Градско-приградска железница во Скопје |
Post Reply | Page 123 6> |
Author | |
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#1 Topic: Градско-приградска железница во Скопје Posted: 21-Feb-2011 at 22:40 |
Пролистав низ форумов и не најдов баш соодветна нишка за оваа идеа, па решив да отворам нова. Верувам дека и порано е разработувана оваа идеја, но мислам дека не и е посветено доволно внимание.
Па повелете да развиеме дискусија на оваа тема . Мислам дека и оваа варијанта е најефтина и најбрзо спроведлива споредено со метро или ЛРТ, бидејќи потребно е само додавање на крак од 1 километар до аеродромот и изградба на 3-4 нови станици (секако и обнова и прилагодување на постојните). Мислам дека со 70-100 милиони евра може да се реализира овој проект, кој значително ќе придонесе за мобилноста во Скопје, а значително е и тоа што поминува близу до поголемите индустриски објекти (Окта, Пивара, Железарница, Усје, Бунарџик, индустриска зона Илинден...) каде што работат огромен број на луѓе. Секако во тие 70-100 милиона евра мислам да влезе и набавката на нови модерни композиции. Edited by nylon - 21-Feb-2011 at 22:41 |
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #2 Posted: 22-Feb-2011 at 02:04 |
Andrej_LJ ima dosta vakvi predlozi napraveno, poberaj ima edna tema shto e do nego otvorena koja e generalno za gradska i prigradska zheleznica vo skopje.
|
|
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
Quote Reply #3 Posted: 22-Feb-2011 at 10:08 |
Одлична идеја! Мислам дека нема да требаат 100 милиони евра за ова. Можеби нешто треба да се потроши за нови композиции, нешто за реконструкција на пругите, а исто така и за соодветни постојки. Како и да е, голема работа ќе се заврши, а нема да се потрошат парите за џабе.
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #4 Posted: 22-Feb-2011 at 20:10 |
Ева како би изглеал Десиро на една реконструирана железничка станица на линијата 1 од Драчево до Ѓорче Петров . Ајде да пробаме да ја оживееме идејата за приградска железница во Скопје. Па зошто и да не пробаме да созтавиме првичен проект кој би го презентирале пред надлежните за ова прашање. Чисто како идеја и опција за натаможен развој Edited by nylon - 22-Feb-2011 at 20:53 |
|
Sale SK
Senior Member БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
Quote Reply #5 Posted: 23-Feb-2011 at 21:56 |
Баш така.А и нема потреба да се прават компарации со метро зашто на мало градче како Скопје метро ниту му треба,ниту има логика да постои. |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #6 Posted: 23-Feb-2011 at 22:58 |
Возот од сликата не е за Градска туку е за меѓуградска. Мислам дека идејата е супер со оглед на тоа дека околу Скопје во радиус од 50км има три големи града.
|
|
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #7 Posted: 23-Feb-2011 at 23:02 |
Идејата е одлична - моја прогноза ако прифатат ваков проект ќе биде готов за минимум неколку децении со нашево темпо на работа (чекаме година и 2 месеца за 15 стандардни автобуси)
сепак ваков проект е проект кој ќе обезбеди значително подобрување на состојбата во сообраќајот и брзината на патување !!! |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #8 Posted: 24-Feb-2011 at 10:40 |
Скопје има феноменални предиспозиции за воведување на градска и приградска железница. Приградската железница би се ориентирала кон Тетово, Куманово и Велес, иако според бројот на возови и денес можеме да кажеме дека имаме некаков вид на приградска железница кон Велес.
Јас би предложил првата линија на градската железница да биде од Зелениково преку Транспортен центар и скопскиот аеродром до Миладиновци. Со завршувањето (се надевам некогаш) на пругата долж јужниот булевар до Ѓорче Петров, имаме идеални услови да добиеме кружна линија од Транспортен центар преку Капиштец, Тафталиџе, Нерези, Влае, Ѓорче Петров, Злокуќани, Визбегово, Скопје Север, Железарница повторно до Транспортниот центар. Е оваа линија би можела да го растерети скопскиот сообраќај во секаква смисла на зборот. Според мене оваа линија од Транспортниот центар до НИП Нова Македонија би била надземна, на ист начин како што е изграден Транспортниот центар, од НИП Нова Македонија до студентскиот дом Гоце Делчев би одела на земја, а од студентскиот дом до поврзувањето со пругата во Ѓорче Петров повторно би одела над земја. Edited by BOJAN - 24-Feb-2011 at 10:44 |
|
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #9 Posted: 24-Feb-2011 at 12:58 |
Мислам дека делот од Нова Македонија до Ѓорче Петров најпогодно е да се денивелира 5-6 метри под нивото на земјата. Мислам дека тоа решение е далеку поевтино од денивелирањето над земја или целосно подземно решение, а е далеку поефикасно од наземно решение. Нешто слично како на сликава:
Edited by nylon - 28-Feb-2011 at 20:44 |
|
build.mk
Senior Member Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #10 Posted: 27-Feb-2011 at 23:49 |
Бојан Блажевски Edited by build.mk - 27-Feb-2011 at 23:56 |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #11 Posted: 27-Feb-2011 at 23:52 |
Секоја ти чест, nylon.
Ах, да имаа барем 1% од политичариве наши визии како твоиве, ова немаше да го има само на слики. Edited by Dexter26 - 27-Feb-2011 at 23:54 |
|
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #12 Posted: 28-Feb-2011 at 00:18 |
Одличен текст Бојан.
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #13 Posted: 28-Feb-2011 at 00:24 |
Феноменална идеја. Ваков проект е дефинитивно исплатлив со купување на 2-3 моторни гарнитури, било да се електрични или дизел, токму поради кратење на трошоците кои сега се дел од стариот возен парк. Предлог би дал на ваква идеја да има и еден крак од Лисиче низ Аеродром па до Транс центар, а од таму до некаде зградана кај пошта и од таму подземно да се прклучи на Скопје север. Сигурно е скапа инвестиција, но е далеку најеколошки а и веројатно поисплатлива од сите останати превозни средства.
|
|
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1319 |
Quote Reply #14 Posted: 28-Feb-2011 at 00:47 |
Super zamisla,so dobro sklopen tekst,bravo!
Ste razmisluvale li za edno oficialno baranje za priem kaj gradonacalnikot i pretstavuvanje na idejava. Smetam deka Koce e kolku-tolku otvoren kon graganite,pa moze da se zainteresira. |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #15 Posted: 28-Feb-2011 at 00:57 |
А бе сите се отворени за секакви предлози. И Трифун беше отворен за предлози, но го одби подарокот на автобуси од Санос. А од неодамна дознав дека во Виена на секои 2 години го обновувале возниот парк со нови автобуси, па пред неколку години градот одлучил да ги подари, наместо да ги продаде, 2 до 4 години старите градски автобуси на градот Скопје. Но кога дошле, нашинциве ги почастиле типична доза на македонска бирократија и на крајот ништо не биднало од планираниот подарок на автобуси од Виена. Но кога конкретно би отишле кај Коце да зборуваме за нешто вакво, Коце веднаш ќе ни се испофали со нископодните градски автобуси од украински ЛАЗ кои почнаа да пристигнуваат, двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, од кои првиот прототип веќе е пристигнат на пристаништето Пиреја во Атина, Грција, а исто така ќе не потсети и на тоа дека во 2010 градот Скопје одбра фирма консултант за распишување на тендер за градење на трамвајска мрежа во градот. Тендерот треба да биде распишан оваа година, а изведувачот да биде одбран и со истиот да се потпише договор во 2012, а треба да се почне со градење на трамвајската мрежа во 2013 по што, најверојатно на почетокот на 2014 ќе ја имаме веќе првата активна трамвајска превозна линија во Скопје. Јас немам ништо против тоа да излеземе пред Коце со ваков предлог, но скептик сум, поради примерите кои претходно ги наведов. Edited by Dexter26 - 28-Feb-2011 at 01:30 |
|
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #16 Posted: 28-Feb-2011 at 01:01 |
Сеа како што е пред избори може и ќе се даде амин, колку да има со што да се мавта пред народ.
Иначе добра е идејава. Има моја поддршка. |
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #17 Posted: 28-Feb-2011 at 01:05 |
И во 2009 требаше да се започне со градење на трамвајска мрежа додека Трифун сеуште беше градоначалник, но поради редовните локални и претседателски избори 2009, сите јавни набавки од средна и висока категорија беа прекинати. Па потоа Коце и неговите го повторија истото што Трифун веќе го имаше направено, наместо да го продолжат тоа што Трифун го започна, го започнаа повторно од почеток и затоа, наместо сега во 2011 да ја имаме првата активна трамвајска превозна линија во Скопје, ни продаваат приказни за мали деца. Edited by Dexter26 - 28-Feb-2011 at 01:07 |
|
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1319 |
Quote Reply #18 Posted: 28-Feb-2011 at 01:12 |
Dexter i jas ne ocekuvam kojznae sto od gradonacalnikot,no mislam deka so edna dobro razrabotena prezentacija,ke se podigne edna tema za koj ke se izjasnat i eksperti i lica sto direktno mozat da vlijaat na predlogov,a vo isto vreme ke ja zgolemime i tezinata na forumov kako faktor koga se raboti za infrastrukturni prasanja.
I konecno ke dokazeme deka ne sekoj vo ovaa drzava se zanimava so toa koj ke pobedi na izbori so toa koj od kade e,deka ima luge sto mislat prakticno za da si go podobrat svojot zivot a so toa i na site gragani. Edited by ovaj_stariov - 28-Feb-2011 at 01:13 |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #19 Posted: 28-Feb-2011 at 01:16 |
Се надевам дека си во право и посакувам оваа дебата да стане уште помасовна во јавноста, а не да остане само на форумов. |
|
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #20 Posted: 28-Feb-2011 at 01:52 |
Одличен текст Бојан.
Би сакал да нафрлам некои точки кои го подржуваат овој проект, пред се од економски гледано (макроеконоски): 1. Намалување на бројот на автомобили и автобуси во градот - намалување на количините на увезена нафта (трговски дефицит), намалување на бројката на новокупени автомобили (трговски дефицит), намалување на потребата од прошурување и унапредување на улиците и сообраќајните решенија; 2. Зголемување на продуктивноста на работната сила - зголемување на квалитетот на живеење, побрзо и поудобно патување од домот кон работно место; (според актуелните светски економски гуруа, зголемувањето на продуктивноста е еден од најважните, а според некои и еденствен фактор за зголемување на БДП-то; 3. Зголемување на атрактивноста на скопскиот аеродром; 4. Стимулирање на ширење на градот преку изградба на нови населби - иницирање на инвестициски циклус и вклучување на 20-тина индустрии поврзани со градежништвото; 5. Искористување на постојната железничка инфраструктура, која сега не е доволно искористувана; Гледано од бизниснис перспектива (микроекономски): 1. Релативно мали инвестиции; 2. Голем број на потенцијални патници; 3. Ексклузивно поврзување на аеродромот, користење на бенефиции од ТАВ; |
|
Post Reply | Page 123 6> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |