build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вагони

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 18>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 16-Mar-2011 at 20:39
Originally posted by BullDoG

Vladmir dali znaes uste kolku tocno vakvi vagoni se repariraat?

Во моментов има уште два кој се негде до половина од нивната обнова.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 19-Mar-2011 at 12:49

РАБОТНИЦИТЕ ВО ВЕЛЕШКА КОЛСКА СЕ РАЗМРДАА


Ставен на шини реновиран патнички вагон


Во неговата реконструкција и модернизација работеле осумдесетина работници во изминативе три месеци. Инвестирани се околу 120.000 евра или десетпати помалку од цената на нов вагон


Од фабриката за шински возила "Колска" од Велес вчера во сообраќај беше пуштен нов патнички вагон што го направија работниците од најстарата велешка фирма. Во неговата реконструкција и модернизација работеле осумдесетина работници во изминативе три месеци. Инвестирани се околу 120.000 евра или десетпати помалку од цената на нов вагон.
-Со помош на Владата ние сме подготвени не еден, туку да направиме за една година 12 вагони. Сега, поради кризата, не сме во состојба да вадиме ваков вагон еднаш месечно. Овој го направивме за три месеци. Со поддршка од Владата ние би можеле да и помогнеме на "Македонски железници" да направиме патнички вагони во кои патниците ќе се чувствуваат удобно и безбедно - вели Александар Атанасов, директор на "Колска".

Моментално работниците од "Колска" работат на реконструкција на 18 товарни и 3 патнички вагони.
- Моментално имаме пари за репроматеријали и за плати. Состојбата сега ни е подобра од порано, но не сме на она ниво на кое би сакале да бидеме. Ако имаме доволно средства за репроматеријали, можеме на МЖ секој месец и пол да и даваме по еден патнички вагон - рече Атанасов.

За разлика од минатата година, кога биле изработени само два вагони, сега работниците од "Колска" успеаја истото да го направат за шест месеци. Менаџерскиот тим се надева дека Владата, која е стопроцентен сопственик на Колска", во наредниот период ќе обезбеди поголеми финансиски средства, а МЖ, пак, на фирмата навреме ќе и ги дава патничките и товарните вагони.

Поради кризата велешката фабрика за шински возила лани и на почетокот на оваа година немаше работа, па мораше 70 работници да ги испрати на принуден одмор. Со цел да се намали бројот на работниците, во договор со Министерството за транспорт и врски, распишан е интерен оглас, кој сака од работниците со надомест да го раскине работниот однос со фирмата. Од вкупно 227 работници за доброволно прекинување на работниот однос се пријавиле 98 работници. За овој зафат кој во многу ќе придонесе да се намали бројот на работниците и фирмата рентабилно да може да работи, потребно е Владата и Министерството да ги обезбедат потребните финансиски средства.

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=5335BD81BBB787438A90463D640A6211
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 20-Mar-2011 at 12:18
Ме интересира, дали вагонов за кој е напишан текст во Вечер е истиот оној океански тип на вагони. 120.000 евра за еден вагон, тоа мене ми изгледа како висока цена, доколку се правени според досегашните стандардни вагони. Дали има некој информација околу ова?

И да се разбереме, 2 реконструирани вагони за пола година во споредба со 2 вагони за 1 година не се никаков успех. Срамота е дури и да се каже такво нешто.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 20-Mar-2011 at 13:25
Па верувам дека ако треба да се поправат 12 вагона и тие се исти или слични, тогаш ќе можат да употребуваат исти (масовно произведени) делови. При што цената за нивната набавка најверојатно ќе биде помала.

Ако веќе се инволвира владата, тогаш добро би било и капацитетот на фирмата да се зголеми, па да вработат едно 120-130 души (или колку ќе треба) за да се дуплира темпото на работа.

Треба ваква работа, само нашиот народ дали ќе ја цени.
Вандализам има во сите возови, само што ние нашите неможеме секојдневно да ги поправаме.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 20-Mar-2011 at 13:47
Бојане,
- Се работи за нормален вагон МЖ В 50 65 20-10 014-6 веќе прикажан неколку поста предходно.
- За цената од 120.000 евра не е некоја свота кога би знаел во што се се состои ремонтот, истото мислење го имав и јас додека не присуствував на сите фази низ кој поминува еден ремонт.
- На 3 месеци по еден ремонтиран патнички вагон мислам дека е огромн успех, земајќи ги превид кадровски, просторни и технички можности и потполно застарена машинска база која слободно може да заврши во некој музеј. Но рачунај дека во меѓувреме се работат и товарни вагони.



П.С. Би бил среќен да се продолжи со овакво континуирано темпо, кое ќе произведе стабилни извори и планирања а со тоа и постепена обнова на самата фабрика.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 20-Mar-2011 at 17:43
Што фабриката е некои деца што пордаваат лимонада на патронат во забавиште па ние сега од солидарност да ја купуваме. Тоа економија ли е. Не постоиме ние заради фабриката, туку фабриката заради нас. Тоа е едене елемнт што треба да се одвои од железница кога ќе се либерализира и да се продадена на стратешки партнер или да си остане обично депо на мж-инфраструктура. Вака посебна фабрика со нерешен статус никакви и сто вагони да пратиме не си ја решева иднината, лажна надеж се влева и ништо повеќе.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 20-Mar-2011 at 17:57
Отприлика сум на линија со лсл. Но, зар не може во Колска да функционира производен погон, а не само да реновира вагони. Кога мислам на Колска мислам на работниците, не мислам на организацијата или фабриката. Па дали може да се трасформира, или да се продаде, или да се направат нови погони, со поголем капацитет, нова технологија, а работниците да се префрлат во новата компанија, плус дополнителни нови работници, зависно од потребите....

Би било одлично да можеме да се отвори компанија во Македонија, која ќе произведува вагони, а со време и локомотиви, и цели возови... кои секако ќе бидат на рамниште со ТЖВ, но и на рамниште на тие што ги имаме сега... Како што ќе минува време, постепено, да се менува производството. Би било многу добар потег за идно развивање на железничкиот сообраќај во Македонија, и железничката инфраструктура... па дури и за извоз...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 20-Mar-2011 at 18:46
Originally posted by Vladimir P

Бојане,
- Се работи за нормален вагон МЖ В 50 65 20-10 014-6 веќе прикажан неколку поста предходно.
- За цената од 120.000 евра не е некоја свота кога би знаел во што се се состои ремонтот, истото мислење го имав и јас додека не присуствував на сите фази низ кој поминува еден ремонт.
- На 3 месеци по еден ремонтиран патнички вагон мислам дека е огромн успех, земајќи ги превид кадровски, просторни и технички можности и потполно застарена машинска база која слободно може да заврши во некој музеј. Но рачунај дека во меѓувреме се работат и товарни вагони.



П.С. Би бил среќен да се продолжи со овакво континуирано темпо, кое ќе произведе стабилни извори и планирања а со тоа и постепена обнова на самата фабрика.


Владимир, моите пресметки се овие, во овој вагон не е вградена климатизација, вакумски тоалет, автоматски врати, интернет, простор за велосипеди... Ако 120.000 евра се потребни за модернизација што е далеку од европските стандарди, тогаш колку ќе чини модернизацијата доколку е потребно да се вградат сите стандарди за вагоните од ЕУ. Немам правено никакви пресметки, но така би излегле минимум пола милион евра за еден вагон, што не знам колку е паметно да се вложува, земајќи во предвид дека србите купија нови руски ДМВ за околу 1,5 милиони евра по парче со капацитет за патници еквивалентен на 3 патнички вагони, а да не говориме за модернизацијата на дизел и електро локомотивите кои се потребни за влечење на вагоните. Мислам дека тука нема некој разумен рачун, фрламе пари во бунар без дно!

Второ, доколку Колска работи по 4 вагони годишно, тогаш за 2 години би сработила само 8 вагони. Мислам дека претходно на форумов некој пиша дека на секои 2 години е задолжително да се носат вагоните во Колска на реконструкција? Ако вака споро оди тоа, тогаш вагоните на МЖ според пресметкава би оделе на секои 4 години во Колска-Велес.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 20-Mar-2011 at 18:47
LSL,

Ајде и ја со пример да ти одговорам на твоето размислување,

Имавме буквално светски гиган во автобуската индустрија „11 Октомври“, сега тоа е градежна ледина и огромна социјала од квалификуван кадар, продавачи по пазарите и диви таксисти, од брзоплета „транзициона економска политика“, која се сведува на - СРОЗИ ГО ПА ПРОДАЈ ГО.
Сега нашите девизи идат по Украина, Кина, ... кој највероватно другачие рармислувале.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 20-Mar-2011 at 18:57
Бојане,

Само со една реченица:

Таквите нови вагони да се купат чинат една 0 повеќе, па сега рачунај, каде треба да се вложува.

А за руските „отом потом“ или чекај кога ќе дојдат и кога ќе влезат во експлатација.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 20-Mar-2011 at 19:03
Точно така Владимир, се соглсувам и со тебе.

И не важи тоа што го кажав само за Колска, важи и за 11 Октомври... треба да направиме нешто да ја вратиме оваа индустрија во Македонија... но да биде со големо и квалитетно производство, но секако и добра економска, финансиска политика и раководење...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 20-Mar-2011 at 22:25
Не зборам ја за пајташи со криминални трансформации со кусогледи политики. Тоа не е никаква трансформација обичен грабеж не е споредлив. И згора на се кога дојде ред македонија да набавува нови автобуси се продаваше истата приказна за колска. државата да му обезбеди работа а он да аде најнеквалитетна понуда. Затоа и пропадна. Да се пристапело сериозно на прашањето немаше да биде тоа. Да не ја зевлекуваме сега дискусијата многу вон темата. Колска може да се трансформира ако се сака да се транформира. Ова субвенционирање со по некој стар вагон не е ниаккво решение.
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 21-Mar-2011 at 20:42

Колска промовираше реконструиран патнички вагон на Железница

Колска обнови патничка кола на Железница за сто илјади евра, со кожни седишта, за потребите на Пелагонија експерес

http://tirekovmirece.com/images/Picture%201532-18032011140016.jpghttp://tirekovmirece.com/images/Picture%201531-18032011140038.jpg
http://tirekovmirece.com/images/DSC08400-18032011140119.jpghttp://tirekovmirece.com/images/Picture%201533-18032011140027.jpg

Промовиран е новиот патнички вагон, кој велешка Колска го изработи за железницата. Фабриката за шински возила ,,Колска,, на Македонски железници – Транспорт и предаде нов вагон вреден сто илјади евра, изработен во нивните погони. На неговата  реконструкцијата вработените работеле три месеци, за кој период тој е комплетно обновен и доби нов надворешен лик и подобар комфор за патниците.

Комплетно ја обновивме внатрешноста и надворешноста на патничкиот вагон, работа која чинеше околу 120 илјади евра. За илустрација  да се купи еден нов вагон чини 1,2 милиони евра. Ова значи дека на МЖ со оваа репарација, таа  заштеди големи средства. Вагонот се работеше три месеци иако можеме да го сработиме за еден месец, но такви се нашите технички можности. За прв пат сите седишта се обложени со кожа – изјави Александар Атанасовски  директор на Колска, на промоцијата од новиот вагон.

На овој процес работеле 60-тина вработени од Колска а моментално кај нив на обработка се уште  три патнички, една спална кола и 18 товарни вагони на ЈП МЖ-Транспорт. Средствата за обнова на овие вагони се платени однапред а само Колска треба да ја заврши обврската, да ги реконструира вагоните. Лани  Колска на железница и дала два нови обработени вагони, додека годинава ова е втор вагон кој е реновиран.

