build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 30-Mar-2011 at 12:53
Originally posted by lslcrew

На такви како тебе по 400 илјади да им пишат малце им се, да навредиш сопствен народ е невиден морален прекршок.


Човече во кој век и држава ти живееш? Ама како не ти се јасни базични работи, бескрајно повторувани на форумов, дека единствен начин за напредок е само-критиката и сфаќање на своите проблеми. Кога еден проблем ќе се воочи дека постои, потоа е лесно да се реши. Па народов не само што не го бива, туку е еден од најлошите во Европа, затоа што народот ја гради државата, а таа наша држава е ГОМНО! Нема капацитет еден автопат од 7 километри да направи, неможе едно тунелче од 2 километра да спроведе како што треба, пак нуклеарни централи ќе граделе. Ај сиктер со политикиве веќе! Во секоја нишка се трудиш од петни жили да ги оправдаш глупостиве на власта, верувај тоа сите останати (вкл. и мене) не дразни исклучително многу! Немам ништо против да водиме аргументирана дискусија, но веќе доста долго време од твоја страна немам слушнато издржан аргумент.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 30-Mar-2011 at 12:56
Луѓе дај олабавете со партиски и лични дисквалификации.

Горните 2 поста на Андреј ги оставив бидејќи носат добри поенти.

Инаку се друго што не е врзано со дискусијава ќе го бришам и понатаму.


Edited by pbanks - 30-Mar-2011 at 12:56
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 30-Mar-2011 at 12:57
Мислам дека проектот за подземна сообраќајница е добар потег на скопскиот градоначалник, само морам да забележам дека според тоа што он и владата го кажуваат токму таму требаше да минува подземната траса на скопскиот трамвај, според планираните проекти. Дали ова значи дека дефинитивно се откажуваат од проектот за трамвај во Скопје или пак самата градба ќе биде од тој обем за во иднина да може да поминува и трамвајска линија заедно со оваа сообраќајница?

Мислам дека тоа е клучната работа што треба да се постави како прашање.

Дополнително, јас давам безрезервна поддршка за изградба на кружен тек пред мостот Гоце Делчев. Ќе се растерети сообраќајот со таа идеја, но истовремено значително ќе се намали бројот на сообраќајни несреќи. Колку луѓе само загинаа овде.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 30-Mar-2011 at 13:17
Originally posted by Andrej_LJ

Длабоко се чудам од непознавањето на тематиката од некои членови тука. Ама кому воопшто му е гајле за пристапни улици на приватни објекти (ала Тифани, Народната Банка, хотели, или Т-Мобајл), кои се бесправно и по корупцијски начин НАБУТАНИ на местата каде што се. Тука се работи за основно и клучно транспортно премостување на центарот на главниот град во кој живеат 700 000 луѓе. Не се работи за задоволување на паркинг потреби на неколку приватни објекти а за прдвижување на целиот град во насока исток-запад и целосно ослободување на потесниот центар од возила. Па зошто мораше да се бутаат толку деловни објеки во најстрогиот центар на градот? Неможе за секоја парцела да има доволно паркинг места, особено не во центарот. Доколку се изгради подземна ЛРТ станица (по можност трансферна), решен е проблемот со парирањето на сите објекти во радиус од 500 метри! Принудно, затоа што покрај позитивните страни на имање објект во најстрогиот центар, има и негативни кои мора да бидат последица! И дајте престанете да се занимавате со неважни, маргинални и банални прашања. Се знае кои се целите на тунелот под Плоштадот: Транзит на стотици илјади возила на ден, брз, ефикасен и редовен подземен шински превоз и ослободување на сите останати раскрсници од сообраќај (а не нивно додатно оптоварување со новиот пла-кој не го сметам за никаков план). ТОЛКУ, разберете го!


Eве за вакви коментари реков дека се некои архитекти (вистински или самонаречени сеедно) кои летаат во облаци и немаат апсолутно допир со реалноста веќе. Какво ЛРТ, монореил, метроа... дај побогу човече со вакви идеи само на СИМС можеш да си градиш - не сме ние Њу Јорк. Скопје значи СФАТИ ГО ОВА нема пари да си купи автобуси! Ме разбираш што ти кажувам? АВТОБУС со четири тркала!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 30-Mar-2011 at 13:19


Ама зошто ги гледаш работите така во буквална смисла.

ИЗградбата на ЛРТ и сл не се прави за да бидеме Њу Јорк, туку да бидеме поштедлив, поеколошки и поефикасен град. ЛРТ, подземен тунел и сл, не се трошок туку се заштеда која се враќа многу бргу во нашиов случај.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 30-Mar-2011 at 13:31
Види, нема збор дека се тоа е убаво. Меѓутоа финансиите кои треба да се вложат во такво нешто, го прават едноставно невозможен сон за нашата финансиска состојба. Може и јас сакам ферари, ама нема да одам пешки, додека не соберам пари за ферари - ќе купам барем некое југо, ме сфаќаш?

Јасно е и дека е поштедлива опција, но првична инвестиција го прави едноставно невозможен.


Патем, шпанциве кои ја правеле студијава, излегле со тврдење дека нивната анализа покажува дека сообраќајницава позитивно ќе влијае врз сообраќајот во градот. Верувам дека немале причина зошто да кажат така - можеле да кажат - не е исплатлива и точка - пак ќе си ги лапнеле парите за анализа. Така да во моментов повеќе верувам на реална анализа направена на терен, отколку на недоквачени соништа.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 30-Mar-2011 at 14:00

Најпоразителен за мене е фактот дека властите (централни/локални) продолжуваат со своето нетранспарентно туркање на проекти без никакви консултации и објаснување на широката јавност. Значи наместо ние на Билд да си вадиме очи помеѓу себе, задача на Коце и Миле е да објаснат, зошто се одлучиле на ова импровизирано решение, спортивно на ГУП? За жал ова не е прв пат и толку ни е прејденов во навика да никој ова не го искоментира. И Трифун не даде никогаш објаснување за кружниот тек и надвозникот кај Континентал (спротивен на ГУП),имавме бледи неаргументитрани промени на ДУП со СК2014 и со верските објекти на плоштадот, и сега како капак еден од главните инфраструктутрни проекти ни се менува пред нос, му се напумпува вредноста (случајно или не пред избори), се импровизира со неговата траса и големина и јавноста си ќути. Па мора да ги натераме надлежните да дадат објаснување ЗОШТО? Зошто се промени планот спротивно на ГУП, кои се резултатите од шпанските консултанти, зошто побогу проектот чини 30 милиони евра за 2 ленти диг-едн-кавр тунел од 1700 метри? Зошто приватниот инвеститор е амнестиран од обврската?



Edited by UrbanFreak - 30-Mar-2011 at 14:40
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 30-Mar-2011 at 14:29
Само разочарувања, утки, импровизации, малограѓанштина, немање чувство за ништо, его-трипови, лажење и на крај ништо. Се давиме во немањето визија, немањето ентузијазам, префрлање вина на друг и немање одговорност што секоја функција треба да ја носи. Не успеавме да се порадуваме и да се гордееме со клучните проекти кои што ќе донесат придобивки од секаков аспект, економски, општествен, туристички, културен, инфраструктурен напредок, едноставно нова насока кон иднината на градовите и земјата како целина. Си ги копаме очите, бараме дежурен виновник во тие што имаат револт и негодување во себе и наоѓаме среќа во трошките кои ни се сервираат додека властите ( читај сељачиштата со укалени лакирани кондурчиња што сечат ленти за знаци, тениски игралишта по села, обични лижачи по штабови што прават телефонски сметки на меѓународни разговори со роднините кои ја плукаат татковината) мрсат и на Бадник. Власта се менува, кој правел грешки му се удира од глава сега или после но главоболката останува кај народот. Место на форумов да ги мериме квалитетот и придобивките од спроведените планови ние ги мериме фрустрациите, надежите, патриотизмот, бидејќи никој не ни ја затна муцката и чувството на празнина со работа, труд, пот, искрено залагање, со тоа што ќе си ја работат работата за која биле избрани. Не научија дека правилниот начин е единствениот начин!
Толку од мене.

"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 30-Mar-2011 at 14:39
Дајте еден аргумент како може ова и покрај се да биде добро решение? Макс брзина 50-70 км/час? Една лента. Десетици илјади граѓани кои треба од Центар, Карпош и останати населби да се враќаат во Аеродром? Па ова решение у 12 на пладне ќе биде преполно со гужва. Сигурен сум дека ова решение не го направил некој искусен архитект. Посебно што ова решение треба да го прави архитект кој подолго време живеел во Скопје и го познава и менталитетот на возачите но и моменталната ситуација. А за пари секогаш ќе има, има и ЕУ-фондови, има и донатори и сл ствари, само идеја треба, ама не секаква.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 30-Mar-2011 at 14:44
Originally posted by N23

Дајте еден аргумент како може ова и покрај се да биде добро решение? Макс брзина 50-70 км/час? Една лента. Десетици илјади граѓани кои треба од Центар, Карпош и останати населби да се враќаат во Аеродром? Па ова решение у 12 на пладне ќе биде преполно со гужва. Сигурен сум дека ова решение не го направил некој искусен архитект. Посебно што ова решение треба да го прави архитект кој подолго време живеел во Скопје и го познава и менталитетот на возачите но и моменталната ситуација. А за пари секогаш ќе има, има и ЕУ-фондови, има и донатори и сл ствари, само идеја треба, ама не секаква.


Eден аргумент?

Подобро да го има, него да го нема.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 30-Mar-2011 at 15:33
Originally posted by krale

Originally posted by N23

Дајте еден аргумент како може ова и покрај се да биде добро решение? Макс брзина 50-70 км/час? Една лента. Десетици илјади граѓани кои треба од Центар, Карпош и останати населби да се враќаат во Аеродром? Па ова решение у 12 на пладне ќе биде преполно со гужва. Сигурен сум дека ова решение не го направил некој искусен архитект. Посебно што ова решение треба да го прави архитект кој подолго време живеел во Скопје и го познава и менталитетот на возачите но и моменталната ситуација. А за пари секогаш ќе има, има и ЕУ-фондови, има и донатори и сл ствари, само идеја треба, ама не секаква.


Eден аргумент?

Подобро да го има, него да го нема.
Зошто воопшто да има нешто, кое што утре ќе направи милион повеќе проблеми?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 30-Mar-2011 at 15:35
Не знам од кај ви се тие бубачки дека ќе направи проблем.

А и да направи во некоја си 2050-година, ќе му ја мислат тогаш. Се си има решение.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 30-Mar-2011 at 16:58
Со таков аргумент се криминализира Скопје од 63'-та до сеа!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 30-Mar-2011 at 18:26
Користена скица од build порталот на вестите на Алфа.
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=35445
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 30-Mar-2011 at 18:41
Добро е, стигна до медиумите ова. Уште подобро би било и опозицијава да почне за вакви ствари да притиска, па актуелната гарнитура да изведе подобар проект.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 30-Mar-2011 at 19:58
Originally posted by UrbanFreak

Најпоразителен за мене е фактот дека властите (централни/локални) продолжуваат со своето нетранспарентно туркање на проекти без никакви консултации и објаснување на широката јавност. Значи наместо ние на Билд да си вадиме очи помеѓу себе, задача на Коце и Миле е да објаснат, зошто се одлучиле на ова импровизирано решение, спортивно на ГУП? За жал ова не е прв пат и толку ни е прејденов во навика да никој ова не го искоментира. И Трифун не даде никогаш објаснување за кружниот тек и надвозникот кај Континентал (спротивен на ГУП),имавме бледи неаргументитрани промени на ДУП со СК2014 и со верските објекти на плоштадот, и сега како капак еден од главните инфраструктутрни проекти ни се менува пред нос, му се напумпува вредноста (случајно или не пред избори), се импровизира со неговата траса и големина и јавноста си ќути. Па мора да ги натераме надлежните да дадат објаснување ЗОШТО? Зошто се промени планот спротивно на ГУП, кои се резултатите од шпанските консултанти, зошто побогу проектот чини 30 милиони евра за 2 ленти диг-едн-кавр тунел од 1700 метри? Зошто приватниот инвеститор е амнестиран од обврската?

потпис на ова, иако не смееме да мешаме политика тука, ова што го наведе урбан е должност на секој политичар, без разлика на партија и позиција, првична професионална должност кога се донесува одлука од јавен карактер
ниеден проект досега не бил вистински просперитетен баш пради фактот што секој политичар фаќа молив во рака, шкртнува нешто во плановите и се слика со лопата, пред или по тоа, очи нема да му видиме и збор нема да слушнеме од него Wallbash
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 30-Mar-2011 at 22:37
Originally posted by <Fresno>

Добро е, стигна до медиумите ова. Уште подобро би било и опозицијава да почне за вакви ствари да притиска, па актуелната гарнитура да изведе подобар проект.


Немој ти се молам само опозицијата да не стиска, секогаш кога тие притискат има контра ефект. Ако некој треба да притиска тогаш тоа се неопределени и стручни лица кои со издржани аргументи ќе му се спротистават на проектот. Треба да се стават на вага аргументите „за„ и „против„ проектот.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 31-Mar-2011 at 07:45
 
Originally posted by krale
И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика?
 
Па ако буџетот ти вика гарсоњера, а ти во таа гарсоњера ставиш 3D најмодерен телевизор и хај-фај Krell со звучници Utopia,  и нема да имаш ни за куќа на еден спрат.
 
Скопје 2014 било удар под појас. Бре, мајката. Ако пред твојата куќа ти дојде некој батка со BMW 750, со златни синџири и најскапа гардероба, и ти побара пари за лепче. Ќе му дадеш ли? И замисли, му укажуваш на горенаведеното, а тој ти одговара - немој, те молам,  со удари под појас!
 
Скопје не можело да се споредува со Љубљана.  Секако дека не може. Со кој може сега да се споредуваат: ЖРК Кометал Ѓорче Петров, MKK Работнички, МОК Работнички Фершпед итн. А знаете ли на времето со кои се споредуваа?
 
Скопје немало пари да си купи автобус на 4 тркала. Јас, автобус на четири тркала досега немам видено. Биле минимум 6. И ќе нема! Наместо да си купи неколку МАN Lion's City, тоа си купува споменици на лавови.
 
Каква ќе биде таа подземна сообраќајница со по една лента во двете насоки (веројатно невозможно физички да се одделат) со ограничување до 70 km/h? Лично мислам, во подземен тесен тунел, со слабо осветление, се над 30 km/h ќе доведе до бројни секојдневни сообраќајни несреќи.
 
Еве го најголемото достигнување на експертите во  СР Македонија, во поглед на урбанизмот:
 
 Изградба на топилница за олово и цинк во котлина од 6 km2, до населен град
 
И сега вие сакате, истите тие луѓе, или нивните биолошки или духовни наследници, да направат нешто корисно за Скопје. Ви се молам!
 
Андреј, го читав твоето излагање за Скопје. Прекрасна идеја! Но градот нема пари за такви проекти. Ама ќе одвои, кога ќе дојде време, за споменик на колабираниот сообраќај во Скопје 20-тина милиони евра.
 
Сега, јас како лаик сакам да предложам некое решение, кое нема да биде скапо. И би ги повикал машинските и градежните експерти, да го надополнат и подобро да го осмислат овој предлог-план.
 
1. Купување на 6 тролејбуса со автономија во движење (или обични), по
3 за секоја линија.
 
  Не вакви!
 
Туку вакви:
 
 
За почеток изградба на 2 линии и тоа:
 
Линија 101: Дом на Печат- Булевар Св. Климент Охридски - врти северно од Влада на Македонија и продолжува покрај Вардар, над кејот, поминува преку плоштад Македонија, кај што нема да има жици (со помош на акумулатор , затоа и автономијата во движење, плус доколку е технички возможно (дали е?) да се користи за разминување со друг тролејбус). Ако таква варијанта е скапа и непрактична, идење на изградба на жици по целата должина, со тоа што на секоја втора или трета станица, кај што има место ќе се градат дупли траси на жици за напојување, слично како колосеците на железничките постојки. Трасата продолжува покрај ГТЦ - булевар К.Ј. Питу - булевар Ј. Сандански - булевар В.С. Бато - Февруарски Поход - нов автобуски терминал во Ново Лисиче.
 
Линија 102: Градски парк -  плоштад Македонија - покрај ГТЦ - мост на булевар К. Мисирков - врти десно кај Судска Палата по бул. Гоце Делчев - Беласица - бул. А. Македонски - бул. Војводина - бул. Србија - завршува на бул. Првомајска, со можност за продолжување на трасата кон Драчево.
 
Се извинувам што не ви скицирав на мапа. Засега немам време.
 
 
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 31-Mar-2011 at 15:44
Ќе се обидам да дадам кратко, неутрално и рационално размислување бидејќи не разбрав од форумов а ни од релеватните извори (град Скопје и медиуми) дали проектов е соодветна замена за подземниот коридор со булеварски профил веќе зацртан во ГУП-от(од Партизанска до комплекс банки) или се работи за ад хок ново решение кое би било интегрирано во ГУП-от . Од тука се раѓаат повеќе прашања кои треба да бидат разјаснети:

Да претпоставиме деке е ``Соодветна замена``
      1. Ако е соодветна замена (што лично не верувам), на кои проценки анализи и барања е правен т.е. има ли правна рамка која дозволува да се прави анализа и проект со јавни пари за нешто кое е имагинарно и не постои во ГУП?. Ако е така, тоа значи и измена на ГУП-от, бришење на веќе со децении постоечкиот коридор (кој несомнено бил правен од тим на стручњаци преку сериозни анализи и критериуми) и правање на нов со премостување и реизработка не веќе јасно утврдени параметри.
     2.   Ако се прави со цел да биде новоит коридор, во старт се поставуаат повеќе контрадикторности како на пример:
А. максимална брзина од 50 км/ч т.е. 70 км/ч(не е јасно, посебно ако е 70 по една лента)
Б. 2 ленти наспроти 4/6 планирани
В. бришење на трамвајска траса
Г. поврзување на објекти по трасата кое несомнено ќе го успорат движењето по оние 2 ленти итн.

Ако пак претпоставиме деке не е замена и е нова подземна `уличка`, тогаш дали е приоритет (дали воопшто постои листа на приоритетни проекти се прашувам?) за да се инвестира 30млн евра (+ 10млн евра непредвидени) во тунел кој треба да поврзе неколку објекти кои веќе имаат утврдено решение за сообраќајно поврзување.

Ако се работи за почеток на крупен проект за целосно решавање на планираните подземни коридори а ова е само дополнување и почеток (иако е досна нелогично да се почне со неприоритетен и непланиран крак) тогаш го поздравувам, во спротивно би го оценил како крајно непродуктивен и нерационален проект имајќи ги на ум сите акутни проблеми кои чекаат за лек со децении .
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 31-Mar-2011 at 16:40

Од ниедна, одеднаш две подземни улици

Градската сообраќајница не се совпаѓа со трасата на подземната улица што треба да се гради од „Холидеј ин“ до објектот на плоштадот

Деспина Трајковска


Колку длабоко под земја, со колкава ширина и како ќе се изведе најавената подземна сообраќајница особено во делот под кејот кај ГТЦ каде што е предвидена уште една таква траса, се само дел од техничките карактеристики кои допрва ќе се утврдуваат во понатамошните фази неопходни до теренската реализација на проектот. Според портпаролот на Град Скопје, Неделчо Крстевски, ниту Вардар ниту, пак, густата населеност во околината, како ни подземните води не би го довеле во прашање проектот. Сите тие елементи биле земени предвид кога е работена студијата. Кога била трасирана подземната, предвид била земена и подземната улица што треба да се гради од „Холидеј ин“ до новиот објект на некогашна Народна банка, како единствен сообраќаен линк. Оваа улица е обврска на инвеститорот на зградата, но и по речиси двегодишни најави, таа се' уште не е почната да се гради.

„Нема зошто таа улица да го доведе во прашање нашиот проект. Градската подземна сообраќајница не се совпаѓа со трасата на посочената улица, ниту, пак, Градот или Владата ќе инвестираат во неа“, дополни Крстевски.

Со идејното решение и останатите фази до конечниот изведбен проект за новата сообраќајница ќе се утврди и дали и колку раскопувања ќе бидат неопходни во непосредната околината, додека дури по изборот на изведувач ќе се знае колку години центарот на градот ќе биде претворен во градилиште.

Засега единствено е сигурно дека подземната улица, која заеднички планираат да ја изградат Владата и градските власти, ќе биде долга 1,7 километар. Сообраќајницата ќе има по една лента во двете насоки, ќе почне да понира од комплекс банки и ќе излегува во непосредна близина на мостот „Гоце Делчев“, а на неа ќе се излегува, односно влегува преку кружни текови.

Токму оваа подземна улица била посочена како најпогодна за растоварување на сообраќајот во центарот, како дел од студијата што ја нарача Град Скопје од шпанската консултантска куќа „Идом“. Градските власти објаснуваат дека Шпанците понудиле 10 можни решенија за решавање на хроничниот проблем во главниот град, но трасата комплекс банки - мост „Гоце Делчев“ ја препорачале како најсоодветна за реализација, гледано од аспект на безбедноста и функционалноста.

„Сите детали за подземната улица ќе се дефинираат веројатно до почетокот на наредната година, до кога треба да се изработи конечен изведбен проект. Имајќи предвид дека станува збор за сложен проект, досега воопшто не изведуван кај нас, а со оглед на локацијата каде што треба да се реализира, ќе биде потребно релативно долго време да се завршат сите неопходни активности“, изјави вчера Неделчо Крстевски, портпарол на скопскиот градоначалник.

Инаку, нужната сообраќајна врска, која со години е дел од ГУП-от како една од опциите за решавање на метежот по скопските улици, според процените на Градот и Владата ќе чини околу 30 милиони евра. Сепак, оваа сума засега е само проекција направена врз основа на шпанската студија, што значи дека таа во иднина веројатно ќе се коригира. Централната власт е подготвена да учествува со две третини од средствата потребни за реализација на проектот, па од тие причини се потпиша меморандум за соработка помеѓу Владата и Градот.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=A88C086FE120B14AAF26AF70A829A618
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.642 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.