build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 05-Feb-2011 at 23:20
Пуштен во употреба патот Ајватовци - Мршевци

Директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска и градоначалникот на општина Илинден Жика Стојановски и премиерот Никола Груевски денеска го пуштија во употреба локалниот пат Ајватовци - Мршевци.


За изградбата на патот инвестирани се 13,5 милиони денари од Агенцијата за државни патишта. Патот е долг 3,9 километри и широк пет метри.

Според Груевски, со реализација на проектот во иднина се очекува брз и непречен проток на лица и значително подобрување на комуникацијата и квалитетот на живот.

- Она што го ветивме на изборите тоа и го остваривме. Почна и заврши изградбата на овој локален пат што поврзува шест населени места. Освен што ќе има значајно комуникациско влијание, значително помага и во друг дел,истакна премиерот.

Тој посочи дека откако е изграден патот банките почнале да ги прифаќаат куќите како хипотеки доколку некој од жителите сака да подигне кредит.

- Сите што имаат куќи не само што расте цената на нивните куќи, туку може да ги даваат како хипотеки. Пред изградбата на патот банките не ги прифаќале куќите како хипотеки, ако некој сака да подигне кредит. Откако е изграден патот во последниот период банките почнале да ги прифаќаат како хипотека, појасни претседателот на Владата.
http://kurir.mk/makedonija/vesti/17935-Pusten-vo-upotreba-patot-Ajvatovci---Mrsevci
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 13-Feb-2011 at 20:19

Реконструиран патот Прилеп -Кривогаштани


...

Груевски и министрите Тодоров и Јанакиевски денеска го предадоа во употреба реконструираниот пат Прилеп- Кривогаштани.
Министерството за транспорт и агенцијата за патишта во овој проект вложија 2 милиони евра.

Реконструкцијата на патот за Кривогаштани и Крушево во должина од 22 километри е зафат значаен за поврзување на прилеп со овој значаен земјоделско производствен регион.
13.02.2011, 18:01

http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=71332


Edited by Cloverstack - 13-Feb-2011 at 20:26
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 14-Feb-2011 at 00:39
Многу ме интересира како булевар (железничка) од 2 и пол км кошта 2.5 мил евра, а ова 22 км кошта 2 мил.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 14-Feb-2011 at 00:52


Ова е реконструкција на воглавно рурален пат, а железничка беше проширување на улицата во булевар (дуплирање на постојниот коловоз), во градски услови (со пропратни трошоци како скапа експропријација, осветлување, тротоари, атмосферска канализација, компликации со премостување и изместување на околна инфраструктура и слично). Не сум наивен да мислам дека нема простор за проневери, но генерално секако дека би се очекувало вториот проект да биде многу поскап.


Edited by Cloverstack - 14-Feb-2011 at 00:54
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 14-Feb-2011 at 02:07
Да де, не сметам дека железничка можеше да се направи за 500к. Муабетот ми е каква е таа реконструкција на 22 км за 2мил евра, особено што ја отвори премиерот и неговиот министеr. Затоа и ме зачуди, очигледно реновирале дупки.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 14-Feb-2011 at 16:10
Originally posted by N23

Да де, не сметам дека железничка можеше да се направи за 500к. Муабетот ми е каква е таа реконструкција на 22 км за 2мил евра, особено што ја отвори премиерот и неговиот министеr. Затоа и ме зачуди, очигледно реновирале дупки.


Излегува дека е 90 евра за 1 метар реконструкција (гребење + 2-3цм асфалт). Мене ми изгледа ок цената. Но интересно е што од центар на Прилеп до Кривогаштани има 20 км, а и прашање е колку од тие ~18 км (од излез на Прилеп) биле во добра состојба и воопшто не биле чепнати. Останува само некој што бил на лице место да пренесе како е изведена. Можеби неколку км се реконстриурани и од Кривогаштани - Крушево за да се стигне до бројкава од 22.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 19-Feb-2011 at 14:18
Патните правци Кавадарци–Мушов Гроб и Струга–Дебар на тендер на Агенцијата за државни патишта

Кавадарци, 18 февруари 2011 (МИА) - Двата патни правци Р108 Кавадарци – Мушов Гроб и Р418 Струга – Дебар се најдоа на меѓународниот тендер за проектот за извршување на градежни работи за рехабилитација и подобрување на регионалните патишта во земјата од страна на Агенцијата за државни патишта.

За општина Кавадарци овој тендер е од голема важност бидејќи се работи за регионален пат кој го поврзува низинскиот со ридско-планинскиот дел од општината во должина од 16 километри значаен за неколку стопански субјекти  ФЕНИ Индустри и рудникот Ржаново, Кожувчанка, Горска, ШС Бор, винаријата Грков, жителите на селата од Бошавијата и поранешната општина Конопиште.

Оваа делница е дел од  регионалниот пограничен пат Кавадарци-Рожден-Старавина-Битола, за чија изградба е заинтересирана и Европската Унија. Патот е значаен и како крак од  патот кој  води од Кавадарци до Ски центарот Кожуф. Отворањето на тендерската документациија е на 4-ти април оваа година. бн/16:32

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=81312979&lId=1&pmId=
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 23-Feb-2011 at 23:00
Со градење на селски патчиња Ајватовци-Мршевце и сечење ленти за истите нема далеку да стигнеме.Ниту имаме нешто сериозно вложено во патната мрежа,ниту има некакви индиции дека тоа ќе се случи во брзо време.А и овие автопати кои ги имаме одамна не ги исполнуваат стандардите за автопат.Да му е жал на човек да купи кола и да ја крши по нашиве "патишта".
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 20-Mar-2011 at 18:02
mac3donian прошлата недела пушти некои слики за нов граничен премин со грција. Денеска кај нас сечеле лента за некој локален пат од село Богородица до месност викана понов мост. Може ли  ако можеш или некој друг од тој крај да ни ги објасни овие топоними и една мапа кај треба да е тој нов премин, дали овој локален пат кај нас има врска со тој премин?
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 23-Mar-2011 at 04:04
Нема проблем. Ќе пишам кога ќе ди одам од фак. За некој час.
Инаку тој е нов пат што го поврзува богородица со гевгелија. Сегашниот пат е паралелен со е-75 и поминува пред принцес казиното. За да се растерети оваа делница се направи пат кој е по краток.
Ќе постирам со карта.

п.с. И јас не знаев дека така се вика месноста ЛоЛ
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 23-Mar-2011 at 11:56


Зелената линија е новиот пат. Сликата е токму кај што почнува новиот пат (на картата во близина на знакот за „забрането вртење лево“. Причината за овој пат најверојатно лежи во тоа дека „Принцес“ не сака патот пред хотелот/казино да е оптеретен. Па така се слушаше дека газдите инвестирале во овој пат, кој впрочем е само за возилата што доаѓаат од кај Гевгелија. Ако доаѓате од кај Богданци, вртењето лево е строго забрането. Според таксистите овој пат е пократок и е многу попрегледен од стариот (означен со црвено). Единствен проблем е тоа што патот не беше целосно завршен (во Февруари). Да не се сфатиме лошо, направен е се додека не наидува до веќе постојачката улица во Богородица. Значи 100м од патот се крш, додека не се излезе на главната улица во Богородица.

Друго на картата:
1. Граничен премин„Богородица“
2. Казино/Хотел „ФламинГО“ (навистина до денес мислев дека е Фламинго, но според се што гледам на интернет страницата казиното се вика ФламинГО.
3. Местото за кое се има направено „Урбанистички План“ не така одамна.
4. Веќе фамозниот „Принцез“ (Хотел/Казино)
5. Месноста „Милци“ за која исто така се има направено УП (овде е и Мото-Крос патеката).
6. Овде е казиното „Сенатор“ (не тој во градот) или поранешниот градски базен.
7. АМД „Дичо Панов“. Сместен во новата зграда покрај стариот е-75. (пост на форумов)
8. Мостот на Македонско-грчкото пријателство. Мост кој треба да води кон новиот граничен премин. На картата патот кон новиот граничен премин е означен со сино а со сино(испрекинато) е означена алтернативата. Значи овие се муабети и јас до сега немам видено детален план. Така зборуваат луѓето... т.е. каде од прилика треба да е патот.

Жолтиот Пат е стариот Е-75 и во најновиот број на Гевгелискиот Магазин има најави дека ова ќе се користи како излез за Гевгелија. (нешто на кое јас одамна претендирам)

Повеќе слики:











(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 23-Mar-2011 at 12:15
Браво, одлично направено.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 23-Mar-2011 at 15:32
Applause

Нејасно ми беше ова за опците со границата. Благодарам во секој случај на скицава.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 24-Mar-2011 at 02:04

Се извинувам, можеби не бев доволно јасен.

За граничниот премин и патот до него зависи од тоа дали (поточно - кога) ќе се гради обиколницата на градот. Таа обиколница треба да оди по Сува Река (која мостот ја премостува), но не по страната на Гевгелија, туку од страната која е поблиску до границата. Муабетот меѓу луѓето е дека ако не се направи обиколницата наскоро (заедно со граничниот премин) тогаш патот до граничниот премин најверојатно ќе оди паралелно со пругата. Луѓето го тврдат ова поради некои планови што ги имаат видено. Испрекинатата варијанта, демек била во терк со Обиколницата и ако се градела обиколницата веднаш (што се мали шансите), приоѓањето кон преминот нема да оди паралелно со пругата.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 24-Mar-2011 at 02:23
А под обиколница се подразбира поврзување на автопатот со Р112 (патот за Кожуф), или целосен прстен околу Гевгелија?
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 24-Mar-2011 at 14:08


1.Сината траса ја нацртав на жими мајка. Незнам точно кај ќе се движи но дефинитивно обиколницата ќе оди од таму.
2. Обиколницата (сино) дефинитивно ќе се спојува со жолтиот пат. Овој пат е доста форсиран во последно време, како прав пат за обиколницата, според сегашната големина на градот. Проблемот со овој пат е дека има доста куќи/имоти што ќе му попречуваат и доста се противат на неговата изградба.
Црвената е таа „голема обиколница“ која треба скроз да го заобиколи градот. Оваа никој не ја форсира или најчесто со оправдување дека и таа ќе ја има некој ден, кога ќе има потреба од неа.
Црвените точки би биле алтернатива за да нема два моста.

Од сево ова најверојатно е дека ќе прави само жплтата линија, но дали баш таква како таа горе не знам.

Edited by theMac3donian - 24-Mar-2011 at 14:08
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 24-Mar-2011 at 17:24
Прекрасна презентација theMac3donian Applause
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 25-Mar-2011 at 00:47
Секоја чест  theMac3donian    Master

Со оглед на забранетото вртење во лево од Богданци кон Богородица, дали тоа значи дека тој сообраќај оди исклучиво по стариот пат од кај Рамада?
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 25-Mar-2011 at 01:26

Или тоа или преку с.Стојаково. За Стојаково има „Стар Пат“ и „Нов Пат“.
Преку Стариот пат се оди од Богданци или преку обиколницата на Богданци. Патот е доста тесен и има многу слепи кривини. Во еден збор треба да се пази кога се вози по него, бидејки е локален пат во буквална смисла. Луѓето од Богданци и Стојаково имаат многу ниви по овој пат, што значи тракторите се неизбежен дел од него.

Новиот Пат е попрегледен (скоро прав) и се наоѓа на раскрсницата Гевгелија-Ѓавото-Стојаково-Богданци. (На картата (од првиот пост) се наоѓа 2-3 км од кај што пишува Богданци ->. Овој пат е прегледен но е подолг и верувам дека секој од Богданци ќе го користи „Стариот Пат“.

Значи или Стар Пат - Нов Пат кои минуваат преку с. Стојаково или од кај „Рамада“. Локалното население ќе оди преку Стојаково, но за тие од страна, верувам дека сеуште ќе бидат насочени преку „Рамада“.

п.с. Патот на излезот от Стојаково кон Богородица е навистина катастрофа. Патот кон Богородица штом ќе излезеш од Стојаково е добар, но сепак е во ист кош со „Стариот Пат“ помеѓу Богданци и Стојаково. Тесен, непрегледен со грмушки и трски по страна во свијоци.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Baze95 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Jan-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Baze95 Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 10-Apr-2011 at 20:10
Toa првото видео е кај Д.Капија на 0.48 (време) на видеото има знак каде што пишува дека Скопје е одалечено 113 км. а тоа значи дека од Велес е одалечено 52 км. а од Неготино 95км. А Неготино и Д.Капија се Одалечени 17 км. што 95 и 17 се околу 113 км.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.640 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.