Таа е една до малкуте фабрики на Балканот која врши поправка на возови и  железнички коли и е во државна сопственост. Од фабриката велат дека  можат да ги задоволат потребите на железницата со обнова на патничките коли, но останува прашањето колку патниците ги чуваат. Новиот патнички вагон од вчера попладне ќе сообраќа на релацијата Битола –Скопје во рамките на возот ,,Пелагонија експрес,,  за чие користење се плаќа поскап билет.

Фискална проценка побарана од Владата била акцијата со која се евидентирале вработените  до Колска, кој сака да замине предвреме во пензија, а во јавноста било претставено како завршен чин. Директорот рече дека тоа е само испитување и проценка, ништо конкретно.




ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 22-Mar-2011 at 00:31
Не е проблемот Колска да реконструира проблемот е што МЖ не ги одржаваат до следниот ремонт.Овој вагон за само неколку месеци ќе изгледа многу лошо посебно однадвор поради тоа што МЖ надворешно не ги чисти ни локомотивите ни вагоните жалосно.Bash
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 22-Mar-2011 at 00:36
Originally posted by juventino

Не е проблемот Колска да реконструира проблемот е што МЖ не ги одржаваат до следниот ремонт.Овој вагон за само неколку месеци ќе изгледа многу лошо посебно однадвор поради тоа што МЖ надворешно не ги чисти ни локомотивите ни вагоните жалосно.Bash

Така е кога се нема перална...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 22-Mar-2011 at 19:09
Да не ја заборовивте нашета култура кон заедничките добра.

Edited by Vladimir P - 22-Mar-2011 at 19:09
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 22-Mar-2011 at 20:06
Може ќе избегам малку оф-топик, Чинговски од ЕЛЕМ ги правда рекламите за ЕЛЕМ со муабетот: „да не се рекламирате и да очекувате да ве знаат е исто како да го запрете часовникот на рака и да мислите дека времето не течи“. Не би сакал да дискутирам за полезноста на рекламирањето на ЕЛЕМ и на другите реклами на владата од типот учи, не пиј, не се дрогирај, но би сакал да напоменам дека покрај толку дебилни кампањи навистина е штета што нема една единствена реклама од типот: „ова е направено со твои пари, не го уништувај своето“.

Исто треба реклама за МЖ. ЕЛЕМ се рекламирал или не, нема од кого друг да се купува струја, а МЖ има стотици автобуски превозници против себе. Не сфаќам навистина. Верувам (иако можеби наивно) дека реклама за подигање на свеста, колку толку ќе има ефект. Некои луѓе навистина не знаат дека тоа е со нивни пари (или пари на родителите им) направено.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 22-Mar-2011 at 20:32
Некои луѓе навистина не знаат дека тоа е со нивни пари (или пари на родителите им) направено.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 23-Mar-2011 at 03:48
Не сакам пак да забегувам со моите академски познавања од факултет, ама ова со непоштување на добрата произведени со наши пари се објаснуе и во теорија. Народот знае дека е со негови пари купено и затоа се понаша неодговорно затоа што мисли дека нема кој да го казни за тоа што е купено од негов издаток. Е среќа не е само кај нас, правеа истражување во Италија и бев изненаден во каква поочајна состојба се дел од нивните автобуси и возови, во поглед на ентериерот. Киненици и шкртаници на секој чекор. Наравно, тоа не треба да ни служи како алиби. Детето се учи дур е мало. Али секоја вистина има две страни. Не знаеме дали народот исто така би се понашал и кога би се купиле нови вагони и возови. Едноставно имат одбивност кон овие и сакаат ново. Логиката вика, плаќам редовно данок, нејќам реновиран вагон, сакам нов. Во едно сиромашно општество таа е најприфатлива логика.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 24-Mar-2011 at 01:10
Постирав во нишката композиции Пелагонија Експрес - со новите вагони излезени од Колска Велес.

http://www.build.mk/forum/new_reply_form.asp?TID=959&PN=4&TR=72

Наскоро и овој ќе го видиме по нашите пруги

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.230 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.