![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 45> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Малку слики со лош квалитет (направени со мобилен телефон), од возови на железничката станица на Љубљана. Часот е 15.30-16.00, односно попладневниот шпиц.
*Забележете на ел. табло дека поаѓањата се претставени во две групи: ЗАХОД(ЗАПАД) и УЗХОД(ИСТОК), односно кон географската насока на движење. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 02-Feb-2011 at 01:49 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Андреј, „богата“ држава користи железница, а сиромашни користат автомобили.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Еве уште нешто од Словенија:
1. ![]() 2. Оваа локомотива ми е желба да ја видам и на нашине пруги ![]() ![]() 3. ![]() 4. Ентериер на словенечки вагон ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Изгледа ќе почекаме, за ваква локомотива, мислам дека нема каде да трча оваква технологија кај нас. ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Ќе почекаме додека реши некој дека треба да се набават вакви локомотиви инаку оваа локомотива е позната по тоа што не е „пребирлива“,колосек и контактна мрежа и се доволни.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
google превод на денешна TA NEA
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
богослужби во OSE
Liturgija ![]() |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
LOL, за да нема недоразбирања, тоа значи работење.
Инаку јас вчера патував со овој воз, и не ми дадоа повратна, нормално фино ме прашаа за кога си за назад, бидејќи уште утре има. Не знам само зошто гевгеличани во возот викаа ќе се укине возот целосно, т.е. нема во иднина да вози ни до Белград, т.е. ќе се укине експресниот Гевгелија-Скопје. Дали тоа значи дека возот ќе вози Скопје-Белград, или ќе си вози нормално до Гевгелија? |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Бугарските државни железници пусна ретро воз во правец Софиja-Банкja.
![]() ![]() ![]() ![]() Edited by ink - 21-Mar-2011 at 17:00 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() И едно одлично припремено видео од истата лoкомотива 01.23 Edited by Vladimir P - 22-Mar-2011 at 15:16 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Korsis ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
![]() ![]() |
Панорама на парен локомотив в Банкя, 20-дневен атракцион на БДЖ по линията София-Банкя през пролетта на 2011 г.
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Генералниот директор на италијанските железници Мауро Морети, соопшти дека италијанската железничка компанија „Трениталиа“ е заинтересирана за учество во изградбата на железничкиот Коридор 10 и за развој на железничката мрежа од Бар кон Белград, Темишвар и Киев од Коридорот 11.Морети, кој е и потпретседател на Меѓународната железничка унија и претседател на Заедницата на европските железници, во изјава за Танјуг нагласи дека Италија сака да помогне во развојот на железничкиот транспорт на Балканот, со цел земјите од регионот да се поврзат со остатокот од Европа, каде, како што рече, се создава единствен пазар на транспортни услуги. Тој најави дека Италија во најскоро време ќе обезбеди најсовремени возови кои ќе сообраќаат на релација Белград-Венеција. Српскиот минстер за инфрастуктура и енергетика Милутин Мркоњиќ неодамна истакна дека очекува железничкот дел од Коридорот 10 да биде целосно завршен до 2020 година, кога сите пруги од оваа траса би биле прилагодени за возови кои се движат со брзина од 160 километри на час и би биле со два колосека и електрифицирани. За изградбата на железничкиот Коридор 10 се потребни околу 4,6 милијарди евра. Основната траса на паневропскиот Коридорот 10 започнува во Салцбург и преку Љубљана, Загреб, Белград, Ниш, Скопје и Велес, завршува во Солун. Овој Коридор има и четири придружни краци и тоа крак А: Грац - Марибор - Загреб, крак Бе: Будимпешта - Нови Сад - Белград, крак Це: Ниш - Софија - Пловдив - Истанбул и крак Де: Велес - Прилеп - Битола - Лерин - Игуменица. http://www.time.mk/read/84e970c1f4/fcec7ccc86/index.html |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Веста на Time е малку застарена, иначе во моментот на посетата на директорот на италианските железници на Србија, во неговата земја беснеше 24 часовен штрајк на железницата.
![]() ![]() На оваја вест трба уште многу да се изработи, меѓудржавните договори помеѓу земјите низ целиот коридор за премин на возовите, што не е едноставен (знаејќи како заживеа Карго 10 иако се работи за профит) додека тука е патнички сообраќај. Секако и инфраструктурата која е огромен проблем. И ко задна опаска, илустрацијата би требало да биде со возот Pendolino, на кој италианите рачунаат да се пробиат и во овој дел (Словенија веќе го има). |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Кога веќе ни е тука турскиот туристички воз, нештоза Турција и нејзиниот развој на железницата
Градба на брзите линии во Европа линија | должина | брзина | изградена за Брисел - Франција ... | .88 km. | 300 km / h. | 5 год. Париз - Лион ........... | 538 km. | 270 km / h. | 8 год. Валенција - Марсеј .. | 251 km. | 300 km / h. | 5 год. Севиља - Мадрид ... | 471 km. | 300 km / h. | 6 год. Мадрид - Барселона | 621 km. | 350 km / h. | 12 год. Франкфурт - Келн ... | 197 km. | 300 km / h. | 7 год. Хановер - Берлин ... | 216 km. | 250 km / h. | 7 год. Милано - Болоња ... | 182 km. | 300 km / h. | 9 год. Рим - Неапол ......... | 204 km. | 300 km / h. | 11 год. Анкара - Ескишехир | 206 km | 250 km / h. | 5 год. - со просек од 3.600.000 € / km на релативно лесен терен Брзини во Турција (последната линија се завршува во 2015) Анкара-Истанбул .. . . . . . . . . . . . .533 km. / 3 часа Анкара-Ескишехир .. . . . . . . . . . . 245 km. / 1 час 5 минути Анкара-Коња .. . . . . . . . . . . . . . . .212 km. / 1 час 15 минути Истанбул-Коња. . . . . . . . . . . . . . . 641 km. / 3 часа 30 минути Ескишехир и Коња. . . . . . . . . . . . 360 km. / 1 час 26 минути Анкара-Сивас .. . . . . . . . . . . . . . . 466 km. / 3 часа Анкара-Измир .. . . . . . . . . . . . . . . 624 km. / 3 часа 20 минути Анкара-Афион .. . . . . . . . . . . . . . .281 km. / 1 час 20 минути Бурса-Bandirma-Османели .. . . .. . 190 km. / 60 минути Анкара-Кајсери .. . . . . . . . . . .. . . 350 km. / 2 часа Халкали-Бугарска .. . . . . . . . .. . . . 230 km. / 1 час Сивас-Ерзинчан-Ерзурум-Карс ..... 710 km. / 5 часа линијата Анкара - Ескишехир ![]() ![]() ![]() линијата Акара - Истанбул ![]() новата станица во Истанбул за брзите возови ![]() ![]() Edited by Vladimir P - 14-Apr-2011 at 21:38 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Феноменално, браво Турци
Како стојат Грците во делот кон Турција? Значи трасата Солун-Истанбул. Како е таму воопшто со линии и во која состојба е инфраструктурата? |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Не го познавам тој дел но мислам дека трасата е обична не електрифицирана пруга со просечни брзини. Но возот сите го фалат, како турскиот така и грчкиот.
Се надевам брзо ќе се најдам на таа пруга, на враќање ![]() Истамбул-Солун-Истамбул Dostluk/Filia Express - од Истамбул поваѓа во 20:30 во Питион А е во 01:48 а во Питиоб Б 02:50, во Солун пристига 09:39 - карта од Истамбул 2 класа чини 25,62 eur., 1 класа 38,50 eur, спална кола двојна 30,00 eur, спална кола единечна 50,00 eur. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Убаво е сето тоа, но Грците го укинаа и возот Солун - Истанбул - Солун, така што нема сообраќај помеѓу Грција и Турција. Инаку, навистина Турција е рај за љубителите на железница.
Да не заборавиме, со картичката Балкан флексипас, која чини 50 - тина евра, може да се патува на целата територија на Турција, се` до Иран, Ерменија и Сирија. Со оваа картичка може да се патува и во возовите со највисок ранг, при што резервацијата на седишта во Турција е бесплатна, а легло во кушет - кола е половина евро ![]() Ова се информации од луѓе што пишуваат по интернет за нивните искуства со Турските железници. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |