Композиции |
Post Reply | Page <1 23456> |
Author | ||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #61 Posted: 17-Jan-2011 at 16:36 | |
Веројатно (ре)воведувањето на овој воз е најдоброто нешто што им се случило на МЖ, па и на патниците. Баш ми е мило, само дефинитивно недостига уште тој бифе/ресторан вагон... По можност со порепрезентативна и поквалитетна понуда, а не со нескафе во обична бела пластична чаша од 0,2 денари Ама има време и за тоа. Edited by гитардемон - 17-Jan-2011 at 16:40 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #62 Posted: 17-Jan-2011 at 17:43 | |
Bi sakal da napomenam za kompozicijata na hellas i na oplympus express. Bev vo belgrad so hellas expres i ocekuvajki da dojdat 5 vagoni standartni, dojdoa 4 od koj edna srpska za sedenje, edna grcka(rasporedot na sedistata i bea kako vo avtobus), couchett kola od mz i eden srpski schalfwagen wagon. Zacuduvacki ili ne toa bese celata kompozicija samo 4 vagoni!!!, od Skopje imase i eden kuset koj bese rezerven za sekoj slucaj. Toj deneska definitivno ke se upotrebi poradi toa sto koga se vrakav od Belgrad makedonskiot kuset nemase greenje taka da se pokiravme so po dve kebinja. Ova e sramota za Mz, docekavme i kuset vo koj sto se plaka po 6 evra od krevet da nema greenje!!! Inace na vrakanje se pravese manevra vo Belgrad bidejki edniot vagon za sedenje srpski ne greese, taka da za Sofija pustija samo eden vagon, a sprskiot vagon sto bese namenet za Solun go otkacija, taka da od Nis do Solun imase samo 3 vagoni, od tie 12 do 15 sto gi postavivte prethodno na forumov vo minatatoto denes se obrakaat samo 3 do 4.
Olympus express si ostana na svoite standardni 3 vagoni. |
||
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #63 Posted: 17-Jan-2011 at 17:55 | |
Zaedno so Hellas express go spomnav i vozot koj se obraka za Sofija, za tie sto neznaat, od Belgad zaedno se spoeni vo eden voz se do Nis kade sto se razdeluvaat.
Edited by BullDoG - 17-Jan-2011 at 17:55 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #64 Posted: 17-Jan-2011 at 23:17 | |
BullDog, можеби било расипано греењето во кушет вагонот, си можел да не земеш кушет и да пробаш со спалниот вагон или можеби немало парно во целиот воз? Во секој случај, во зима кушет и спалните вагони не се премногу поуздани, можеби не било нешто во ред со електричната локомотива.
Инаку, во српскиот весник „Пруга“ баш во новото издание пишуваше дека сообраќаат кушет и спални вагони без греење, расипани и има недостиг на вакви вагони кон Скопје, Солун, Белград, Венеција... Во зима би требало да сообраќаат 6 вагони, во летниот период сообраќаат 10-тина вагони на овој експресен воз, веројатно нема премногу патници кон Солун и Белград во зимските месеци. Edited by BOJAN - 17-Jan-2011 at 23:17 |
||
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #65 Posted: 17-Jan-2011 at 23:23 | |
Ke otidev vo spalnata , no veke bese kasno poradi toa sto kondukterot kaza deka ke ugree, ali toa ne se sluci.
Inace greenje nemase samo vo kusetot, tuku nemase i spalnata, a vo vagonot koj bese najlos vo izlged i vnatresnost od ovaa kompozicija imase, toa bese grckiot. Edited by BullDoG - 17-Jan-2011 at 23:39 |
||
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #66 Posted: 17-Jan-2011 at 23:39 | |
Eve go rezervniot kuse koj, se nadevam deka e na pat kon Belgrad, a ne ladniot i raspian.
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #67 Posted: 20-Feb-2011 at 21:08 | |
Во саботата, возот за Битола што поаѓа во 19:20 беше Шпанец (затоа беа сите збунети на перонот кога го видоа), а кога пристигнавме Битола имаше четири патнички вагони на другиот колосек. Претпоставувам имало некаков дефект на кенедиевка.
На прозорецот каде што се седев свежо се имаше потпишано некој дечко од Делчево, па претпоставувам Шпанецот од регуларната рута за Кочани веднаш бил пуштен на замена за Битола. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #68 Posted: 20-Feb-2011 at 21:28 | |
Гитар, тоа што си го видел во Битола бил експресниот воз кој поаѓа од Скопје во 17 часот, а од Битола се враќа рано наутро. Затоа истите биле стационирани во Битола! Сепак, вистинско изненадување е возењето на Шпанецот кон Битола! И тоа не би значело дека бил скратен од Кочани, туку од Кичево. Кон Кочани мора да вози некој друг Шпанец. Хм, можеби некој во железница се сетил дека Шпанците се „сензитивни“ на барикадите од пругата кон Кичево, па се решил кон Кичево да пушта исклучително дизел локомотиви со патнички вагони, а кон Битола да сообраќа Шпанецот. Има и друга логика во ова, Шпанецот е поекономичен во потрошувачката на гориво, па на подолга релација би заштедил повеќе гориво од Кенеди. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #69 Posted: 20-Feb-2011 at 21:34 | |
Бојане, ја погоди идејата ... шпанецот е далеку поекономичен ... , но по мене ако продолжи да вози на таа релација брзо ќе му го видиме крајот.
Успонот кај Богомила досега за многу возови бил смртоносен. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #70 Posted: 20-Feb-2011 at 21:36 | |
Можно е повторно да пуштат шпанец, бидејќи сега штотуку се расипа една кенедиевка кај Прилеп (релација Бт-Ск) , поточно возот 4904. Се разбира, доколку нема друга за замена...
Edited by Danielbtmk - 20-Feb-2011 at 21:39 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #71 Posted: 20-Feb-2011 at 21:39 | |
Владимир, како и да е кутрата Макоса ќе настрада, или од препреките од железо и камења кон Кичево или од успонот кај Богомила. Претпоставувам дека кон Битола сообраќа 712-101/102, ќе заштеди доста гориво кон оваа релација, а претпоставувам дека штом ќе заврши грејната сезона кон Кичево веднаш ќе ги пуштат и дизел-маневарките за да се заштеди гориво. Ако е ова конечна одлука, тогаш ќе ми фали Шпанецот кон Кичево. |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #72 Posted: 20-Feb-2011 at 22:21 | |
Ич не ми текна! Но повторно имаше син вагон (значи кушет или со легла), што за жал значи дека повторно имало недостиг од вагони Барем за единствениот експресен воз во земјава можат да припазат малку на тоа
Јас реков дека беше тој од Кочани бидејќи Šute Delčevo не би се потпишал на прозорец на возот кон Кичево Како и да е, имајќи предвид колку „често“ се мијат однадвор не ме чуди потписот да бил ставен и пред месеци. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #73 Posted: 24-Mar-2011 at 01:01 | |
Воз Пелагонија Експрес - RX-190/191, Битола - Скопје - Битола
Наскоро и кушетот ќе биде заменет со нов вагон |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #74 Posted: 24-Mar-2011 at 01:08 | |
Е ова е за пофалба
|
||
Goce
Newbiе Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #75 Posted: 24-Mar-2011 at 06:41 | |
Дачи мекогаш ќе им текне да ја поправат пералната во депо.Што е ова Пелагонија експрес со нов вагон од 120 илјади евра но локомотивата е многу валкана навистина не е убаво не би требало да е голема инвестиција.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #76 Posted: 24-Mar-2011 at 14:16 | |
За жал не е голема инвестиција, но изгледа не и дошол редот |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4084 |
Quote Reply #77 Posted: 24-Mar-2011 at 15:48 | |
Aj da kazeme vaka:Vo momentov nema direktorot volja za vakvo nesto! |
||
juventino
Newbiе Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #78 Posted: 24-Mar-2011 at 16:19 | |
И вагонот за неколку месеци ќе биде како локомотивата...
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #79 Posted: 24-Mar-2011 at 16:22 | |
Не е до директорите. Напишав и на друг пост, од МЖ бараат пари, државата не дава. А со нерентабилноста на МЖ не можеме да очекуваме дека ќе фрлат неколку иљади евра за поправка на пералната.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #80 Posted: 24-Jun-2011 at 10:15 | |
Вечерниот воз на релација Скопје-Белград спадна на мизерно ниво од 3 вагони, еден македонски кушет вагон и два српски патнички вагони, барем така вчера сообраќаше. Српскиот спален вагон го немаше, а да потсетам минатата година во овој период истиот воз сообраќаше со 8 до 10 вагони.
|
||
Post Reply | Page <1 23456> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |