патничките возови влечени од Кенеди, нешто што и денес се случува. Камо среќа нашите политичари да работеа според ваквите студииOhno!
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 07-Jan-2011 at 19:42
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Danielbtmk

Возови кои сообраќале Скопје-Битола и нивното постепено намалување...




Даниел, овие податоци ти се од студијата за рентабилност на линијата Скопје-Битола-Скопје изработена во 2006 година од Екосвест?

Тоа е навистина опфатна студија, ретка кај нас, која беше издадено и во форма на книга и тоа баш во моментите кога се предлагаше целосно укинување на патничкиот сообраќај кон Битола. Како што гледаш и пред 5 години се зборели за нерентабилноста на патничките возови влечени од Кенеди, нешто што и денес се случува. Камо среќа нашите политичари да работеа според ваквите студииOhno!

Точно така. Yes
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 20-Jan-2011 at 22:49
Бојан,Владимир,Дание, случајно да не ги знаете на 29 јануари Скопје-Тетово термините ?

Edited by Dragan - 20-Jan-2011 at 22:50
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 20-Jan-2011 at 23:17
29 јануари !!!??? (секој ден е исто)



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 21-Jan-2011 at 01:49
аха значи секој ден е исто фала Владимир
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 21-Jan-2011 at 01:55
Само малку појаснение Владимир ќе може,значи последен воз од Скопје за Тетово е 20:18 часот ?
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 21-Jan-2011 at 02:04
Скопје-Тетово
Тргнува     Пристигнува
02:50 - 3:47
08:05 - 09:11
16:50 - 17:53

Tетово-Скопје
Тргнува     Пристигнува
06:33 - 07:35
13:19 - 14:22
20:18 - 21:19

Појасно?
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 21-Jan-2011 at 02:10
Bow да фала
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 01-Feb-2011 at 19:38
Првите мислења за возниот ред на железниците во европските земји за 2011/2012 година веќе биле дискутирани на глобалната конференција во Љубљана оддржана од 10 до 14 јануари 2011 година. Според српскиот весник „Пруга“, претставници на грчките железници воопшто не се појавиле на конференцијата, но неофицијалните информации сеуште говорат за целосен прекин на меѓународниот превоз на патници кон/од Грција во текот на 2011 година.

Од нашата околина, за оние што патуваат кон Прага и Будимпешта преку Белград, возот Авала ќе биде уште понедостапен од Скопје поради тоа што од почетокот на април годинава ќе поаѓа 40 минути порано од Белград, веројатно поради неговото каснење во Прага. Наскоро ќе се воведе и нов ноќен воз за Сараево од Белград, покрај дневниот воз, но сеуште не е допрецизирано кога ќе започнат да сообраќаат новите Талго гарнитури. Од Белград ќе има и укинување на експресниот воз за Минхен, кој ќе сообраќа само до австриската граница како и ноќниот воз за Виена, кој ќе сообраќа само до Будимпешта.  
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 03-Feb-2011 at 22:49
Дали во Скопје можам да набавам возен билет само за правецот Солун - Скопје или ќе морам да го набавам истиот во Грција? Немав време денес да отидам до Железничката Станица во Скопје.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 03-Feb-2011 at 23:11
Не знам дали ќе може од Скопје, ама во секој случај да знаеш дека шалтерот во Солун за меѓународни возови отвара само 30-тина минути пред поаѓањето на возот, што е и повеќе од доволно време да купиш билет (воопшто нема гужва на тој шалтер).

Плус совет од мене, ако веќе решиш ра купиш од Солун, купи билет до Гевгелија, па симни се Гевгелија и купи до Скопје. Ќе ти се исплати, а време имаш прилично доволно во Гевгелија.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 03-Feb-2011 at 23:45
Originally posted by гитардемон

Не знам дали ќе може од Скопје, ама во секој случај да знаеш дека шалтерот во Солун за меѓународни возови отвара само 30-тина минути пред поаѓањето на возот, што е и повеќе од доволно време да купиш билет (воопшто нема гужва на тој шалтер).

Плус совет од мене, ако веќе решиш ра купиш од Солун, купи билет до Гевгелија, па симни се Гевгелија и купи до Скопје. Ќе ти се исплати, а време имаш прилично доволно во Гевгелија.


Утре ќе одам да се распрашам за билетот, бидејќи доколку сум во можност сакам уште од тука се да ми е спремно за враќање.
Инаку за препораката што ми ја даде, сега го погледнав повторно возниот ред и таква комбинација не гледам, т.е. кога би се симнал во Гевгелија од меѓународниот воз, локалниот воз Гевгелија - Скопје би бил заминат.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.