Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1234 42> |
Author | ||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #21 Posted: 08-Apr-2008 at 00:52 | |
Фала на одговорот.....па затоа и прашував, како што викаш само подобрување милион и нешто а немав никаква претстава колку би била нова.
Него за нигде сум немам никаков срам...се утепав од прашување....па ај да продолжам пошто си добро информиран а колку локомотиви имаме ние отприлика
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #22 Posted: 08-Apr-2008 at 00:53 | |
Da, zabraviv za kolicinata
Dizel lokomotivi 661 - 21 kom. od koj 12 se aktivni Dizel motorni vozovi 712 - 12 garnituri od koj 3 vo redoven soobracaj Dizel manevarski (razni serii) - 8 kom. a trebaat najmalku uste tolku Elektro lokomotivi (tri tipa serii)- 16 kom. (3 teristorizirani, sega uste 2 se na pat) Elektro motorni vozovi 412 - 4 garnituri od koj 2 vo upotreba Sega jasna e situacijata kolku pari treba samo ovie da se opravat a kamoli da se kupat novi |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #23 Posted: 08-Apr-2008 at 01:01 | |
Pa da uspeeme da gi teristorizirame i osovremenime ovie postoeckite bi bilo dobro, a za nabavka na novi mislam deka ne sme ni blizu vo sostojba. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #24 Posted: 08-Apr-2008 at 01:07 | |
А што се случи со долговите на МЖ, отпишани или???? |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #25 Posted: 08-Apr-2008 at 01:10 | |
E ubavo bi bilo da ne se takvi ceni no znaj na primer dizelkite 661 (nareceni Kenedi) se stari do 45-46 godini, i ako dobro se odrzuvat ke teraat uste, pa sega pomisli dali se od diamanti - za sporedba kolku ti trae tvojata kola i kolku ja eksplatiras |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #26 Posted: 08-Apr-2008 at 01:16 | |
Значи според тебе во моментов не ни требаат ниту дополнителни локомотиви, ниту патнички сетови, туку единствено маневарки. А што мислиш за маневарките? Тие на ново да идат, или нешто на старо да се зима (зборам за старо, ама во солидна состојба...) И кога треба да стигнат тие две нови маневарки што требаше да се купат од кредитот на светска банка ако не се лажам? До каде е таа работа? Се знае отприлика што класа би требало да бидат тие? |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #27 Posted: 08-Apr-2008 at 01:28 | |
Ни требаат ко леб но, маневарките со товарните вагони ке донесат пари за понатамошно улаганје. За маневарките има две опции или германски или чешки бидејќи веке такви имаме (заради компатабилност) ???!!! |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #28 Posted: 08-Apr-2008 at 01:43 | |
Владимир, знам дека те затрупавме со прашања, ама да те прашам и нешто за 461-ките...
Што се случува со нив? Дали знаеш колку имаме вкупно, колку се во употреба и уште колку долго планираат да ги користат? Јас колку што знам тоа се најмоќни локомотиви со кои располага МЖ а исто така и единствени електрични со Co-Co конфигурација (поправи ме ако грешам). Дали со таквата „уникатност“ можат да одговорат на некаква специфична задача на која другите локомотиви не можат? Мој впечаток е дека 461-китте се во најлоша состојба, па бев убеден дека пополека се спремаат да ги баталат... Edited by pbanks - 02-Dec-2008 at 21:33 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #29 Posted: 08-Apr-2008 at 01:55 | |
Серија 461 имаме 5 комада
Бас сега ќе ја испраќаме МЖ 461-117 и нешто подоцна МЖ 461-116 за Кончар Серија 461 - тип Co'Co', снага 5100 kW, максимална брзина 130/150 km/h, тежина 123 t, долзина 19,800 mm, производител Elecktroputere - Романија по лиценца на ASEA - Шветска Одлични лок. Другите електрични 441 и 442 се Bo'Bo' но дизелките се исто така Co'Co' |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #30 Posted: 10-Apr-2008 at 12:27 | |
Владимир ај малце да ти досаѓам
на вики наидов на информација дека бугариве зеле патнички возови сименс desiro, незнам колку е веродостојно али пишува дека за 25 дизелаши дале 67 милион евра (2.7 комад) а за 25 електрични пак 117 милиони (4.7)
Се немам качено у воз 10 години....па викам да те прашам за патничките....колку ги има кај нас отприлика....vторото прашање ми е дали вакви возови одговараат за кај нас (za меѓуградски)??? И третото и последно прашање што е поитно да се реновира/обнови во овој момент патнички или товарни???
Edited by vardar - 10-Apr-2008 at 12:47 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #31 Posted: 10-Apr-2008 at 15:10 | |
- Да тоа е тачно дека источните соседи имат набавено тие возови Siemens Desiro кој ги има во два типа дизел и електрични. еден видео клип од БГ http://www.vbox7.com/play:598f938b - За кај нас би одговарале електричните (зашто имаме добра електро мреже, а тоа е многу поефтино во експлатација од дизелот) но само кога би имале пари. - А колку ги имаме неможам да ти одговорам зашто ние немаме врзани композиции како во горниот случај освем (како сто напоменав во еден пост погоре) 2 гарнитури од типот 412 - електро моторни и 3 гарнитури от типот 712 - дизел моторни (сепак нешто застарено), се друго се комбинира со постоечките локомотиви и вагони (патнички вагони од разни серии - 75 комада) - За пример Словенија поодавна а деновиве и Хрватска набави една Siemens Taurus локомотива (3.976.000 € + ДДВ) која е од таа серија а ги користи рестаурираните постојни вагони, која комбинација и за нас би била во некое догледно време одлична. - Секако товарниот е во приоритет - тој ќе донесе пари за набавка на современи возови и во Македонија. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #32 Posted: 11-Apr-2008 at 08:11 | |
Fala za odgovorot
Cenive se dosta visoki....a vladava so drugi infrastrukturni raboti e preokupirana (aerodrom, patishta).... se nadevam deka ke se najde nekoj investitor zainteresiran za MZ
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #33 Posted: 27-Apr-2008 at 16:44 | |
Владимир, повторно да те прашам нешто. Дали знаеш што стана со
набавката на машини и опрема за одржување? Колку што памтам од кредитот
на светска банка требаше да се набават неколку поимпресивни примероци...
Еве една од старите машини за одржување на пруга. Оваа беше во дефект, па ја влечеше тоа моторното чудо напред... Еве ги и операторите на ова чудо... Љубезно ми објаснија како функционира машината и немаа ништо против да ги ставам сликиве на интернет. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #34 Posted: 27-Apr-2008 at 20:52 | |
Одржувањето на пруги веќе одамна е во приватни раце (купено од некој Босанец) со седисте во старата железничка колонија позади Универзална сала. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #35 Posted: 27-Apr-2008 at 21:27 | |
А што стана со средствата кои беа предвидени за оваа намена (за набавка на механизација за одржување)? Тоа беа замашни средства, баш ме интересира дали се пренаменети или укинати... BTW, еве на овој линк можеш да најдеш многу детален извештај на светска банка околу спомнатиот кредит (во TXT и во PDF формат) http://www-wds.worldbank.org/external/default/main?pagePK=64193027&piPK=64187937&theSitePK=523679&menuPK=64187510&searchMenuPK=64187283&siteName=WDS&entityID=000090341_20050819084659 Edited by Cloverstack - 27-Apr-2008 at 21:30 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #36 Posted: 27-Apr-2008 at 21:49 | |
Не би мозел да ти дадам тачен одговор будејќи сега се распарчени на повеке единици, најмалце 5-6, така да сега секоја делува посебно !!!???
А сигурно ќе се набават поради обнова на коридорите кој кога тогаш мора да ги средиме и прилагодиме за поголеми брзини - (времето е пари!) Моето познаванје е најповеќе за транспорт и историја поради изтражување и собирање на документација и фотографии за Македонските железници, а најповеќе за 600 мм -та теснолинејка |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #37 Posted: 29-Apr-2008 at 08:03 | |
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #38 Posted: 29-Apr-2008 at 19:25 | |
Нема оправдуванје за ова, но ако се земе во предвид дека оваа година прв пад се инвестира во железница по незнам колку десетици години се надевам дека ќе продолжат и понатаму со инвестиции а со тоа и подобрување на условите.
* Сегдека во светот железницата е во подем, па се надевам и кај нас |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #39 Posted: 02-May-2008 at 13:04 | |
Слика од дневник, ај кој прв ќе каже која класа е итн..... (изгледа тазе реновирано, барем фарбано)
Edited by vardar - 02-May-2008 at 13:05 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #40 Posted: 02-May-2008 at 13:58 | |
Овие веќе ги спомнавме - класа 661 (производ на General Motors, кај нас познати и под надимакот Кенедиевки). Оваа конкретно е од косово, не е македонска. Инаку новата фарба не е никаков показател за тоа дали е направен некаков ремонт или внатре е крш.
Edited by Cloverstack - 02-May-2008 at 13:59 |
||
Post Reply | Page <1234 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |