![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 26> |
Author | ||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Човече во кој век и држава ти живееш? Ама како не ти се јасни базични работи, бескрајно повторувани на форумов, дека единствен начин за напредок е само-критиката и сфаќање на своите проблеми. Кога еден проблем ќе се воочи дека постои, потоа е лесно да се реши. Па народов не само што не го бива, туку е еден од најлошите во Европа, затоа што народот ја гради државата, а таа наша држава е ГОМНО! Нема капацитет еден автопат од 7 километри да направи, неможе едно тунелче од 2 километра да спроведе како што треба, пак нуклеарни централи ќе граделе. Ај сиктер со политикиве веќе! Во секоја нишка се трудиш од петни жили да ги оправдаш глупостиве на власта, верувај тоа сите останати (вкл. и мене) не дразни исклучително многу! Немам ништо против да водиме аргументирана дискусија, но веќе доста долго време од твоја страна немам слушнато издржан аргумент. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Луѓе дај олабавете со партиски и лични дисквалификации.
Горните 2 поста на Андреј ги оставив бидејќи носат добри поенти. Инаку се друго што не е врзано со дискусијава ќе го бришам и понатаму. Edited by pbanks - 30-Mar-2011 at 12:56 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека проектот за подземна сообраќајница е добар потег на скопскиот градоначалник, само морам да забележам дека според тоа што он и владата го кажуваат токму таму требаше да минува подземната траса на скопскиот трамвај, според планираните проекти. Дали ова значи дека дефинитивно се откажуваат од проектот за трамвај во Скопје или пак самата градба ќе биде од тој обем за во иднина да може да поминува и трамвајска линија заедно со оваа сообраќајница?
Мислам дека тоа е клучната работа што треба да се постави како прашање. Дополнително, јас давам безрезервна поддршка за изградба на кружен тек пред мостот Гоце Делчев. Ќе се растерети сообраќајот со таа идеја, но истовремено значително ќе се намали бројот на сообраќајни несреќи. Колку луѓе само загинаа овде. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Eве за вакви коментари реков дека се некои архитекти (вистински или самонаречени сеедно) кои летаат во облаци и немаат апсолутно допир со реалноста веќе. Какво ЛРТ, монореил, метроа... дај побогу човече со вакви идеи само на СИМС можеш да си градиш - не сме ние Њу Јорк. Скопје значи СФАТИ ГО ОВА нема пари да си купи автобуси! Ме разбираш што ти кажувам? АВТОБУС со четири тркала! |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Ама зошто ги гледаш работите така во буквална смисла. ИЗградбата на ЛРТ и сл не се прави за да бидеме Њу Јорк, туку да бидеме поштедлив, поеколошки и поефикасен град. ЛРТ, подземен тунел и сл, не се трошок туку се заштеда која се враќа многу бргу во нашиов случај. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Види, нема збор дека се тоа е убаво. Меѓутоа финансиите кои треба да се вложат во такво нешто, го прават едноставно невозможен сон за нашата финансиска состојба. Може и јас сакам ферари, ама нема да одам пешки, додека не соберам пари за ферари - ќе купам барем некое југо, ме сфаќаш?
Јасно е и дека е поштедлива опција, но првична инвестиција го прави едноставно невозможен. Патем, шпанциве кои ја правеле студијава, излегле со тврдење дека нивната анализа покажува дека сообраќајницава позитивно ќе влијае врз сообраќајот во градот. Верувам дека немале причина зошто да кажат така - можеле да кажат - не е исплатлива и точка - пак ќе си ги лапнеле парите за анализа. Така да во моментов повеќе верувам на реална анализа направена на терен, отколку на недоквачени соништа. |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Најпоразителен за мене е фактот дека властите (централни/локални) продолжуваат со своето нетранспарентно туркање на проекти без никакви консултации и објаснување на широката јавност. Значи наместо ние на Билд да си вадиме очи помеѓу себе, задача на Коце и Миле е да објаснат, зошто се одлучиле на ова импровизирано решение, спортивно на ГУП? За жал ова не е прв пат и толку ни е прејденов во навика да никој ова не го искоментира. И Трифун не даде никогаш објаснување за кружниот тек и надвозникот кај Континентал (спротивен на ГУП),имавме бледи неаргументитрани промени на ДУП со СК2014 и со верските објекти на плоштадот, и сега како капак еден од главните инфраструктутрни проекти ни се менува пред нос, му се напумпува вредноста (случајно или не пред избори), се импровизира со неговата траса и големина и јавноста си ќути. Па мора да ги натераме надлежните да дадат објаснување ЗОШТО? Зошто се промени планот спротивно на ГУП, кои се резултатите од шпанските консултанти, зошто побогу проектот чини 30 милиони евра за 2 ленти диг-едн-кавр тунел од 1700 метри? Зошто приватниот инвеститор е амнестиран од обврската? Edited by UrbanFreak - 30-Mar-2011 at 14:40 |
||
![]() |
||
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
|
Само разочарувања, утки, импровизации, малограѓанштина, немање чувство за ништо, его-трипови, лажење и на крај ништо. Се давиме во немањето визија, немањето ентузијазам, префрлање вина на друг и немање одговорност што секоја функција треба да ја носи. Не успеавме да се порадуваме и да се гордееме со клучните проекти кои што ќе донесат придобивки од секаков аспект, економски, општествен, туристички, културен, инфраструктурен напредок, едноставно нова насока кон иднината на градовите и земјата како целина. Си ги копаме очите, бараме дежурен виновник во тие што имаат револт и негодување во себе и наоѓаме среќа во трошките кои ни се сервираат додека властите ( читај сељачиштата со укалени лакирани кондурчиња што сечат ленти за знаци, тениски игралишта по села, обични лижачи по штабови што прават телефонски сметки на меѓународни разговори со роднините кои ја плукаат татковината) мрсат и на Бадник. Власта се менува, кој правел грешки му се удира од глава сега или после но главоболката останува кај народот. Место на форумов да ги мериме квалитетот и придобивките од спроведените планови ние ги мериме фрустрациите, надежите, патриотизмот, бидејќи никој не ни ја затна муцката и чувството на празнина со работа, труд, пот, искрено залагање, со тоа што ќе си ја работат работата за која биле избрани. Не научија дека правилниот начин е единствениот начин!
Толку од мене. |
||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Дајте еден аргумент како може ова и покрај се да биде добро решение? Макс брзина 50-70 км/час? Една лента. Десетици илјади граѓани кои треба од Центар, Карпош и останати населби да се враќаат во Аеродром? Па ова решение у 12 на пладне ќе биде преполно со гужва. Сигурен сум дека ова решение не го направил некој искусен архитект. Посебно што ова решение треба да го прави архитект кој подолго време живеел во Скопје и го познава и менталитетот на возачите но и моменталната ситуација. А за пари секогаш ќе има, има и ЕУ-фондови, има и донатори и сл ствари, само идеја треба, ама не секаква.
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Eден аргумент? Подобро да го има, него да го нема. |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не знам од кај ви се тие бубачки дека ќе направи проблем.
А и да направи во некоја си 2050-година, ќе му ја мислат тогаш. Се си има решение. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Со таков аргумент се криминализира Скопје од 63'-та до сеа!
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Користена скица од build порталот на вестите на Алфа.
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=35445 |
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Добро е, стигна до медиумите ова. Уште подобро би било и опозицијава да почне за вакви ствари да притиска, па актуелната гарнитура да изведе подобар проект.
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
ниеден проект досега не бил вистински просперитетен баш пради фактот што секој политичар фаќа молив во рака, шкртнува нешто во плановите и се слика со лопата, пред или по тоа, очи нема да му видиме и збор нема да слушнеме од него ![]() |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Немој ти се молам само опозицијата да не стиска, секогаш кога тие притискат има контра ефект. Ако некој треба да притиска тогаш тоа се неопределени и стручни лица кои со издржани аргументи ќе му се спротистават на проектот. Треба да се стават на вага аргументите „за„ и „против„ проектот. |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Originally posted by krale
И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика? Па ако буџетот ти вика гарсоњера, а ти во таа гарсоњера ставиш 3D најмодерен телевизор и хај-фај Krell со звучници Utopia, и нема да имаш ни за куќа на еден спрат.
Скопје 2014 било удар под појас. Бре, мајката. Ако пред твојата куќа ти дојде некој батка со BMW 750, со златни синџири и најскапа гардероба, и ти побара пари за лепче. Ќе му дадеш ли? И замисли, му укажуваш на горенаведеното, а тој ти одговара - немој, те молам, со удари под појас!
Скопје не можело да се споредува со Љубљана. Секако дека не може. Со кој може сега да се споредуваат: ЖРК Кометал Ѓорче Петров, MKK Работнички, МОК Работнички Фершпед итн. А знаете ли на времето со кои се споредуваа?
Скопје немало пари да си купи автобус на 4 тркала. Јас, автобус на четири тркала досега немам видено. Биле минимум 6. И ќе нема! Наместо да си купи неколку МАN Lion's City, тоа си купува споменици на лавови.
Каква ќе биде таа подземна сообраќајница со по една лента во двете насоки (веројатно невозможно физички да се одделат) со ограничување до 70 km/h? Лично мислам, во подземен тесен тунел, со слабо осветление, се над 30 km/h ќе доведе до бројни секојдневни сообраќајни несреќи.
Еве го најголемото достигнување на експертите во СР Македонија, во поглед на урбанизмот:
Изградба на топилница за олово и цинк во котлина од 6 km2, до населен град
И сега вие сакате, истите тие луѓе, или нивните биолошки или духовни наследници, да направат нешто корисно за Скопје. Ви се молам!
Андреј, го читав твоето излагање за Скопје. Прекрасна идеја! Но градот нема пари за такви проекти. Ама ќе одвои, кога ќе дојде време, за споменик на колабираниот сообраќај во Скопје 20-тина милиони евра.
Сега, јас како лаик сакам да предложам некое решение, кое нема да биде скапо. И би ги повикал машинските и градежните експерти, да го надополнат и подобро да го осмислат овој предлог-план.
1. Купување на 6 тролејбуса со автономија во движење (или обични), по
3 за секоја линија.
Туку вакви:
За почеток изградба на 2 линии и тоа:
Линија 101: Дом на Печат- Булевар Св. Климент Охридски - врти северно од Влада на Македонија и продолжува покрај Вардар, над кејот, поминува преку плоштад Македонија, кај што нема да има жици (со помош на акумулатор , затоа и автономијата во движење, плус доколку е технички возможно (дали е?) да се користи за разминување со друг тролејбус). Ако таква варијанта е скапа и непрактична, идење на изградба на жици по целата должина, со тоа што на секоја втора или трета станица, кај што има место ќе се градат дупли траси на жици за напојување, слично како колосеците на железничките постојки. Трасата продолжува покрај ГТЦ - булевар К.Ј. Питу - булевар Ј. Сандански - булевар В.С. Бато - Февруарски Поход - нов автобуски терминал во Ново Лисиче.
Линија 102: Градски парк - плоштад Македонија - покрај ГТЦ - мост на булевар К. Мисирков - врти десно кај Судска Палата по бул. Гоце Делчев - Беласица - бул. А. Македонски - бул. Војводина - бул. Србија - завршува на бул. Првомајска, со можност за продолжување на трасата кон Драчево.
Се извинувам што не ви скицирав на мапа. Засега немам време.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
|
Ќе се обидам да дадам кратко, неутрално и рационално размислување бидејќи не разбрав од форумов а ни од релеватните извори (град Скопје и медиуми) дали проектов е соодветна замена за подземниот коридор со булеварски профил веќе зацртан во ГУП-от(од Партизанска до комплекс банки) или се работи за ад хок ново решение кое би било интегрирано во ГУП-от . Од тука се раѓаат повеќе прашања кои треба да бидат разјаснети:
Да претпоставиме деке е ``Соодветна замена`` 1. Ако е соодветна замена (што лично не верувам), на кои проценки анализи и барања е правен т.е. има ли правна рамка која дозволува да се прави анализа и проект со јавни пари за нешто кое е имагинарно и не постои во ГУП?. Ако е така, тоа значи и измена на ГУП-от, бришење на веќе со децении постоечкиот коридор (кој несомнено бил правен од тим на стручњаци преку сериозни анализи и критериуми) и правање на нов со премостување и реизработка не веќе јасно утврдени параметри. 2. Ако се прави со цел да биде новоит коридор, во старт се поставуаат повеќе контрадикторности како на пример: А. максимална брзина од 50 км/ч т.е. 70 км/ч(не е јасно, посебно ако е 70 по една лента) Б. 2 ленти наспроти 4/6 планирани В. бришење на трамвајска траса Г. поврзување на објекти по трасата кое несомнено ќе го успорат движењето по оние 2 ленти итн. Ако пак претпоставиме деке не е замена и е нова подземна `уличка`, тогаш дали е приоритет (дали воопшто постои листа на приоритетни проекти се прашувам?) за да се инвестира 30млн евра (+ 10млн евра непредвидени) во тунел кој треба да поврзе неколку објекти кои веќе имаат утврдено решение за сообраќајно поврзување. Ако се работи за почеток на крупен проект за целосно решавање на планираните подземни коридори а ова е само дополнување и почеток (иако е досна нелогично да се почне со неприоритетен и непланиран крак) тогаш го поздравувам, во спротивно би го оценил како крајно непродуктивен и нерационален проект имајќи ги на ум сите акутни проблеми кои чекаат за лек со децении . |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |