build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 02-Feb-2011 at 01:46
Малку слики со лош квалитет (направени со мобилен телефон), од возови на железничката станица на Љубљана. Часот е 15.30-16.00, односно попладневниот шпиц.

*Забележете на ел. табло дека поаѓањата се претставени во две групи: ЗАХОД(ЗАПАД) и УЗХОД(ИСТОК), односно кон географската насока на движење.












Edited by Andrej_LJ - 02-Feb-2011 at 01:49
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 02-Feb-2011 at 01:47








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 02-Feb-2011 at 08:24
Андреј, „богата“ држава користи железница, а сиромашни користат автомобили.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 05-Feb-2011 at 15:29
Еве уште нешто од Словенија:

1.


2. Оваа локомотива ми е желба да ја видам и на нашине пруги


3.


4. Ентериер на словенечки вагон



Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 05-Feb-2011 at 17:33
Originally posted by N23

... Оваа локомотива ми е желба да ја видам и на нашине пруги

Изгледа ќе почекаме, за ваква локомотива, мислам дека нема каде да трча оваква технологија кај нас.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 10-Feb-2011 at 16:04
Ќе почекаме додека реши некој дека треба да се набават вакви локомотиви инаку оваа локомотива е позната по тоа што не е „пребирлива“,колосек и контактна мрежа и се доволни.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 12-Feb-2011 at 00:00
google превод на денешна TA NEA

Недела суспендиран од движењето на меѓународните возови на OSE
Големи промени на правци


   
Големи модификации направени од страна на неделните богослужби во OSE, особено на патиштата во северна Грција. исто така, ќе бидат суспендирани, додека дополнителни информации, движењето на сите меѓународни возови. Мали промени во распоредот на Квартален Дел Liosia - Kiato.

Поточно, дел Солун - Едеса поништува постоечката мрежа услуги, патнички и товарни возови и истиот ден го стави во сила нов мрежен пат помеѓу Солун - Едеса и обратно.

Таа, исто така започна два пара на возови да патуваат помеѓу Солун - Едеса - Arnissa и обратно, што, заедно со автобуската станица Arnissa ќе послужи патувања во ски-центар на Кајмакчалан.

Дел Солун - Александрополис - закон поништува постоечката мрежа пат за патнички и товарни возови од истата денови и часови го стави во сила нов мрежен пат помеѓу Солун - Александрополис - Праведен.

На нова рута мрежа се состои од два пара:

- На ИЦ 90/91 на заминување од Лондон 7:24 (одговор со рута 604 од Атина до Солун) и фер 16:26 часа (одговор на IC75 пат од Солун до Атина).

- На 610/611 со заминување од Солун 15:48 и 5:19 часот саем.

Квартален на железничка правци, остануваат непроменети, со само варијација 8lepti се зголеми, од технички причини, времето на патување во делот на линијата Liosia - Kiato.

Затоа менувате заминувања и доаѓања на станиците помеѓу Тријас / Aspropyrgos - Kiato во двете насоки. Поточно, од Ано Liosia за Kiato, возот ќе заминат секој xx: 22, додека Kiato заминување се одржува секоја xx: 40.

* Собирање и постигна напредок денес во Флорина ученици, во знак на протест за суспензија на услугите на OSE.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1231078265
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 12-Feb-2011 at 00:05
богослужби во OSE

Liturgija
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 12-Feb-2011 at 12:51
LOL, за да нема недоразбирања, тоа значи работење.

Инаку јас вчера патував со овој воз, и не ми дадоа повратна, нормално фино ме прашаа за кога си за назад, бидејќи уште утре има.

Не знам само зошто гевгеличани во возот викаа ќе се укине возот целосно, т.е. нема во иднина да вози ни до Белград, т.е. ќе се укине експресниот Гевгелија-Скопје.

Дали тоа значи дека возот ќе вози Скопје-Белград, или ќе си вози нормално до Гевгелија?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 21-Mar-2011 at 16:59
Бугарските државни железници пусна ретро воз во правец Софиja-Банкja.




http://www.pari.bg/?PublicationId=ba5de22f-038e-4525-b201-b2e30bfd0c04

Edited by ink - 21-Mar-2011 at 17:00
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 22-Mar-2011 at 14:46
Previous



















Слики од FloatingShift(SSC)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 22-Mar-2011 at 15:14


И едно одлично припремено видео од истата лoкомотива 01.23



Edited by Vladimir P - 22-Mar-2011 at 15:16
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 27-Mar-2011 at 11:41
Панорама на парен локомотив в Банкя, 20-дневен атракцион на БДЖ по линията София-Банкя през пролетта на 2011 г.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 03-Apr-2011 at 13:37

Генералниот директор на италијанските железници Мауро Морети, соопшти дека италијанската железничка компанија „Трениталиа“ е заинтересирана за учество во изградбата на железничкиот Коридор 10 и за развој на железничката мрежа од Бар кон Белград, Темишвар и Киев од Коридорот 11.

italija-voz500

Морети, кој е и потпретседател на Меѓународната железничка унија и претседател на Заедницата на европските железници, во изјава за Танјуг нагласи дека Италија сака да помогне во развојот на железничкиот транспорт на Балканот, со цел земјите од регионот да се поврзат со остатокот од Европа, каде, како што рече, се создава единствен пазар на транспортни услуги.

Тој најави дека Италија во најскоро време ќе обезбеди најсовремени возови кои ќе сообраќаат на релација Белград-Венеција.

Српскиот минстер за инфрастуктура и енергетика Милутин Мркоњиќ неодамна истакна дека очекува железничкот дел од Коридорот 10 да биде целосно завршен до 2020 година, кога сите пруги од оваа траса би биле прилагодени за возови кои се движат со брзина од 160 километри на час и би биле со два колосека и електрифицирани.

За изградбата на железничкиот Коридор 10 се потребни околу 4,6 милијарди евра.

Основната траса на паневропскиот Коридорот 10 започнува во Салцбург и преку Љубљана, Загреб, Белград, Ниш, Скопје и Велес, завршува во Солун.

Овој Коридор има и четири придружни краци и тоа крак А: Грац - Марибор - Загреб, крак Бе: Будимпешта - Нови Сад - Белград, крак Це: Ниш - Софија - Пловдив - Истанбул и крак Де: Велес - Прилеп - Битола - Лерин - Игуменица.

http://www.time.mk/read/84e970c1f4/fcec7ccc86/index.html
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 03-Apr-2011 at 19:31
Веста на Time е малку застарена, иначе во моментот на посетата на директорот на италианските железници на Србија, во неговата земја беснеше 24 часовен штрајк на железницата.



На оваја вест трба уште многу да се изработи, меѓудржавните договори помеѓу земјите низ целиот коридор за премин на возовите, што не е едноставен (знаејќи како заживеа Карго 10 иако се работи за профит) додека тука е патнички сообраќај. Секако и инфраструктурата која е огромен проблем.

И ко задна опаска, илустрацијата би требало да биде со возот Pendolino, на кој италианите рачунаат да се пробиат и во овој дел (Словенија веќе го има).

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 07-Apr-2011 at 22:38
07.04.11.
Teška željeznička nesreća kod Delnica



U mjestu Zalesini na području Skrada u Gorskom kotaru oko 19 sati teretni vlak iskočio je iz tračnica. Poginuo je strojovođa.

Jedna je osoba lakše ozlijeđena. Prevezena je u Klinički bolnički centar u Rijeci.

Na dionici Zalesina - Skrad željeznički je promet prekinut i putnici se prevoze autobusima.

Predsjednik Uprave HŽ Holdinga Zlatko Rogožar rekao je kako je uzrok nesreće odron pred tunelom u koji je vlak udario. Na mjesto nesreće uskoro će stići članovi istražnog povjerenstva Hrvatskih željeznica.

Policija je na terenu, a očevid o nesreći još traje.

http://www.hrt.hr/index.php?id=48&tx_ttnews%5Btt_news%5D=111377&tx_ttnews%5BbackPid%5D=38&cHash=214a111fa4
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 14-Apr-2011 at 21:32
Кога веќе ни е тука турскиот туристички воз, нештоза Турција и нејзиниот развој на железницата

Градба на брзите линии во Европа

линија | должина | брзина | изградена за

Брисел - Франција ... | .88 km. | 300 km / h. | 5 год.
Париз - Лион ........... | 538 km. | 270 km / h. | 8 год.
Валенција - Марсеј .. | 251 km. | 300 km / h. | 5 год.
Севиља - Мадрид ... | 471 km. | 300 km / h. | 6 год.
Мадрид - Барселона | 621 km. | 350 km / h. | 12 год.
Франкфурт - Келн ... | 197 km. | 300 km / h. | 7 год.
Хановер - Берлин ... | 216 km. | 250 km / h. | 7 год.
Милано - Болоња ... | 182 km. | 300 km / h. | 9 год.
Рим - Неапол ......... | 204 km. | 300 km / h. | 11 год.

Анкара - Ескишехир | 206 km | 250 km / h. | 5 год.

- со просек од 3.600.000 € / km на релативно лесен терен


Брзини во Турција (последната линија се завршува во 2015)

Анкара-Истанбул .. . . . . . . . . . . . .533 km. / 3 часа
Анкара-Ескишехир .. . . . . . . . . . . 245 km. / 1 час 5 минути
Анкара-Коња .. . . . . . . . . . . . . . . .212 km. / 1 час 15 минути
Истанбул-Коња. . . . . . . . . . . . . . . 641 km. / 3 часа 30 минути
Ескишехир и Коња. . . . . . . . . . . . 360 km. / 1 час 26 минути
Анкара-Сивас .. . . . . . . . . . . . . . . 466 km. / 3 часа
Анкара-Измир .. . . . . . . . . . . . . . . 624 km. / 3 часа 20 минути
Анкара-Афион .. . . . . . . . . . . . . . .281 km. / 1 час 20 минути
Бурса-Bandirma-Османели .. . . .. . 190 km. / 60 минути
Анкара-Кајсери .. . . . . . . . . . .. . . 350 km. / 2 часа
Халкали-Бугарска .. . . . . . . . .. . . . 230 km. / 1 час
Сивас-Ерзинчан-Ерзурум-Карс ..... 710 km. / 5 часа

линијата Анкара - Ескишехир









линијата Акара - Истанбул



новата станица во Истанбул за брзите возови





Edited by Vladimir P - 14-Apr-2011 at 21:38
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 14-Apr-2011 at 22:47
Феноменално, браво Турци

Како стојат Грците во делот кон Турција? Значи трасата Солун-Истанбул. Како е таму воопшто со линии и во која состојба е инфраструктурата?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 15-Apr-2011 at 00:21
Не го познавам тој дел но мислам дека трасата е обична не електрифицирана пруга со просечни брзини. Но возот сите го фалат, како турскиот така и грчкиот.
Се надевам брзо ќе се најдам на таа пруга, на враќање

Истамбул-Солун-Истамбул Dostluk/Filia Express

- од Истамбул поваѓа во 20:30 во Питион А е во 01:48 а во Питиоб Б 02:50, во Солун пристига 09:39
- карта од Истамбул 2 класа чини 25,62 eur., 1 класа 38,50 eur, спална кола двојна 30,00 eur, спална кола единечна 50,00 eur.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 15-Apr-2011 at 11:28
Убаво е сето тоа, но Грците го укинаа и возот Солун - Истанбул - Солун, така што нема сообраќај помеѓу Грција и Турција. Инаку, навистина Турција е рај за љубителите на железница.

Да не заборавиме, со картичката Балкан флексипас, која чини 50 - тина евра, може да се патува на целата територија на Турција, се` до Иран, Ерменија и Сирија. Со оваа картичка може да се патува и во возовите со највисок ранг, при што резервацијата на седишта во Турција е бесплатна, а легло во кушет - кола е половина евроNaughty.

Ова се информации од луѓе што пишуваат по интернет за нивните искуства со Турските железници.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.