Тафталиџе |
Post Reply | Page 123> |
Author | ||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#1 Topic: Тафталиџе Posted: 15-Apr-2011 at 22:43 |
|
ДУП на Тафталиџе 2 на локацијата помеѓу улиците Теодосиј Гологанов и Прашка
Писмо на жителите од Тафталиџе до општина Карпош
Некоја норма - формула која може да се најде во секоја обична книга и што мудро израчунале наште „архитекти“ Оставам да сами видите каков е нашиот „главен архитект“ и советниците во општина Карпош. Мојот коментар не е за форумот @#@^$*&^%$#&& |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #2 Posted: 15-Apr-2011 at 22:54 | |
Се слагам за ова. Населбите Тафталиџе 1 и 2 полека почнуваат да стануваат кинески ѕидови. Инвеститори купуваат куќи и градат згради. Ова е буквално срамота. На местото каде што се градат зградите значи до Алумина албанскиот инвеститор се има договорено со градоначалникот на Карпош барем по тоа што имам слушнато што е краен преседан. Со вакво темпо едни од најубавите населби во Скопје ќе се уништат! |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #3 Posted: 17-Apr-2011 at 00:00 | |
Една идилична улица, населба во која мирно живеевме 46 години а која набрзо ќе постане лудница, заради алчност на општината за профит а не за подобрување на начинот на живеење на своите граѓани.
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #4 Posted: 17-Apr-2011 at 00:16 | |
Исто да надополнам... Страшно ме нервира тоа што го кажав горе дека се купуваат куќи за на нивно место да изникнат некакви си квази згради-печурки во целиот реон.
Што се однесува конкретно до комплексов јасно ми е дека жителиве се бунат ама од друга страна Алумина беше фабрика која ако ви текнува долги години загадуваше и претставуваше ругло за тафталиџе 1. Кога дојде време за рушење апсолутно го поддржавме проектот имајќи предвид и дека Гмалл е масивен и огромен проект па можеби ова е подобро отколку фабриката. Само не сакам вакво нешто да снајде цел ред на куќи низ населбите тоа е она најлошото. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #5 Posted: 17-Apr-2011 at 00:24 | |
Потполно се сложувам, за мене тоа е далеку поопасно отколку изградбата на ваков тип комплекси. Новоградбите веќе комплетно ги апсорбираа дворовите во таа населба, следно ќе биде само одење во висина а тоа е погубно. Луѓето мора да разберат дека дури и во ваква немаштија, бескрајно цепкање на објектите на 2, па на 4, па на 6 дела со разни доградби и чудни поделби за да ги решат прашањето за место за живеење за нивните деца, не е решение. Квалитетот на живеење и вредноста на имотите само опаѓаат на тој начин а проблемите растат. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #6 Posted: 17-Apr-2011 at 10:16 | |
@Supervisor & @pbanks
Алумина беше фабрика која е надмина времето и местото (истиот терк на градење фабрики во град - железара), но затоа никој од жителите немаше против за новиот центар бидејќи тој само со една страна ја допира населбата и во тој дел висината е пристојна (иако никогаш не беше изложена на увит од страна на општината). Самата кула, ако е „единечна“ и e на самиот агол тогаш е прекопат спотското игралиште така да не смета на осончување и заткривање на визура на куќите од тој дел на ул. Прашка. Собраќајот на молот е целиот отгнат од населбата и е од страната на ул. Т.Гологонов. Е сега за таканаречениот станбен комплекс „Grand Prestige“ или подобро „Grand Madhouse“. Еве го ДУП-от донесе во 2005 година, kade visinata na objektite e 16.2 m Едини заклучок зашто е и овој и така лош урбанистички проект променет е само алчноста на општината - администрацијата Но да прејдам на суштината: По најавите секоја зграда ќе има по 160 станбена единици, вкуно згради 8 (не рачунајќи ги останатите) тоа се 1280 станбени единици, во просек 1.5 автомобили (што не соодветствува со норми каде се 2.2- 2.5, рачунајќи и посетители) тоа доаѓа минимум 1920 автомобили кои поради несоодветната сообраќајна комуникација мораат да се движат нис ул. Прашка која е само со широчина од 5,5 m Ако се додадат и четирите згради кој се предвидени во ДУП-от и сега за сега се со висина на 16,2 м (кој секако ќе се променат и тие во ~30 м.) приближно 80 (160) станбена единици мин. 480 (960) автомобили. Излегува на таа јадна улица треба да се движат 1920 + 480 = мин 2400 (3380) возила на 5.5 м улица. Но секако тука треба да се урачунаат и постојните жители, двет училишта една поликлиника, еден административен објект .... ~ 5000 автомобили на 5.5 метарска улица. Ве заморив со податочи, кој за жал нашите урбанисти, архитекти, општински мастиљари не се занимаваат. Секако тука треба да се осврне и на ружа на ветрови, осончување, начин на домување .... КИНЕСКИОТ ЗИД И ВО ТАФТАЛИЏЕ НИКНУВА |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
lupo
Senior Member Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply #7 Posted: 17-Apr-2011 at 11:01 | |
pa moze glavnite vlezovi od garazite ke bidat direktno od Gologanov?
|
||
...kaj si kapelo pak ke si kape...
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #8 Posted: 17-Apr-2011 at 11:41 | |
Факт е дека ова е единствен начин општините да собираат пари. Сега преостанува да се притисне општината ул. прашка или да ја реновира или барем малку да ја прошири доколку стварно треба колите од таму да проаѓаат. Друг факт е дека умре времето кога се мислеше на семејни куќи и сл. Сега Тафталиџе е на 5 минути од Центар и нормално е дека ќе се тепаат инвеститори за да градат таму. А сигурен сум дека ако на некој од сопствениците што има таму куќа му дојде инвеститор со непристојна понуда, као 3 стана и една продавница, ќе се почне масовно продавање на куќите. Реалноста е сурова, но граѓаните во битка со финансиите исто како и општината сигурно ќе ја одберат варијантата со становите.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #9 Posted: 17-Apr-2011 at 12:19 | |
Доколку се изгради Јужен Булевар, и Гологанов биде колекторска улица тоа прави логика, но бидејќи очигледно се наостриле Гологанов да го претвораат во булевар (дали трајно, дали привремено е споредно со оглед на тоа дека зградите се градат) директни излези на булеварот би имале лоши последици. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #10 Posted: 17-Apr-2011 at 12:27 | |
Не се слагам, ниту има место да се шири ниту пак е предвидено таму да има позначајна сообраќајна артерија.
Да, ова е реалноста но е погрешен пристап, можеби граѓаните добиваат некои ситни станчиња и продавници, но реално губат многу. Населбата се натрупува со луѓе, инфраструктурата кубури да ги опслужи тие луѓе, се намалува зеленилото, се намалува приватниот простор итн. „Луксузот“ на една населба (и соодветно вредноста на недвижностите) зависи токму од овие работи, од квалитетот на живот кој населбата може да го пружи. Значи со овој пристап нивниот капитал во недвижности се раситнува и губи на цена. Земи го за пример Водно, кое веќе нема Е од елитна населба (па кој сакал нека живеел таму). Додека до пред 10на години имаше плацови кои вредеа и по милион ЕУР, денеска просекот и таму се сведе на 1200-1400ЕУР за станбен простор, не така различно од скопскиот просек. |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #11 Posted: 17-Apr-2011 at 12:35 | |
Апсолутно се слагам. Бидејќи Гологанов како колекторска улица на Јужен Булевар во една насока би го вртела сообраќајот во спротивна насока како што е предвидено, до најблиската раскрсница е најправилно решение. Ама како што тргнала работата со проширувањето на Гологанов во 2+2 во двонасочна улица ќе мора да се прави семафоризирана раскрсница што е буквално примитивно решение. Ова важи и за раскрсницата кај Веро и за целата траса. Решението за проширување на Теодосиј Гологанов е само една голема катастрофа која ќе го снајде градот и само непознавачите можат да ја поддржат како алтернатива на Јужен Булевар. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #12 Posted: 17-Apr-2011 at 12:38 | |
Се сложувам, воопшто не го спорам ова.
Интересна анализа, не сум размислувал за овој проект од овој агол. Иако сметам дека треба да има некаков „buffer“ од згради помеѓу булеварот и самата населба (каков што всушност има и на страната на Партизанска), аргументите се на место. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #13 Posted: 17-Apr-2011 at 12:42 | |
Раскрсницата кај Веро е одличен пример како не треба да биде, а како ќе биде доколку од Гранд Престиж пуштат 2 приклучока кон Гологанов. |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #14 Posted: 17-Apr-2011 at 14:44 | |
Па да, у право си, не мислев на некоја сообраќајна алтернатива, али барем сегашната состојба мора да се смени, последен пат коа возев ми изгледаше улицата прилично очајна. Е сеа, пред некој ден имав прилика да слушам излагање на Стевче кај мене на факс и човекот сосема реално си ги кажуваше проективе како добивка за општината и урбанизација на тој дел. Факт е дека треба да се урбанизира тој дел, можеше подобро со парк, пешачка зона, можеби и мали стнабени згради, со 2-3 спрата, бидејќи реално сликата во тој дел е релативно неурбанизирана (зборам за делот кај алумина и малце понатаму). Нормално, ако јас дојдам кај градоначалникот и му дадам 2 милиони евра за комуналии, не верувам дека би ме одбил ако се знае дека со тие средства општината може да изгради многу објекти за подобрување на животот. Водно ми е болка. Особено што иам одличен поглед на Водно баш од кај шо ми е компјутерот и не ми се верува како успеаја за 3-4 години да го окупираат во толкав број. А и да го уништат наравно. Јас во друга нишка пишав дека сум против градење на згради и во Аеродром, ама ако се знае дека Аеродром и нема капацитети ко Гази Баба да има големи примања, мораат општиниве да продаваат слободно земјиште за да земаат пари, а нормално и градоначалникот малце да се нафатира. Да би биле богати оптшините, со решени сообраќајни решенија, со пропратна инфраструктура, со сите овозможени услови за пријатен живот, мислам дека ниту граѓаните би се решавале на ваков потег, а ниту пак би седеле со скрстени раце доколку се прават вакви индијански решенија. Се дотогаш вакви грдосии ќе никнуваат. |
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #15 Posted: 17-Apr-2011 at 15:39 | |
Не можам да сфатам вакви постови. Пробав. Не можам. А што треба улицата да остане иста и во следните 200 години? Зар не треба да се очекува дека градот расте и се шири, и дека не може парцели во скоро центар на град да останат ливади? За ливади се знае кај има. Ќути и трај што и куќите не ви ги предвиделе да се рушат и да се прави комплекс врз целата населба. Тоа (кога би имало закон во оваа држава) би било многу логично и одлично решение, наместо со Тафталиџе да се случи истото што се случи со Д. Маало - тотален хаос и самовластие во никаква урбанистичка целина. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #16 Posted: 17-Apr-2011 at 17:56 | |
@krale,
Ајде ко на деца да ти објаснам за да можеш да сватиш, ќе пишувам споро. Улицава која е широка 5.5 м е постојна и не може да се шири. - Зашто. Бидејќи од левата страна има приватни објекти-стари а од десната веќе изградени нови приватни објекти - Машино промет, школите Нова-1, Нова-2, К-15, и уште еден објект. - И ? Ни едните ни другите веќе не може да се рушат за да се направи поширока улица која ќе опслужува веќе огромен број на возила. Или тоа значи, дека ќе остане уште 200 години, освен акој некој сето тоа не го откупи па потоа промени. И мој Креле, заклучок за сето ова е: Урбанистите (луѓе кој проектираат одредени заедници) кога го правеле Тафталиџе го проектирале за одреден број на станари, но денешниве урбанисти пробуват да спикаат многу патници во едно возило (што не е дозволено). А за домашна е: - Да повториш што е УРБАНИСТ, проектант, архитект, екологист, животна средина ... НОРМИ ... П.С. Крале каде виде, каде прочита, овие парцели да останат ливади, ..... Значи прво се гледа после се чита и сето тоа се анализира е после ќе можеш да сватиш и на крај да коментираш. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #17 Posted: 17-Apr-2011 at 21:57 | |
Прашка и донекаде Варшавска веќе се хаос секое утро кога ги носат децата на школо во НОВА и КЕМАЛ/КОМЕНСКИ а тек што ќе биде кога ќе никне комплексов...само чудно ми е што се крева глас само за тоа, а не и за Г-МОЛ.
Се надевам дека сепак поголем дел од сообраќајот ќе се одвива преку МТГ. |
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #18 Posted: 17-Apr-2011 at 23:53 | |
Епа не може Владимире да се живее во град, а да се нема коли на улица. Значи за тоа си постојат селата.
Што па мене, или некој во градов, го интересира дали тебе ќе ти се наруши идилата што ти ја пружил градот 46 години? Што па има тебе да те праша дали улицата ти одговара или не, дали ќе ти фрли сенка комшијата или не? Да не е твоја улицата случајно? |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #19 Posted: 18-Apr-2011 at 00:01 | |
Види батка не може преку ноќ да се смени урбанистички план. Втора работа каде (освен кај нас) се случува во среде населба која е планирана за повеќенаменски куќи и колекторски улици за жителите на тие куќи по одредени норми кои се исполнуваат да се продаваат истите и на нивно место да се градат згради?? Не само што е унаказување на просторот туку се губи функционалноста и се загушуваат уличките кои не се предвидени за згради и објекти со висина од 15 метри. Знаеш кој е проблемот? Ваквите печурки се купуваат од страна на провинцијалците (не сакам никој да навредам) и се доселуваат од село, во град па и многу не бираат. Проблемот е до општините и до маркиците тука има многу матни игри се за пари! |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #20 Posted: 18-Apr-2011 at 00:15 | |
А кој вика дека урбанистички план не се менува преку ноќ? Што, да не треба комшиите да го гласаат проектот? Па кај го има тоа у свет?
Во врска со куќите си баш во право, истото го кажав и јас, нека биде среќен што државава е хаос, иначе треба по некоја логика и куќите да се срушат - цела населба, и да се изгради една урбанистичка целина, а не ко Д. Маало да никнат зградички без никаков ред и поредок. |
||
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |