Туристички воз |
Post Reply | Page <1234 6> |
Author | ||
juventino
Newbiе Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #21 Posted: 17-Feb-2011 at 14:50 | |
И кајнас има доста парни локомотиви би требало барем 2-3 да ги реконструираат.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #22 Posted: 17-Feb-2011 at 15:31 | |
За жал немаме. Велес МЖ 33-090 и МЖ 01-046, Гевгелија МЖ 61-011, и уште една но за неја со време |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
juventino
Newbiе Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #23 Posted: 17-Feb-2011 at 15:37 | |
Таа у ЖУЦ е во добра состојва и таа може да се искористи.
|
||
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #24 Posted: 17-Feb-2011 at 15:54 | |
Таа во ЖУЦ е за колосек 760 мм, немаме колосек за неа. Имаше една серија 62 во Битола , ако е преживеана. Треба да ги прашам роднините
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #25 Posted: 17-Feb-2011 at 21:20 | |
А добро, што се случило со парните локомотиви кај нас, па што останале толку малку? Ги стопиле како старо железо?
И дали некој ја знае функцијата на оние странични панели (каде што е знамето):
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #26 Posted: 17-Feb-2011 at 22:42 | |
- За жал или за среќа Македонија прва од екс-ЈУ републиките ги укина парните локомотиви уведувајќи дизелки и во `75-тите почна со елекрификација на пругите. Но политиката беше погубна за сите парни локомотиви кој најголем дел отидова кон Риека нешто на топење нешто се губи трагот.
Иначе во тоа време постоеше закон за војни резерви каде мораше да се има одредена количина на такви влечни средства, па тоа што е останато највероватно е само некој случаен остаток од тоа. - Иначе тие, да ги наречам фатачи на воздух служат за усмерување-контролирање на димот |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #27 Posted: 18-Feb-2011 at 07:48 | |
Според законот за воени резерви во Велес во осумдесеттите имаше барем 4 парни локомотиви во совршена работна состојба и со совршен надворешен изглед, секогаш чисти и спремни за употреба . Дури и беа покриени за да се заштитат од атмосферски влијанија. Во разговор со велешани пред повеќе години добив податок дека „во почетокот на деведесеттите ги однеле во железара“.
Нешто околу управувањето во минатото. Синхронизацијата на 2 локомотиви се врши со помош на звучни сигнали. Машиновозачот на водечката локомотива дава звучни сигнали а вториот го потврдува приемот (го повторува истиот звучен сигнал) и ја извршува наредбата од првата локомотива. Не е баш синхронизација во вистинска смисла на зборот но системот функционирал. Постојат и сигнални табли „почеток на потиснување“ и „крај на потиснување“ кои се поставуваат на места каде што редовно се врши потиснување. Edited by polval - 18-Feb-2011 at 08:09 |
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #28 Posted: 24-Feb-2011 at 22:10 | |
Владимир до каде е работата со вагоните?
Кога кје имаме слики? |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #29 Posted: 24-Feb-2011 at 22:49 | |
%#$&^**(^#%#@*^
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 758 |
Quote Reply #30 Posted: 25-Feb-2011 at 09:24 | |
Vladimir, moze po nekoja fotografija vo vakov stil i od drugite vagoni koi ce se restavriraat
kako i fotografija na lokomotivata?
PS: Ti prativ PP pred nekoj den...
|
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
juventino
Newbiе Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #31 Posted: 26-Feb-2011 at 01:14 | |
juventino
Newbiе Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #32 Posted: 28-Feb-2011 at 00:57 | |
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 758 |
Quote Reply #33 Posted: 28-Feb-2011 at 07:53 | |
Se gleda deka i nasta 33 go imala znameto na SFRJ na spojlerite.
Zacuduva toa sto oznakite se direktno vpisani/ofarbani na lokomotivata a ne kako sto e slucaj
so ostanatite lokomotivi od toa vreme oznakite da se odlieni vo metalni ploci koi potoa se "zakacuvaat"
na lokomotivata.
Inaku, prekrasni fotografii juventino!
Ti blagodaram mnogu sto gi spodeli so nas, ce ima castenje!
Stavi uste fotografii dokolku imas.
|
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
juventino
Newbiе Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #34 Posted: 02-Mar-2011 at 01:56 | |
Почна реконструкцијата на еден вагон од туристичкитот воз...
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #35 Posted: 22-Mar-2011 at 22:24 | |
Се надевам брзо ќе ја видиме во ново руво
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #36 Posted: 24-Mar-2011 at 01:36 | |
Се заменуваат скапаните делови, и деновиве се надевам ќе ја добие својата боја.
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 758 |
Quote Reply #37 Posted: 25-Mar-2011 at 01:42 | |
Dali nekoj znae koi oznaki ce gi ima 33-kava posle obnovuvanjeto? |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #38 Posted: 25-Mar-2011 at 08:47 | |
Тоа зависи, ако се обнови (во возна состојба) и „редовно“ вози тогаш би требало да добие ознаки МЖ 33-090, доколку остане како експонат тогаш треба да ги има почетните-оргинални ознаки ЈДЖ-МДЖ 33-090 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 758 |
Quote Reply #39 Posted: 25-Mar-2011 at 12:03 | |
JDZ-MDZ ???
Vo koj period se koristele vakvi oznaki kaj nas?
|
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #40 Posted: 25-Mar-2011 at 18:51 | |
Иронија mon, (ко некој од екс-ју) нормално дека мора да биде JDZ-ЈДЖ 33-090 или JZ-ЈЖ 33-090 кога е експонат. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Post Reply | Page <1234 6> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |